handdator

Visa fullständig version : Hur långt ska man gå...


ölobrännvin
2005-02-01, 17:17
Här omdagen så hörde jag på radion att Clas Malberg skulle göra vad som helst för att samla in pengar till hjälp organisationer citat "jag skulle kunna ligga ned en get om det gav pengar in insamlingen" Då tänkte jag på vad man skulle göra för den perfekta kroppen som man vill ha och om man skulle göraa vad som helst för det.

Taurus
2005-02-01, 17:20
Jag skulle gå tillbaka till 38kg i bänkpress om jag fick den perfekta tjejen! :).
En sån mjukis man är... :D

edit: Okej.. kanske är lite omvänt det där :thumbup:

Bolio
2005-02-01, 17:23
Jag skulle kunna tänka mig att träna jättehårt och äta massa mat för att få den perfekta kroppen...

mini_Arnold
2005-02-01, 17:24
Get är en hona va`? isåfall utan problem.
har satt på värre(tjej ca 100kg)

ölobrännvin
2005-02-01, 17:34
Självklart en honget och en välvårdad sån också...

_Larre_
2005-02-01, 17:43
Get är en hona va`? isåfall utan problem.
har satt på värre(tjej ca 100kg)


:MrT:

Ungefär en sån som i Roadtrip? ;)

henke_in_training
2005-02-01, 17:59
målet är ju en väldigt lite del av resan som är träning, personligen vill jag njuta så mycket som möjligt av den resan.... :)

racePete
2005-02-01, 18:03
målet är ju en väldigt lite del av resan som är träning, personligen vill jag njuta så mycket som möjligt av den resan.... :)

...alltså väljer du alternativ 1?:D

Skämt åsido så slår du huvet på spiken. Träningen i sig ger ju otroligt mycket tillbaka på andra plan än att nån gång få sin "drömfysik".

Solros
2005-02-01, 18:08
Jag kan tänka mig att slänga åt Röda Korset en tusing om Classe håller sin del av avtalet.

Garnax
2005-02-01, 18:11
Absolut inte...

ölobrännvin
2005-02-01, 18:13
jag är lite förvånad att så många svarade ja ! Men glad över att inte vara ensam...

Loke
2005-02-01, 18:14
Jag bryr mig inte så mycket om utseendet. Att få en snygg kropp är bara beviset för att jag lyckats bra med träningen, som är det viktiga.

mini_Arnold
2005-02-01, 18:17
:MrT:

Ungefär en sån som i Roadtrip? ;)
hon i roadtrip var fin :D

stahlberg
2005-02-01, 18:19
För min del skulle jag fast våldta en get - sak samma om det var en hane eller en hona, eller om den skulle vara väl- eller ovårdad - om jag med så enkla medel (en enda getvåldtäkt) skulle få min drömfysik. Eller så kan jag tänka mig det omvända : att låta mig våldtas av en get för att få min drömfysik.

Nu tvivlar jag på att "getsex" skulle ge mig någon drömfysik. Men tänk om jag skulle ha sex med en kvinnlig get utan kondom, och så skulle det "onämnbara2 hända. Vilken sorts fysik skulle då det lilla människogetabarnet få?

Jo, en sådan fysik man bara kan drömma om. Med andra ord en riktig DRÖMFYSIK!!

Karl_alfred
2005-02-01, 18:19
Näe så långt ifrån min drömfysik ligger jag inte.

Garnax
2005-02-01, 18:27
Människor säljer sig billigt...

Kan man sätta på en get för att få en vacker kropp är man störd i huvudet...

vad är nästa steg, våldta en kvinna för 1 miljard kornor och garanti att inte åka fast?

JAM
2005-02-01, 18:32
vad är nästa steg, våldta en kvinna för 1 miljard kornor och garanti att inte åka fast?
Men det var väl inte riktigt samm sak va? Att "sätta på en get" syftar väl bara på om man skulle kunna kliva över en personlig äckeltröskel, inte om att förstöra någon annan människas liv. För ja, jag tror att geten kommer att fortsätta leva lycklig i alla sina dagar. :)

Pdaddy
2005-02-01, 18:35
I'd HIT IT :thumbup:

M

stahlberg
2005-02-01, 18:43
Efter sex med mig skulle den stackars geten komma att bli mycket olycklig. varje dag skulle geten längta efter sitt lyckligaste ögonblick, gråta en skvätt och fråga : "Vart försvann han, som gjorde det så skönt för mig?.

Hurra för getsex. Jetsex (sex i större flygplan) och jetsetsex (sex med medlem ur framstående samhällsgrupp) är inte så illa det heller.

Somliga människor behöver ingen miljard för att våldta en kvinna, det gör det alldeles gratis (och behöver inga garantier om frihet från straff heller). Och tro det eller ej : samma sak gäller getsex!

Zodd
2005-02-01, 18:59
Nej, jag är faktiskt ganska nöjd med min fysik, lite mer muskler och lite mindre BF så har jag drömfysiken. ;)

ölobrännvin
2005-02-01, 19:01
Människor säljer sig billigt...

Kan man sätta på en get för att få en vacker kropp är man störd i huvudet...


Men geten skulle ju vara med på det och tycka om det, vad är det för fel på det nu då ? Är du psykolog och kan avgöra vem som är störd i huvet eller...nej du ... jag tror du är lite störd i huvet själv och framförallt trångsynt....Du vet aldrig hur det är föräns du provat vetja..

stahlberg
2005-02-01, 19:04
Hellre har man väl sex med en get än med Göran Persson.

mini_Arnold
2005-02-01, 19:06
En fråga som dykt upp några gånger i mina kretsar(ja mina kretsar är små och störda) är: Skulle du ta den i tvåan för att få arnolds fysik?

Är det mer onormalt att böga sig än att geta sig?

ölobrännvin
2005-02-01, 19:13
En fråga som dykt upp några gånger i mina kretsar(ja mina kretsar är små och störda) är: Skulle du ta den i tvåan för att få arnolds fysik?

Är det mer onormalt att böga sig än att geta sig?
Nej i dagens PK samhälle så är allt jättenormalt så varför inte, men hellre en gethona än göran persson...

RobbeliRobban
2005-02-01, 19:17
Suverän poll Ölobrännvin, mer sånt!

ölobrännvin
2005-02-01, 19:32
Suverän poll Ölobrännvin, mer sånt!
Nån måste ju fortsätta med konstiga frågeställningar nu när du slutat pollat *flex*

Nitrometan
2005-02-01, 20:03
Hellre har man väl sex med en get än med Göran Persson.
Hooooaaa!!! *screwy*
Vad som helst är bättre än GP... :devil:

CroCop
2005-02-01, 20:12
En fråga som dykt upp några gånger i mina kretsar(ja mina kretsar är små och störda) är: Skulle du ta den i tvåan för att få arnolds fysik?

Är det mer onormalt att böga sig än att geta sig?
Hahaha det roligaste med inlägget är att det är just Arnolds fysik det handlar om, du e inte lite taggad på honom!

Garnax
2005-02-01, 20:27
Men geten skulle ju vara med på det och tycka om det, vad är det för fel på det nu då ? Är du psykolog och kan avgöra vem som är störd i huvet eller...nej du ... jag tror du är lite störd i huvet själv och framförallt trångsynt....Du vet aldrig hur det är föräns du provat vetja..

Ja men då är det juh en jävla skillnad. jag trodde geten var emot det och då är det helt fel. Man skulle nästan kunna kalla det för ett övergrepp då.

Men man ska inte förvånas över något, imorgon när man åker förbi en bondgård ser man säkert ett gäng halvtränad tonåringar med finnar på ryggen som står på rad och trycker en kossa i röven...man vet inte förns man har testat.

Jävla dårar

Jense
2005-02-01, 21:10
Jag hade gått till Svedala.

Wooch
2005-02-01, 21:13
Att jag har tränat och slitit för det, är ju en del av det roliga. Så inga getter här inte.

Metal_boy_
2005-02-01, 21:47
Så bråttom har jag inte.

scythe
2005-02-01, 22:32
Undrar hur många av proffsen som trycker getter.

Fatalist
2005-02-01, 22:55
mmm...Japp! *kissass*

Inte få den på en gång men om jag försäkrades om att jag skulle KUNNA få den om jag bara tränar på *yourock*

Hades
2005-02-01, 22:55
Undrar hur många av proffsen som trycker getter.
:laugh:

Anyways. Hur kul skulle det vara att gå omkring med drömfysiken om man fått den av att nuppa med en get? Det är ju att man slitit för vartenda gram muskelmassa som gör en stolt. Nog för att det kan vara slitsamt att nuppa med getter, men ni fattar nog vad jag menar.

Rockhard
2005-02-02, 00:16
vad är nästa steg, våldta en kvinna för 1 miljard kornor och garanti att inte åka fast?

det är inte nästa steg, betydligt fler hade gjort det än satt på en get...

Überbiffen
2005-02-02, 00:18
Vote'ade på "Ja absolute om geten var med på det så".

JAM
2005-02-02, 01:04
Hooooaaa!!! *screwy*
Vad som helst är bättre än GP... :devil:
T.o.m. killen på ölobrännvins avatar...?