handdator

Visa fullständig version : Byte av gym...


Gabber
2005-02-16, 13:05
Tja,

Ska ju flytta in till min bostadsrätt 2 maj och då går även mitt årskort ut på F&S som förövrigt är skit när det gäller lösa maksiner osv.

Nu 50 m från min lägehet finns ett gym, litet men där finns allt, bänk och böj löst smith och 55 kg hantlar osv.

årskortet köper jag via företaget och det kostar typ samma.

frågan är om jag ska satsa på att hårdträna utan vänner och social umgänge och springa hem snabbt för att spendera tid med gravida frygan eller om jag ska tänka mig vara social och umgås på F&S där jag för det mesta skynda genom träningen och springer hem andfådd.

inget jätteproblem, ville bara skriva...

Jay-Z
2005-02-16, 13:10
När knodden poppar ut är det säkert skönt att ha nära till gymmet. Samtidigt kan det också vara skönt att träffa lite polare när knodden har poppat ut. Inte helt kul att vara helt isolerad och leva sitt liv inom en 50 meters radie.

Jag hade kört på gymmet där polarna tränar, då det gör en del att trivas på gymmet.

kelk
2005-02-16, 13:11
"hårdträna utan vänner och social umgänge och springa hem snabbt för att spendera tid med gravida frygan"

:love: :thumbup:

Gabber
2005-02-16, 13:12
"hårdträna utan vänner och social umgänge och springa hem snabbt för att spendera tid med gravida frygan"

:love: :thumbup:

:) :whipped:

adde
2005-02-16, 14:07
Tycker det kan vara skönt att träna på andra gym för att _slippa_ tjöta och hälsa på alla hela tiden. Beror såklart på vilken typ av kompisar det är, träffar du dom inte utanför gymmet?

/adde

Gabber
2005-02-16, 14:10
nej det här är kompisar som jag träffar på gymet bara. utanför gymet har jag ett liv med andra ord som inte de är med i. det är inga kompisar som jag kommer tänka efter om jag slutar gymma. det är sånna som hänger efter mig och tränar med mig om jag är där och de som hejjar och snackar efter varje sett. ganska irriterande med andra ord.

ne, jag tror jag byter.

adde
2005-02-16, 14:13
nej det här är kompisar som jag träffar på gymet bara. utanför gymet har jag ett liv med andra ord som inte de är med i. det är inga kompisar som jag kommer tänka efter om jag slutar gymma. det är sånna som hänger efter mig och tränar med mig om jag är där och de som hejjar och snackar efter varje sett. ganska irriterande med andra ord.

ne, jag tror jag byter.

Se så lätt det var :D

Ombyte förnöjer!

/adde

Yankeee
2005-02-16, 14:14
Hahaha, rätt inställning :D

Thony
2005-02-16, 14:33
Det är ju svinsegt att ha massa folk som vill prata med en, hela tiden..

Byt gym :thumbup:

Allan
2005-02-16, 17:09
Vad är det för gym du tänker byta till?

allan

Lizard
2005-02-16, 17:26
Gabber, har du ingen pappa eller mamma....?!

Lyssna, om några månader(?) så är livet blöjor på golvet, odiskade vällingkastuller och mjölkstockning.
Om du har tur, så får du en stund för dig själv inklämd i bussen mellan jobbet och hemmet - tro mig. Är du borta en halvtimme ser det ut som om lägenheten bebos av en familj med grava psykosociala problem och din fru står utchasad med barnet i famnen och stirrar på dig med anklagande min.
Att ha gymmet runt hörnet kommer att ge dig en rimlig chans att träna - glöm allt annat.

Lizard

Allan
2005-02-16, 21:00
Gabber, har du ingen pappa eller mamma....?!

Lyssna, om några månader(?) så är livet blöjor på golvet, odiskade vällingkastuller och mjölkstockning.
Om du har tur, så får du en stund för dig själv inklämd i bussen mellan jobbet och hemmet - tro mig. Är du borta en halvtimme ser det ut som om lägenheten bebos av en familj med grava psykosociala problem och din fru står utchasad med barnet i famnen och stirrar på dig med anklagande min.
Att ha gymmet runt hörnet kommer att ge dig en rimlig chans att träna - glöm allt annat.

Lizard

Word! Och det är då man upptäcker vilka som verkligen är träningsgalningar, och varför gymen är befolkade av barnlösa slynglar.....och slynglor!


allan

Metal_boy_
2005-02-16, 21:02
social kan du vara när du inte tränar

Gabber
2005-02-17, 08:09
Vad är det för gym du tänker byta till?

allan


gymmet har nog inget namn utan jag kallar det för Husbybadets gym. Det är en lite sportanläggning där med basketplan och andra aktiviteter samt ett mindre gym på kanske 50 kvadrat. Litet men där finns allt.

Och från hopp från F&S till det där lilla så är det bara postivt då allting finns där. Nu har de investerat i två nya maskiner dessutom så det har utökats lite.

Bästa med det där stället är att man kan ge cd skivor till snubben och han spelar inte lågt minsann. En ny flyesmaskin sittande (kan inte namnen) och en för mage har de köpt in.

Sen finns bänk, böj och stänger som är lösa och vikterna är de där färgade som jag tycker om. Nu kan jag knappt vänta tills jag flyttar.

Inte konstigt att jag inte ser resultat när jag tränar på F&S. Springa till gymmet och prata och springa hem. Vilken idiot man varit.