handdator

Visa fullständig version : Alla hjärtans dag


Garnax
2005-02-11, 14:51
Så vad köper ni till era flickvänner/pojkvänner i år?

Jag köpte ett halsband i silver med ett hänge som hade 2 små små hjärtan i guld och 3 stenar infattade i vitt guld så det blir lite längd på hänget. Jätte fint.

Ser ut något som detta. ("H" är hjärta och "o" är diamanterna i vitt guld)
punkterna är bara för att få det rätt :)

.H
Ho
o
.o

Piranha
2005-02-11, 14:53
Jusst fan , de där slipper man inte undan så lätt ..

Har funderat på guldörhängen men man vet aldrig , rosor är ju obligatoriskt och sen middag på det ..

Antar man får ligga lite också .. *slap*

Garnax
2005-02-11, 14:55
Jusst fan , de där slipper man inte undan så lätt ..

Har funderat på guldörhängen men man vet aldrig , rosor är ju obligatoriskt och sen middag på det ..

Antar man får ligga lite också .. *slap*

Jo naturligtvis, det får man inte missa. Själv tog jag ledigt imorrn för att kunna gå ut och äta (skulle jobbat klockan 7 i morrn bitti annars)

En måndag känns botten så vi tar det idag istället...

TTT
2005-02-11, 14:55
Inte köpt något.. ;) Gillar inte att ge planerade saker utan jag impulsköper när jag känner för det.

Shoppade kläder till tjejen för några veckor sådan så det får räcka. Blev ett par tusen. ;)

TTT
2005-02-11, 14:56
Blir väl rosor förståss, men tänker inte köpa blingbling.

Bamse
2005-02-11, 14:57
Ja, nu råkar det ju vara så att man blev fetdumpad i höstas, så det blir en kostnadsfri Alla Hjärtans Dag i år.

JustinCredible
2005-02-11, 14:57
Jag får geléhjärtan av mamma.

fuck yeah

mini_Arnold
2005-02-11, 15:00
mitt ex ska få en dildo i avskedspresent.
Den är ungefär lika stor som min så kan hon leka med den istället för nu stänger jag nöjesparken :thumbup:

JJ
2005-02-11, 15:14
Ingenting. Känns otroligt fantasilöst att ge bort en present just den dagen.

z_bumbi
2005-02-11, 15:18
Ett ark med 96 klistermärken.
10 kr på tio-kronorsbutiken.

Själv fick jag en bildskärm i förskott. :love:

slobban
2005-02-11, 15:22
Ett ark med 96 klistermärken.
10 kr på tio-kronorsbutiken.

Själv fick jag en bildskärm i förskott. :love:

Skön balans på varorna där!!

Arnesson
2005-02-11, 15:25
Är singel, men ska nog gebort något iaf. Tjejer blir glada när de får saker, blir de glada så gör de det skönt för dig :D

Sheogorath
2005-02-11, 15:25
Lakan med hjärtan på :cool:

Nitrometan
2005-02-11, 15:26
Alla hjärtans dag är ett överreklamerat kommersiellt jippo! Jag vill bara slippa bli påmind om det. *screwy* :(

mangemani
2005-02-11, 15:27
har köpt en nalle och en protein bar.
nallen ska hålla i protein baren.
hon giller just den protein baren så jag tänkte det kunde vara en höjdare:)

Fatalist
2005-02-11, 15:28
mitt ex ska få en dildo i avskedspresent.
Den är ungefär lika stor som min så kan hon leka med den istället för nu stänger jag nöjesparken :thumbup:


Du är rolig. :D


Jag har planerat det så fint, jag är singel

hobbitar
2005-02-11, 15:28
Kan inte berätta vad jag köpt eftersom hon läser här på kolo ibland men något fint som glittrar är det iaf!

The_RobRoy
2005-02-11, 15:28
En hund (som liknar hennes saknade vovve - som nu bor i schweiz) som håller i ett hjärta som det står "I Love You" på och sen tänkte jag köpa rosor, hoppas dom inte tar slut bara

mangemani
2005-02-11, 15:29
mitt ex ska få en dildo i avskedspresent.
Den är ungefär lika stor som min så kan hon leka med den istället för nu stänger jag nöjesparken :thumbup:

haha,fan va kyligt:)

Leon
2005-02-11, 15:48
Alla hjärtans dag är ett överreklamerat kommersiellt jippo! Jag vill bara slippa bli påmind om det. *screwy* :(
Håller helt med dig,känns så jävla över reklamerat! *rolleyes*

TTT
2005-02-11, 15:51
Skönt att flickvännen inte heller gillar sådana här dagar. ;)

Lucas
2005-02-11, 16:34
jag ska gömma mig istället
gymmet, tunga knäböj och frivändningar.
får mitt hjärta att må bra iaf ;)

*Flash*
2005-02-11, 16:36
Jag fullkomligt avskyr Alla Hjärtans Dag *grr27* :furious:
( *rolleyes* )

Tror jag ska ge en massa rosor till min bästa kompis för att hon står ut med mig, min mamma och pappa också för den delen..
Kan ju lika gärna ge brorsan nåt för att han måste skämmas över mig jämt...

Kommer antagligen få choklad eller gelehjärtan av min mamma som jag kommer tröstäta samtidigt som jag kollar på en snyftarfilm *screwy*

palme
2005-02-11, 16:36
Tjejen tycker inte det behövs nåt (yeah right)

Blir blommor och nånting som jag köper på måndag.

Stumpis
2005-02-11, 17:07
Min sambo får parfym av mig.

Räknar inte med att få något av honom, för en kille som glömmer när han själv fyller år, kommer inte ihåg sånt här heller... *screwy*

Frazze
2005-02-11, 17:09
Jag funderar på att släppa till.

AngelLove
2005-02-11, 17:55
Bara hatar dagen då hela västvärlden skall kompensationsköpa lite kärlek och omtanke för att sedan slippa det i 364,25 dagar framåt eller för att avlasta sina "synder"..... (nej jag vet inte alla men tyvärr bra många !!)

Det jag skulle kunna tänka mig är att gå bort om till mina barn och ge dem varsin kram och säga till dem att de är världens goaste ungar, men det får de varje dag de är hos mig ändå...

Baan
2005-02-11, 18:04
Nä köper nog inget, jag är hårdrockare... :)

kan väl säga att jag o de mina har aldrig vart mycket för att fira något, så en liten dag som alla hjärtans... betyder inte så mycket. sen är man ju singel också hehehe

Jense
2005-02-11, 18:37
Dumpar henne på söndag.


NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ:e

vad som kan tänkas handla är ju möjligen en middag, en bio, ett halsband, öronhänge, ring.. eller något i den stilen

ivandrago
2005-02-11, 19:21
Tänkte boka bord på nån schysst restaurang, men fan vad det ska va fullt överallt. Om någon vet någon bra restaurang i stockholm som kan tänkas ha bord kvar får ni gärna dela med er.

Herkulez
2005-02-11, 19:32
Tjejen tycker inte det behövs nåt (yeah right)

Blir blommor och nånting som jag köper på måndag.
aah skönt att höra att du inte gick på det gamla tricket kompis, för hade du inte köpt nå åt henne så kan jag garantera att du hade fått höra en massa jävla gnäll resten av veckan om att du inte uppskattar henne nog etc, och hade du frågat om dte var för att du inte köpte henne nå så hade hon ändå blånekat.

Oatmeal
2005-02-11, 19:35
Lakan med hjärtan på :cool:

Sånna fick jag förra året :em:

Styrkebyggare
2005-02-11, 19:44
Alla hjärtans dag, mors dag, fars dag #¤"!@£$ *grr27*

Underbart sätt att kommersialisera förhållanden till nära och kära. Nåväl, det blir väl en liten middag och så. Senare denna månad fyller denna dära år också, så det blir rejäla spadtag i börsen den här månaden...

Loke
2005-02-11, 20:35
mitt ex ska få en dildo i avskedspresent.
Den är ungefär lika stor som min så kan hon leka med den istället för nu stänger jag nöjesparken :thumbup:

Ah, det var en bra idé...

Leon
2005-02-11, 21:10
Tänkte boka bord på nån schysst restaurang, men fan vad det ska va fullt överallt. Om någon vet någon bra restaurang i stockholm som kan tänkas ha bord kvar får ni gärna dela med er.
Ta med henne på Broncos,dom har det bästa käket uppe i 08! :D

Lucas
2005-02-11, 23:31
broncosize!

ölobrännvin
2005-02-11, 23:56
Va fan min tant för ett bröllop i april och det får fan räcka....dyyyrt...

sen kan man ju gå på MCdonalds och fira heloween samtidigt så har man juH allt amerikanskt skit på en och sammad dag..

AFanatic
2005-02-11, 23:59
Blir lika förvånad varje år när alla hjärtans dag är...För jag håller aldrig koll på den.

_puke_

Tips till alla: Köp semlor...

mr ruhl
2005-02-12, 00:23
mitt ex ska få en dildo i avskedspresent.
Den är ungefär lika stor som min så kan hon leka med den istället för nu stänger jag nöjesparken :thumbup:


är det en lypsyl du köpt åt exet? :confused: :booty:

mini_Arnold
2005-02-12, 00:50
är det en lypsyl du köpt åt exet? :confused: :booty:
Nu blev du lite horny va

mmartin
2005-02-12, 01:16
Jag fullkomligt avskyr Alla Hjärtans Dag *grr27* :furious:


Tror jag ska ge en massa rosor till min bästa kompis för att hon står ut med mig, min mamma och pappa också för den delen..
Kan ju lika gärna ge brorsan nåt för att han måste skämmas över mig jämt...

Kommer antagligen få choklad eller gelehjärtan av min mamma som jag kommer tröstäta samtidigt som jag kollar på en snyftarfilm *screwy*

nää *cry*

kan se tröstfilm ihop :love:

Griip
2005-02-12, 01:22
En kram och en puss, lite stock också om det passar sig.

mmartin
2005-02-12, 01:50
Jag funderar på att släppa till.

inte illa, hon kan skatta sig lycklig :laugh:

internethjälten
2005-02-12, 03:35
...alla hjärtans dag är bara ett svepskäl för butikerna att tjäna en extra hög med ca$h så här i början på året - med andra ord så skiter man i att köpa något !

ölobrännvin
2005-02-12, 08:24
'Japp precis som helloween och juletider, i julas köpte vi en enda julklapp och det gjorde mej inte olycklig. Jag begriper inte all hysteri kring alla tider som man MÅSTE handla hela affären...amerikanskt jävla skit..

mini_Arnold
2005-02-12, 09:36
'Japp precis som helloween och juletider, i julas köpte vi en enda julklapp och det gjorde mej inte olycklig. Jag begriper inte all hysteri kring alla tider som man MÅSTE handla hela affären...amerikanskt jävla skit..
http://hem.passagen.se/ujs/valentin.html
:D

I'm a geek!

z_bumbi
2005-02-12, 09:54
Skön balans på varorna där!!

Jag lägger ut mer pengar i alla fall. :D

AcidSleeper
2005-02-12, 10:35
Själv så blir det bara ett telefonsamtal till Nya Zeeland där min tjej håller hus... men kommer förmodligen köpa något när hon kommer hem!

Nu ska jag iväg och jobba... *tjoho*

Yankeee
2005-02-12, 10:38
Själv ska jag fira "one year break-up anniversary" genom att... inte göra något.

RobbeliRobban
2005-02-12, 12:40
Blommor och choklad, budgetvariant.

Mikeman
2005-02-12, 14:32
Kör också på en budgetvariant.
Hjärtformade chokladbitar i en ask, en nalle som håller i ett hjärta samt ett handskrivet kort med lite illustrationer på.
Det går nog hem. :love: :naughty: :booty: :kinky: :angel:

Leon
2005-02-12, 14:39
broncosize!
Å jag längtar efter maten där,tur att man inte bor där annars hade man käkat där varenda dag! :D

*Flash*
2005-02-12, 16:06
nää *cry*

kan se tröstfilm ihop :love:
*kissass* :love:

mmartin
2005-02-12, 16:25
*kissass* :love:

ha ha nä, ville ju bara vara snäll :em:

varför alltid sån reaktion av alla när det är denna dagen, är ju egentligen onget speciellt, mer än en dag att mysa kanske ;)

*Flash*
2005-02-12, 17:37
ha ha nä, ville ju bara vara snäll :em:

varför alltid sån reaktion av alla när det är denna dagen, är ju egentligen onget speciellt, mer än en dag att mysa kanske ;)
Alla springer omkring med sina fina röda rosor i skolan och bah "åhhh min pojkvän e så gullig, kolla vad jag fick" *rolleyes* *whatever*

Den dagen är ett hån mot alla singlar *cry*

nordlander
2005-02-12, 17:43
Alla springer omkring med sina fina röda rosor i skolan och bah "åhhh min pojkvän e så gullig, kolla vad jag fick" *rolleyes* *whatever*

Den dagen är ett hån mot alla singlar *cry*

Håller med...borde finnas nån singeldag. Då kan man fira att man är singel och inte nedtryckt av något fruntimmer eller misshandlad av någon äcklig man. :D

Vlad
2005-02-12, 17:50
Alla springer omkring med sina fina röda rosor i skolan och bah "åhhh min pojkvän e så gullig, kolla vad jag fick" *rolleyes* *whatever*


Hahaha! Han, och resten av världen. Vad säger man? Grupptryck...

spacedog
2005-02-12, 17:55
Alla hjärtans dag? Aah, ni menar den där dagen då det är extra lättraggat bland sårbara singeltjejer som känner sig ensamma och övergivna? :devil:

mmartin
2005-02-12, 17:59
Alla springer omkring med sina fina röda rosor i skolan och bah "åhhh min pojkvän e så gullig, kolla vad jag fick" *rolleyes* *whatever*

Den dagen är ett hån mot alla singlar *cry*

1/ varför måste alltid alla killar ge röda rosor den dagen? ungefär som om det står i en manual, trist och inte särskilt spontant.

2/ alltså hån, det är väl ganska negativt sätt att se det? se det ljust: "detta kan jag unna dem" man väljer ju trots allt själv om man vil vara singel eller ej, då är det ju inget att vara negativ över utan ta det alltid från den ljusa sidan!

:D :love:

*Flash*
2005-02-12, 18:07
1/ varför måste alltid alla killar ge röda rosor den dagen? ungefär som om det står i en manual, trist och inte särskilt spontant.

2/ alltså hån, det är väl ganska negativt sätt att se det? se det ljust: "detta kan jag unna dem" man väljer ju trots allt själv om man vil vara singel eller ej, då är det ju inget att vara negativ över utan ta det alltid från den ljusa sidan!

:D :love:
Röda rosor är väl det klassiska helt enkelt, fast själv tycker jag både vita och gula är finare.

Och nej jag hånar dom inte, snarare deras uppenbara sätt att säga "jag har pojkvän" dessutom så är jag ju avundsjuk *cry*

Och vadå välja om man vill vara singel eller inte, så enkelt skulle då inte jag påstå att det är såvida man nu inte kan tänka sig att vara tillsammans med någon man inte är kär i *screwy*

mmartin
2005-02-12, 18:36
Röda rosor är väl det klassiska helt enkelt, fast själv tycker jag både vita och gula är finare.

Och nej jag hånar dom inte, snarare deras uppenbara sätt att säga "jag har pojkvän" dessutom så är jag ju avundsjuk *cry*

Och vadå välja om man vill vara singel eller inte, så enkelt skulle då inte jag påstå att det är såvida man nu inte kan tänka sig att vara tillsammans med någon man inte är kär i *screwy*

jo visst röda är klassiska men personligen tycker jag allt är så fel just den dagen just för att både killen och tjejen i princip förväntar sig att få nått, eller nått speciellt vilket är meningslöst ju!
Är det då inte bättre att strunta i den dagen och vid spontana tillfällen liksom kanske ge en passionerad kyss, hala fram nått fint smycke sen köra tjejen till nån fin restaurang där man intar nån fin mat och bara pratar och tar det lugnt? tycker jag iaf, sånt bör väl vara spontant och oväntat för att ge roligare effekt :confused:


Nja det går ju att disskutera faktiskt :D
Man är ju inte ihop med nån för man är kär i personen först, det kommer väl sen? först är det väl endast attraktion och intresse för personen som gör att man träffas och eventuellt en relation skapas? ;)

mangemani
2005-02-12, 18:50
Alla springer omkring med sina fina röda rosor i skolan och bah "åhhh min pojkvän e så gullig, kolla vad jag fick" *rolleyes* *whatever*

Den dagen är ett hån mot alla singlar *cry*


"åhh,han ä så gullig,älska honom så mycket,han är så omtänksam och snäll,han måste vara den rätta för mej"
och nästa vecka är det slut
*rolleyes*

the same old story

kimonque
2005-02-12, 19:14
"åhh,han ä så gullig,älska honom så mycket,han är så omtänksam och snäll,han måste vara den rätta för mej"
och nästa vecka är det slut
*rolleyes*

the same old story

Inte alls bitter :love:

mangemani
2005-02-12, 19:19
Inte alls bitter :love:


nä,inte ett dugg
:love:

Spiffy
2005-02-12, 19:41
jo visst röda är klassiska men personligen tycker jag allt är så fel just den dagen just för att både killen och tjejen i princip förväntar sig att få nått, eller nått speciellt vilket är meningslöst ju!
Är det då inte bättre att strunta i den dagen och vid spontana tillfällen liksom kanske ge en passionerad kyss, hala fram nått fint smycke sen köra tjejen till nån fin restaurang där man intar nån fin mat och bara pratar och tar det lugnt? tycker jag iaf, sånt bör väl vara spontant och oväntat för att ge roligare effekt :confused:


Varför inte göra både och?

*Flash*
2005-02-12, 19:44
Varför inte göra både och?
:thumbup:

mmartin
2005-02-12, 21:05
Varför inte göra både och?

det är väl självklart? :confused:

dock så var min poäng att det känns ju helt klart bättre en dag som inte har sådana förväntningar på sig.