handdator

Visa fullständig version : VM i tyskland!


mmartin
2005-01-25, 15:13
nå, är det många här som ska dit och uppleva vm på plats?? kul och höra planerna iaf, även fast inte biljetterna släppts ännu..

personligen hoppas jag på att få tag i biljetter, närmare än så lär aldrig VM komma.. lär vara stor chans att VM dyker upp kanske vardera andra världsdelar innan europa igen dvs 5*4=20 år... dessutom kommer då frågan VAR i europa.. :cool:

nix den risken tar man ej!

dessutom lär vi vinna vm.. kanske ;)

daja
2005-01-25, 15:23
Mycket troligt att man drar ner om Sverige kvalificerar sig. Det är ju faktiskt inte helt självklart iom förlusten mot Kroatien.
Nu brukar ju Europa få VM oftare än de andra världsdelarna. VM-90 i Italien, VM-98 Frankrike och nu 06-Tyskland. Så nästa chans borde bli 14-Andorra.
:D

Nej men närmre än så här lär de dröja länge tills de blir. Oavsett om man är på plats eller inte kommer de bli en fest, samma tidszon så de blir sköna matcher på kvällarna!

Tror Sverige kommer kunna ha ett mycket slagkraftigt lag om talangerna (Rosenberg, Källström, Elmander) utvecklas åt rätt håll.

Jense
2005-01-25, 16:13
jag ska dit. vilka matcher som hellst :D


fast du, frankrike 98, italien 90 :D kommer tillbaka till eu 2014 är dt i europa igen. men och.. tyskland är så löjligt nära.. speciellt hamburg-matcherna

JoelR
2005-01-25, 16:15
Jag hoppas på att vara i Tyskland nästa sommar, kanske inte för att se matcher utan att bila runt.
Matcher ser jag nog bara om Sverige är med.

JJ
2005-01-25, 16:19
Jag ska lätt dit, man får inte missa nu när det är så nära (oavsett om Sverige kvalificerar sig). Biljetter till ev. sverigematcher lär man nog få, jag har varit på de 2 senaste EM och gått på alla matcher, dock kan man inte alltid välja vart man skall sitta.
Bilar nog ned och passar på att besöka lite olika delar av Europa. Tippar på att få med mig en 5-8 polare.

daja
2005-01-25, 16:19
Jag hoppas på att vara i Tyskland nästa sommar, kanske inte för att se matcher utan att bila runt.
Matcher ser jag nog bara om Sverige är med.

Om du inte ska se matcherna e de nog det sämsta tänkbara tillfället att "bila runt" i Tyskland. Alla priser kommer stiga rejält, det kommer vara fullbokat på hotell och vandrarhem och bara allmänt mycket folk.

Man and Machine
2005-01-25, 16:50
Hoppas att jag hinner rycka ut innan så man kan vara på plats. Känns lite dumt att glo på TV när man nästan kan höra matchen hemifrån ;) Sen fyfan vilken stämning om Svergie klarar sig dit. :hbang:

mmartin
2005-01-25, 17:39
japp klart man ska dit :D

även om det skiter sig för sweden så tänk tex matchen england-tyskland...

Jense
2005-01-25, 19:38
japp klart man ska dit :D

även om det skiter sig för sweden så tänk tex matchen england-tyskland...


usch,

tänk dig.. brasilien - frankrike istället :D

fast jag förstår, bättre tryck på tyskland - england matcher, speciellt när det spelas i tyskland :D 80k står o vrålar

mmartin
2005-01-25, 20:04
jo drömmatchen är ju antagligen brasilien-france eller möjligen argentina (bortsett vårt landslag)

MEN publiktrycket på matchen tyskland-england skulle höras världenöver... likaså england-turkiet är en djävulsk match!