handdator

Visa fullständig version : Svårt att hantera!


Leon
2005-02-11, 18:03
Har precis fått reda på att min pappa antagligen är allvarligt sjuk.Det är så himmla svårt att acceptera att ens föräldrar också blir äldre!Sen har vi det här med cancer,det dyker ju upp överallt,man blir ju vettskrämd.Tur att man kan gå in och få sig ett skratt här emellanåt det behövs!

Megatuttarna
2005-02-11, 18:06
Har precis fått reda på att min pappa antagligen är allvarligt sjuk.Det är så himmla svårt att acceptera att ens föräldrar också blir äldre!Sen har vi det här med cancer,det dyker ju upp överallt,man blir ju vettskrämd.Tur att man kan gå in och få sig ett skratt här emellanåt det behövs!

Det kan vara skönt att bara känna att man har ryggen uppbackad vid såna här tillfällen; kompisar spelar en jävligt stor roll. Livet kommer vara svårt för alla någon gång får väl bli som ett slags mantra.

Matte_Maiden
2005-02-11, 18:08
Har precis fått reda på att min pappa antagligen är allvarligt sjuk.Det är så himmla svårt att acceptera att ens föräldrar också blir äldre!Sen har vi det här med cancer,det dyker ju upp överallt,man blir ju vettskrämd.Tur att man kan gå in och få sig ett skratt här emellanåt det behövs!

Riktigt trist! Alla får uppleva sådana saker någon gång, tyvärr. Var med dem du älskar så kommer det kännas bättre! :)

Leon
2005-02-11, 18:13
Han kommer nog att vara här hos mig under sjukdomstiden,jag vill inte att han ska in på något sjukhus,som jag vet att han hatar!

Thony
2005-02-11, 18:16
fan vad skall man skriva för att "pigga upp" ?

Jag önskar att det går bra för han varje fall..

Jorgen
2005-02-11, 18:34
Väldigt tråkigt att höra.
Megatittisen gav ett väldigt bra råd.

Ta hand om dig och din far. :love:

//Jörgen

Jense
2005-02-11, 18:41
Tråkigt, leon.


lyckligtvis har du mkt bra vänner!

Herkulez
2005-02-11, 19:29
trist kompis =(

Du kommer garanterat inte ångra dig att du låter han vara med dig. Det är man skyldig dom med tanke på hur mycket ens föräldrar ställt upp för en själv.

Leon
2005-02-11, 20:52
Tack för stödet! Det gäller som alltid att hålla sig flytande.Med tanke på det du sa Herk,så är det min tanke att också att ställa upp,dessutom får han vara hos sina barnbarn och det gör han väldigt glad!Nä nu får jag väl leta efter Bolio så att jag kan kivas med någon! :D

mmartin
2005-02-12, 01:30
tråkigt att höra..

finns väl inget direkt att rekommendera mer än att alltid se allt positivt när du kan, tänk istället att nu får du vara nära han mycket istället.

och så kan han leka lite med rottisen ;)

ölobrännvin
2005-02-12, 08:30
Tråkigt att höra, umgås så mycket du kan med han annars komer du ångra dej sen. Man tror ju på nåt skumt sätt att ens föräldrar är odödliga men ICKE.. vi ska alla den vägen vandra...