handdator

Visa fullständig version : En lång dag.


Lallle
2005-02-04, 15:30
:notme:

daja
2005-02-04, 15:34
En lång text! Läser man allt blir det garanterat en lång dag.

adde
2005-02-04, 15:35
Mobilen ringde 06.30. Jag ställde om den till 06.30 och njöt lite i 20 minuter.

Tro fan det blir en lång dag om 20 minuter går på så kort tid :D

/adde

Grisen
2005-02-04, 15:35
Berts dagbok?

Edit. BERT STJÄRT! BERT STJÄRT!

Fatalist
2005-02-04, 15:36
Mobilen ringde 06.30. Jag ställde om den till 06.30 och njöt lite i 20 minuter. Jag bäddade sängen noggrant eftersom jag visste att jag skulle ligga i den i ett annat tillstånd många timmar senare.

Fixade frillan, åt frukost och begav mig till skolan.

I skoland stod det medieproduktion på schemat, i två och en halv timme. Vi skulle lära oss hur man använder Adobe In Design. Lärarinnan beställde en kopia av Gula Sidorna:s omslag. Min kompis som hade gjort det tidigare i veckan smög in och skickade hans version via msn. Vips vad snabb jag var.

Sen var det fysik. Oj så tråkigt. Knappt värt att nämna.

Efter fyssen slutade jag. Men duktig som jag är framkallade jag lite bilder för en mediauppgift. Först blev dom för mörka, sen för ljusa. Det tog nog någonn timme innan jag fick skiten rätt. Då kom ett par kompisar in i mörkrummet och begärde att jag skulle hänga med till stan och kolla på second hand-kläder. För kvällens k-fest. K-fest betyder Kagg-fest. Min skola heter så. På såna fester ska man vara utklädd.

Vi letade länge och väl. Tillslut bestämde jag mig för att köpa det jag upptäckte först. En liten slips att hänga runt huvet, typ. Då var jag i alla fall lite utklädd.

Efter det stack vi(6 pers) till gymmet utrustade med digitalkamera. 30-40 bilder togs när vi, topless då och då, slängde upp hantlar här och där. Vi tränade alla muskelgrupper eftersom det skulle bli posering i omklädningsrummet senare. Något som dom andra gymbesökarna inte tycktes vara helt vana vid. Poseringen alltså.

Sen begav jag mig hemåt och uppdaterade min träningsjournal. Stack sedan till ett ställe i stan där farsan spelade bridge. Fick 60 spänn till kebab. Den var verkligen stor. Kebabrullen alltså. Tog typ 20 minuter att äta upp.

Mätt som en plätt stack jag hem och gjorde mig i ordning för kvällens fest. Sen möttes vi pojkar, plus en tjej som varit ihop med en av oss, fattade inte varför hon var med, hos en av oss och förfestade.

Jag utrustade mig med en 13%:ig vinflaska och två öl. Vinet smakade som det äckligaste i världen. Jag lyckades pina i mig halva flaskan innan jag märkte av berusningen. Vi drog in mot festen och såg ett par snubbar utklädda till The Hives på vägen. Jag envisades med att kalla dem Blues Brothers bara för att irritera dom. BLUES BROTHER FAN VA NICE!

Precis innan vi skulle in på festen så kom två kvinnliga poliser och informerade mig om att dom skulle "dra in mig i bilen om jag inte skärpte mig". Förstod inte vad jag gjort, är det olagligt att vara full liksom?

Väl inne på dansgolvet var det helt tomt. Fulla som vi var inledde vi dansandet med lite "låtsasbreakdance", det går ut på att man försöker härma proffsen. Jag gick på toa och väntade in folket till att komma. Klockan var bara runt 9. Skulle jag lyckas med någon tjej ikväll?

Efter ett litet tag var det fullt med folk. Jag sprang ut och svepte i mig lite mer vin för att inte nyktra till. Som nykter står jag bara och glor. Men som full dansar jag runt och snackar med alla tjejer.
Dansen skulle visa sig vara ett bra drag.

För efter ett litet tag låtsasbreakande så märkte jag att en tjej närmade sig mig ett flertal gånger.

-Visa mig hur man ska göra!, skrek hon.

På beställning gjorde jag en redigt dålig backspin och följde upp det med lite hjulningar. Hon verkade imponerad och visade upp en hjulning följt av en volt. Jag var precis så pass "till sinnet" att jag inte försökte mig på det. Jag klev fram till henne och skrek:

-DU ÄR SÖT!
-VA!?
-DU ÄR SÖT!

...

Jag märkte att hon lutade huvudet och jag såg min chans. Det blev hångel. Jag gick med henne till en stol och satte henne på mig - såg en snubbe göra så en annan gång.

Hånglet fortsatte och jag tänkte smeka henne på röven innanför jeansen. Hon verkade missuppfatta det och trodde nog att jag var på väg mot fittan. Något som hon förmodligen inte gillade för efter det stack hon iväg. Jaha. 1-0 tänkte jag för mig själv och sprang iväg till grabbarna.

1-0! Skrek dom och det följdes av några highfives.

-Jaha, det vore nog bra att fylla på fullheten, tänkte jag och begav mig mot vinet igen.

Jag blev allt fullare och fullare och tillslut förstod jag att jag var tvungen att sticka hem. Två schyssta kompisar hjälpte mig hem och sen kommer jag inte ihåg någonting. Morsan upplyste mig om att jag spytt i sängen, badrummet och i min papperskorg. Jaha. Okej. Minneslucka. Coolt.

Nu sitter jag här med träningsvärk, ont i magen, blåmärken. Och snart börjar mediakunskapen. Syftet med den här tråden är att jag ville skriva av mig lite.


Najs Lallle :D :laugh:

En annan tog lite sovmorgon istället :em:

Lallle
2005-02-04, 15:38
Adde: Oj hehe.

daja: Mm den är lång.

Slayerized
2005-02-04, 16:18
Jävlar vilket knepigt inlägg.. ;)

EDIT: Aha du är 17...

EDIT 2: Aha du är från Småland...

:D

Jense
2005-02-04, 16:19
låter som en helkväll. synd på bruden bara!

mangs
2005-02-04, 16:23
Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva efter denna uppsats men jag inser två saker.


1. Jag börjar bli gammal.

2. Jag får inte tillbaka de minuterna jag slösat på att läsa det. ;)


Det lät dock som att du hade en lyckad dag igår! :)

Lallle
2005-02-04, 16:33
Jense: Nja, hon var en slampa. Hon hade tydlige hånglat med 5 killar till sen.

mangs: Jag skrev texten som sagt mest för mej själv, sen tänkte jag att nån kanske fann den intressant.

Slayerized: 16

ErikWrestlingFreaket
2005-02-04, 16:40
Idag drack jag yoghurt *flex*

z_bumbi
2005-02-04, 16:45
Idag drack jag yoghurt *flex*

Jag också, Vallios låglaktos med blåbärsmak. :thumbup:
God som satan och med tanke på mängden socker per 100 g behöver jag inte äta socker på en månad..

Lallle
2005-02-04, 16:49
z_bumbi: Jaså? Man kanske borde testa.

Jarod
2005-02-04, 16:50
Jag har en fiskgratäng i ugnen...det tar ofattbara 45 minuter för den att bli klar. Har nu tillbringat 20 av dom minutrarna på att försöka hitta en halv dubbel-dajm som jag vet ska ligga här nånstans. Blir galen av hunger snart... *grr27*

bumbi - can I borrow some sugar?

jakke
2005-02-04, 16:50
Jag äter glass nu.
Med en sked.
Skeden är en tesked.

Jarod
2005-02-04, 16:52
Jag äter glass nu.
Med en sked.
Skeden är en tesked.

*whatever* Har du inte hört?? There is no spoon!!

jakke
2005-02-04, 16:55
*whatever* Har du inte hört?? There is no spoon!!
Ne, fattar ingenting!
Glassen är slut. Skeden är avslickad oxå

Jarod
2005-02-04, 16:57
Trodde att alla hade sett The Matrix...sorry...

mini
2005-02-04, 16:57
Ibland undrar jag varför det kommer som en överraskning för killar att tjejer ofta inte är helt förtjusta i att någon gräver en innanför byxorna bland folk. Eller tröjan, för den delen.
Ibland undrar jag också varför man tycker det är kul att spy ner halva huset och ha minneslucka.
Mysteries of life...

Lallle
2005-02-04, 17:02
mini: Tycker inte det är kul att vare sig spy eller ha minneslucka. Eller minnesluckan är väl ganska skön iofs.

Einar
2005-02-04, 17:02
Själv äter jag en burk kesella med en metallsked

Zakath
2005-02-04, 17:07
Jag tyckte det var kul att läsa, gav mig ännu en anledning att aldrig dricka (alkohol) :thumbup:

Lallle
2005-02-04, 17:08
Vad spännande att ni skriver vad som käkas, KEEP IT UP!

Zakath
2005-02-04, 17:10
Vad spännande att ni skriver vad som käkas, KEEP IT UP!



Jag dricker just nu:

1,5 liter minimjölk
300g frysta jordgubbar
100g hallon
ca. 100g vassle
ca 40g druvsocker
1 clementin
2 apelsiner

mixat :thumbup: :eating:

z_bumbi
2005-02-04, 17:14
Trodde att alla hade sett The Matrix...sorry...

Jag har läst boken!

Jense
2005-02-04, 17:15
Jag har en fiskgratäng i ugnen...det tar ofattbara 45 minuter för den att bli klar. Har nu tillbringat 20 av dom minutrarna på att försöka hitta en halv dubbel-dajm som jag vet ska ligga här nånstans. Blir galen av hunger snart... *grr27*

bumbi - can I borrow some sugar?


3 minuter på mig.. i ett försök att övertyga mig om tjänster, sexuella tjänster.

Herkulez
2005-02-04, 17:21
Efter det stack vi(6 pers) till gymmet utrustade med digitalkamera. 30-40 bilder togs när vi, topless då och då, slängde upp hantlar här och där. Vi tränade alla muskelgrupper eftersom det skulle bli posering i omklädningsrummet senare. Något som dom andra gymbesökarna inte tycktes vara helt vana vid. Poseringen alltså.

--------------------------------------------------------------

För efter ett litet tag låtsasbreakande så märkte jag att en tjej närmade sig mig ett flertal gånger.

-DU ÄR SÖT!
-VA!?
-DU ÄR SÖT!

------------------------------------------------

Jag märkte att hon lutade huvudet och jag såg min chans. Det blev hångel. Jag gick med henne till en stol och satte henne på mig - såg en snubbe göra så en annan gång.

Hånglet fortsatte och jag tänkte smeka henne på röven innanför jeansen. Hon verkade missuppfatta det och trodde nog att jag var på väg mot fittan. Något som hon förmodligen inte gillade för efter det stack hon iväg. Jaha. 1-0 tänkte jag för mig själv och sprang iväg till grabbarna.

1-0! Skrek dom och det följdes av några highfives.

.

haha det där var mina favoritstycken :laugh:

Lallle
2005-02-04, 17:27
Äntligen nån som finner tråden rolig =)

s_himself
2005-02-04, 18:14
jag tycker det låter helt otroligt pinsamt att:

1. 6 killar tränar hela kroppen tillsammans och sedan går in i omklädningsrummet och poserar tillsammans.

2. LÅTSASBREAKDANCE på dansgolvet????? va faan?? skäms ni inte? :D


Det va väl som den killen som på en liten liten krog här i stan.. vad kan han varit.. 18 då eftersom han kom in... liten och spinkig och blek, full så han knappt kunde stå, börjar klä av sig och dansa, snurrar runt med personalen. sedan gör han sin special-move... han låtsas skjuta pilar som amor... så skjuter han på lite olika tjejer utan nånting på överkroppen, och byxorna nere vid fötterna och ja.. hans sidenkallingar av storlek förstora va inte så snygga heller.. :laugh:

Achryl
2005-02-04, 18:30
Jag käkade pyttipanna med ägg idag. Jag tänkte först köpa någon färdig lasange, för jag var ganska trött efter skolan, men när jag stod nere på netto upptäckte jag som ni förstår - pyttipannan. Läste att det var palmolja i så jag var lite tveksam för jag har hört att palmolja inte är så bra, men vadfan, man lever ju bara en gång. :hbang: sen köpte jag ägg till också. Hemsk vad kraväggen är mycket dyrare än de "vanliga". Har för mig att de jag köpte kostade 8,50, men är inte riktigt säker (minneslucka). Sedan gick jag hem igen och stekte upp halva påsen, o hällde värsta grilldressingen i. Åt upp det framför datorn sedan medans jag tittade på Fyra nyanser av brunt som jag tankat. Olagligt? ja vet, men det skiiter jag i :devil: :devil:
Aja fan måste diska snart

EDIT: Jag köpte alltså dom billiga äggen, inte kraväggen

Lallle
2005-02-04, 18:33
s_himself: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA FY FAN. Det hade jag velat se.

1. Pinsamt vetefan. Snarare komiskt.

2. Fick höra att det såg riktigt bra ut idag, så :)

spacedog
2005-02-04, 18:36
Orkade inte läsa hela texten, men lite snappade jag upp och känner mig manad att säga:

Krossa Kagg, leve Stagg! :hbang: ;)

Spelar ni fortfarande rugby? Och betyder inte k-fest kamratfest?

Hades
2005-02-04, 18:48
Den enda biten som förvirrar mig är varför du skulle stoppa handen innanför byxorna på henne.




<---- Lars är glad i alla fall.

Lallle
2005-02-04, 21:43
spacedog: Japp, Kagg har fåt rejält med pisk dom två senaste omgångarna :(

K-fest betyder kamratfest vetifan =) Antog bara att det betydde Kagg-fest.

mini_Arnold
2005-02-04, 22:42
En lång text! Läser man allt blir det garanterat en lång dag.

HA HA HA HA HA HA HA
roligaste i tråden :D
Hann bara så långt men damn

Zozza
2005-02-04, 22:56
Efter det stack vi(6 pers) till gymmet utrustade med digitalkamera. 30-40 bilder togs när vi, topless då och då,slängde upp hantlar här och där. Vi tränade alla muskelgrupper eftersom det skulle bli posering i omklädningsrummet senare.


wtf man *screwy*

joak1m
2005-02-04, 23:46
1-0! Skrek dom och det följdes av några highfives.



:laugh:

edgen_ÖSD
2005-02-05, 01:08
Försöker verkligen, men hittar verkligen inte det som är roligt?? :confused:

Löjtnant Blank
2005-02-05, 01:13
Ännu en mystisk tråd... Vad är det med alla ikväll? Är jag i the twilight zone igen? Drömmer jag?

Yankeee
2005-02-05, 01:14
Det där är kul typ för en full 16 åring...typ...

edgen_ÖSD
2005-02-05, 01:52
Jo det var nåt sånt jag tänkte... Som om man skulle vilja berätta för alla eftersom det är första ggn man är full på riktigt... Måste vara så eftersom jag har läst texten två gånger nu och jag fortfarande inte kommer fram till nån poäng...

raZmus
2005-02-05, 02:11
haha, vafan är detta. Är jag så gammal när jag är 22?
Keep it up Bert!

Metal_boy_
2005-02-05, 04:18
Själv ligger jag sked med metal_boy och äter kessella.


:confused:

ölobrännvin
2005-02-05, 08:34
Jag tyckte det var roligt att se in i huvet på en ungdom det var ett tag sen man höll på sådär, en flashback om en säger. Dom som vill gnälla kan ju starta upp en gnälltråd eller nåt. Nu dricker jag kaffe i en blå mugg utan sked för det är som nån säger "there is no spoon"

z_bumbi
2005-02-05, 08:41
Ännu en mystisk tråd... Vad är det med alla ikväll? Är jag i the twilight zone igen? Drömmer jag?

Gårdagen var intressant vad gäller konstiga inlägg och urspårade trådar.

Herkulez
2005-02-05, 12:54
Jag klev fram till henne och skrek:

-DU ÄR SÖT!
-VA!?
-DU ÄR SÖT!

...

Jag märkte att hon lutade huvudet och jag såg min chans. Det blev hångel. Jag gick med henne till en stol och satte henne på mig - såg en snubbe göra så en annan gång.

Hånglet fortsatte och jag tänkte smeka henne på röven innanför jeansen. Hon verkade missuppfatta det och trodde nog att jag var på väg mot fittan. Något som hon förmodligen inte gillade för efter det stack hon iväg. Jaha. 1-0 tänkte jag för mig själv och sprang iväg till grabbarna.

1-0! Skrek dom och det följdes av några highfives.

-Jaha, det vore nog bra att fylla på fullheten, tänkte jag och begav mig mot vinet igen.

.
HAHA lika roligt andra gången jag läser det :laugh:

Fatalist
2005-02-05, 15:47
Gruppbild från torsdagen :D

Från vänster till höger:

Beckman 88, Fatalist, Lallle, Ful kille i NVMP03, Nån tjej

Fatalist
2005-02-05, 15:52
Lalle är kaxig och fatalist är spännig

Thony
2005-02-05, 16:01
Fan vilken fest det måste ha varit, hahaahahaa.. :laugh:

Med tanke på bilderna! HAha sicken gäng..

Zozza
2005-02-05, 16:09
Varför lägger du upp bilderna här?

Vill ni verkligen att mer folk ska skratta åt er? :confused:

Grisen
2005-02-05, 16:14
Gårdagen var intressant vad gäller konstiga inlägg och urspårade trådar.

Det är VÅRRRRRRRRRRRRR!

Fatalist
2005-02-05, 16:23
Varför lägger du upp bilderna här?

Vill ni verkligen att mer folk ska skratta åt er? :confused:


Nej jag tycker det är trevliga bilder för alla stackare som missade allt det roliga, och stackars övermogna tomater som dig själv herr Zozza *cry*

Thony
2005-02-05, 17:24
Nej jag tycker det är trevliga bilder för alla stackare som missade allt det roliga, och stackars övermogna tomater som dig själv herr Zozza *cry*


Det kommer för dig och,haha.

JAM
2005-02-05, 17:32
Jense: Nja, hon var en slampa. Hon hade tydlige hånglat med 5 killar till sen.
Du får hångla, men inte damerna? :nono:
Jooo... klart att de får!

hultman
2005-02-05, 17:32
1-0! Skrek dom och det följdes av några highfives.


80-talet ringde och sa att de ville ha tillbaka sina gester.

För övrigt:

Fatalist
2005-02-05, 18:29
80-talet ringde och sa att de ville ha tillbaka sina gester.

För övrigt:


Man enough to be proud of it *flex*

hultman
2005-02-05, 18:40
Jag hoppas att du noterade din armsvett

Zozza
2005-02-05, 18:42
Nej jag tycker det är trevliga bilder för alla stackare som missade allt det roliga, och stackars övermogna tomater som dig själv herr Zozza *cry*

hahah *popcorn*

spacedog
2005-02-05, 19:34
Gruppbild från torsdagen :D

Från vänster till höger:

Beckman 88, Fatalist, Lallle, Ful kille i NVMP03, Nån tjej

Faen, stau ni å henge utanfö Baonen, fe sautan? Sau jäla gutt å de. :D

Fatalist
2005-02-05, 20:43
Jag hoppas att du noterade din armsvett


Jag hoppas att du noterade mitt svar på ditt uppmärksammande ;)

Spacedog: Broadway jueehh

Lallle
2005-02-05, 21:20
Zozza: Stick och gnäll i nån annan tråd för sjjjuttOn gubbar.

Rockhard
2005-02-05, 23:13
Jag hoppas att du noterade din armsvett

Det är ju för fasen manligt att svettas!

Hades
2005-02-05, 23:16
Det är ju för fasen manligt att svettas!
Dessutom luktar det gott!

Fatalist
2005-02-05, 23:31
Dessutom luktar det gott!


Lägg ner allt OT om mitt svett! Ni förstår Lallle's tråd och jag är orsaken *cry*

Lallle
2005-02-06, 01:02
Du får hångla, men inte damerna? :nono:
Jooo... klart att de får!

Jag hånglade ju bara med en. Om jag hånglat med 4 till så hade jag oxo vart en slampa. En manlig sådan.

Fatalist
2005-02-06, 01:09
Jag hånglade ju bara med en. Om jag hånglat med 4 till så hade jag oxo vart en slampa. En manlig sådan.


och min idol :thumbup:

Hades
2005-02-06, 01:10
Lägg ner allt OT om mitt svett! Ni förstår Lallle's tråd och jag är orsaken *cry*
Den här tråden var oförstörbar redan efter första posten.

capoje
2005-02-06, 01:30
Tönt.

Inte precis man ville läsa, en 88:as fyllehistoria. lol

Fatalist
2005-02-06, 01:48
Den här tråden var oförstörbar redan efter första posten.

Så sant så, och jag är fortfarande obesegrad med 4(+1 ful) tjejer på en kväll :devil:

Daniiiel
2005-02-06, 02:55
Så sant så, och jag är fortfarande obesegrad med 4(+1 ful) tjejer på en kväll :devil:

ojojoj hånglat me 5 st samma kväll..de e inte illa pinkat

inte långt kvar tills ni får sätta på er kondomen och göra lite riktiga grejjer då? :D

Karl_alfred
2005-02-06, 05:14
Haha vilken tråd :laugh: :thumbup:

Lallle
2005-02-06, 10:50
Tönt.

Inte precis man ville läsa, en 88:as fyllehistoria. lol

wateva

mini
2005-02-06, 10:55
Så sant så, och jag är fortfarande obesegrad med 4(+1 ful) tjejer på en kväll :devil:
Slampa

CroCop
2005-02-06, 11:17
Jag hoppas att du noterade din armsvett
Jag hoppas du noterade hur jävla löjlig du är? :) Såna människor som du blir man väldigt, trött på.. *slap*

hultman
2005-02-06, 13:02
*ledsen*

:cryout: :cryout: :cryout:

hultman
2005-02-06, 13:03
Saken är den att jag trodde att han uppfattade det som att jag tyckte att hans armar var små, därför var jag tvungen att förklara för honom att det var armsvetten jag menade, inte armarna..

get it?

Fatalist
2005-02-06, 14:15
ojojoj hånglat me 5 st samma kväll..de e inte illa pinkat

inte långt kvar tills ni får sätta på er kondomen och göra lite riktiga grejjer då? :D

nej jag kommer nog vara oskuld hela livet.. *yourock*

Herkulez
2005-03-30, 08:08
Hysteriskt kul fortfarande :laugh:

JJ
2005-03-30, 08:19
Hysteriskt kul fortfarande :laugh:


Ja, riktigt bra. Hoppas vi får uppleva fler dagar i Lallles liv. Den här är rätt skön också: "Jag gick på toa och väntade in folket till att komma." Hur länge satt du där?

Herkulez
2005-03-30, 10:10
ja lallle, mer historier :D

Slartibartfast
2005-03-30, 10:17
HA HA HA! :laugh:

enherjer
2005-03-30, 10:44
Fler sköna berättelser lallle! :laugh:

AngelLove
2005-03-30, 10:49
ja jösses *screwy*

Bengan
2005-03-30, 11:39
Måste erkänna att jag gillar alla trådar ni drar upp idag. Denna var ju underbar. Så perfekt helt enkelt. :thumbup: :thumbup:
tur man hoppade över fjortisstadiet :hbang:

Lallle
2005-03-30, 11:50
Det är K-fest igen den 7/4 men jag har bestämt mig för att inte dricka så mycket. Nu ska jag ut på stan och handla byxor. Natten till idag drömde jag att jag var detektiv i en vampyrstad. Det är allt jag har att rapportera nu tyvärr.

Bengan
2005-03-30, 11:53
Det är K-fest igen den 7/4 men jag har bestämt mig för att inte dricka så mycket. Nu ska jag ut på stan och handla byxor. Natten till idag drömde jag att jag var detektiv i en vampyrstad. Det är allt jag har att rapportera nu tyvärr.
Lova att raportera då med. :)
Lycka till med vampyrerna

raZmus
2005-03-30, 11:55
Haha, ja, det är trådar som denna som gör att man älskar att edit-funktionen (efter 10min) har tagits bort :D

aliquis
2005-03-30, 14:54
fyfan vad spännande :D

En gång kramades jag lite på en sak, och så skulle vi gå till en annan fest men det var rätt få som ville med så vi gick bara jag o två till och så var det två på det andra stället.
Väl där kramades jag lite mer och sedan råkade jag sitta på en sängkant och blev nerdragen av någon annans ben, men som tur var satt jag o hade tråkigt och höll i en skruvmejsel jag hittade på golvet... vilket jag fortsatte med.

Fan vad jag är bra alltså :D

En gång har jag iofs pussats på en flicka, men det var ovärt, hon var ändå inge bra, men hon var väl typ veg* så vad fan skulle jag göra, någon som är det OCH man faktiskt har talat med och som går med på det... tre stycken hann jag prova på men sedan kom polisen och förstörde vår utomhusfest och så var det slut med det :D

Lyckades bli ledsen på fyllan som vanligt också så hon tyckte nog jag var rätt stört, jag blir alltid ledsen om jag dricker.

Änsålänge har jag inte kommit längre än så, och det var över 1.5 år sedan, inte gjort ett skit sedan dess.

abjorn
2005-04-07, 17:45
/bump.... *innocent*

Matte_Maiden
2005-04-07, 18:57
Lalle! :hbang:

sunkan
2005-04-07, 19:01
dela med dig av fler långa dagar :D

Jan
2005-04-15, 18:28
dela med dig av fler långa dagar :D

Ja, kom igen nu lalle! Hur gick senaste k-festen?

Thony
2005-04-15, 18:29
fick du pussa nån tjej ? Lekte ni ryska posten ?

Diana
2005-04-15, 18:55
Hehe,, Lalle har samlat på sej en trogen skara FANS :hbang:

Herkulez
2005-07-24, 10:38
den här tråden är för bra för att glömmas bort så det blir en riktigt fet


BUMP

mystic[-_-]
2005-07-24, 10:46
Höjdpunkterna

"På beställning gjorde jag en redigt dålig backspin och följde upp det med lite hjulningar"

Jag märkte att hon lutade huvudet och jag såg min chans. Det blev hångel. Jag gick med henne till en stol och satte henne på mig - såg en snubbe göra så en annan gång.

"1-0! Skrek dom och det följdes av några highfives."

"Morsan upplyste mig om att jag spytt i sängen, badrummet och i min papperskorg. Jaha. Okej. Minneslucka. Coolt."

Lallle
2005-07-24, 10:49
:em:

JAM
2005-07-24, 13:59
:notme:

Last edited by Lallle : Today at 11:54.
:em: :laugh:

Det ger ju så mycket att editera bort texten när den är citerad några inlägg ner... :D :thumbup:

Lallle
2005-07-24, 15:11
FUCK! :D Aja får väl bjuda på det. Är bara jobbigt med massa gnällspikar som inte har nåt bättre för sig än å sitta framför datorn och tjura.

Herkulez
2005-07-24, 17:12
FUCK! :D Aja får väl bjuda på det. Är bara jobbigt med massa gnällspikar som inte har nåt bättre för sig än å sitta framför datorn och tjura.
klart du ska bjuda på det, du har ju skänkt en massa kolomedlemmar glädje =)

spacedog
2005-07-24, 17:15
Är inte Lallle kompis med Svantee (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=47748) ?

Wicked
2005-07-24, 17:29
Jo det är han ju :laugh:

Svantee är tydligen före detta fatalist. Var han kanske också en av dom 6 som poserad i omklädningsrummet? :D

// Wicked

trubaduren
2005-07-24, 17:32
Lallle det är ju i varje fall top 10 tråd på klolozzeum, mystics utvalda gobitar är sjukt roliga. :thumbup:

Zozza
2005-10-21, 21:31
; )

Kwon
2005-10-21, 21:46
Det blir Team Lalle snart helt enkelt! :thumbup:

Zakath
2005-10-21, 21:48
Jag tyckte det var kul att läsa, gav mig ännu en anledning att aldrig dricka (alkohol) :thumbup:



Ahh läste igenom tråden än en gång och tänkte precis skriva min quote tills jag såg mitt gamla nlägg (quoten) :D

Nostalgi!

Zozza
2005-10-21, 21:51
http://www.livejournal.com/userpic/27000872/560091 <- Observera att den här bilden har absolut ingenting med tråden att göra.

hio
2005-10-21, 22:01
Måste vara mycket trött eftersom jag läst igenom hela den här tråden! God natt :sleep:

Goddaniel
2005-10-21, 22:02
While we're at it!
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=47748&highlight=svantee

:laugh:

Kebab-Arne
2005-10-21, 22:06
Lalle är kaxig och fatalist är spännig

Killen till vänster verkar ha fått ögona på nåt intressant då de verkar vara påväg att hoppa ur sina hålor.

Rolig tråd förövrigt!

myggan
2005-10-21, 23:36
haha lalle and the gang är störtsköna och kolozzeum hade inte varit samma sak utan dom.

Keep going :hbang:

edit: skönt slipstrick :laugh:

Überbiffen
2005-10-21, 23:38
Jag har också haft en lång dag. 14h på jobb och nu ska jag fan sova.

Gonatt

Johan_P
2005-10-22, 00:06
Kan någon skriva historian igen? Förstaposten måste vara editerad.

Goddaniel
2005-10-22, 00:44
Kan någon skriva historian igen? Förstaposten måste vara editerad.
Självklart :)


Mobilen ringde 06.30. Jag ställde om den till 06.30 och njöt lite i 20 minuter. Jag bäddade sängen noggrant eftersom jag visste att jag skulle ligga i den i ett annat tillstånd många timmar senare.

Fixade frillan, åt frukost och begav mig till skolan.

I skoland stod det medieproduktion på schemat, i två och en halv timme. Vi skulle lära oss hur man använder Adobe In Design. Lärarinnan beställde en kopia av Gula Sidorna:s omslag. Min kompis som hade gjort det tidigare i veckan smög in och skickade hans version via msn. Vips vad snabb jag var.

Sen var det fysik. Oj så tråkigt. Knappt värt att nämna.

Efter fyssen slutade jag. Men duktig som jag är framkallade jag lite bilder för en mediauppgift. Först blev dom för mörka, sen för ljusa. Det tog nog någonn timme innan jag fick skiten rätt. Då kom ett par kompisar in i mörkrummet och begärde att jag skulle hänga med till stan och kolla på second hand-kläder. För kvällens k-fest. K-fest betyder Kagg-fest. Min skola heter så. På såna fester ska man vara utklädd.

Vi letade länge och väl. Tillslut bestämde jag mig för att köpa det jag upptäckte först. En liten slips att hänga runt huvet, typ. Då var jag i alla fall lite utklädd.

Efter det stack vi(6 pers) till gymmet utrustade med digitalkamera. 30-40 bilder togs när vi, topless då och då, slängde upp hantlar här och där. Vi tränade alla muskelgrupper eftersom det skulle bli posering i omklädningsrummet senare. Något som dom andra gymbesökarna inte tycktes vara helt vana vid. Poseringen alltså.

Sen begav jag mig hemåt och uppdaterade min träningsjournal. Stack sedan till ett ställe i stan där farsan spelade bridge. Fick 60 spänn till kebab. Den var verkligen stor. Kebabrullen alltså. Tog typ 20 minuter att äta upp.

Mätt som en plätt stack jag hem och gjorde mig i ordning för kvällens fest. Sen möttes vi pojkar, plus en tjej som varit ihop med en av oss, fattade inte varför hon var med, hos en av oss och förfestade.

Jag utrustade mig med en 13%:ig vinflaska och två öl. Vinet smakade som det äckligaste i världen. Jag lyckades pina i mig halva flaskan innan jag märkte av berusningen. Vi drog in mot festen och såg ett par snubbar utklädda till The Hives på vägen. Jag envisades med att kalla dem Blues Brothers bara för att irritera dom. BLUES BROTHER FAN VA NICE!

Precis innan vi skulle in på festen så kom två kvinnliga poliser och informerade mig om att dom skulle "dra in mig i bilen om jag inte skärpte mig". Förstod inte vad jag gjort, är det olagligt att vara full liksom?

Väl inne på dansgolvet var det helt tomt. Fulla som vi var inledde vi dansandet med lite "låtsasbreakdance", det går ut på att man försöker härma proffsen. Jag gick på toa och väntade in folket till att komma. Klockan var bara runt 9. Skulle jag lyckas med någon tjej ikväll?

Efter ett litet tag var det fullt med folk. Jag sprang ut och svepte i mig lite mer vin för att inte nyktra till. Som nykter står jag bara och glor. Men som full dansar jag runt och snackar med alla tjejer.
Dansen skulle visa sig vara ett bra drag.

För efter ett litet tag låtsasbreakande så märkte jag att en tjej närmade sig mig ett flertal gånger.

-Visa mig hur man ska göra!, skrek hon.

På beställning gjorde jag en redigt dålig backspin och följde upp det med lite hjulningar. Hon verkade imponerad och visade upp en hjulning följt av en volt. Jag var precis så pass "till sinnet" att jag inte försökte mig på det. Jag klev fram till henne och skrek:

-DU ÄR SÖT!
-VA!?
-DU ÄR SÖT!

...

Jag märkte att hon lutade huvudet och jag såg min chans. Det blev hångel. Jag gick med henne till en stol och satte henne på mig - såg en snubbe göra så en annan gång.

Hånglet fortsatte och jag tänkte smeka henne på röven innanför jeansen. Hon verkade missuppfatta det och trodde nog att jag var på väg mot fittan. Något som hon förmodligen inte gillade för efter det stack hon iväg. Jaha. 1-0 tänkte jag för mig själv och sprang iväg till grabbarna.

1-0! Skrek dom och det följdes av några highfives.

-Jaha, det vore nog bra att fylla på fullheten, tänkte jag och begav mig mot vinet igen.

Jag blev allt fullare och fullare och tillslut förstod jag att jag var tvungen att sticka hem. Två schyssta kompisar hjälpte mig hem och sen kommer jag inte ihåg någonting. Morsan upplyste mig om att jag spytt i sängen, badrummet och i min papperskorg. Jaha. Okej. Minneslucka. Coolt.

Nu sitter jag här med träningsvärk, ont i magen, blåmärken. Och snart börjar mediakunskapen. Syftet med den här tråden är att jag ville skriva av mig lite.



:laugh: :laugh: :laugh:

HenrY
2005-10-22, 11:23
hahahaha skön berättelse! :) den va lite fun!

Jan
2005-10-22, 11:44
Inga nya k-fester att berätta om? :D

Fatalist
2005-10-22, 11:49
Inga nya k-fester att berätta om? :D

Joo, men orkar inte ;)

Mest spännande på förra var väl när jag lovade att "****** skiten ur" en tjej, som så glatt ville att vi skulle dra hem till mig, men då fick en kmpis kompis stryk på en toa.. så blev jag ivägdragen och hon blev hemdragen av sina polare *slap*

Lallle
2005-10-26, 16:25
heheeh. Har inte varit full på länge, senast gjorde jag nåt riktigt dumt som jag får betala lite för nu :(

Senaste k-festen var jag nykter och hade extremt jävla tråkigt. På rugbyfesten ska jag bli så jäääävla full. Fjortis jajaja.

HookersUnited
2005-10-26, 17:04
Jag också, Vallios låglaktos med blåbärsmak. :thumbup:
God som satan och med tanke på mängden socker per 100 g behöver jag inte äta socker på en månad..
Det heter Sejtan!

Grisen
2005-10-26, 17:59
heheeh. Har inte varit full på länge, senast gjorde jag nåt riktigt dumt som jag får betala lite för nu :(

Senaste k-festen var jag nykter och hade extremt jävla tråkigt. På rugbyfesten ska jag bli så jäääävla full. Fjortis jajaja.


Vad gjorde du?

Lallle
2005-10-26, 20:59
Vad gjorde du?

Vill inte gå in på detalj men kan säga att jag har en person mer att ständigt undvika :(

Big_Vik
2006-05-30, 22:55
HAHAHHAAHAHA Underbart. :D

Snake
2006-05-30, 23:45
HAHAHHAAHAHA Underbart. :D


+1

http://bestsmileys.com/lol/1.gif

Superduperdoppad
2009-03-07, 14:22
Precis innan vi skulle in på festen så kom två kvinnliga poliser och informerade mig om att dom skulle "dra in mig i bilen om jag inte skärpte mig". Förstod inte vad jag gjort, är det olagligt att vara full liksom?

Halva inne ju :)

PowPow
2009-03-07, 15:05
Halva inne ju :)

Förhoppningsvis är de både gifta och har barnbarn vid det här laget då.