handdator

Visa fullständig version : Nyfiken på fastgain orange


Max
2005-01-22, 23:33
Smakar denna ok? Köpte en idag men har inte smakat ännu, får bli efter nästa pass......men just nu är det vilovecka så det lär inte bli på ett tag.

Sen undrar jag varför det är dyrare att köpa här i web-shopen? det skiljde ungefär 30 spänn, plus att det tillkommer frakt på 100, tycker det verkar helt orimligt.

påven
2005-01-23, 00:40
dyrare jämfört med vad? och det är klart det kostar att skicka varorna, dom kan väl inte skänka bort dom?

Max
2005-01-23, 22:24
Det var dyrare att köpa i web-shopen än ute på gatan i hälsokostbutiken, sen tillkommer även frakt om jag beställer den från kolozzeum. Självklart kostar det att skicka varor. Men kolo har många andra bra prylar i shopen som inte finns "på gatan" men jag undrade just över denna varan.

EiseltUK
2005-01-24, 14:25
Priserna kan variera en aning, speciellt nu när vi nyligen har sänkt priserna på alla våra produkter.

Fastway apelsin är smakar bra tycker jag. De beska hydrolysaten harmonerar med apelsinaromen så så det smakar typ som grapefrukt. Helt ok, blir inte så sött.

/ Henrik

Max
2005-01-24, 22:28
Japp, den va helt ok.

Bamse
2005-03-07, 12:54
Är väl, på grund av bitterheten, ingen smaksensation. *spy* Men det funkar.

Är så pass lättlösligt att det inte behövs mer än ett par dl vatten för att lösa det.