handdator

Visa fullständig version : Censur utan förklaring???


bear.flowertwig
2005-02-11, 16:53
Startade en tråd: "Garnax Moved: Diverse åsikter och ett hejdå..."
Och undrade varför den tråden inte går att läsa och vad som ligger i den. Strax därefter försvann min tråd, varför?! Eller flyttades den, var isf? :confused:

Hade även ett annat inlägg i tråden som handlar om hundar, också under allmänt, som försvann spårlöst! Svårt att se att det skulle ha berott på innehållet, censureras språket? Ber om ursäkt om det var fel tempus eller verbböjning nånstans...

Vad pysslar moderatorerna med? Får man trådar/inlägg borttagna vore det trevligt med en förklaring. Rätt irriterande annars.

Jorgen
2005-02-11, 16:55
Läs reglerna (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=6018)
Moderatorer har rätt att ändra/ta bort inlägg utan förklaring om dom anser att inlägget strider mot forumets regler.

//Jörgen

mini_Arnold
2005-02-11, 17:03
Vad pysslar moderatorerna med?

Moderatorer har rätt att ändra/ta bort inlägg utan förklaring om dom anser att inlägget strider mot forumets regler.


Rätt irriterande

Ooo vad han sa om er :D

bear.flowertwig
2005-02-11, 17:05
Läs reglerna (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=6018)
Moderatorer har rätt att ändra/ta bort inlägg utan förklaring om dom anser att inlägget strider mot forumets regler.

//Jörgen

Det gjorde jag när jag registrerade mig!
Postade varken nonsens(värre än övriga nivån på allmänt) eller nån form av påhopp. Trist.

King Grub
2005-02-11, 17:06
Det är ingen demokrati.

Är en tråd flyttad eller låst finns det en anledning till det, och att starta trådar för att få veta vad det står i sådana trådar är naturligtvis lönlöst. Den är borttagen därför att något i den strider mot forumreglerna eller anses inte höra hemma på forumet.

Pez
2005-02-12, 02:11
Vad pysslar moderatorerna med? Får man trådar/inlägg borttagna vore det trevligt med en förklaring. Rätt irriterande annars.
Ja, vad pysslar vi med egentligen? :)

Skulle vi skriva en förklaring för varje inlägg/diskussion som tar bort, ändras eller liknande så skulle vi skriva förklaringar hela dagen lång iallafall.. det vill vi inte.
Ok?

Att då starta trådar om att du fått en tråd borttagen... är inte det lite dumt?
Inte för att det strider mot reglerna utan för att det irriterar moderatorerna, när en smidigare väg hade varit att skicka ett pm.. för är det borttaget så kan du ju räkna med att det finns ett skäl, ja? Det är ju inte så att vi klipper i saker för skojs skull..capisce? (femtielvte gången samma sak skrivs) *flex*