handdator

Visa fullständig version : Bf1942


Youngster
2005-02-13, 21:09
Hej!

Jag har en hyfsad computer; relatvit nytt grafikkort.

När jag köpte spelet, fungerade det skitbra. Jag har spelatpå högsta inställningarna hela tiden. Sen för en tid sedan la jag av, jag använder bara datorn sporadist och då framförallt till internet. Systern min har också använt den, min fråga är;

finns det nåt sätt att återfå prestandan? så som det är nu kan man inte ens lira på sämsta grafikinställningarna! vad kan vara felet???

Jarod
2005-02-13, 21:13
Kvinnor vid datorn tenderar att förslöa systemet enormt. HäntExtra.com, VeckansRecept.nu och Skvaller.info har tydligen mycket spyware som installeras... =)

Så troligtvis är det din syrra som är felet. Banna henne från datorn och kör AdAware...

;-)

Achryl
2005-02-14, 07:09
defraggga, rensa från virus, spys, adadware o skit, installera om drivisar. Om det inte hjälper, formattera

Bjorne
2005-02-14, 16:40
In i aktiviteshanteran (ctrl+shift+esc) och kolla ifall någon process ligger där och slukar massor av kraft.

Är det många som spelar BF42 här (orginalet, inte äkel dc), skulle kanske kunna samla oss och spela några rundor :)

Thony
2005-02-14, 16:44
Kvinnor vid datorn tenderar att förslöa systemet enormt. HäntExtra.com, VeckansRecept.nu och Skvaller.info har tydligen mycket spyware som installeras... =)

Så troligtvis är det din syrra som är felet. Banna henne från datorn och kör AdAware...

;-)


:D :D