handdator

Visa fullständig version : Träningshandbok!


Pressarn
2005-02-13, 00:21
Jag går i tredje ring och ska göra ett projektarbete om träning, kost, fettförbränning, viktökning, preparat, skador osv. Tänkte göra en sorts handbok där man snabbt och enkelt kan kolla upp saker man undrar, lite som en FAQ kanske.
Till frågan, vad tycker ni ska finnas i den? Finns det någonting som ni alltid har undrat över men aldrig fått svar på eller kanske t.o.m. aldrig vågat fråga? Allt från: ”Hur går jag snabbt och smärtfritt ner i vikt?” till ”Hur ökar jag maximalt med muskelmassa?” och diverse frågor om stretching, skador och kosttillskott.
Om önskat så läggs handboken sjävklart upp här så fort den är klar.
Alla tankar, åsikter, frågor och förslag uppskattas!

aliquis
2005-02-13, 01:47
Jag vill veta hur jag kan bli mycket större fort utan att bli fet... helst utan att äta tråkig mat. ;)

Fatalist
2005-02-13, 01:54
Hur går jag upp i muskelmassa? Varför?

Hur går jag ner i vikt men behåller mina nuvarande/bygger muskler? Varför?

Behöver jag konditionsträna ihop med gymmet? Varför?

et cetera...

Pressarn
2005-02-13, 01:58
Tackar för svar, ganska populära frågor faktiskt ;)

Fortsätt gärna fråga/komma med förslag.

Man and Machine
2005-02-13, 02:26
Grubs deffguide besvarar ju en del vanliga frågor som kan vara bra att besvara. De vanligaste frågorna om tillskott kan ju vara värt att besvara. Ex. varför vassle? är kreatin doping? är tillskott farliga? Varför ska man gå isället för att springa om man vill brånna osv... lite trött för fler frågor nu. En bra grej hade ju varit att besvara standard frågorna som dyker upp oftare än oftast.

Kommer det vara möjligt att ta del av arbetet när det blir klart?

Pressarn
2005-02-13, 02:42
Självklart lägger jag upp den här!
Har missat Grubs "faq", säkert användbar, ska kolla.