handdator

Visa fullständig version : Vilken jävla kväll!!


nordlander
2005-02-13, 06:09
Fy fan vad man har dumma polare. Låg och sov för typ 1 timma sen när polarn ringde. Tryckte upptaget några ggr men svarade tillslut.

"P har gått in i knarkhuset"....Vafan?

Saken är den att en liten bit bort från mig står en stor grön villa där socialen har placerat en massa knarkare. Tack för den. P och min polare var påväg hem från en fest, som jag också varit på men jag gick hem tidigare. Då får P för sig att han ska in i knarkhuset. F avråder honom starkt men P är för packad och typ rammar dörren. F vänder och går ut när ägaren till huset kommer, en kort stabbig liten rakad sak. P går dock vidare in i huset full som ett ägg. F ringer mig och jag tror först att han skämtar men inser sen allvaret. F kommer förbi mig och vi står och kollar om P ska komma ut, men det gör han inte.

Vi ringer polisen som kommer efter typ 15 min och vi får redogöra allting. P har fortfarande inte kommit ut hur huset vad jag vet men vi har heller inte haft full koll hela tiden. En bil verkar ha stannat utanför huset nyligen efterssom det är hjulspår i snön men vi vet inte vad den gjorde där. Polisen har farit efterssom dom inte kan göra så mycket och det mesta tyder på att han blivit upphämtad. Jag tänker iaf fan inte gå in och kolla då det inte är några fina grabbar som bor där. Får väl se imorrn vafan som hänt.

Tack P för en underbar kväll...nu kan jag inte sova! :MrT:

Lizard
2005-02-13, 07:28
..upptakten till en ny stor svensk kriminalroman..........?

Lizard

AcidSleeper
2005-02-13, 07:44
Teg sidan???

mmartin
2005-02-13, 13:00
he he ka vad ska man säga? :D

ahh alla får ta sitt ansvar, jag menar vad fan skulle han in där om?

Nu vet ju inte jag hur djävligt stället är, om det är så du bör vara ordentligt orolig eller ej.. hade det varit en av mina närmaste vänner hade ju jag iof hämtat ut han isf blixtsnabbt, fast å andra sidan hade inte nån av mina närmaste vänner gått in där så...

nåväl hoppas det löste sig på bra sätt! :thumbup:

Patriarch K
2005-02-13, 13:10
Hur gick det då?

nordlander
2005-02-13, 14:36
Folk har dött inne i det där huset förut. Nu är det typ andra "ägare" men det är fortfarande rätt vilt där, många småkriminella personer. Han ringde mig klockan 9 i morse och svamlade nåt så han verkar ju ha kommit ut, vet inte hur eller när men han är iaf okej.

nordlander
2005-02-13, 14:38
Teg sidan???

Umedalen, gröna villan. Dögrävarn och co.

Herkulez
2005-02-13, 14:55
Umedalen, gröna villan. Dögrävarn och co.
Dögrävarn sitter ju inne på livstids fängelse .....om vi tänker på samma kille.

nordlander
2005-02-13, 15:00
Dögrävarn sitter ju inne på livstids fängelse .....om vi tänker på samma kille.

jo men det var förr i tiden som han var där och härjade.


Har nu snackat med P. Det enda han minns är att han blev "crosscheckad" i ansikted med en batong och ramlade ut från huset. När han skulle springa in och sparka killen så låste han dörren. Han vet inte hur han tog sig hem eller så men förmodligen åkte han med bilen som kom dit....ja jävlar