handdator

Visa fullständig version : under spotlight = deffad?


challe balle
2005-01-25, 21:11
Var hälsad alla kollo snubbar och tjejer! (kom inte på någon bra rubik *screwy* )
jag tänkte fråga den dummaste frågan ni antagligen hört på väldigt länge, men det skiter jag i :cool:
jo,när man är lite bulkigt som jag är så syns ju inte linjerna på musklerna, det gör ju att man nästan bara ser knubbig ut och inte tränad alls. men när man ställer sig under en lampa eller spotlight och kollar sig i spegeln/tar kort så kommer linjerna fram tydligt, speciellt på armar. skulle man då kunna säga att det är ungefär så man ser ut om man hade lägre BF%? på magen och buken så ser det ju inte bättre ut under lampan men som sagt armarna gör det, skulle man då kunna tänka sig att armarna kommer se ut så när man är deffad?

Menigar
2005-01-25, 21:12
Man skulle också kunna säga att det är som att ha bra ljussättning.

challe balle
2005-01-25, 21:16
herregud, det var det snabbaste jag varit med om, hann ju knappt trycka innan du svarade :thumbup:
det jag tycker är så konstigt är att när jag ser mig själv i spegeln med vanligt ljus så ser armen jätte liten ut, men när jag tar kort med bra ljus så ser armen helt plötsligt mycket större ut, vilken ska man lite på?

Menigar
2005-01-25, 21:19
Hur ser flest människor dig? Som du ser ut på kort eller som du ser ut i verkligheten? :thumbup: