handdator

Visa fullständig version : Tips på alla hjärtans dag. Hur firar ni?


TommyBoy
2005-02-14, 12:27
Jag tänkte fira tjejen idag. Hon är 11 år yngre än mig och tänkte höra efter här på forumet hur ni som är drygt 20 år gamla skulle vilja bli uppvaktade.

Blommor o choklad i all ära men man vill ju gärna spetsa till det hela lite. Presentkort på skönhetssalong, middag..... det känns lite dåtid.

Så hjälp mig att tänka till. Hur övertygar jag tjejen om att hon gjort ett bra val? ;)

Evensar
2005-02-14, 12:28
Jag har skickat ett sms :D







Tjejen är i Australien. Blir nog ett telefonstamtal lite senare under dagen. :)

adde
2005-02-14, 12:30
Jag har skickat ett sms :D


Och du får pms tillbaka? :D

/adde

Piranha
2005-02-14, 12:32
Jag tänkte slå in mig själv i en karton med rosa sidenband på , och hoppa ut när hon öppnar den .. bara det att jag inte har råd med portot..

Så de får bli middag nåt annat ..

mangs
2005-02-14, 12:33
Tjenare, nu är varken jag 20 år eller tjej men jag tycker att man skall vara sig själv, det vinner man på i längden. Att bjuda på restaurang och komma med blommor fungerar fortfarande även om det som du säger känns lite krystat.

Jag skulle istället satsa på att förberedda en riktig tre-rätters middag som ni avnjuter med vin etc. Detta plus att ge komplimanger och visa att man verkligen bryr sig om henne tror jag är mer värt än ett guldhalsband eller liknande. :love:


Jag blir själv gladare när det ligger lite tanke och arbete bakom en present jämfört med om jag skulle få en dyr "finare" present.

Evensar
2005-02-14, 12:34
Och du får pms tillbaka? :D

/adde


Pe*is Mot Sli*a nej det tror jag blir svårt genom ett sms :D

Baan
2005-02-14, 12:35
Jag tänkte slå in mig själv i en karton med rosa sidenband på , och hoppa ut när hon öppnar den .. bara det att jag inte har råd med portot..

Så de får bli middag nåt annat ..

för rimlig peng kan jag klä ut mig till bud elelr brevbärare (eller motsvarande) och ringa på dörren med "paketet" så slipper du portot... .jag jobbar billigt :D

JJ
2005-02-14, 12:37
Jag tänkte fira tjejen idag. Hon är 11 år yngre än mig och tänkte höra efter här på forumet hur ni som är drygt 20 år gamla skulle vilja bli uppvaktade.

Blommor o choklad i all ära men man vill ju gärna spetsa till det hela lite. Presentkort på skönhetssalong, middag..... det känns lite dåtid.

Så hjälp mig att tänka till. Hur övertygar jag tjejen om att hon gjort ett bra val? ;)


Skicka blommor till hennes jobb, det är oslagbart då hennes kvinnliga kollegor kommer att stämma in i hyllningskören. Fungerar även då tjejen byter jobb, så man markerar sitt revir liksom ;)

nordlander
2005-02-14, 12:44
Jag skickade ett PM...

Oatmeal
2005-02-14, 12:45
Jag tror att jag skall fira med att köpa en ask choklad och köpa en fin tårta till mig själv, sätta mig själv vid bordet hemma och sätta på lite thememusic ur "torsk på tallin". ;)

Action
2005-02-14, 12:50
Jag blev bjuden på frukost på Hilton (utsedd till sveriges bästa frukost). Fcik det iof i lördags, men man kan väl fira lite när man vill.. :)

tequilla
2005-02-14, 12:52
Köpte lite sexiga underkläder som hon ska få.. sen ska vi träffas senare ikväll, laga mat ihop och dricka lite vin.

z_bumbi
2005-02-14, 12:56
Fungerar även då tjejen byter jobb, så man markerar sitt revir liksom ;)

Är det inte bättra att gå dit och pissa lite i hörnen? :confused:

:D


TommyBoy: Fixa något kul ni kan göra tillsammans någon gång i framtiden kanske? Att åka iväg en sväng är alltid kul men det måste ju inte ske just idag.

TommyBoy
2005-02-14, 12:57
Fixa något kul ni kan göra tillsammans någon gång i framtiden kanske? Att åka iväg en sväng är alltid kul men det måste ju inte ske just idag.

Bra idé. En minikryssning kanske...

Arnesson
2005-02-14, 12:58
Jag har skickat ett sms :D







Tjejen är i Australien. Blir nog ett telefonstamtal lite senare under dagen. :)

TOFFEL!!!! :D

JJ
2005-02-14, 12:59
Bra idé. En minikryssning kanske...
Boka hotellrummet med bastu på Berns hotell.

palme
2005-02-14, 13:08
Ett säkert kort är att tappa upp ett bad lagom tills hon är hemma, medans hon ligger där lagar du en superfin middag, tänder massa ljus, stänger av mobilen, luftar en flaska rött...sen får du klara dig själv ;)

gasoliner
2005-02-14, 13:10
Ett säkert kort är att tappa upp ett bad lagom tills hon är hemma, medans hon ligger där lagar du en superfin middag, tänder massa ljus, stänger av mobilen, luftar en flaska rött...sen får du klara dig själv ;)

fan, det är ju nästan så man går igång Palme!
Klart bästa tipset enligt mig! :thumbup:

palme
2005-02-14, 13:14
fan, det är ju nästan så man går igång Palme!
Klart bästa tipset enligt mig! :thumbup:

Nånting jag kan så är det att förföra the ladies.







Det och vara dryg :D

Piranha
2005-02-14, 13:16
Nånting jag kan så är det att förföra the oldies.







Det och vara dryg :D


:thumbup: :thumbup: *yourock*

palme
2005-02-14, 13:17
:thumbup: :thumbup: *yourock*

*slap* :thumbup:

TrasMannen
2005-02-14, 14:08
Jag kommer ge henne en dask på stjärten och säga "puss gumman".

Men seriöst. Alla hjärtans dag är till för att alla blomaffärer skall gå runt, dom har halva sin årsomsättning på alla hjärtans dag.

Det gäller att uppvakta dem på dagar dom inte tar det för givet. Jag har alltid sagt, det kommer hända NADA på alla hjärtans dag till tjejen. Sen myser vi lite bara. jag lagar lite mat. inget jättespeciellt.

Fatta jobbigt också ni som håller på. era tjejer kommer alltid att jämföra alla hjärtans dagar. Så ni måste alltid Överträffa er själva :MrT:

Så även fast ni gör något bra, så kan det bli skit :thumbup: :whipped:

X-Change
2005-02-14, 14:25
...
Fatta jobbigt också ni som håller på. era tjejer kommer alltid att jämföra alla hjärtans dagar. Så ni måste alltid Överträffa er själva :MrT:

Så även fast ni gör något bra, så kan det bli skit :thumbup: :whipped:

Så med andra ord gör man "skit" och så kan det bli "något bra"? ;)

Fisen
2005-02-14, 14:27
:hbang:

Och du får pms tillbaka? :D

/adde

Arnesson
2005-02-14, 14:28
Jag har ingen flickvänn, men har iaf köpt en flaska massageolja, och ska tillbringa kvällen med en liten flicka.

mmartin
2005-02-14, 14:46
Nånting jag kan så är det att förföra the ladies.







Det och vara dryg :D

jag har alltid trott det går han i hand? :confused:

f-n dags att byta taktik :D

Niclaaas
2005-02-14, 14:48
tycker att alla hjärtans dag är menlös. skönt att tjejen tycker lika ;)

BraTryck
2005-02-14, 14:49
Jag har ingen flickvänn, men har iaf köpt en flaska massageolja, och ska tillbringa kvällen med en liten flicka.

Fröken Höger eller? ;)

Arnesson
2005-02-14, 14:55
Fröken Höger eller? ;)

Haha, BUSTED!
:D :laugh:

Olsson
2005-02-14, 14:57
Alla hjärtans dag, dagen då man verkligen får bekräftat att man inte är älskad av någon. *cry*