handdator

Visa fullständig version : Lee Priest: 4 Weeks Out from the Ironman


hulken
2005-01-29, 19:50
Hyfsad form för Lilleman.

hulken
2005-01-29, 19:51
En Till

HenrY
2005-01-29, 19:54
Fel forum att posta denna i.

Men iaf, satan va grov han e nu asså! En liten dvärg med enooooormt mycket muskler, min favorit bland alla Pro´s!:D Han och Dexter!

rossi
2005-01-29, 20:43
Fel forum att posta denna i.

Men iaf, satan va grov han e nu asså! En liten dvärg med enooooormt mycket muskler, min favorit bland alla Pro´s!:D Han och Dexter!

Varför skulle de vara fel forum? Vi har haft hundratals sådana här trådar, mycket uppskattat faktiskt.

King Grub
2005-01-29, 20:49
Varför skulle de vara fel forum? Vi har haft hundratals sådana här trådar, mycket uppskattat faktiskt.

Den låg i Träning. ;)

internethjälten
2005-01-29, 20:57
...han ser ju riktigt allmänbildad ut med glasögon ju - nästan så man ska åka till macken och tjacka ett par för 19.90 =)

...grym fysik har han med för den delen :hbang:

Slartibartfast
2005-01-29, 20:57
Han är verkligen en stor liten spjuver.

De där armarna är ju sanslösa!

JAM
2005-01-29, 20:58
Grofv!

Löjtnant Blank
2005-01-29, 21:18
Alla älskar Lee. Sjuk fysik.

zam
2005-01-29, 21:20
Hans armar är ju bara helt sjuka. *screwy*

Oatmeal
2005-01-29, 21:30
Armarna :love:

Jay-Z
2005-01-29, 21:42
Freakiga individuella kroppsdelar, utan tvekan. Fysiken som helhet är inget jag personligen vill se på en byggarscen.

Vic_1981
2005-01-29, 21:50
Freakiga individuella kroppsdelar, utan tvekan. Fysiken som helhet är inget jag personligen vill se på en byggarscen.

Därför att?

Jay-Z
2005-01-29, 21:52
Därför att?

För att jag har ett annat byggarideal.

Vic_1981
2005-01-29, 21:54
För att jag har ett annat byggarideal.

Du är byggaridealet.

Jense
2005-01-29, 21:56
För att jag har ett annat byggarideal.


för att du vill se underutvecklade magmuskler smala pinnben och stora överkroppar?

Jay-Z
2005-01-29, 21:58
Du är byggaridealet.

Bli inte sur nu för att jag inte höjde din idol Lee Präst till skyarna. Givetvis är han en duktig byggare, som uppenbarligen vet hur man kör stångcurl. Men min egen åsikt, som du tveklöst inte delar, är att hans fysik inte tilltalar mig. :)

Jay-Z
2005-01-29, 22:00
för att du vill se underutvecklade magmuskler smala pinnben och stora överkroppar?

Lägg inte ord i min mun. Darrem Charles, Chris Cormier, Flex Wheeler är några byggare som jag tycker är väldigt bra. De epitet du nämnde passar inte in på dessa. *flex*

Vic_1981
2005-01-29, 22:00
Bli inte sur nu för att jag inte höjde din idol Lee Präst till skyarna. Givetvis är han en duktig byggare, som uppenbarligen vet hur man kör stångcurl. Men min egen åsikt, som du tveklöst inte delar, är att hans fysik inte tilltalar mig. :)

Han är absolut inte min idol, jag har inga idoler. Tycker bara det är larvigt när du anser att han inte hör hemma på en byggarscen.

Jay-Z
2005-01-29, 22:04
Han är absolut inte min idol, jag har inga idoler. Tycker bara det är larvigt när du anser att han inte hör hemma på en byggarscen.

Nu ska vi väl inte övertolka och lägga in en massa konstigheter i det jag skrev. Jag skrev inte att han inte hör hemma på en byggarscen. (vad jag kommer ihåg, jag orkar inte gå tillbaka i tråden och kolla heller) Utan att hans fysik på en byggarscen inte skulle tilltala mig i avseendet hejarop och "Go Lee"-ramsor.

Droog
2005-01-29, 22:05
Lägg inte ord i min mun. Darrem Charles, Chris Cormier, Flex Wheeler är några byggare som jag tycker är väldigt bra. De epitet du nämnde passar inte in på dessa. *flex*

Flex? Vad väger han nuförtiden, 80kg?

mystic[-_-]
2005-01-29, 22:06
Nu ska vi väl inte övertolka och lägga in en massa konstigheter i det jag skrev. Jag skrev inte att han inte hör hemma på en byggarscen. (vad jag kommer ihåg, jag orkar inte gå tillbaka i tråden och kolla heller) Utan att hans fysik på en byggarscen inte skulle tilltala mig i avseendet hejarop och "Go Lee"-ramsor.

