handdator

Visa fullständig version : Lätt gymdilemma .. att bry sig eller inte bry sig.


Piranha
2005-02-15, 15:28
Vi har fått in en sån jävla retard på vårt gym så jag vet inte riktigt vad man skall säga ..

Jag tränar på ett Univeristet och givetvis finns de massor av studenter , alla där är skit trevliga och jag trivs duktigt bra.

För nåra veckor sen började miffot dyka upp, han är givetivs Amerikanare med all bräkighet och överdrivet ego som hör till.

Normal bryr jag mig inte om vad folk pysslar med , men .. han är ca 165-170 lång , kanske väger in på en 70 kilo en bra dag , total avsaknad av ben , jag har ifs aldrig heller sett honom köra dem.

I samtliga övningar han kör kör han åt helvete för tungt , för att köra dessa 3-4 reppare krävs "knälindor på armbågarna" dragremmar , handskar , bälte. Kör han tex frenchpress kör han 3 repp med pass varav 2 med hjälp, latsdrag med extra vikter på magget ( tro mig magget räcker till även utan extra vikt ), kör han tex dips emellan bänkar så krävs 3 bänkar, 2 att köra på och en till för att lägga vikterna på , varpå folk får stå på kö och vänta på att han skall leka klart , jag har sett han bomma en singel i stående hantelcurl tex , ( sånt ser man aldrig normalt ) ..

Jag kanske verkar CP , men jag stööööör mig på det , dels för han upptar andras plats på gymmet och dels för man måste hela tiden vända huvet å kolla på va tokstollen nu hittat på för nåt galet ..

Skall man säga nåt eller vänta på att han sanerar ut sig själv med skador ?

Herkulez
2005-02-15, 15:30
finns bara en sak att göra: döda

Grisen
2005-02-15, 15:32
Du är bara avundsjuk för att han lyfter tyngre än dig.

*popcorn*

cheesian
2005-02-15, 15:33
cut his fucking head off !

palme
2005-02-15, 15:34
Ditt jävla spinko! Du kanske skulle börja träna lite själv och sluta bry dig om andra så du kommer iform! :whipped:

Pez
2005-02-15, 15:35
Haha! Det låter som att jag måste börja köra nåt pass på Uni då och då igen.. sånt här får inte missas! :D

daja
2005-02-15, 15:36
orka bry sig, varje gym har sina tomtar.

Henke
2005-02-15, 15:36
Sånt där är kul, vi har fått en annan galning där jag tränar, han springer skrikande fram till den hantel/skivstång han ska lyfta, svingar och svänger på hela kroppen, ser helt underbar ut i ansiktet, skriker lite varefter han släpper redskapet.

Man måste vara rädd om sina orginal, annars kanske man själv blir den alla glor och skrattar åt.

MVH

Jorgen
2005-02-15, 15:37
Sådana brukar försvinna av sig själv efter ett tag. Förslagsvis när armbågarna eller knäna gett upp. Kör man singlar i hantelcurl så lär det inte ta så lång tid heller. Han verkar vara lite *screwy* .

//Jörgen

Piranha
2005-02-15, 15:37
Ameeeeeeeen försök gå på Cirkus utan att titta på Clownen .. de går ju fan inte ..

jwzrd
2005-02-15, 15:38
Sådana brukar försvinna av sig själv efter ett tag. Förslagsvis när armbågarna eller knäna gett upp. Kör man singlar i hantelcurl så lär det inte ta så lång tid heller. Han verkar vara lite *screwy* .

//Jörgen

Arne har väl klarat det rätt länge iofs? :D

Yankeee
2005-02-15, 15:39
Så länge han inte är i vägen för dig är det väl lugnt? Annars är det väl bara säga till ägaren? Orka börja tjafsa med någon fjant på gymmet :D

Monoxide
2005-02-15, 15:39
Du tar naturligtvis med dig en filmkamera dit, så att vi andra också kan få se. :)

Jorgen
2005-02-15, 15:39
Arne har väl klarat det rätt länge iofs? :D
Men Arne är, ehm, speciell. :D

//Jörgen

Pez
2005-02-15, 15:41
orka bry sig, varje gym har sina tomtar.
Och det är underhållning på hög nivå.. :)

Problemet är väl när deras excentriska övningar inverkar negativt på stämning/övrigas träning.. man brukar ju vilja att folk beter sig någorlunda på "ens" gym.

jwzrd
2005-02-15, 15:43
Har man tid att leta efter andra mongon så är man inte mongo nog själv :D

Doctor Snuggles
2005-02-15, 15:44
Fan, det måste vara min tvilling! :D
(Fast jag är längre/tyngre/har mer hänsyn) *flex*

swarre
2005-02-15, 15:49
Om det är till någon tröst så finns dom på alla gym, på ett eller anant sätt :)

Personligen brukar jag le lite och sla vad med någon kompis hur lång tid det tar innan han inser att detta inte är någonting för honom/henne och gömmer gymkortet...

I det här fallet skulle jag tippa på ett par månader ;)

Baan
2005-02-15, 15:50
Vi har fått in en sån jävla retard på vårt gym så jag vet inte riktigt vad man skall säga ..

Jag tränar på ett Univeristet och givetvis finns de massor av studenter , alla där är skit trevliga och jag trivs duktigt bra.

För nåra veckor sen började miffot dyka upp, han är givetivs Amerikanare med all bräkighet och överdrivet ego som hör till.

Normal bryr jag mig inte om vad folk pysslar med , men .. han är ca 165-170 lång , kanske väger in på en 70 kilo en bra dag , total avsaknad av ben , jag har ifs aldrig heller sett honom köra dem.

I samtliga övningar han kör kör han åt helvete för tungt , för att köra dessa 3-4 reppare krävs "knälindor på armbågarna" dragremmar , handskar , bälte. Kör han tex frenchpress kör han 3 repp med pass varav 2 med hjälp, latsdrag med extra vikter på magget ( tro mig magget räcker till även utan extra vikt ), kör han tex dips emellan bänkar så krävs 3 bänkar, 2 att köra på och en till för att lägga vikterna på , varpå folk får stå på kö och vänta på att han skall leka klart , jag har sett han bomma en singel i stående hantelcurl tex , ( sånt ser man aldrig normalt ) ..

Jag kanske verkar CP , men jag stööööör mig på det , dels för han upptar andras plats på gymmet och dels för man måste hela tiden vända huvet å kolla på va tokstollen nu hittat på för nåt galet ..

Skall man säga nåt eller vänta på att han sanerar ut sig själv med skador ?

klart det är lite joel över det hela.. skämt åsido jag förstår precis.

Tränar själv på ett gym i GBG fullt av studenter och som någon sagt i en annan tråd så kan man räkna dom mer "avancerade" killarna på vänsterhanden och då räknar jag inte med mig själv (får väl vara lite ödmjuk..)

har sett massa skum skit, din berättelse är iofs lite orginell :D men visst fan blir man lack och undrar vad fan folk håller på med.. just igår var det några som skulle sno min marklyftsstil (jag har lite ego så jag har för mig att alla koopierar just min träningsfilosofi), hehe nä, men faktiskt så kollade dom på mig sen försökte dom köra likadant fast med ostbågeteknikenTM, funderade nästan på att be han ta det lite lugnt och tänka på ryggen men va fan, can't save them all.

Han som kör bakom mig vid samma tid har då ett par taskgia sandaler, balansen ja den försvann någonstanns och gömde sig. Gjorde väl ett par treor-fyror på 60, kännde vlä till för att säga åt honom att satsa på riktiga skor men orkade inte.

Det är något mer eller mindre störande, nu vet jag att man ska skita i andra men ibland ser man verkligen folk som gör allvarliga fel men man vet inet om man ska säga till dom eller inte, i värsta fall kan man få något skit som "men va fan du är väl knappast så stor att du sak leka proffessor här", visserligen brukar dom flesta vara trevliga och nicka säga "ja ska tänka på det", men vågar inte ändå :booty:

klassikern är väl folk, och det rör sig om en hel del, som lastar på 90-100 kg i knäböjen, läggger på 30 gummimattor över nacken elelr liknande, kör sen ytterst grunda knäböj, rörelsen är väl ca 10 cm...


Förlåt att jag snor din tråd för att whina lite :D

nä slutsatsen är väl att man måste lära sig att sluta bry sig någon gång

mangemani
2005-02-15, 16:06
säger du nått så ser dom det som en pinsam grej att dom har gjort fel och iom det så drar dom på försvars sidan och säger att dom inte tränar fel och tom kanske börjar se dej som en "jag vet allt" person(vilket inte är populärt).

låt han träna som han vill...den dagen du hör ett knakande ljud bortifrån där han tränar,så kan du gå fram och säga att han gjorde fel.

palme
2005-02-15, 16:09
Jaja finns iaf INGEN som slår killen som skulle träna nacken i liggande legcurl maskinen! INGEN! *screwy*

Piranha
2005-02-15, 16:13
Jaja finns iaf INGEN som slår killen som skulle träna nacken i liggande legcurl maskinen! INGEN! *screwy*


Låt oss höra..

palme
2005-02-15, 16:15
Låt oss höra..


Killen lägger sig i maskinen bak&fram på magen med kudden bakom nacken, sen böjer han huvet bakåt allt han kan...trodde ärligt han skulle bryta nacken av sig.

Baan
2005-02-15, 16:15
Jaja finns iaf INGEN som slår killen som skulle träna nacken i liggande legcurl maskinen! INGEN! *screwy*

vaddå det låter väl vettigt :D

Eatalot
2005-02-15, 16:18
Hahaha skadat.

På tal om jänkare, var massa sånna som spelade i sundsvalls flames (amerikansk fotboll) på gymmet ett tag. Snacka om att de tog plats. Skränade å härjade, men tränade sparsamt.

TrasMannen
2005-02-15, 16:18
Jaja finns iaf INGEN som slår killen som skulle träna nacken i liggande legcurl maskinen! INGEN! *screwy*


hahahahaha! Klockrent! : :laugh:

Tomten
2005-02-15, 16:20
Killen lägger sig i maskinen bak&fram på magen med kudden bakom nacken, sen böjer han huvet bakåt allt han kan...trodde ärligt han skulle bryta nacken av sig.

Haha, stod du bara och gapskrattade eller frågade du vad fan han höll på med? Han kan ju inte sett riktigt klok ut :D

JJ
2005-02-15, 16:21
Frågan är om han kommer att lyssna, vi hade ett liknande mongo ett tag på mitt gym och hans hobby var att även sprida sina idiotkunskaper vidare till alla som ville lyssna (ingen, men det sket väl han i). På med alla hantlar som fick plats på magget och sedan jucka lite så att det på sin höjd reste sig 5 cm.
Förhoppningsvis slutar han snart, annars får du väl åtminstone försöka påpeka att han inte behöver använda sig av 3 bänkar samtidigt då det är andra som vill träna.

Piranha
2005-02-15, 16:21
Killen lägger sig i maskinen bak&fram på magen med kudden bakom nacken, sen böjer han huvet bakåt allt han kan...trodde ärligt han skulle bryta nacken av sig.


Helveeetes va dum ja känner mig nu , jag har fan kört jusst den övningen *screwy* *popcorn* :D :laugh:

RobbeliRobban
2005-02-15, 16:22
Jaja finns iaf INGEN som slår killen som skulle träna nacken i liggande legcurl maskinen! INGEN! *screwy*

haha vafan tränar du på Spartacus? det kan väl bara finnas en?, och den killen är ju kung, en näve voltaren innan passet och en näve efter så kan han göra riktigt tokiga grejer på gymmet!

edit: Uppsala såg jag att du bodde, han måste ha flyttat!

palme
2005-02-15, 16:22
Haha, stod du bara och gapskrattade eller frågade du vad fan han höll på med? Han kan ju inte sett riktigt klok ut :D

Stog mest och gapa.

William
2005-02-15, 16:39
Vi har fått in en sån jävla retard på vårt gym så jag vet inte riktigt vad man skall säga ..

Jag tränar på ett Univeristet och givetvis finns de massor av studenter , alla där är skit trevliga och jag trivs duktigt bra.

För nåra veckor sen började miffot dyka upp, han är givetivs Amerikanare med all bräkighet och överdrivet ego som hör till.

Normal bryr jag mig inte om vad folk pysslar med , men .. han är ca 165-170 lång , kanske väger in på en 70 kilo en bra dag , total avsaknad av ben , jag har ifs aldrig heller sett honom köra dem.

I samtliga övningar han kör kör han åt helvete för tungt , för att köra dessa 3-4 reppare krävs "knälindor på armbågarna" dragremmar , handskar , bälte. Kör han tex frenchpress kör han 3 repp med pass varav 2 med hjälp, latsdrag med extra vikter på magget ( tro mig magget räcker till även utan extra vikt ), kör han tex dips emellan bänkar så krävs 3 bänkar, 2 att köra på och en till för att lägga vikterna på , varpå folk får stå på kö och vänta på att han skall leka klart , jag har sett han bomma en singel i stående hantelcurl tex , ( sånt ser man aldrig normalt ) ..

Jag kanske verkar CP , men jag stööööör mig på det , dels för han upptar andras plats på gymmet och dels för man måste hela tiden vända huvet å kolla på va tokstollen nu hittat på för nåt galet ..

Skall man säga nåt eller vänta på att han sanerar ut sig själv med skador ?

I feel u! Har oxå sett honom och det är ngt extremt irriterande med killen!

Kanske bör säga till personalen...?

Mvh

William

Lyset
2005-02-15, 16:40
Vi har fått in en sån jävla retard på vårt gym så jag vet inte riktigt vad man skall säga ..

Jag tränar på ett Univeristet och givetvis finns de massor av studenter , alla där är skit trevliga och jag trivs duktigt bra.

För nåra veckor sen började miffot dyka upp, han är givetivs Amerikanare med all bräkighet och överdrivet ego som hör till.

Normal bryr jag mig inte om vad folk pysslar med , men .. han är ca 165-170 lång , kanske väger in på en 70 kilo en bra dag , total avsaknad av ben , jag har ifs aldrig heller sett honom köra dem.

I samtliga övningar han kör kör han åt helvete för tungt , för att köra dessa 3-4 reppare krävs "knälindor på armbågarna" dragremmar , handskar , bälte. Kör han tex frenchpress kör han 3 repp med pass varav 2 med hjälp, latsdrag med extra vikter på magget ( tro mig magget räcker till även utan extra vikt ), kör han tex dips emellan bänkar så krävs 3 bänkar, 2 att köra på och en till för att lägga vikterna på , varpå folk får stå på kö och vänta på att han skall leka klart , jag har sett han bomma en singel i stående hantelcurl tex , ( sånt ser man aldrig normalt ) ..

Jag kanske verkar CP , men jag stööööör mig på det , dels för han upptar andras plats på gymmet och dels för man måste hela tiden vända huvet å kolla på va tokstollen nu hittat på för nåt galet ..

Skall man säga nåt eller vänta på att han sanerar ut sig själv med skador ?


Jag har också sett honom. :)

Honn
2005-02-15, 16:44
Du får passa åt killen någon gång. Fråga hur många reps han ska köra och ge honom ingen hjälp innan han klarat av det antal han sagt själv.

Halldin
2005-02-15, 17:21
Jaja finns iaf INGEN som slår killen som skulle träna nacken i liggande legcurl maskinen! INGEN! *screwy*
Den gör jag ibland. :em:

Men den tar faktiskt rätt bra.

stefannn
2005-02-15, 17:48
låt han träna som han vill...den dagen du hör ett knakande ljud bortifrån där han tränar,så kan du gå fram och säga att han gjorde fel.

ja bättre sent än aldrif då??

tycker du ska snacka med han pirahna du är väl rätt så stor och sånna som inte kan så mycket brukar ju se det som att stora killar kan mycket... (ta det inte osm att du inte kan nåt men .. ja du förstår)

Allan
2005-02-15, 17:54
Så...under vilket nick är han reggad på Kolozzeum då?

allan

Big_Vik
2005-02-15, 17:57
Sånt där är kul, vi har fått en annan galning där jag tränar, han springer skrikande fram till den hantel/skivstång han ska lyfta, svingar och svänger på hela kroppen, ser helt underbar ut i ansiktet, skriker lite varefter han släpper redskapet.

Man måste vara rädd om sina orginal, annars kanske man själv blir den alla glor och skrattar åt.

MVH

Ronnie Coleman?? :confused:

pellepedal
2005-02-15, 18:27
Så...under vilket nick är han reggad på Kolozzeum då?

allan

King Grub.

Pdaddy
2005-02-15, 18:46
Fett problem :cool:

Ööö faan Phirana, ta me en stor kartong från jobbet + band maskin så kan du ju packa in han å skicka hem han till the US of A :D

M

ölobrännvin
2005-02-15, 19:09
Det är det som jag saknarmed att inte träna på gym, alla roliga typer, sist jag träna på ökk så var det en jävla tjock gubbe som hade med sin farsa och sin son som satt överallt och var ivägen för mej, men som den fridens man man är så tiger man och säger "nej det gör inget jag kan gå hem och komma tillbaks imorrn" Eller den konstiga klena gubben som tävlade med mej i bicepscurl och stirrade på mej emmelan varje set...

Garnax
2005-02-15, 19:18
Denna tråden ska man läsa skapligt trött...

:laugh: :laugh:

bosse_brutal
2005-02-15, 20:10
HAHAHA älskar gymmongotrådar. iofs så kanske inte detta är en renodlad sådan tråd menmen

#1
övning: sittande axelpress med hantlar
utrustning: kines, plan bänk, lutande bänk, diverse hantlar, samt ett bälte.
han började med att placera ut bänkarna, la ut hantlarna på den plana bänken framför sig, satte sig på den lutande och, trot eller ej, spände fast sig på den med hjälp av bältet. jävlar va vi skratta åtr den grabben... hans boxningsträning med vikt i CCn lockade även det fram ett och annat skratt.

efter en skrattattack som nära nog ledde till döden för en grabb på gymmet under ett av de nämda axelpassen så konstaterades även att kinesens ständigt närvarande knallorangea badshorts innehöll allt annat än underkläder...

#2
en medelålders "person av utländsk härkomst", hyffsat grov och med lika mycket hår på ryggen som på huvet, tränade alltid i samma linne med den medföljande säregna kebabdoft som är nära nog standard på dessa personer...
en dag när han hade kört benpress på bortåt 400kg, så började han plocka av vikterna, en sida i taget...
när han fått av alla kakorna på ena sidan så hände det oundvikliga, benpressen välte, och böjde stången som vikterna sitter på.... blev tvugna att svetsa om fästet för att kunna använda den igen. efter det så dröjde det ett bra tag till han syntes på gymmet...

Thony
2005-02-15, 20:17
Vi har en snubbe på vårat gym, som ALLTID jag säger ALLTID kör för tungt. Samt DRAGREMMAR till allt.ALLT..Dessutom kör han ciruks 2½ timme på gymmet (han går in och käkar) sen går ut och pumpa igen. Vrålar dessutom nästan i ALLA övningar. Han kör ensam, men det är inget hinder att fråga folk varje gång. Dessutom frågar han mest nybörjare, så han får förklara hur man skall passa, dom blir rädda för killen. ALLA undviker han. Det är ett jävla under att han inte har skadat sig.För han innehar inte nån vidare teknik.

Ps. Han tävlade dessutom i LP *rolleyes*

snej
2005-02-15, 20:20
när han fått av alla kakorna på ena sidan så hände det oundvikliga, benpressen välte, och böjde stången som vikterna sitter på.... blev tvugna att svetsa om fästet för att kunna använda den igen


Hehe, vafan borrar ni inte fast maskinerna i golvet??

olwe
2005-02-16, 00:24
hmm, på mitt förra gym hade vi ett helt gäng säregna individer... bland annat en kille som är efterbliven på riktigt och står o flinar och försöker pprata med alla hela tiden.. men vf, sånt får man tåla. det ger liksom lite karaktär till gymmet.. :)

Lepras
2005-02-16, 00:51
kul en gång,, skulle precis köra axelpressar när ja ser två nya killar kör i en ryggmaskin,, dom kör ganska många rep ser ja och inte så tung,, jahapp tänker jag,, sen hör ja en annan snubbe frågar hur mycket dom har kvar,,
- 20 kvar säger ena killen.
- amen hur många set?
- 20
snubben börjar garva lite men säger sen, - kör 3x12 o börja me, låter lite bättre.
snubbarna blir helt röda i ansiktet ok harklar sig lite..
:D ganska skojjigt,, hah 20x20- lär ta en stund för 2 pers.

Jet
2005-02-16, 00:54
Haha, idag fick jag uppleva en individ ur "arabgänget" köra "omvänd hacklift" med inte mindre 400kg... Killen väger nog stadiga 75-80, två passare och jag trodde faktiskt grabben skulle explodera under sitt 1/8 rep.....

Sedan lastade han ca 500kg i benpress (en riktig benpress, dvs NORDIC) och då gick släden med ett brak ner i säkerhetsprintarna....

Haha, de är lika roliga varje gång, och det som förvånar är kroppens förmåga att utstå orealistiska påfrestningar!!

Fisen
2005-02-16, 06:56
Finns dock inget värre en när ett "Kompisgäng" går och tränar. Typ i grupper om 5 pers, och turas om att träna på 1 övning, man får vänta i fan 15-20 min på dem jävlarna.

Sen har vi ju äldre herrar som skriker och svankar upp sina bicepcurls, alltid lika patetiskt att se. Okej om man svankar upp dem sista repsen men här pratar vi 24/7

Stör mig också på folk som kör axelpressar och latsdrag bakom nacken! Ser så fult ut och är inte vidare smart med tanke på skaderisk...

Stör mig till sist på fjollor som ska använda dragremmar till precis varenda övning..FAN!!!!!!!

Thony
2005-02-16, 09:08
hmm, på mitt förra gym hade vi ett helt gäng säregna individer... bland annat en kille som är efterbliven på riktigt och står o flinar och försöker pprata med alla hela tiden.. men vf, sånt får man tåla. det ger liksom lite karaktär till gymmet.. :)


Vad var det du ville prata med alla om då ? :D

Fairing
2005-02-16, 09:12
Jaja finns iaf INGEN som slår killen som skulle träna nacken i liggande legcurl maskinen! INGEN! *screwy*

:D vi hade en sådan snubbe på Fairing Gym oxå

z_bumbi
2005-02-16, 09:16
Finns dock inget värre en när ett "Kompisgäng" går och tränar. Typ i grupper om 5 pers, och turas om att träna på 1 övning, man får vänta i fan 15-20 min på dem jävlarna.

Kör en annan övning så slipper du vänta, eller byt gym till ett där det finns tillräckligt med utrustning.

olwe
2005-02-16, 14:25
Vad var det du ville prata med alla om då ? :D

tänkte säga att jag i alla fall inte stod och flinade hela tiden... men så fick jag se att jag hade en jäkla smile på slutet... faan :cryout: :em:

Fatalist
2005-02-16, 17:38
Sånna här trådar är skoj! Gnäll mer folk! :thumbup:

mr ruhl
2005-02-16, 21:00
Stör mig också på folk som kör axelpressar och latsdrag bakom nacken! Ser så fult ut och är inte vidare smart med tanke på skaderisk...

ang den såkallade skaderisken, är det nåt du läst nånstans eller är det nån av dom stora pojkarna som sagt det till dig *popcorn* , nu kör jag inga pressar på axlarna längre men när jag gjorde det så körde jag alltid bakom nacken, kör även latsdraget bakom nacken och har då inte fått nå skader av det..antar att du inte kan träna särskilt hårt om du har tid att gå och störa dig på folk som förmodligen är större och starkare och har mer erfarenhet än dig.. *flex*

Herkulez
2005-02-17, 09:46
Döda.......

Piranha
2005-02-17, 09:48
Döda.......

Lugn luuuuuuuuuungn .. andas djupt .. ingen rage här nu :love:

HenrY
2005-02-17, 09:59
hihihihi! Rolig tråd! :thumbup:
jo visst fan kan man bli irreterad på vissa personer på gymmet, men skulle dom inte vara där så skulle det ju inte heller vara lika kul!:)
har en rolig gubbe på gymmet, han är väl runt 50 år skulle jag tro.
han har en kompis som är rätt grov, gammal BB skulle jag tro.
iaf så har gubben fått för sig att han ska börja bygga o allt vad det innebär. (dock inga droger) så han köpte in alla "rätta" kläader, vilket är 2 GASP dräkter, o pannband, remmar, handskar -ALLT! Så kul, för han använder aldrig sina remmar, dom bara hänger vid hans midja instoppat under hans bälte. Sedan ska han jämt försöka lära alla nybörjare hur man ska göra. Nuförtiden så säger han jämt "johan sa att man ska bla bla bla" bara för att han snackade lite med johan oldenmark som var på gymmet för ett tag sedan.
Glömde jag nämna att han har en stor kagge och har börjat sola solarium också? *rolleyes*
En gång funderade jag på om jag skulle ta kort på honom när han körde ben i hacken, det såg fan kul ut!
Innan han körde så spännde han på sig bälte, handskar för att sedan toppa med handledsskydd! Oså började han stonka....