handdator

Visa fullständig version : Början på slutet?


Bjorne
2005-01-22, 08:03
Är ruskigt rädd för att jag har dragit på mig någon kronisk skada i vänstra armbågen. Belastar jag den relativt tungt, så gör det ont efter åt, statisk smärta som sitter i upp till 24h beronde på hur lång tid jag belastat den, sedan försvinner den helt, kommer dock lika snabbt igen ifall jag belastar armbågen på nytt.

Så här har det varit i kanske en och en halv vecka, börjar bli lite orolig nu. Någon som har en åsikt om vad det skulle kunna vara?

King Grub
2005-01-22, 08:15
Jag tycker du skall gå till någon kunnig idrottsläkare/naprapat som får ta en titt på den. Om du inte ens vet vad är som ligger bakom smärtan, är det definitivt första steget, inte gå månad efter månad och vänta tills det verkligen blir kroniskt, om det inte redan är det.

Bjorne
2005-01-22, 09:37
Ska vila i några dagar nu och sätta på Theranyl varje dag, se ifall det försvinner, gör det inte det blir det naprapat.

Är dock intresserad av att veta hur det är för folk med kroniska skador i armbågen, är det för er så som jag beskriver det?

Bjorne
2005-01-22, 22:53
*bump*

Undra alltså hur ni med kroniska skador i armbågen upplever det

jakke
2005-01-22, 23:24
Jag har haft problem med armbågarna ett tag.. Jag gav upp tunga tricövningar ett tag och körde lite cable bara.Det nya är att jag inte får ont längre. förr kunde jag få ont lite närsomhellst.
Ska snart börja belasta igen och se vad som händer...