handdator

Visa fullständig version : Gammalt nr av BK!


Scratch89
2005-01-23, 23:16
Hittade inte riktigt vart jag skulle posta detta så jag gör det här...
Läste ett gammalt nr av BK, och såg en artikel skriven av Arne Persson. Är det Arne som är här? Det var om Styrkelyft och det var rejält hardcore.
Såg även i Presspytt att "kolozzeum-Allan" hade gjort en lista på de tio olika slags personerna som är o tittar på en BBtävling.

Jag kanske är riktigt efter, men jag tyckte det var coolt iaf :hbang:

Frazze
2005-01-23, 23:26
Samma killar. det som är pinsamt är bara att BK citerar delar av sin tidning från internetforum, har hänt flera gånger, ibland utan att personen i fråga vet om det. Inte för att jag tror någon blir upprörd, snarare tvärt om, men rent journalistiskt är det inte så imponerande :)

Scratch89
2005-01-23, 23:27
Samma killar. det som är pinsamt är bara att BK citerar delar av sin tidning från internetforum, har hänt flera gånger, ibland utan att personen i fråga vet om det. Inte för att jag tror någon blir upprörd, snarare tvärt om, men rent journalistiskt är det inte så imponerande :)

Oki fräckt! Dock var nog Arne med på det eftersom det var han som skrev artikeln *popcorn*

Frazze
2005-01-23, 23:28
Oki fräckt! Dock var nog Arne med på det eftersom det var han som skrev artikeln *popcorn*

Låtom oss hoppas att han var det :)

Arne Persson
2005-01-24, 00:00
Hittade inte riktigt vart jag skulle posta detta så jag gör det här...
Läste ett gammalt nr av BK, och såg en artikel skriven av Arne Persson. Är det Arne som är här? Det var om Styrkelyft och det var rejält hardcore.
Såg även i Presspytt att "kolozzeum-Allan" hade gjort en lista på de tio olika slags personerna som är o tittar på en BBtävling.

Jag kanske är riktigt efter, men jag tyckte det var coolt iaf :hbang:

Denna?
http://www.bk-sportsmag.se/greppstyrka/british_iron_grip_championships_2002/bilder/presspyttbild_2.jpg

Scratch89
2005-01-24, 09:29
Denna?
http://www.bk-sportsmag.se/greppstyrka/british_iron_grip_championships_2002/bilder/presspyttbild_2.jpg

Jaa! Exakt! :cool:
Men det var en massa text till också, som du hade skrivit! Coolt var det iallafall! ;) Men det var du alltså?

z_bumbi
2005-01-24, 09:46
Jaa! Exakt! :cool:
Men det var en massa text till också, som du hade skrivit! Coolt var det iallafall! ;) Men det var du alltså?


Ja det är Arne på bilderna, han med blå t-shirt.

Ovanligt att se tränings/tävlingsbilder med Arne i t-shirt förövrigt då det brukar vara en tröja med avklippta ärmar, jag har sett bilder från mitten av 80-talet där Arne hade samma (?) tröja..

Arne gillar även att man berättar att han står med i boken Effektiv bodybuilding. :D

(Nu kan jag inte åka på en byggartävling på några år. :cryout: )

Arne Persson
2005-01-24, 10:35
Ja det är Arne på bilderna, han med blå t-shirt.

Ovanligt att se tränings/tävlingsbilder med Arne i t-shirt förövrigt då det brukar vara en tröja med avklippta ärmar, jag har sett bilder från mitten av 80-talet där Arne hade samma (?) tröja..

Arne gillar även att man berättar att han står med i boken Effektiv bodybuilding. :D

(Nu kan jag inte åka på en byggartävling på några år. :cryout: )


Min tröja är inte från 80 talet. Nordic sålde ett tag Power House så då plockade jag åt mig.
Du lär få se dig om över ryggen när du är på tävlingar i fortsättningen. Jag kommer att slå till när du minst anar det! He he he :devil:

Scratch89
2005-01-24, 18:51
Åh fan! Coolt! *tänker*
Då var det alltså du som käkade pannkakor för att få glykogeninlagring eller?
Känner du honom privat eller liknande?

Allan
2005-01-24, 19:24
Japp, BK var här och snokade. Dom gör det emellanåt.

allan

Scratch89
2005-01-24, 19:27
Japp, BK var här och snokade. Dom gör det emellanåt.

allan

Så du fick ingen credit för det?

Pdaddy
2005-01-24, 19:30
Japp, BK var här och snokade. Dom gör det emellanåt.

allan

Hoppas de aldrig hittar min Hopp & Lek tråd *flex*