handdator

Visa fullständig version : Lite småsur.


Jense
2005-02-13, 22:17
Vad i helvete folk sysslar med vet jag inte.

Varför figurerar mina bilder överallt?

Varför laddas mina privat-SKÄMT-bilder upp här?

Tror folk att det är fritt att ranta runt hur som hellst med mina bilder där jag(upphovsman) figurerar, än mindre mina vänner.

En gång till en bild som jag skickat till enstaka personer kommer upp här görs en anmälan, helt enkelt.

bara så det är förstått.

Jag kan skämta om mig själv, jag kan sätta gränser om hur långt skämt om mig ska gå. andra ska inte ladda upp bilder på mig där jag gör obcena gester med högerarmen.


Jag vill tycka att man ska kunna skämta om allt sålänge det inte kan gå överstyr. Vilket det gör om andra lägger upp privatbilder på mig.

bilder jag laddat upp på forumet är givetvis OK att fula sig med, men då bara HÄR på forumet och inte på massa andra sidor.



MVH

Yankeee
2005-02-13, 22:19
Skicka inte bilder till folk om du inte vill att de läggs ut. Är väl inte svårare än så? :confused:

Eller är detta någon form av skämt? :confused:

Megatuttarna
2005-02-13, 22:19
Ska vi skriva ihop anmälningar? *popcorn*

Allan
2005-02-13, 22:23
Vi plockar bort bilder som hamnar här om det inte finns ett uppenbart samtycke....

allan

Jense
2005-02-13, 22:24
Skicka inte bilder till folk om du inte vill att de läggs ut. Är väl inte svårare än så? :confused:

Eller är detta någon form av skämt? :confused:




så resonerar inte jag. de man kan lita på eller tror sig kunna lita på kan man ju skämta om precis vad som hellst..

Yankeee
2005-02-13, 22:27
Varför tar du inte detta med personen (erna) som har lagt ut bilderna istället?

Jense
2005-02-13, 22:29
Varför tar du inte detta med personen (erna) som har lagt ut bilderna istället?


har jag gjort. och jag kan likabra ta det här också så det inte händer igen

Metal_boy_
2005-02-13, 22:32
har jag gjort. och jag kan likabra ta det här också så det inte händer igen


ja de e lika bra , så att ingen annan nisse får för sig samma idéer. Beklagar, hoppas inte att nån idiot har varit för taskig :(

Baan
2005-02-13, 22:33
man får vara djävligt försiktig med bilder, har själv råkat ut för lite pinsamt skit för något år sen, är ganska försiktig med bilder sen dess, i alla fall "skämtsamma" sådanna.. vanliga profilbilder och sånt är inte lika illa

Metal_boy_
2005-02-13, 22:34
Eftersom du sa att du skickat bilderna privat, så vill jag bara poängtera det till folk som har lagt dem här på kolo. Att om jense hade velat ha dom här på kolo(internet), så hade han nog delat med sig av bilderna själv.

Solle
2005-02-14, 00:48
Manlig fest-bilden däremot. Den ska vi njuta av! Länge! :)

palme
2005-02-14, 09:13
Ok ska aldrig mer skicka dina bilder till aktuellt rapport. Sorry mannen! *flex*

RobbeliRobban
2005-02-14, 10:39
Vilken tråd syftas det på?