Det ska vara GO BRANCH :hbang:

Ser mycket bra ut för Lee. Undrar om domarna tittar på han denna gång *slap*

Vic_1981
2005-01-29, 22:07
Nu ska vi väl inte övertolka och lägga in en massa konstigheter i det jag skrev. Jag skrev inte att han inte hör hemma på en byggarscen. (vad jag kommer ihåg, jag orkar inte gå tillbaka i tråden och kolla heller) Utan att hans fysik på en byggarscen inte skulle tilltala mig i avseendet hejarop och "Go Lee"-ramsor.

Jag tolkar hur fan jag vill, nu e jag förbannad. Du har ingen talan. Han är en grym byggare och därmed basta.

:D

cosmo
2005-01-29, 22:10
Grymt! :thumbup:

Karl_alfred
2005-01-29, 22:23
Otroligt bra!

puppas
2005-01-29, 23:45
Min idol helt klart.
Så jävla skön i "Another Blond Myth" när han dreglar på sin fru :laugh:

Styrkebyggare
2005-01-29, 23:50
Är det inte Lee som brukar vara rätt pösig offseason? Har för mig att jag såg några bilder på detta - han skulle kunna göra reklam för nåt dåligt supermedel för att gå ner i vikt och bli muskulös med sitt "före" och "efter" på bara några veckor.

Grym fysik iaf...

Jense
2005-01-29, 23:57
Är det inte Lee som brukar vara rätt pösig offseason? Har för mig att jag såg några bilder på detta - han skulle kunna göra reklam för nåt dåligt supermedel för att gå ner i vikt och bli muskulös med sitt "före" och "efter" på bara några veckor.

Grym fysik iaf...


jo han är en riktig fetröv off. han gillar mat :D

mystic[-_-]
2005-01-29, 23:59
http://www.exhalemag.com/forum/uploads/post-35-1107010391.jpg

Priest off :)

AndersHermansson
2005-01-30, 00:31
Grymma ben. Tjocka och snygga :bow:

Grisen
2005-01-30, 00:36
Mäktig överkropp men behöber inte benen bli en storlek större? Det är iofs bara två bilder..

Herkulez
2005-01-30, 01:49
Mäktig överkropp men behöber inte benen bli en storlek större? Det är iofs bara två bilder..
närå bra size på benen, det jag märker först på lelle präst är just benen som är hårdare nu 4v bort än dom någonsin varit på scen, killen är ju känd för att vara hårt på överkroppen och soft på benen, sen har hans akilles häl brösten växt som fan. :hbang:

Kebab-Arne
2005-01-30, 02:41
Lista på delgare på Ironman 2005:
http://www.getbig.com/news/contests/2005ironman.htm

Många intressanta namn, alltid lika kul att se vem som vinner av Craig Titus och King Kamali (tycker jag). Om Gustavo ser ut som han gjorde på olympia och även förbättrar sig lär han kunna komma jävligt bra.

/en amatör på detta

AnimalGen
2005-01-30, 10:07
närå bra size på benen, det jag märker först på lelle präst är just benen som är hårdare nu 4v bort än dom någonsin varit på scen, killen är ju känd för att vara hårt på överkroppen och soft på benen, sen har hans akilles häl brösten växt som fan. :hbang:

Hans hamstring och röv är aldrig hårda hur bra form han än är i på överkroppen,

raZmus
2005-01-30, 10:24
Det där är ju ganska tilltalande. Benen är ju superhero'ish då man inte ser några ådror fast ändå så pass bra definition.

Herkulez
2005-01-30, 12:42
Hans hamstring och röv är aldrig hårda hur bra form han än är i på överkroppen,
inte heller framsida ben, dom brukar vara rätt softa men nu verkar han vara på god väg att förbättra det

Matte_Maiden
2005-01-30, 12:44
Fan vad snygg fysik! Helt klart den BB:er jag gillar mest. Helt jävla komplett med grymma armar, fina ben och smal midja. Mums!

Slartibartfast
2005-01-30, 13:23
Men på fettobilderna så är han ju nog ganska nertränad också. Inte en chans att all den där massan som är på bild ett finns under fettet på bild två. han är ju mycket mindre på bild två.

Matte_Maiden
2005-01-30, 13:33
Shit, nu är Slarti på g med bilder! Kan du inte klippa in Arne och Brad i bilden? Intressant jämförelse mellan Brads 47:or, Arnes 50:or och Lee's 5x:or? :D

Slartibartfast
2005-01-30, 13:39
Skit på dig Matte! :D

Håll med om att han bara ser "liten" och fet ut på offseasonbilden.

Matte_Maiden
2005-01-30, 14:00
Skit på dig Matte! :D

Håll med om att han bara ser "liten" och fet ut på offseasonbilden.

:D

Han ser fet ut. Det förstör hela fysiken och han ser mindre ut. Om man skulle ta måtten vet jag inte om han faktiskt är mindre. Men visuellt kan han mycket väl se mindre ut.

Bigbulka
2005-01-30, 14:07
Så ska man se ut offseason :bow: Gött o äta *popcorn* :D
Klart han är mindre och mjukare men han är ju känd för att snabbt komma upp i muskelmassa och form *flex*

King Grub
2005-01-30, 14:16
Men på fettobilderna så är han ju nog ganska nertränad också.

Nej, varför då? Inte styrke- och volymmässigt i alla fall.

han är ju mycket mindre på bild två.

Knappast. I och för sig är bilderna tagna med flera års mellanrum, så han kan ju ha lagt på sig ännu mer massa sedan "fettbilden".

aliquis
2005-01-30, 14:19
Lite galna referenser iaf när man säger "Hans hamstring och röv är aldrig hårda hur bra form han än är i på överkroppen" och "inte heller framsida ben, dom brukar vara rätt softa men nu verkar han vara på god väg att förbättra det".

Det där är ju en månad före och det ser väl helt ok ut? Målet med sporten är väl att växa till sig inte ha högst definition, och eventuellt tappar man/de väl lite extra på den där sista delen av hårdheten? Och varför måste det vara så extremt överhuvudtaget? Det syns ju iaf vad som finns där.

Hur många på forumet har sett likadana ut? ;)

Bigbulka
2005-01-30, 14:19
Nej, varför då? Inte styrke- och volymmässigt i alla fall.



Knappast. I och för sig är bilderna tagna med flera års mellanrum, så han kan ju ha lagt på sig ännu mer massa sedan "fettbilden".Så ser han alltid ut offseasomn mer eller mindre.Lik förbaskat står han där på scenen och ser ut ungefär som på iform bilden.Mycket imponerande.Snabbt ur form,snabbt i form.Men han gillar ju snabba saker...bilar och sånt.

Matte_Maiden
2005-01-30, 14:21
Det jag antar att King Grub syftar på är att han inte alls behöver vara mindre muskulärt på bulkbilderna om man tänker på absoluta mått, eftersom man ser större ut i form framstår han där som visuellt större.

Metal_boy_
2005-01-30, 14:55
Så ser han alltid ut offseasomn mer eller mindre.Lik förbaskat står han där på scenen och ser ut ungefär som på iform bilden.Mycket imponerande.Snabbt ur form,snabbt i form.Men han gillar ju snabba saker...bilar och sånt.


nja , han har sagt att han aldrig mer ska bulka upp sig sådär åtminstone, men han bulkar rätt bra ändå.

Är mer imponerad numera av lelle präst som herkan sa( låter som en pedofilpastor i pingstkyrkan) än vad jag va förut faktiskt. Han har snygg mage och midja och helt brutalt stora armar :hbang:

Herkulez
2005-01-30, 15:30
Lite galna referenser iaf när man säger "Hans hamstring och röv är aldrig hårda hur bra form han än är i på överkroppen" och "inte heller framsida ben, dom brukar vara rätt softa men nu verkar han vara på god väg att förbättra det".

Det där är ju en månad före och det ser väl helt ok ut? Målet med sporten är väl att växa till sig inte ha högst definition, och eventuellt tappar man/de väl lite extra på den där sista delen av hårdheten? Och varför måste det vara så extremt överhuvudtaget? Det syns ju iaf vad som finns där.

Hur många på forumet har sett likadana ut? ;)
va pratar du om? han har alltid haft det problemet på TÄVLING, att hans ben är mjuka och softa till skillnad mot överkroppen. När man bedömmer en PROFFESIONELL BYGGARE så är det jämfört med andra IFBB Pros.

Som proffs så går det inte att enbart komma in stor eller hård, utan man måste ha ett komplett paket av båda delarna, och profesionell byggning ÄR extremt. Och nog vet jag att dom där bilderna är 1månad ifrån, därför jag tyckte det var kul att dom är hårdare nu än va dom brukar vara på tävling. Kolla själv på dom här bilderna som är från olika tävlingar så ser du hur mjuka och vattniga dom brukar vara

http://eastcoastmuscle.com/results/1999olympia/priest20-32.jpg
http://www.pathguy.com/LeePriest.jpg
http://www.ifbb.com/olympia/03olympia/photo72.jpg

Slartibartfast
2005-01-30, 16:02
I och för sig är bilderna tagna med flera års mellanrum, så han kan ju ha lagt på sig ännu mer massa sedan "fettbilden".

Det förklarar ju en del.

kelk
2005-01-30, 16:58
Lee är grym! :-)

Hoppas att han kommer in riktigt hård nu!

Matte_Maiden
2005-01-30, 17:38
Jag skulle vilja se honom som Mr. Olympia. Finns ingen som har snyggare fysik i min mening, i alla fall inte bland proffsen.

Bigbulka
2005-01-30, 18:22
Off bilderna är från en reklamkampanj för Muscletechs Hydroxycut och jag tror de är från tidigast 2001 och senast från 2003.De var med i Musclemag International nån gång under 2002 eller 2003.Skulle naturligvis påskina att det var just Hydroxycut som låg bakom Lee`s fömåga att på snabb tid komma iform. ;)

cVi
2005-01-30, 19:14
Ehhh hans muskler är ju inte äkta, han har ju tagit såna där protinir tacka vet jag mina.. jag har ju trots allt gått på boxning!!!