handdator

Visa fullständig version : Rapid Recoverys nya smak


Fairing
2005-02-04, 09:24
Vill bara passa på och berätta att Rapid Recovery är nu förfinad och med mycket bättre smak ( tropisk) och konsistens (som sportdryck).Faktiskt riktigt god :thumbup:

Mindek
2005-02-04, 09:36
Varför säljer inte Budo-Fitness era tillskott?

Fairing
2005-02-04, 09:47
Vi har valt att inte ens ta kontakt med Budo&Fitness för vi har redan nu problem med att hinna med att leverera (växtvärk) till alla nya ÅF som har dykt upp sista året. Inom snar framtid (1 mån) så hittar du oss hos ganska många andra stora företag i branschen (hälsokostbolaget , GG mf.l)

Förövrigt tror jag att Fairing är det enda företaget som inte ringer och säljer produkter , det är alltid kunden som tar kontakt med oss och ändå hinner vi knappt med :D

Herkulez
2005-02-04, 09:51
Förövrigt tror jag att Fairing är det enda företaget som inte ringer och säljer produkter , det är alltid kunden som tar kontakt med oss och ändå hinner vi knappt med :D
Pdaddy tar ju hand om PR biten :laugh:


Kul att det går bra för er. det förtjänar ni :thumbup:

Fairing
2005-02-04, 09:53
Tack :em:

TPS
2005-02-04, 10:08
En annan fråga ang. Fairing.

Om man kör på Hydro Blend, är det nödvändigt att också då köra på Recovery då? Eller blir det macka på macka?

adde
2005-02-04, 10:09
Hörde av Olle att MMsports evt. kommer ta in Fairing. (Tydligen är det folk på gymmet som gillar KCG :em: )

Nått nytt?

/adde

William
2005-02-04, 10:20
Vill bara passa på och berätta att Rapid Recovery är nu förfinad och med mycket bättre smak ( tropisk) och konsistens (som sportdryck).Faktiskt riktigt god :thumbup:

Yay :D

Finally! Dom jag lyckats sälja RR till har vant sig och vill ha mer men jag har aldrig klarat av mer är en drink så det här är en ytterst spännande nyhet Lasse!

Ser med spänning fram emot den nya, mycket bättre smaken :)

Mvh

William

Bamse
2005-02-04, 17:52
Vill bara passa på och berätta att Rapid Recovery är nu förfinad och med mycket bättre smak ( tropisk) och konsistens (som sportdryck).Faktiskt riktigt god :thumbup:

Inte för att jag tycker att det är något fel på nuvarande smak men... *popcorn*

Pdaddy
2005-02-04, 19:36
Hearyee hearyee !!!

Jag testade Rapid Recover tropisk idag ..

Utan förtjockningsmedlet gör att den blir mycket lättdrucken, som vatten nästan. Tropiska smaken tyckte ja va god, den gav en eftersmak som ja inte riktigt kan placera, möjligen från någon frukt av nåt slag :thumbup:

Ja tycker dock Citrobfromagen e god också, har inga som helst problem med beska saker (hydrosolat)..

Niklas blandade till en å ja tror de va för klent me pulver å för mycke vatten, nästa gång får han ösa i mer pulver å mindre vatten så ja får smaka en gång till :eating:

M

Pdaddy
2005-02-04, 19:37
Yay :D

Finally! Dom jag lyckats sälja RR till har vant sig och vill ha mer men jag har aldrig klarat av mer är en drink så det här är en ytterst spännande nyhet Lasse!

Ser med spänning fram emot den nya, mycket bättre smaken :)

Mvh

William

Hörde att du har klena kräkreflexer :D , faan klarar du inte av citronen :D

M

William
2005-02-04, 22:41
Hörde att du har klena kräkreflexer :D , faan klarar du inte av citronen :D

M

Du har hört rätt! :em: Jag har sagt det förr men jag säger det igen...citronfromagen är nasty!

Men som Lasse sa, antingen så älskar man den eller så hatar man den :D

Mvh

William

Pdaddy
2005-02-04, 22:44
Du har hört rätt! :em: Jag har sagt det förr men jag säger det igen...citronfromagen är nasty!

Men som Lasse sa, antingen så älskar man den eller så hatar man den :D

Mvh

William

Jo de sant..

Ja skall erkänna att första gången ja drack Rapid Hydro blend så fick ja dåliga vibbar, eftersom ja käkat gamla whey-hydron som va förjävligt besk.

Men nu är rHB min favvo, finns inge godare + ja har rapid recovery citron i den, å de e riktigt jäkla smarrigt. Jag riktigt längtar efter den under passet, ja vet de låter sjukt men "it got me" :cool:

M

Pdaddy
2005-02-04, 22:47
Pdaddy tar ju hand om PR biten


Kul att det går bra för er. det förtjänar ni :thumbup:

:confused: iof är jag ju en levande reklam fairing pelare *slap* ..

Borde faan snart be Lasse om pengar :D , ställa lite krav liksom...

*innocent*

Bucyrus
2005-02-04, 22:49
Jo de sant..

Ja skall erkänna att första gången ja drack Rapid Hydro blend så fick ja dåliga vibbar, eftersom ja käkat gamla whey-hydron som va förjävligt besk.

Men nu är rHB min favvo, finns inge godare + ja har rapid recovery citron i den, å de e riktigt jäkla smarrigt. Jag riktigt längtar efter den under passet, ja vet de låter sjukt men "it got me" :cool:

M
Visst ere så......du står på Lasses lönelista? :D

Pdaddy
2005-02-04, 22:52
Visst ere så......du står på Lasses lönelista? :D

Näfaan, ja e ju Lasses "butty boy" :laugh: *flex*

Hur går de me Bar's ätande då ?
HAr du satt på ett stort Fairing klistermärke på Traktorn änn *kissass*

M

Bucyrus
2005-02-04, 23:06
Näfaan, ja e ju Lasses "butty boy" :laugh: *flex*

Hur går de me Bar's ätande då ?
HAr du satt på ett stort Fairing klistermärke på Traktorn änn *kissass*

M
Uppehåll med R.R bar.....kör hårt med kladdkaka å brownies :eating: ....Traktorn e osminkad än så länge, men ska fråga Lasse om en STOOR dekal, en sån som han själv har på bilen sin.

Pdaddy
2005-02-04, 23:10
Uppehåll med R.R bar.....kör hårt med kladdkaka å brownies :eating: ....Traktorn e osminkad än så länge, men ska fråga Lasse om en STOOR dekal, en sån som han själv har på bilen sin.


Mmmm kladdkaka *ghaaaa* dregglar nu.

Kolla Sans Rival, de har avlånga sockerkakor me såndär choklad glasyr, ser farligt goda ut (som sånnadär chokladmuffins du vet)

Lasse har säkert ett stort klistermärke åt dig :D

M

Pez
2005-02-04, 23:30
Pdaddy tar ju hand om PR biten :laugh:


Kul att det går bra för er. det förtjänar ni :thumbup:
Efter att ha spanat in Fairings nya lokaler så inser man hur många ton tillskott Lasse skeppar ut till Sveriges alla hörn..

Eller vad sägs om - lager byggt som en kopia av en dekadent romersk senators haremsbyggnad, marmor och bladguld från golv till tak, en sal med en fullskalig modell av Fairingmontern uppsatt där Lasse kan öva sina säljskills för framtida mässor och expon, soffor med skinn från paraguanska oskulder.. och detta är bara ett axplock från "Chateu le Fairing"..

PS. till en allvarlig fråga - varför fick inte vi provsmaka nya RR?
Visst - att du inte litar på Clash omdöme är förståeligt, men moi?! *hytter med näven* :D

Pdaddy
2005-02-05, 00:36
Efter att ha spanat in Fairings nya lokaler så inser man hur många ton tillskott Lasse skeppar ut till Sveriges alla hörn..

Eller vad sägs om - lager byggt som en kopia av en dekadent romersk senators haremsbyggnad, marmor och bladguld från golv till tak, en sal med en fullskalig modell av Fairingmontern uppsatt där Lasse kan öva sina säljskills för framtida mässor och expon, soffor med skinn från paraguanska oskulder.. och detta är bara ett axplock från "Chateu le Fairing"..

PS. till en allvarlig fråga - varför fick inte vi provsmaka nya RR?
Visst - att du inte litar på Clash omdöme är förståeligt, men moi?! *hytter med näven* :D

För att den anlände idag kanske *popcorn*

Pez
2005-02-05, 02:10
För att den anlände idag kanske *popcorn*
Nej, det låter mest som en dålig bortförklaring. :D

Nu fick vi ju lov att "nöja oss" med att trycka fler fairingbars än nån egentligen behöver och/eller borde äta på raken i nyllet till kaffet.. :thumbup:

z_bumbi
2005-02-05, 08:12
en sal med en fullskalig modell av Fairingmontern uppsatt där Lasse kan öva sina säljskills för framtida mässor och expon

Sitta i en stol och äta bars? :confused:

Fairing
2005-02-05, 11:42
Hearyee hearyee !!!

Niklas blandade till en å ja tror de va för klent me pulver å för mycke vatten, nästa gång får han ösa i mer pulver å mindre vatten så ja får smaka en gång till :eating:

M

Typiskt Niklas..... snåla in för att behålla det mesta själv *innocent*

Pez: RR kom in dagen efter ni var här och käkade upp alla bars :D