handdator

Visa fullständig version : snyggaste muskel?


mmartin
2005-01-26, 20:01
Läste nyligen att en väldigt stor undersökning bland svenska tjejer mest tänder på en snyggt tränad rygg???

nån mer än jag som är förvånad? trodde mage och rumpa skulle dominera makalöst..

ja ja, blir väl att öka en aaaning på ryggträningen då ;)

TTT
2005-01-26, 20:05
Problemet är bara att de inte vill att ryggen skall vara för V-formad. ;)
Skit i vad de tycker och träna för din egen skull!

s_himself
2005-01-26, 20:06
Läste nyligen att en väldigt stor undersökning bland svenska tjejer mest tänder på en snyggt tränad rygg???

nån mer än jag som är förvånad? trodde mage och rumpa skulle dominera makalöst..

ja ja, blir väl att öka en aaaning på ryggträningen då ;)


Håller nog med om ryggen! där ligger jag tyvärr jävligt mkt i lä :(
annars tycker jag en sjysst tricce är snyggt ;) (alt en hel arm till en minst lika bra axel)

Jense
2005-01-26, 20:08
stora traps är snyggast. speciellt bakifrån

MojjMojj
2005-01-26, 20:11
stora traps är snyggast. speciellt bakifrån

Word :naughty:

Axelpartiet är också :thumbup:

TTT
2005-01-26, 20:18
stora traps är snyggast. speciellt bakifrån

Då får man se till att ha rejäla deltroids också. annars ser man ut som en butelj. =P

emmzan
2005-01-26, 20:47
Vader och ben!

mangemani
2005-01-26, 20:52
vem bryr sej vad dom tycker?
"åh,gillar du inte det du ser,jaha,där är dörren,bye bye om det inte passar".
man tränar så att man själv blir nöjd.

Zakath
2005-01-26, 20:53
Snyggast kommer först:

Rygg!!!
Vader
Symmetri ;)
Axlar/armar
Mage
Underarmar
Lår

Dipshit
2005-01-26, 21:01
Problemet är bara att de inte vill att ryggen skall vara för V-formad. ;)
Skit i vad de tycker och träna för din egen skull!
Ja, det är ju det sjukaste!
Jag satt o bläddra genom en byggartidning med en tjej, och hon kunde ju inte fatta va det va som stack ut på ryggen (latsen), å hon tyckte det var bland
det äckligaste hon sett..
*rolleyes*

RobbeliRobban
2005-01-26, 21:41
Zakath har fel, glider man i halvt uppknäppt skjorta med uppkavlade ärmar behöver man bara träna lite wristroller och snedhantelpress. mest disco-mest brudar.

jwzrd
2005-01-26, 21:44
(Löpar)Hamstring, bakre/yttre delta, yttre triceps, lårsvep, vader. Finns många saker som kräver sin man/kvinna att skaffa, men som är mycket snyggt!

Metal_boy_
2005-01-26, 21:53
stockar till vader, bred nacke, stora armar, klotiga axlar, välbyggt övre bröstparti, va fan alla muskler är snygga. Fan tror ni inte jag bara tränar biceps för!!? *screwy* :D

TTT
2005-01-26, 22:00
Massiva underarmar är respekt! :D

vildängel
2005-01-26, 22:15
Hela överkroppen på killar är snygg, rumpan också. Vaderna kan se bra ut. Men låren?? Nää, de brukar bara vara håriga och fula :booty: Imponerade kan de vara, men inte särskilt vackra. Men det väger ni upp så bra ändå... ;) :love:

EDIT: Tjejben är mycket snyggare :thefinger

RobbeliRobban
2005-01-26, 22:20
Hmmm...om man lämnar discoteket så är det ju coolast med bröstkorg som en tunna, helt släta men enorma över och underarmar komplett med en riktig proppmätt svällbuk. Det är fan respekt. *flex* *flex*

TTT
2005-01-26, 22:23
Hmmm...om man lämnar discoteket så är det ju coolast med bröstkorg som en tunna, helt släta men enorma över och underarmar komplett med en riktig proppmätt svällbuk. Det är fan respekt. *flex* *flex*

Glöm inte pinnbenen! De är viktiga för att buken skall vara imponerande. :D

Zakath
2005-01-26, 22:39
Hmmm...om man lämnar discoteket så är det ju coolast med bröstkorg som en tunna, helt släta men enorma över och underarmar komplett med en riktig proppmätt svällbuk. Det är fan respekt. *flex* *flex*



Där har du min svenskalärare på pricken, om man ändrar det till pinnsmala armar samt TTTs tillägg :thumbup:

EDIT: Hon har FETT med respekt!

PUMPISH
2005-01-26, 22:54
schysta pecs och stenhård mage får nästan alla brudar på fall :D

Men en sommar dag och ett par köttiga, ådriga armar går också bra ihop :naughty:

Bjorne
2005-01-26, 23:04
Där har du min svenskalärare på pricken, om man ändrar det till pinnsmala armar samt TTTs tillägg :thumbup:

EDIT: Hon har FETT med respekt!Skulle precis fråga vilken skola du går på, men såg sedan att du sa svensklärare. Min datorkommunikations lärare har armar i form av tändstickor, samt benen. Sedan en ordentlig bröstkorg på det :p

Bjorne
2005-01-26, 23:05
Ja, det är ju det sjukaste!
Jag satt o bläddra genom en byggartidning med en tjej, och hon kunde ju inte fatta va det va som stack ut på ryggen (latsen), å hon tyckte det var bland
det äckligaste hon sett..
*rolleyes*Haha :D

mmartin
2005-01-26, 23:30
ha ha, detta kanske vore nått som poll, eller vad säger du- robbelirobban?? :D

Zipic
2005-01-26, 23:35
Hmm.. svårt att bestämma sig ;)
Men riktigt feta underarmar är respekt :hbang:

Beast
2005-01-27, 01:20
Perfekt

MacLeod
2005-01-27, 01:31
Läste nyligen att en väldigt stor undersökning bland svenska tjejer mest tänder på en snyggt tränad rygg???

nån mer än jag som är förvånad? trodde mage och rumpa skulle dominera makalöst..

ja ja, blir väl att öka en aaaning på ryggträningen då ;)


Vart läste du det här nånstans? Vad jag minns gick undersökningen ut på vilken kroppsdel kvinnor samt män prioriterade.
Männen svarade ryggen som högsta prioritet procentuellt sett.

ante
2005-01-27, 01:47
stockar till vader, bred nacke, stora armar, klotiga axlar, välbyggt övre bröstparti, va fan alla muskler är snygga. Fan tror ni inte jag bara tränar biceps för!!? *screwy* :D

tränar du öht *rolleyes*

själv tycker jag bitiga vader är snyggt.

Garnax
2005-01-27, 03:24
Stora bröst får kläder att sitta bra, sen rygg sen armar sen mage

tinus
2005-01-27, 08:48
Ben & rumpa :love:
Sedan är jag grymt svag för ett par stoora armar också :naughty: :D

Piranha
2005-01-27, 09:18
Stor *** kommer man rätt långt på också i avsaknad av bred rygg.

Herkulez
2005-01-27, 09:36
därför du prioriterar ryggen nu kompis?


Stora feta ben med ordentliga lårsvep slår vilken annan muskel som helst :hbang:

Bao-Bao
2005-01-27, 10:05
Mitt mantra lyder lårsvep, lårsvep. Det ska jag skaffa mig om jag så ska slita mig gråhårig på gymmet.
På killar gillar jag alla muskler, fast hårda och synliga magrutor är överskattat.

