handdator

Visa fullständig version : Tommy Thorvildsen träningsclip


Runda Grodan
2005-01-25, 12:38
http://www.waldemarguimaraes.com.br/videos/tommythorvildsen.wmv

Länken verkar vara lite oberäknelig. Nu när jag testade fungerar den väldigt bra (snabbt gick det) men förut fungerade den inte alls. Ni får prova och se.

Tommy kör lite olika övningar. Ca 9Mb.

Karl_alfred
2005-01-25, 12:42
Verkar snarare vara en länk till någon trollkarl *rolleyes*

Runda Grodan
2005-01-25, 12:44
Verkar snarare vara en länk till någon trollkarl *rolleyes*
Vad menar du? :confused:

Bjorne
2005-01-25, 12:45
Vi snackar fina rörelserlängder där :eye:

spacedog
2005-01-25, 13:23
Ser man på, det finns egolyftare på den nivån också. :D

Runda Grodan
2005-01-25, 13:28
Ser man på, det finns egolyftare på den nivån också. :D
Finns nog rätt många egolyftare på den nivån. Jag skulle nog inte kolla ett bodybuildingproffs på video om jag ville lära mig korrekt utförande på övningar (även om det finns proffs som kör bra övningsutförande i sina videos). Jag kollar för jag tycker de är häftiga och motiverande. Kul med mycket muskler .*flex*

abjorn
2005-01-25, 14:05
släng upp en länk som fungerar ;), glöm det... nu fungerar det :p

Karl_alfred
2005-01-25, 15:10
Vad menar du? :confused:
Nu hittade jag klippet efter lite letande på sidan, men tycker han som är inehavaren eller vad de är ser ut som en trollkarl och då trode jag de var någon sida om trollkonster.

Runda Grodan
2005-01-25, 15:17
Nu hittade jag klippet efter lite letande på sidan, men tycker han som är inehavaren eller vad de är ser ut som en trollkarl och då trode jag de var någon sida om trollkonster.
Ok, innehavaren av sidan är en fighter eller tränare av fighters tror jag men länken skulle ha varit direkt till filmen... Vem vet han kanske sysslar med trollkonster också. :)

Peter
2005-01-25, 15:41
Undrar hur många kg extra det blev i vadpressen tack vare att det satt en kille där uppe. Snubben satt ju längt in så hävstången blev ca 10 cm och han lyftes 1 cm upp.

John M
2005-01-25, 16:12
Undrar hur många kg extra det blev i vadpressen tack vare att det satt en kille där uppe. Snubben satt ju längt in så hävstången blev ca 10 cm och han lyftes 1 cm upp.

Om han hade kört utan snubben på vadpressen och sedan halverat vikterna så kanske han skulle kunnat ha kört ända upp på tå ;)

abjorn
2005-01-25, 16:35
Om han hade kört utan snubben på vadpressen och sedan halverat vikterna så kanske han skulle kunnat ha kört ända upp på tå ;)

vadpressar ska, i mitt tycke, inte köras allt för högt upp på tå. Inte heller tycker jag man ska gå allt för djupt. Tycker man tappar en hel del i anspänning och man kan använda mer vikt = högre intensitet = muskel utveckling. Nu kommer man väl få några påhopp, men det är vad jag tycker iaf.

Bite
2005-01-25, 17:31
Samma sida har ett klipp med Dorian Yates träning nuförtiden, han är fortfarande groooov. Nån av dessa http://www.waldemarguimaraes.com.br/videos/

Matte_Maiden
2005-01-25, 17:52
Ni som klagar på hans träning, hur fan kan ni veta att han hade varit större med "korrekt" träning?

Fultjack
2005-01-25, 18:36
han är ändå mycket starkare än många av er nånsin kommer bli.. *screwy*

han var minst sagt imponerande i hans film "viking strong" *popcorn*

cVi
2005-01-25, 19:22
Ni som klagar på hans träning, hur fan kan ni veta att han hade varit större med "korrekt" träning?
Och hur kan du veta att han faktist tränar sådär ?
Eller att han inte skulle vart större med "korrekt" träning?

Ne men.. håller med dig.. går inte o spekulera kring det här *screwy*

no1fitness
2005-01-26, 02:36
Och hur kan du veta att han faktist tränar sådär ?
Eller att han inte skulle vart större med "korrekt" träning?

Ne men.. håller med dig.. går inte o spekulera kring det här *screwy*

JAG vet hur han tränar och kan spionera åt er på gymet om ni vill... :naughty:
Hann se idag att han åt bananer efter träningen... *uppdate*

Bjorne
2005-01-26, 02:52
JAG vet hur han tränar och kan spionera åt er på gymet om ni vill... :naughty:
Hann se idag att han åt bananer efter träningen... *uppdate*
*popcorn*

no1fitness
2005-01-26, 04:46
*popcorn*
Ska VERKLIGEN anstränga mig nästa gång han är på gymet samtidigt, så jag kan räkna antal reps i tex donkey raises maskinen... :thumbup:

cVi
2005-01-26, 10:39
JAG vet hur han tränar och kan spionera åt er på gymet om ni vill... :naughty:
Hann se idag att han åt bananer efter träningen... *uppdate*
DET MÅSTE VARA BANANERNA SOM ÄR HANS HEMLIGHET!!!! :hbang:

spacedog
2005-01-26, 12:51
Ni som klagar på hans träning, hur fan kan ni veta att han hade varit större med "korrekt" träning?

Jag klagar inte på hans träning, jag tyckte bara det var kul att han lyfter ungefär som ego-lyftarna gör. Men det är kanske helt ok när man är på hans nivå.

HookersUnited
2005-01-26, 12:57
Dorians tränare från Blood & Guts har satt sina spår "Push! Squeez!" :D

Matte_Maiden
2005-01-26, 15:01
Och hur kan du veta att han faktist tränar sådär ?
Eller att han inte skulle vart större med "korrekt" träning?

Ne men.. håller med dig.. går inte o spekulera kring det här *screwy*

Ehh vad?

Var skrev jag att jag visste hur han tränade? Var skrev jag att han skulle vara större utan "korrekt" träning? Poängen var att ingen av oss vet hur han tränar och om han skulle vara större med någon speciell träningsprincip. Känns som att du missuppfattade min post lite eller är ironisk.

Bite
2005-01-26, 15:12
JAG vet hur han tränar och kan spionera åt er på gymet om ni vill... :naughty:
Hann se idag att han åt bananer efter träningen... *uppdate*
Bananer?.......men..men...får man göra så :D

cVi
2005-01-26, 16:39
Ehh vad?

Var skrev jag att jag visste hur han tränade? Var skrev jag att han skulle vara större utan "korrekt" träning? Poängen var att ingen av oss vet hur han tränar och om han skulle vara större med någon speciell träningsprincip. Känns som att du missuppfattade min post lite eller är ironisk.
Nja mitt inlägg menade mest att poängtera att vi inte har någon aning hur han faktist tränar, men det kom ut lite fel verkar det som ;)

John M
2005-01-26, 16:43
JAG vet hur han tränar och kan spionera åt er på gymet om ni vill... :naughty:
Hann se idag att han åt bananer efter träningen... *uppdate*

Bananer är ju ooptimalt :D

Matte_Maiden
2005-01-26, 16:44
Nja mitt inlägg menade mest att poängtera att vi inte har någon aning hur han faktist tränar, men det kom ut lite fel verkar det som ;)

Hehe jo! Eftersom vi verkar hålla med varandra! :D

cVi
2005-01-26, 17:10
Hehe jo! Eftersom vi verkar hålla med varandra! :D
Precis gubben *flex*

Shadow Warrior
2005-01-26, 17:25
Jag tycker att han hade rätt bra form.

Ni måste ju förstå att det inte är något strikt pumpande han håller på med, ju mer vikt man förflyttar desto mer avviker ens utförandet ifrån "det generellt rekomenderade utförandet".

Fultjack
2005-01-26, 17:30
låg och kollade på hans VHS igår innan jag skulle sova, var längesen

han börjar med snebänk på en 180+ kg
hammerpress på 100 kg per arm

han är väldigt imponerande tycker jag, synd han inte kommer in i samma form nu som han gjorde förut :(

abjorn
2005-01-26, 20:51
vad grabben behöver är en bra coach (om han nu redan inte har det ;)), tycker han har en bra fysik för övrigt.

Arne Persson
2005-01-26, 21:24
han är ändå mycket starkare än många av er nånsin kommer bli.. *screwy*

han var minst sagt imponerande i hans film "viking strong" *popcorn*

Jo, men till vilket pris?:sleep: :sleep: :sleep: