handdator

Visa fullständig version : Vad tror ni hon vill ?


luna
2005-01-22, 13:24
hello hello , det är så att igår var jag bjuden till en tjej jag o min kompis ,
vi festa o dansa och den var en tjej som jag var mycket intereserad av hennes kompis sa at hon tyckte jag var mycket fin bla bla , jag såg att hon titta på mej på ett specielt vis när vi kom till discot,dansa jag o hon hela tiden och hon titta på mej på :em: ,och när jag fråga om hon ville ha något att dricka sa hon att hon ville ha champang,så en son gentleman man är beställde jag en flaska champang till henne ,mycket nice, hom blev helt till sej :em: ,men sen sluta hon med allt vad vi gjorde , :em:

fattar mej inte på tjejer ibland , fan ska jag göra ,ska jag höra av mej till henne eller ska man vänta o se vad som händer, för jag vet att hon var intereserad av mej åxå!

Officer
2005-01-22, 13:25
Hon kanske insåg att du var en toffelmes när du gav henne vad hon ville ha i materialväg.

Yankeee
2005-01-22, 13:27
Hon ville väl dricka gratis resten av kvällen.

obesogen
2005-01-22, 13:27
Lite overkill att köpa en hel flaska...men men...förhoppningsvis får du en andra chans :D Chilla ett tag, sen kan du ju höra av dig

Hades
2005-01-22, 13:27
Hon kanske insåg att du var en toffelmes när du gav henne vad hon ville ha i materialväg.
Right on the spot!

luna
2005-01-22, 13:30
ok flaskan var för hon ville ha champang , men man var tvången att köpa flaska vad ska man göra , och alla hennes kompisar ska man väll åxå bjuda !!

Officer
2005-01-22, 13:31
ok flaskan var för hon ville ha champang , men man var tvången att köpa flaska vad ska man göra , och alla hennes kompisar ska man väll åxå bjuda !!

Skratt, ännu värre.. En sån som försöker visa sin "kärlek" genom pengar och materialla grejer som champagne och diverse drogmedel! Suck..

Hades
2005-01-22, 13:32
ok flaskan var för hon ville ha champang , men man var tvången att köpa flaska vad ska man göra , och alla hennes kompisar ska man väll åxå bjuda !!
Tror du verkligen att du måste betala för tjejers sällskap? Om hon vill ha champagne får hon väl köpa det själv. Killar som ger tjejer vad de vill ha hela tiden framstår som att de inte har någon egen vilja (=grymt oattraktivt).

hampaN
2005-01-22, 13:33
Hon ville väl ha skumpa antar jag :booty:

ivandrago
2005-01-22, 13:36
Var det första drinkh*ran du stötte på eller? Jaja nu har du lärt dig din läxa iaf. Aldrig bjussa när en tjej frågar.

Ps. använd punkt när du skriver flera meningar.
Ds.

Styrkebyggare
2005-01-22, 13:41
Man kan väl kalla det för någon form av blåsning. Tror att de flesta har åkt på liknande...inget undantag själv. Framförallt när man var lite "grön" i krogsvängen.

Karl_alfred
2005-01-22, 13:42
Haha men PLZ! Inte en sån här tråd igen *cry* Seriöst att ge en flaska champis är inte speciellt smart, dyrt och vet inte om de är så bra att impa med heller. Kolla om hon är intresserad genom nått knep innan, annars är de som att slänga pengarna i sjön lixom. Måste du betala en massa dyra prylar för na är de ingen brud att ha heller!

aliquis
2005-01-22, 13:47
Tycker det är lite väl negativt att säga att det bara var för att utnyttja, men vad vet jag, går sällan ut, och skulle aldrig bjuda ;D

Men bara för att hon _vill_ ha det måste hon ju inte _få_ det.

RobbeliRobban
2005-01-22, 13:56
Mycket möjligt att hon verkligen var intresserad först, fast såg ett bättre byte på krogen. jaja du har lärt dig en läxa iaf, aldrig bjuda innan ni har gemensam ekonomi.

luna
2005-01-22, 14:04
det e konstigt bara för hon chatade om att hon villle så järna träffa mej , för vi har träffats en gång innan,.

spacedog
2005-01-22, 14:10
Ah, failed the test you did, young jedi. Pussy-whipped you were, yes.

Nästa gång du träffar henne ute på krogen förklarar du - med den s k glimten i ögat, humor och en lättsam attityd är viktigt här - att det är hennes tur att bjuda tillbaka. Och går hon med på det tar du givetvis bara en enkel pilsner. Sedan börjar du om från början. Lycka till.

B-jay
2005-01-22, 14:42
har du hört Günthers låt Golddiggers, den kan nog beskriva henne ganska bra!

Det bästa du kan göra är att avvakta och se vad som händer, men ett tips, nästa gång hon frågar efter en flaska champagne så köp ingen till henne!

mangemani
2005-01-22, 14:43
och vad får dej att tro att hon är intressearad?för att hom kollade på dej?för att hon gav dej en komplimang?för att hon sa att hon ville träffa dej igen?

har hon sagt att hon är intresserad?om inte,ta inget förgivet.
jag säger att jag vill träffa mina tjejkompisar då och då,jag ger dom komplimanger och tittar på dom,men jag är inte intresserad.

Löjtnant Blank
2005-01-22, 14:51
det e konstigt bara för hon chatade om att hon villle så järna träffa mej , för vi har träffats en gång innan,.
ja verkligen konstit jag menar hon kan väll inte bara ha sagt så för att få det hon ville tex dyr schampang.........det ÄR JU ELAkt!!!!!!!!!!!!!

Hur gammal är du, kompis?

Hades
2005-01-22, 14:54
ja verkligen konstit jag menar hon kan väll inte bara ha sagt så för att få det hon ville tex dyr schampang.........det ÄR JU ELAkt!!!!!!!!!!!!!

Hur gammal är du, kompis?
:laugh:

28 snart, enligt hans info.

Slartibartfast
2005-01-22, 15:46
:laugh:

28 snart, enligt hans info.

Jezus! Wake up call! *rolleyes*

Jet
2005-01-22, 15:49
Ja, vad ska man säga, världens äldsta trick... Billiga brudar vill alltid ha billig sprit....

Megatuttarna
2005-01-22, 16:04
Blev du blåst så gå vidare bara. De flesta råkar ut för sånt. Att vara ett malignt luder och veta om det kommer alltid vara värre än att ha kostat på sig en flaska champagne.

Herkulez
2005-01-22, 16:08
Man U GOT

http://www.geocities.com/anothersonganddance/owned.jpg

Thony
2005-01-22, 16:11
HAHHA :hbang:

Du kanske hade för lite *flex* ?


Nejmen klart hon vill ha en gratis utekväll, vem vill inte det `?

Hades
2005-01-22, 16:11
Man U GOT


Ouuuh... Den bilden var lite på gränsen, inte sant?

Thony
2005-01-22, 16:19
Den var fet haha , *saved*

Yankeee
2005-01-22, 16:20
Undrar jag om luna kommer att skriva mer här efter denna tråd :D

luna
2005-01-22, 16:31
det e lungt så , bara att man hadde 4 andra brudar ,man kunde välja mellen,
så blir man dissad men men , jag ska fixa henne ge mej lite tid bara . :naughty:

Herkulez
2005-01-22, 16:32
Ouuuh... Den bilden var lite på gränsen, inte sant?
jepp

Yankeee
2005-01-22, 16:33
det e lungt så , bara att man hadde 4 andra brudar ,man kunde välja mellen,
så blir man dissad men men , jag ska fixa henne ge mej lite tid bara . :naughty:

Glöm inte att filma bara, annars blir du bannad :notme:

aliquis
2005-01-22, 17:27
det e konstigt bara för hon chatade om att hon villle så järna träffa mej , för vi har träffats en gång innan,.
Vad är så konstigt? Hon kanske fortfarande vill träffa dig? Bara just att det inte blev någon fortsättningen den kvällen.

luna
2005-01-22, 17:34
ja så kan det vara , *flex*

PUMPISH
2005-01-22, 17:45
Krogen är inte det bästa stället att leta efter kärleken....
Speciellt inte börja bjuda på drinkar det första man gör.....men men...man lär sig av sina misstag :naughty:

luna
2005-01-22, 17:51
Serious vad är så konstigt om man har umgåts på förfest o på krogen sen bjuda på en drink ? :confused:

hasse36
2005-01-22, 17:56
ok flaskan var för hon ville ha champang , men man var tvången att köpa flaska vad ska man göra , och alla hennes kompisar ska man väll åxå bjuda !!

Om du pratar på samma sätt som du skriver så... öh, hrmm... du kanske skickar fel signaler. Eller så skickar du rätt signaler.

Ett tips:
Ta bara med 200 spänn i kontanter när du går ut - inget kort. Har förhindrat mången dåraktig gärning. Bättre börda bäres ej än mycket mannavett

Sallae
2005-01-22, 17:56
en drink, men en hel flaska ?? *screwy*

Hades
2005-01-22, 18:00
Serious vad är så konstigt om man har umgåts på förfest o på krogen sen bjuda på en drink ? :confused:
Varför ska DU betala HENNES sprit? Är det för att hon inte vill umgås med dig annars? Eller måste du betala för att få hennes uppmärksamhetet eftersom du inte har en tillräckligt intressant personlighet?

stocktown
2005-01-22, 18:11
Vad är så konstigt? Hon kanske fortfarande vill träffa dig? Bara just att det inte blev någon fortsättningen den kvällen.

tips: Hon vill nog träffa dig ute på ngt ställe igen ikväll, snart lön..

Everest
2005-01-22, 18:29
Skit i henne, hon verkar ju va ett riktigt grogglu**r...

Bäst va när ja blev tvungen o betala taxi hem för en tjej som ja hade haft shotrace med på förfesten :laugh:

Edit: stavfel

Hardcore_pb
2005-01-22, 18:40
men lugna ner er lite, har ni aldrig bjudit en tjej på något att dricka på krogen?

Är knappast ovanligt att folk köper drinkar/champagne åt tjejer ! vet många som köpt en flaska champagne och sedan fått med sig tjejen hem sen om det berodde på champagnen eller inte är svårt att säga, men så länge man har så pass bra med pengar att man inte mår dåligt av att man brännt 1500på champagne så ser jag inget fel med det, sen att det finns drinkho*or är sånt som händer bara att försöka undvika dom nästa gång...

En liten roligare fråga, Har ni blivit bjudna på något av en tjej på krogen?

/Hardcore

Thony
2005-01-22, 18:43
Nej tjejer är rätt snåla på den fronten..Jävla tjöt om jämställdighet, men jag har då aldrig blivit bjuden på nån drink :D

Hades
2005-01-22, 18:48
men lugna ner er lite, har ni aldrig bjudit en tjej på något att dricka på krogen?

Är knappast ovanligt att folk köper drinkar/champagne åt tjejer ! vet många som köpt en flaska champagne och sedan fått med sig tjejen hem sen om det berodde på champagnen eller inte är svårt att säga, men så länge man har så pass bra med pengar att man inte mår dåligt av att man brännt 1500på champagne så ser jag inget fel med det, sen att det finns drinkho*or är sånt som händer bara att försöka undvika dom nästa gång...

En liten roligare fråga, Har ni blivit bjudna på något av en tjej på krogen?

/Hardcore
Nej, det är knappast ovanligt att folk gör det. Tror du själv att tjejen tycker man är intressant om man gör precis som de flesta andra killarna gör, det vill säga bjuder på drinkar för att få tjejens uppmärksamhet?

Hardcore_pb
2005-01-22, 19:05
ja tydligen eftersom det verkar fungera rätt bra för många ;)
Jag menar skulle det aldrig fungera så skulle ju ingen göra det...

Thony: jo jämställdhet på krogen är ju bara att glömma !

/Hardcore

J.Saarela
2005-01-22, 19:26
ahahah Owned :hbang:

michael
2005-01-22, 19:34
Hon var sexuellt attraherad tills du visade saknad av självrespekt.
Hon blev till sig över gratis champagne och gick sin väg när hon insåg att hon fått sin bekräftelse.
Sorry tiger..

Läs den här;
http://www.fastseduction.com/discussion/read?178831,31

Löjtnant Blank
2005-01-22, 19:43
Är knappast ovanligt att folk köper drinkar/champagne åt tjejer !
Det är inte det det handlar om. Det handlar om att det är förloraraktigt att behöva slänga drinkar åt en tjejs håll för att få hennes uppmärksamhet.

Jag förstår inte hur tjejer som tar emot drinkar fungerar. Hur jävla billig får man vara?

mini
2005-01-22, 20:23
Tror snarare på detta scenario:
Hon kan mycket väl ha varit intresserad. När hon skojade/överdrev och sa att hon ville ha champagne och det visade sig att du faktiskt köpte en hel jävla flaska fick hon panik för att du verkade vilja köpa henne. Jag menar, om man slänger ut så mycket pengar förväntar man sig något i gengäld. Hon var kanske inte villig att sälja.
Jag har förmodligen bjudit ungefär lika mycket som jag tagit emot drinkar på krogen. Inte särskilt ofta alltså, men det har hänt.

TrasMannen
2005-01-22, 20:38
Var det första drinkh*ran du stötte på eller? Jaja nu har du lärt dig din läxa iaf. Aldrig bjussa när en tjej frågar.

Ps. använd punkt när du skriver flera meningar.
Ds.

aaa, drinkbrudar soooommm jag hatar dom. Jag ber dom alltid att dra åt helvete, dom kan suga på någon annans ***, för min är off limits

Jense
2005-01-22, 20:42
bah, jag bjuder alltid. och jag blir inte dissad. så det va nog inte för skumpan hon dissade dig.. va nog för att hon

1. blev för full
2. hiuttade ngn anna på krogen
3. du läste hennes signaler fel.


en flaska skumpa kostar inte så farligt mycket om det är av medelklass.. typ 400 spänn eller ngt liknande

Fatalist
2005-01-22, 21:05
hello hello , det är så att igår var jag bjuden till en tjej jag o min kompis ,
vi festa o dansa och den var en tjej som jag var mycket intereserad av hennes kompis sa at hon tyckte jag var mycket fin bla bla , jag såg att hon titta på mej på ett specielt vis när vi kom till discot,dansa jag o hon hela tiden och hon titta på mej på :em: ,och när jag fråga om hon ville ha något att dricka sa hon att hon ville ha champang,så en son gentleman man är beställde jag en flaska champang till henne ,mycket nice, hom blev helt till sej :em: ,men sen sluta hon med allt vad vi gjorde , :em:

fattar mej inte på tjejer ibland , fan ska jag göra ,ska jag höra av mej till henne eller ska man vänta o se vad som händer, för jag vet att hon var intereserad av mej åxå!

Köp inte saker till tjejer. Det stinker toffel-asslicker lång väg kompis *screwy* *slap*

Låt henne visa att hon är värd din tid genom att bjuda DIG på en flaska skumpa nästa gång..

obesogen
2005-01-22, 21:06
men lugna ner er lite, har ni aldrig bjudit en tjej på något att dricka på krogen?

Är knappast ovanligt att folk köper drinkar/champagne åt tjejer ! vet många som köpt en flaska champagne och sedan fått med sig tjejen hem sen om det berodde på champagnen eller inte är svårt att säga, men så länge man har så pass bra med pengar att man inte mår dåligt av att man brännt 1500på champagne så ser jag inget fel med det, sen att det finns drinkho*or är sånt som händer bara att försöka undvika dom nästa gång...

En liten roligare fråga, Har ni blivit bjudna på något av en tjej på krogen?

/Hardcore

Nej, och ja, jag är danskungen... :cool:

spacedog
2005-01-22, 21:51
En liten roligare fråga, Har ni blivit bjudna på något av en tjej på krogen?


Oh ja, det händer. Inte ofta, men det händer. Och tro inte att jag känne mig tvungen att gå hem med henne för det. Jag är inte den sortens pojke. ;)

Cilia
2005-01-22, 22:06
du skrev att du hade 4 andra brudar att välja mellan.
det kanske helt enkelt var så att hon inte kände att du var intresserad nog om du försökte hålla 5 tjejer jonglerandes samtidigt?
Tjejer (eller brudar på ditt språk) kan vara lite känsliga för sånt.

Själv betalar jag helst själv för det jag konsumerar.
då slipper man hamna i den moraliska frågeställningen huruvida man är skyldig ngt eller inte. Det blir enklast så. Vill han charma mig får han göra det med sitt sätt och tal inte med sina pengar.

Garnax
2005-01-22, 22:14
Att ta med sig 200kr och inget kort är idiotiskt av flera anledningar...

Dels för att det inte räcker till mer än 3 drinkar om inträde osv är gratis dels för att man t.ex kanske vill åka taxi hem eller blir hungrig och vill ha mat.

Eller en massa andra oförutsedda problem som kräver lite kontanter, man bör alltid ha pengar på sig så man klarar en knivig sits man inte räknat med. Eller kort naturligtvis om man inte gillar kontanter...

Om jag vore du som nu läget är vänta ett par dagar och ring och kolla hur det är med henne, om hon hade trevligt och om hon vill hitta på något, ha en fest hemma med lite gäster och säg t.ex att det vore kul om hon kom.

Det är ett sätt att visa att du önskar hennes närvaro men inte på sådant uppenbart vis som om du föreslår att ni ska hitta på något ensamma...

Accepterar hon inbjudan så har du mer tid att fundera ut henne utan att gjort bort dig själv gennom att hänga ut vad du vill för tydligt.

Hamnar ni på krogen skippa flaskor och helrör, funkar inte. Bjuda och vara generös kan man vara, men sparsmakat.

Ett glas vin, en drink eller en öl t.ex är mer lagom, fråga inte enbart om du kan få bjuda henne på något, kör t.ex med: jag ska till baren vill ni ha något?

Hardcore_pb
2005-01-22, 23:19
Oh ja, det händer. Inte ofta, men det händer. Och tro inte att jag känne mig tvungen att gå hem med henne för det. Jag är inte den sortens pojke. ;)

det är bra jobbat att bli bjuden av en tjej på krogen om det inte är så att: det är en bra tjejkompis, någon väns tjej, syrrans kompis, eller visst är det bra att dom bjuder men då är läget lite annorlunda anser jag iaf. ! I annat fall så har man lyckats riktigt bra med tanke på hur det ser ut på krogen idag... dock så skiljer sig detta också beroende på åldern !

/Hardcore

spacedog
2005-01-23, 00:48
Nej, det har faktiskt hänt att okända tjejer kommit fram helt spontant och bjudit, men det händer sannerligen inte särskilt ofta...

PUMPISH
2005-01-23, 02:49
jag har blivit bjuden ett par gånger!

Metal_boy_
2005-01-23, 03:17
Fråga om hon vill k*ulla utan att du ska behöva betala