Bigbulka
2005-01-27, 10:34
Ska det va snyggt oxå?! :D *flex*

Fultjack
2005-01-27, 10:57
feta vader när man glider runt i shorts på sommaren :thumbup:

breda axlar är snyggt oxo

Bolio
2005-01-27, 11:04
Vem bryr sig vilken muskel som är snyggast? Vad är det här för sjuk tråd? Ingen muskel är snygg i sig, det blir snyggt när det ingår i en snygg helhet.

aliquis
2005-01-27, 11:56
Läste nyligen att en väldigt stor undersökning bland svenska tjejer mest tänder på en snyggt tränad rygg???
nån mer än jag som är förvånad? trodde mage och rumpa skulle dominera makalöst..
ja ja, blir väl att öka en aaaning på ryggträningen då ;)
En mage är väl sällan vältränad, den är bara fet eller inte fet.
Rumpa.. hum.. ne, klart ryggar är snyggast, har du inte insett det själv ännu? :D

PUMPISH
2005-01-27, 12:12
ja just d ja...symmetriska, hårda muskler är nog snyggast, ju mindre fett desto snyggare :D

TTT
2005-01-27, 12:15
ja just d ja...symmetriska, hårda muskler är nog snyggast, ju mindre fett desto snyggare :D

Säg inte det. Flickvännen tycker jag har för lite fett på mig och längtar tills jag skall bulka. ;)

aliquis
2005-01-27, 12:26
Hela överkroppen på killar är snygg, rumpan också. Vaderna kan se bra ut. Men låren?? Nää, de brukar bara vara håriga och fula :booty: Imponerade kan de vara, men inte särskilt vackra. Men det väger ni upp så bra ändå... ;) :love:

EDIT: Tjejben är mycket snyggare :thefinger
rakade killben då?

(icke feta) tjejers överkroppar är också snyggare ;)

aliquis
2005-01-27, 12:27
Skulle precis fråga vilken skola du går på, men såg sedan att du sa svensklärare. Min datorkommunikations lärare har armar i form av tändstickor, samt benen. Sedan en ordentlig bröstkorg på det :p
kille eller tjej? :em:

mmartin
2005-01-27, 13:02
En mage är väl sällan vältränad, den är bara fet eller inte fet.
Rumpa.. hum.. ne, klart ryggar är snyggast, har du inte insett det själv ännu? :D


nej, jag beach och disco tränar endast :D ;)

mmartin
2005-01-27, 13:05
Vart läste du det här nånstans? Vad jag minns gick undersökningen ut på vilken kroppsdel kvinnor samt män prioriterade.
Männen svarade ryggen som högsta prioritet procentuellt sett.


njae e nog 2 olika undersökningar då..

Jag läste denna i en.. hrmm.. slags kvinnotidning :em: :D vet dock inte vad den hette eller om det var senaste numret men det ju ingen jättegammal..

Dock intressant det du skriver med, att männen prioriterar rygg mest.. trodde jag faktiskt inte, kan det vara så att de läste den undersökningen jag hänvisar till först och resultatet blev den andra undersökningen :D

mmartin
2005-01-27, 13:08
Vem bryr sig vilken muskel som är snyggast? Vad är det här för sjuk tråd? Ingen muskel är snygg i sig, det blir snyggt när det ingår i en snygg helhet.

1/ bryr sig är nog fel ord, men att lufta sina åsikter är nog själva poängen.
2/ jo den handlar om vilken muskel folk i allmänhet tycker ser bra ut(ev bäst ut)

Självklart är muskler mer eller mindre snygga i sig, däremot tycker folk säkerligen olika beroende på vilken muskel man disskuterar, naturligtvis är helheten avgörande men det har väl ingen skrivit annorlunda än heller.

TTT
2005-01-27, 13:10
Hade jag varit tjej hade jag blivit störtkåt på en jättelik vandrande bicce! ;)

X-Change
2005-01-27, 13:21
Som tur är så är vi alla olika, med olik smak osv.
Därför är det bara att inse att träna sig till en fysik som ALLA tjejer gillar är ungefär lika möjligt som att bryta alla ben i kroppen, ta på dig en 100 kilos ryggsäck och simma 200 m i kvicksand!

Träna gör man för det är kul, punkt slut! :D

Men grymaste muskelgrupperna är:
1.Rygg
2.Ben

Grym vidd och ett brutalt svep.. de är grejern det! :thumbup: