handdator

Visa fullständig version : Funderat på att göra en komisk träningsvideo där man driver lite me proffsen??


Metal_boy_
2005-02-13, 13:03
Själv har jag funderat på det faktiskt hehe

Typ scener där jag står och flåsar upp mig och petar i en stekpanna med underbett, Skriker "light panic, baby
" m.m

Samt sitter med solbrillor i min gamla ford och spelar countrymusik eller nått sjukt, när jag är på väg till gymet.

s_himself
2005-02-13, 13:08
do it! do it! dooo it! *popcorn* :D

Jense
2005-02-13, 13:26
haha ja, specielt gammla ford biten. "yeh, har tränat nu i 6 veckor och framstegen fortsätter. har inte nått någon platå då jag varierar mig i träningen"

Metal_boy_
2005-02-15, 00:24
haha ja, specielt gammla ford biten. "yeh, har tränat nu i 6 veckor och framstegen fortsätter. har inte nått någon platå då jag varierar mig i träningen"

:laugh: men seriöst,, skulle jag veta att den inte spred sig över allt på internet så skulle jag fan göra en.

sunkan
2005-02-15, 00:27
:laugh: men seriöst,, skulle jag veta att den inte spred sig över allt på internet så skulle jag fan göra en.

ja de skulle ju va en kul grej, men risken att den skulle spridas ä ju rätt stor :(

bear.flowertwig
2005-02-15, 00:47
ja de skulle ju va en kul grej, men risken att den skulle spridas ä ju rätt stor :(

Är det dåligt alltså? :D Har f.ö. också funderat på saken. Gräva fram några gamla baggy pants i 37 färger, World Gym-tröja i skum passform och midjeväska...

Eatalot
2005-02-15, 00:59
hahaha, ja det vore roligt. Bjud till nu!

Rockhard
2005-02-15, 01:30
:laugh: men seriöst,, skulle jag veta att den inte spred sig över allt på internet så skulle jag fan göra en.


huuu tänk på hur det gick för killen som sjöng titaniclåten

Metal_boy_
2005-02-15, 01:35
huuu tänk på hur det gick för killen som sjöng titaniclåten

vad va det för nått då?

Metal_boy_
2005-02-15, 01:36
I övrigt kanske man skulle göra en och ha privat tills man blir känd och folk får se hur man såg ut innan :D

Rockhard
2005-02-15, 01:49
vad va det för nått då?

det var nån tjockis som sjöng celine dion för sin flickvän. han hade även hittat på några extremt osexiga danssteg. dan har vart uppe här några gånger har jag för mej

Metal_boy_
2005-02-15, 02:08
det var nån tjockis som sjöng celine dion för sin flickvän. han hade även hittat på några extremt osexiga danssteg. dan har vart uppe här några gånger har jag för mej


hahaha :laugh: , ja nått sånt vill man ju inte att det ska komma ut :laugh:

bear.flowertwig
2005-02-15, 02:32
hahaha :laugh: , ja nått sånt vill man ju inte att det ska komma ut :laugh:

Fattar inte hur ni resonerar. Merit ju! Rakt in på cv:t - "känd från Internet" :D

internethjälten
2005-02-15, 08:55
Själv har jag funderat på det faktiskt hehe

Typ scener där jag står och flåsar upp mig och petar i en stekpanna med underbett, Skriker "light panic, baby
" m.m

Samt sitter med solbrillor i min gamla ford och spelar countrymusik eller nått sjukt, när jag är på väg till gymet.

hahahaha - klart du ska göra en sådan film :bow: