handdator

Visa fullständig version : Bröstpass dagen after axelpass = MADNESS?


MrBoris
2005-02-09, 13:11
Det är så här att jag ska iväg till Australien snart inom någon dag och vill gärna ha kört igenom bröst en sista gång då det lär ta en 2veckor innan jag kan fortsätta hålla igång där borta. Idag är sista dagen jag kan köra ett träningspass innan det bär av, jag undrar om det är ens någon idé att fundera på att köra bröst dagen efter ett riktigt tungt axelpass? Eller är det bara att kasta bort tid?

MVH

denpa
2005-02-09, 13:12
Det är så här att jag ska iväg till Australien snart inom någon dag och vill gärna ha kört igenom bröst en sista gång då det lär ta en 2veckor innan jag kan fortsätta hålla igång där borta. Idag är sista dagen jag kan köra ett träningspass innan det bär av, jag undrar om det är ens någon idé att fundera på att köra bröst dagen efter ett riktigt tungt axelpass? Eller är det bara att kasta bort tid?

MVH
Jag skulle ha gjort det.....va fan de ba en gång

Styrkebyggare
2005-02-09, 13:18
Inte så tokigt att nöta ner sig ordentligt om man vet att det kommer att bli ett längre uppehåll.

King Grub
2005-02-09, 13:27
Som sagt, det är ju bara en gång; det kommer inte att påverka det allra minsta om ett tag, och det kan ju kännas psykiskt bra att ha givit muskeln en genomkörare.

MrBoris
2005-02-09, 13:28
tack för svaren, blir en omgång bröst biceps och undermar isf ;)

MrBoris
2005-02-09, 13:29
akta disco :hbang:

Diana
2005-02-09, 14:00
om ja kommer ihåg rätt va de nån(antingen Big Al eller Grahn) som skrev förrut att han brukade föruttrötta axlarna innan han körde bröst o fick på så sätt bättre kontakt, så de kan nog va positivt att va lite trött i axlarna när man kör bröst..
nu hittade ja inte den tråden.. zati! :devil: