handdator

Visa fullständig version : Presentation av moderatorerna?


Grisen
2005-01-21, 21:59
Finns det en kort presentation av moderatorerna på forumet? Om det inte finns tycker jag att det borde finnas, för att nya medlemmar ska kunna "lära känna" er.

Jarod
2005-01-21, 23:29
Ok...jag kan väl börja då.

Jag heter Jarod. :D

Herkulez
2005-01-21, 23:35
herkulez här, jag och jarod är övermoderatorer.

fan att jag inte kan vara seriös.


Jarod: gullplutten och övermoderator, låter som en fjolla när han pratar enligt jense

Pez: övermoderator, har en flickvän som har dålig smak när det gäller killar

Jörgen: BBdomare med en fetishm för hammare *sexsmiley*

Allan: Moderatorfarfar som delar jorgens sexuella läggning för hammare..dvs byggarbetare

Emmzan: veterinärstuderande SL tjej som har en förkärlek för bumbibjörnar

Grahn: nygift kille som inte gillar att herkulez postar upp bilder på rumpor och tuttar

Z_bumbi : tänder på veterinärstudenter, samlar på¨Nalle puh mjukisdjur (things that make u go hmm)

Sverker: hans hjärna innehåller mer info än halva internet, helt otroligt...en av sveriges bästa rena byggare?

King grub: Mr 4miljoner post mannen, varav 3999 997 är seriösa.

har säkert glömt nån mod

Youngster
2005-01-22, 00:09
Oj, jag trodde det bara var Sverker, Allan, King Grub, Jorgen, emmzan, z_bumbi och Grahn som var moderatorer? Ni får ta och uppdatera moderator-rutan! :thumbup:

Jorgen
2005-01-22, 00:14
Herk: :laugh: :thumbup:

//Jörgen

Pez
2005-01-22, 00:49
Oj, jag trodde det bara var Sverker, Allan, King Grub, Jorgen, emmzan, z_bumbi och Grahn som var moderatorer? Ni får ta och uppdatera moderator-rutan! :thumbup:
Dom är moderatorerna.

Jag och Jarod är guerillamods.

Jense
2005-01-22, 02:50
hahaha, herk. du , ja du!

Allan
2005-01-22, 11:26
Pez och Jarod har hamnat i facket "överbetalda högre tjänstemän". De brukar kika in på det svettiga fabriksgolvet mellan golfturerna och seglingarna, muttra lite om den dåliga kvaliteten på arbetet numer, och sedan dra sig tillbaka...

allan

Herkulez
2005-01-22, 13:08
Pez och Jarod har hamnat i facket "överbetalda högre tjänstemän". De brukar kika in på det svettiga fabriksgolvet mellan golfturerna och seglingarna, muttra lite om den dåliga kvaliteten på arbetet numer, och sedan dra sig tillbaka...

allan :laugh:

Grahn
2005-01-22, 17:26
Perkulez får det att låta som om jag är ngn gudsfruktig typ som avskyr porr. :laugh:

Herkulez
2005-01-22, 17:27
Perkulez får det att låta som om jag är ngn gudsfruktig typ som avskyr porr. :laugh:
haha =)

Grisen
2005-01-22, 17:30
Det är ett seriöst förslag, vad har hänt med kolozzeum!? Herkulezeringen har tagit över totalt... Inte ens allan är opåverkad!

*screwy*

z_bumbi
2005-01-22, 18:49
Varje moderator har någon gång skrivit en kort presentation när han/hon blev mod, om de inte är bortstädade så finns de någonstans i allmänt.

Annars är det väl inte något helt dumt förslag att göra en presentation även om Herks förslag var ganska träffande..

tinus
2005-01-22, 19:17
Herkulez: :thumbup: :laugh: underbart träffande beskrivningar!! *innocent*