handdator

Visa fullständig version : pissoarnojja

Slartibartfast
2005-01-26, 14:48
Är det bara jag som har starkt obehag av pissoarer? Jag tvingades använda en sån en gång och det stod en kille bredvid mig och pinkade. Jag fick koncentrera mig å det yttersta för att få igång strålen.

Tacka vet jag riktiga bås.

nim
2005-01-26, 14:53
Jag hade tidigare inga problem med pissorare men så en dag så sa det bara stopp. Nu måste jag in i ett bås och gömma mig.

spacedog
2005-01-26, 14:54
Nja, noja vet jag inte. Ibland kan man ju "vägra" en lite stund när man står där, det är helt normalt. Jag tycker mest synd om grabbarna runt omkring som tvingas stå där och känna sig små och otillräckliga. :D

JJ
2005-01-26, 14:56
Jag har polare med ditt problem. Ett hurtigt "Skynda dig nu för fan" kan få dem att t.o.m ge upp :laugh:

B-jay
2005-01-26, 14:58
Jag har en riktigt noja för det!
Kan inte klämma fram en enda droppe när där står nån annan bredvid mig.
(Förutom när jag är riktigt packad då) :cool:

spacedog
2005-01-26, 14:58
Ett hurtigt "Skynda dig nu för fan" kan få dem att t.o.m ge upp :laugh:

:laugh:

En annan bra är "skall du pissa eller står du bara här och fluktar?" Gärna när det är mycket folk därinne. Har han inte pissoarnojja innan så lär han få det då. :devil:

vrålapa
2005-01-26, 16:58
har samma problem! Går absolut inte att stå och pissa brevid nån eller när nån tittar på mig, går bara inte.

Baan
2005-01-26, 17:40
akukt bögfobi fland svenska män heheh.

nä det är djävligt vanligt verkar det som.. det brukar bli ganska mycket trafik på toaletterna på högskolan då 200-300 pers kan få rast samtidigt, det intressanta är att folk kan köa för att få låsa in sig medan det inte alls är någon kö vid pissoarerna. Sen finns det visas old school män som jag som alltid väljer pissoar... även vid tyngre grejer :D (nä)

The_RobRoy
2005-01-26, 17:43
Har också dedär problemet, skitstörigt är det *grr27*

Laan
2005-01-26, 17:45
samma här... *grr27*

Dipshit
2005-01-26, 17:51
haha.. vart det så vanligt?

jag har också det problemet..
fast inte så farligt.. jag kan stå i några sekunder..
sen tar jag i som fan, och det kommer en klen stråle,
som halvvägs igenom ökar till nästan normal kapacitet..

jag har en polare som alltid försöker, men som sen alltid
måste hoppa in på den enda toan... varje gång säger
han nåt som "va nu då?"... kul :D
(på ett lokalt uteställe)

Metal_boy_
2005-01-26, 18:15
hatar pissoarer. En gång tappade jag min handske i pissrännan, slängde i den andra me och gick ut. En annan gång så halkade jag på golvet och tog emot med händerna i golvet som va fullt me kladdigt piss och grus, gick där ifrån med skrapsår i handflatan som sved så det hette duga.

Jense
2005-01-26, 18:18
jag va det förr, när jag va liten. sen när jag kom i puberteten och började växa så står jag gärna och tissar i en urinoar, hånskrattandes.

cVi
2005-01-26, 18:19
jag va det förr, när jag va liten. sen när jag kom i puberteten och började växa så står jag gärna och tissar i en urinoar, hånskrattandes.
Måste vara jobbigt att du har en sån liten att du skrattar varje gång du ser den *rolleyes*

Jense
2005-01-26, 18:20
Måste vara jobbigt att du har en sån liten att du skrattar varje gång du ser den *rolleyes*

kul, bra comeback.

cVi
2005-01-26, 18:22
kul, bra comeback.
bra comeback från vad?..

*screwy*

Jense
2005-01-26, 18:24
bra comeback från vad?..

*screwy*

comeback från mitt skämt

mystic[-_-]
2005-01-26, 18:28
Har inga problem med det.

hum
2005-01-26, 18:30
Pissoarer suger bigtime.. Köare hellre i en kvar för att få pissa i fred.

AdrenalineRush
2005-01-26, 18:55
Hehe, känner igen det. Föredrar dass framför pissoaren!

TrasMannen
2005-01-26, 18:56
Har samma problem, det är nån block i hjärnan. Inte ens tjejen kan vara i samma rum.

Pissoarer är heeeeeelt omöjligt.

Det är då man blir förbannad på uteställen som endast har pissoarer för killarna och toaletter för tjejerna.

cVi
2005-01-26, 19:04
comeback från mitt skämt
Aha, puss :)

MojjMojj
2005-01-26, 19:17
Oj jävlar, inte konstigt att det finns så många frustrerad "offer" på krogen.... de vågar ju bara inte pissa så de blir kinkiga som fan när de håller på och pissar på sig :D

Har en polare med samma problem.. själv fattar jag inte varför det inte skulle gå.
Dock ställer jag mig aldrig bredvid en kille som är full och pissar så det skvätter..

michael
2005-01-26, 19:51
Performance-anxiety? ;)
Man är rädd för att känna skam när andra ska se att man inte pissar, tyvärr blir påfrestningen så stor att det blir en verklighet ;) Att säga en sån kommentar "står du bara där eller ska du pissa?" förstärker bara känslan av skam.

Taskigt mot killen, speciellt om det är din polare.

JAM
2005-01-31, 01:47
hatar pissoarer. En gång tappade jag min handske i pissrännan, slängde i den andra me och gick ut. En annan gång så halkade jag på golvet och tog emot med händerna i golvet som va fullt me kladdigt piss och grus, gick där ifrån med skrapsår i handflatan som sved så det hette duga.
Haha, jag har en kompis som en gång i fyllan somnat i en pissor på en krog... En annan kompis ställde sig då intill och pissade... Störda typer. Men det var längesen, gissar på att de var 16-17 år.

Metal_boy_
2005-01-31, 02:05
Haha, jag har en kompis som en gång i fyllan somnat i en pissor på en krog... En annan kompis ställde sig då intill och pissade... Störda typer. Men det var längesen, gissar på att de var 16-17 år.

:laugh:

aliquis
2005-01-31, 02:50
Skabbigt är det ju iaf, men vilka allmäna toaletter är inte det (alltså, fylle/stad/...). Ne, högre skolor, arbetsförmedling o dylikt fungerar ;)

internethjälten
2005-01-31, 04:51
är väl bara FAB5 inspirerade idioter och bögar och annat löst vänsterpack som gillar pissoarer... medans normala män inte plockar fram kuken framför andra män...

Prankie
2005-01-31, 04:56
Värst va många konstiga beteende det finns hos västerläninga. Ni måste ha för mycket dötid att kunna odla fram pissoarnojja och massa andra tvångsbeteende. *popcorn*

internethjälten
2005-01-31, 05:03
Värst va många konstiga beteende det finns hos västerläninga. Ni måste ha för mycket dötid att kunna odla fram pissoarnojja och massa andra tvångsbeteende. *popcorn*

...och det kan man tacka dagens TV för som inte gör annat än bögprogram och sen har man dynga som Ztv så tacka fan att man får nojja för att inte nämna dagens popmusik som är en grupp med bögar det med och kläderna som vi bär är desigande av... ja just det : bögar...

raZmus
2005-01-31, 06:59
Jag förstår faktiskt inte detta problem :) Det är väl bara att köra. ;)

Loke
2005-01-31, 07:06
Minns när jag var 7 eller så och var i Paris. Jag var för kort för att nå upp till pissrännan. Men in på damernas fick jag ju inte gå, trots att dom hade bås och så, och trots att jag bara var ett litet barn. Jävla kärring som satt i kassan. Man känner väl sig värdelös om man sitter i kassan på ett "public restroom", så man får utöva sin lilla makt så mycket man kan...

Men sen dess har jag aldrig haft några problem.

Zlin
2005-01-31, 09:06
...och det kan man tacka dagens TV för som inte gör annat än bögprogram och sen har man dynga som Ztv så tacka fan att man får nojja för att inte nämna dagens popmusik som är en grupp med bögar det med och kläderna som vi bär är desigande av... ja just det : bögar...

Allt är inte riktigt som det skall med dig, eller hur?

Piranha
2005-01-31, 09:24
Så här resonerar alla som har liten K*K ..

*innocent*

Hades
2005-01-31, 10:45
Är du osäker på din läggning?

Jesper
2005-01-31, 10:51
nej har ingen direkt nojja för det. däremot så har jag ibland problem att bajsa med öppen dörr eller när folk gör mig sällskap. :)

Slartibartfast
2005-01-31, 10:52
Så här resonerar alla som har liten K*K ..

*innocent*

Är nog faktiskt enda området Vår Herre har behagat att begåva mig på, så det handlar nog om nåt annat.

internethjälten
2005-01-31, 14:33
...kul att folk tar allt man skriver på blodigt allvar - stackare

Heimdahl
2005-01-31, 16:05
Jag är inte ensam!

Los
2005-01-31, 18:17
Samma problem här. Nån som har bra tips att ta sig ur det? :)

Tricklev
2005-01-31, 19:13

Kissa aldrig mera.

JAM
2005-01-31, 23:47
Träna på att kissa tillsammans med först en kompis och sedan två... Examensprovet är att pissa tillsammans med alla du känner.

Fultjack
2005-01-31, 23:52
äsch vad jiddrar ni om , i lördags när jag stod och pissade kommer en tjej in och ska låna ett bås, hon orkade inte köa på tjejtoan :thumbup:

MacLeod
2005-01-31, 23:59
Ja, tänk vad berusade människor kan få för sig att göra. Begagna herrarnas gästrum, oj.

Zipic
2005-01-31, 23:59
Originally Posted by impegas.org

Homofob ?

OT: Kan vara jobbigt ibland. Men det kommer oftast efter några sekunder. Jobbigt om det är kö bakom bara.
Kommer ihåg en gång under malmöfestivalen när jag gick ner på en allmän toalett så kom där ner tre göteborgare som skämta som fan :D Kunnde fan inte pissa, garva så jävla mkt :laugh:

Jense
2005-02-01, 00:01
har ni skitnoija också? med tanke på att det doftar lite mer. folk kan ju tro att ni har käkat!! iih

muddler
2005-02-01, 00:15
hade lite noja med pissoarer innan, lite prestationsångest kanske man kan beskriva det som :=) tycks ha släppt nu dock, känns stabilt

internethjälten
2005-02-01, 01:21
har ni skitnoija också? med tanke på att det doftar lite mer. folk kan ju tro att ni har käkat!! iih

om vi skulle sitta i samma rum och skita och du skulle sitta med kuken i handen skulle det väl kunna bli att man får skitnojja med...

Garnax
2005-02-01, 03:45
Av någon konstig anledning ja...

Vet faktiskt inte varför.

Man står där men det kommer inget, det spelar ingen roll om någon står brevid eller inte. Jag kan stå ensam vid en utan att få ur något (om man inte är riktigt full då går allt)

Men så fort jag kommer in på en toa så funkar det fin fint.

Märkligt det där...