handdator

Visa fullständig version : har du blivit bannad/varnad på något internetforum?


RobbeliRobban
2005-01-21, 14:49
Poll! Missköter du dig online och har fått banningar/varningar?

kim
2005-01-21, 14:50
Ja jag har blivigt varnad :D

Garnax
2005-01-21, 14:53
Varnad...

Megatuttarna
2005-01-21, 14:59
Bannad på Powerboard och den andra steroidsidan. P g a att jag sa min mening bara, utan att för den delen trakassera eller något dylikt. Oförtjänt givetvis.

Men modsen är ju inte de bästa på ovannämnda sidor, inkonsekventa i sitt omdöme var de iaf då jag var medlem.

Fisen
2005-01-21, 15:09
Bannad på Powerboard och den andra steroidsidan. P g a att jag sa min mening bara, utan att för den delen trakassera eller något dylikt. Oförtjänt givetvis.

Men modsen är ju inte de bästa på ovannämnda sidor, inkonsekventa i sitt omdöme var de iaf då jag var medlem.

Modsen är rätt aggressiva där, undra varför *screwy*

mini_Arnold
2005-01-21, 15:09
Dem på swe är lite *screwy* . Dem njuter av att ge varningar

"DUPPEL POST! BANNAD!!!"
jo tjena vilken planet vaknade du på imorse?

Fuck em'

Yankeee
2005-01-21, 15:14
Aldrig.

King Grub
2005-01-21, 15:14
Nix. Jag har tvärtom blivit erbjuden moderatorskap på alla forum jag är medlem på.

tejpis
2005-01-21, 15:15
Varnad en gång för 4-5 år sen (på Counter-Strike.nu's forum :D)

tejpis
2005-01-21, 15:15
Nix. Jag har tvärtom blivit erbjuden moderatorskap på alla forum jag är medlem på. För bövelen!!

Herkulez
2005-01-21, 15:16
nope, men gud vet att jag förtjänat mer än 1gång att bli varnad på kolo...............

RobbeliRobban
2005-01-21, 15:17
själv har jag blivit bannad och varnad på några amerikanska brädor, samt bannad på ett känt svenskt träningsforum (men är tillbaka där igen)

Megatuttarna
2005-01-21, 15:29
Modsen är rätt aggressiva där, undra varför *screwy*

Hehe men ta inlägget som jag skrev i den här tråden tidigare. Hade jag skrivit det på PB och riktat det mot moderatorerna så hade det säkerligen resulterat i en ban. Bara något som sådant räcker och det tyder bara på att det är nollor som sköter ruljangsen.

Inte för att det här stället genomsyras av en "laissez-faire"-aktig inställning till allt men man verkar åtminstone acceptera att personers tänkande oftast är unikt i förhållande till en själv.

z_bumbi
2005-01-21, 15:30
nope, men gud vet att jag förtjänat mer än 1gång att bli varnad på kolo...............

Alla forum måste ha en narr också. *flex*

Megatuttarna
2005-01-21, 15:30
Dem på swe är lite *screwy* . Dem njuter av att ge varningar

"DUPPEL POST! BANNAD!!!"
jo tjena vilken planet vaknade du på imorse?

Fuck em'

Haha på 64 bits totallackar de om man råkar vara fåordig just den dagen då man postar en ny tråd och inte kan spotta ur sig en så bra titel. Trådar låses för absolut ingenting. "Du skrev en punkt för mycket. Nu början den här tråden gå överstyr. Tråd låses!"

Herkulez
2005-01-21, 15:33
Alla forum måste ha en narr också. *flex*
kjamiz :D

Shadow Warrior
2005-01-21, 15:33
Japp... blev varnad när jag var frö dryg och spydig förut... haha... :laugh:

Hades
2005-01-21, 15:37
Nej. Hänger i och för sig inte på några andra brädor än kolo för tillfället.

Garnax
2005-01-21, 15:38
Nix. Jag har tvärtom blivit erbjuden moderatorskap på alla forum jag är medlem på.

Förvånande *yourock*

Metal_boy_
2005-01-21, 15:43
Jag är bannad på varenda Panikforum!! *grr27*

Jense
2005-01-21, 15:48
Nope. inget

Tricklev
2005-01-21, 15:50
En varning här, tror jag *flex*

daja
2005-01-21, 16:03
bannad här men åter satt i tjänst!
Och nej, jag ska aldrig mer skala banan!

:D

Megatuttarna
2005-01-21, 16:47
Jag är bannad på varenda Panikforum!! *grr27*

:laugh:

JJ
2005-01-21, 16:57
Varnad för länk till webbshop. Borde blivit friad då jag bara försökte hjälpa Megatutten, men jag hade ingen bra advokat och domaren var hård.

Pez
2005-01-21, 17:00
Varnad för länk till webbshop. Borde blivit friad då jag bara försökte hjälpa Megatutten, men jag hade ingen bra advokat och domaren var hård.
Hörru Vyv.. du blev troligtvis varnad för att du försökte hjälpa Megasyrianen..inte pg av det där triviala webshopslänkandet.

JJ
2005-01-21, 17:05
Hörru Vyv.. du blev troligtvis varnad för att du försökte hjälpa Megasyrianen..inte pg av det där triviala webshopslänkandet.

Men jag trodde "Megatutten" var en tjej och jag såg min chans....

Laan
2005-01-21, 17:13
jag röstade nej, men kom på att jag fick en liten varning engång..

Megatuttarna
2005-01-21, 17:28
Men jag trodde "Megatutten" var en tjej och jag såg min chans....

Vore jag en tjej, då jävlar alltså, hade smekt mina bröst rejält, hela tiden. Lekt med killar, satt mig i deras knän så de kunnat känna hur jag pulserar av kåthet och sedan gått lika hastigt som jag kom. Haha det hade blivit nån jävla reality-show *popcorn*

Bjorne
2005-01-21, 17:42
Blev varnad på SweC för att jag posta lite information om hur man fuskar i BitTorrent.

Arne Persson
2005-01-21, 17:48
Fått några sköna varningar på Exhale samt även någon enstaka på Kolozzeum. :hbang:

Jay-Z
2005-01-21, 18:20
Varnad på flashback för att jag hånade en moderator. Gissa vem? :D

palme
2005-01-21, 18:22
Aldrig.

Svårt att tro va? :devil:

Karl_alfred
2005-01-21, 18:23
Har 3 st här *innocent* Var på den tiden man sa allt man tyckte :D Men sen var det nån som var väldigt obegriplig varför jag fick med *rolleyes*

palme
2005-01-21, 18:23
Bannad på Powerboard och den andra steroidsidan. P g a att jag sa min mening bara, utan att för den delen trakassera eller något dylikt. Oförtjänt givetvis.

Men modsen är ju inte de bästa på ovannämnda sidor, inkonsekventa i sitt omdöme var de iaf då jag var medlem.

Minns inte direkt varför men var väl nåt om att du trakassera en av de kvinnliga medlemmarna?

Modsen är seriösa, mer än ni anar.

Jorgen
2005-01-21, 18:32
Nope, never och aldrig.

//Jörgen

stridis
2005-01-21, 19:13
Hoppsan klickade fel... Blivit varnad en gång och då på just det här forumet.

Sam
2005-01-21, 19:28
Nope inga varningar här inte..


Megatutten:Har du nånsin funderat om det är annat som det är fel på än modsen? *screwy*
Samt att kunna hålla igen käften ibland?

Big_Vik
2005-01-21, 19:44
Har en varning för olämpliga bilder :angel:och fick en tillsägelse för länk,så egentligen skulle man varit bannad nu :em: Jag fattar inte varför man skulle vara stolt över något sånt? Jag skäms mest, men stort tack till modetarorerna som låtit mig vara kvar. :) jag är en bättre person nu ,va :D

påven
2005-01-21, 19:53
Jag är bannad på ett bilforum efter att ha ollat en moderators bilhandtag o filmat när min tjej krälade på motorhuven och såg allmänt kåt ut. Det gick fort iaf efter att jag lagt upp filmen i en tråd på forumet hehe :D I övrigt så har jag nog vart rätt så skötsam av mig

William
2005-01-21, 20:00
Never! Är jättesnäll och ytterst skötsam :D *innocent*

Allan
2005-01-21, 21:11
Jag är bannad på ett bilforum efter att ha ollat en moderators bilhandtag o filmat när min tjej krälade på motorhuven och såg allmänt kåt ut. Det gick fort iaf efter att jag lagt upp filmen i en tråd på forumet hehe :D I övrigt så har jag nog vart rätt så skötsam av mig


Bildbevis för böveln!

allan

jakke
2005-01-21, 21:14
Bildbevis för böveln!

allan
Blir man bannand om man gör sådant på kollos mods?
/uttråkad jakke

Herkulez
2005-01-21, 21:20
Minns inte direkt varför men var väl nåt om att du trakassera en av de kvinnliga medlemmarna?

Modsen är seriösa, mer än ni anar.
finns däremot en mod på BM från uppsala som är snygg som fan har jag hört

Leon
2005-01-21, 22:13
Man har ju åkt på en och annan varning här, men inte på några andra ställen. :)

Pez
2005-01-21, 22:19
Man har ju åkt på en och annan varning här, men inte på några andra ställen. :)
*bs*

Du har fått tillsägelser.. och det var för att du lyckades tajma dina första inlägg (såväl kronologiskt - samma dag.. som innehållsmässigt - samma märke och ungefär samma innehåll) samt registrering med 2-3 konton som bara gjorde reklam för ett specifikt kosttillskottsmärke.
Du måste hålla med om att det var ett jävla sammanträffande?

En varning är en varning. Två varningar är ban.
Du har inget av dessa. Sorry, din rebell-look är sabbad nu va? :D

Leon
2005-01-21, 22:22
*bs*

Du har fått tillsägelser.. och det var för att du lyckades tajma dina första inlägg (såväl kronologiskt - samma dag.. som innehållsmässigt - samma märke och ungefär samma innehåll) samt registrering med 2-3 konton som bara gjorde reklam för ett specifikt kosttillskottsmärke.
Du måste hålla med om att det var ett jävla sammanträffande?

En varning är en varning. Två varningar är ban.
Du har inget av dessa. Sorry, din rebell-look är sabbad nu va? :D
Registrering med 2-3 konton?Ja det var ju ett jävla oflyt :D

JJ
2005-01-21, 22:23
Vad är preskriptionstiden för en varning? :)

Pez
2005-01-21, 22:25
Vad är preskriptionstiden för en varning? :)
Infinity x 2.

Tricklev
2005-01-21, 22:25
Är lite osäker på om jag har fått en varning och en tillsägelse, eller två tillsägelser.


Verkar som ganska många som svarat i denna tråden har fått tillsägelser och inte varningar, och bara förväxlat detta sen.

Yankeee
2005-01-21, 22:27
Hur definieras en varning? Kan vara bra att veta :angel:

Nä, skojar bara pez, du vet att jag aldrig skulle något sådant.. *kissass*

Zakath
2005-01-21, 22:28
Inte fått några varningar :)

Jag tycker vi har snälla (för snälla?) och bra moderatorer här på Kolozzeum *kissass*

Allan
2005-01-21, 22:29
Vi har varnat en ohygglig massa folk - den absoluta majoriteten för att de i ren okunskap, av dumhet eller rent avsiktligt länkar till andra webbshopar. Det gillar vi inte! *grr*
Sedan har vi ett antal företag, numera betecknade som *************, ******** och ******* m fl, som satt i system att jaga gratispublicitet här. Emellanåt i sån omfattning att vi funderat på att gå till deras nätleverantör och begära åtgärder....Där ligger den största delen av alla avstängningar.
Sen har vi alla dessa puckon som älskar yttrandefriheten över allt annat, oja! Det innebär för deras vidkommande att de ska kunna vräka ur sig vad som helst till vem som helst...De flesta begriper lite halvsurt efter en varning.
Sedan har vi de som ryker. Där finns också ett gäng rena fåntrattar som är tvungna att regga sig om och om igen. De brukar hålla ett tag, och sen blir de genomskådade - mest för att de faktiskt väcker sina egna gamla bortglömda trådar till liv igen.
De mest patetiska är väl annars de som begär överprövning (eller vad man ska kalla det) av vår Administrator. Kan säga att det är lönlöst. Bara så ni vet.

allan

Allan
2005-01-21, 22:32
Hur definieras en varning? Kan vara bra att veta :angel:


Tja, det kan ju finnas ett visst allmänintresse av att veta det.

Några typexempel

" Vad håller du på med? Ditt påhopp på XXXXXXXXXXXXXX är inte acceptabelt. Skärp dig! Du är nu tillsagd. Nästa steg är en varning. Sen är det kört!"

" Den där länken var helt vidrig - och den bryter mot våra regler. Du har därför fått en varning. Nästa gång kommer du inte att kunna logga in!"


allan

Allan
2005-01-21, 22:33
I enlighet med Kolozzeums traditioner ska nu någon fråga a) vilken medlem fick den varningen? och b) någon annan ska fråga vad det var för länk.....

allan

kim
2005-01-21, 22:46
I enlighet med Kolozzeums traditioner ska nu någon fråga a) vilken medlem fick den varningen? och b) någon annan ska fråga vad det var för länk.....

allan


Jag har däremot en annan fråga. För ett tag sedan så startade jag en tråd om att jag ville ha tag i thunderkings och den första tråden togs bort så jag startade en ny varvid jag fick en varning efter den andra. Varför fick jag inte ett pm med anledning till varför min första tråd blev bortagen eller ni skickar inte pm när ni tar bort trådar ?

Lillgrabben
2005-01-21, 22:50
Jag har däremot en annan fråga. För ett tag sedan så startade jag en tråd om att jag ville ha tag i thunderkings och den första tråden togs bort så jag startade en ny varvid jag fick en varning efter den andra. Varför fick jag inte ett pm med anledning till varför min första tråd blev bortagen eller ni skickar inte pm när ni tar bort trådar ?


Det är säkert inte bara en tråd som moderatorpöjkarna raderar...... ( & Emmzan givetvis)


Jag tror t.o.m. att det står ngt i reglerna om att det är upp till moderatorernas godtycke vilka trådar som stannar kvar!


Ingen varning / banning ännu, är väl för att man är så rund & gó! *screwy*


MVH

kim
2005-01-21, 23:00
Det är säkert inte bara en tråd som moderatorpöjkarna raderar...... ( & Emmzan givetvis)


Jag tror t.o.m. att det står ngt i reglerna om att det är upp till moderatorernas godtycke vilka trådar som stannar kvar!


Ingen varning / banning ännu, är väl för att man är så rund & gó! *screwy*


MVH


Jo visst men tycker dok att jag kunde fått ett pm vid första tråden med en förklaring var min tråd tog vägen :)

Yankeee
2005-01-21, 23:01
Jo visst men tycker dok att jag kunde fått ett pm vid första tråden med en förklaring var min tråd tog vägen :)

Du visste nog att det du frågade om var olagligt, kanske modsen trodde att du skulle förstå varför din tråd försvann :)

kim
2005-01-21, 23:03
Du visste nog att det du frågade om var olagligt, kanske modsen trodde att du skulle förstå varför din tråd försvann :)

Jo visst är det olagligt att köpa thunderkings men INTE olagligt att länka till nån sida som säljer sen att kolo har "noll" tolerans mott såna trådar får jag väl aceptera men tyckte dok att jag kunde fått ett pm men men :)

Allan
2005-01-21, 23:09
Vi sa till i tråden. Ändå hade vi genier som var tvungna att göra reklam för sina privata pyroteknikverkstäder (eller vad vi ska kalla det) och trots ytterligare påpekanden fortsatte det. Därför togs tråden bort. Tie sekunder senare (eller nåt sånt) öppnade du en ny tråd i samma ämne. Istället borde du ha PMat en moderator och frågat vad som hänt.

allan

kim
2005-01-21, 23:20
Vi sa till i tråden. Ändå hade vi genier som var tvungna att göra reklam för sina privata pyroteknikverkstäder (eller vad vi ska kalla det) och trots ytterligare påpekanden fortsatte det. Därför togs tråden bort. Tie sekunder senare (eller nåt sånt) öppnade du en ny tråd i samma ämne. Istället borde du ha PMat en moderator och frågat vad som hänt.

allan


Eftersom att jag gick ifrån datorn strax efter att jag skrivigt tråden så hade jag inte en anning om vad som hade blivigt skrivet i tråden eller när den blivigt bortagen. Ok tack för svaret :)

Mental
2005-01-21, 23:38
Blir ett Nej på den frågan :D *innocent*

Eller hmm, har varnat mig själv vid något tillfälle då jag vandrat långt från topic.

Metal_boy_
2005-01-22, 00:04
för att vara seriös så har jag inte blivit varnad eller banad varken på kolo eller nån annan stans.

påven
2005-01-22, 00:05
Bildbevis för böveln!

allan

kan ni hålla er ett tag så ska jag upp på vinden nån dag o rota igenom några gamla skivor

Metal_boy_
2005-01-22, 00:11
påven: fattar jag rätt att du ska lägga upp bilder där dru drar din flottstock emot ett bilhandtag? eller va det bilderna på din tjej du ska lägga upp?

kim
2005-01-22, 00:13
påven: fattar jag rätt att du ska lägga upp bilder där dru drar din flottstock emot ett bilhandtag? eller va det bilderna på din tjej du ska lägga upp?


SHHH få honom nu inte o tveka om det nu skulle vara på hans brud :D

Metal_boy_
2005-01-22, 00:19
SHHH få honom nu inte o tveka om det nu skulle vara på hans brud :D


haha nej absolut inte...och dessutom va det ju en moderator som ville se bildbeviset :D

Megatuttarna
2005-01-22, 01:34
Minns inte direkt varför men var väl nåt om att du trakassera en av de kvinnliga medlemmarna?

Modsen är seriösa, mer än ni anar.

Trakasserade? Jag trakasserade aldrig, jag ifrågasatte syftet med att hon slängde upp sina bilder. Då det bara var tuttar och rövspringa att beskåda undrade jag varför de adresserades som träningsbilder. Bilderna föll givetvis till grabbarnas tycke och jag undrade varför de gjorde till sig så oerhört mycket för trådskaparen. Kom igen nu, trakasserier? Pinsamt.

Det är besynnerligt att ett forum som är så "liberalt" inte kan acceptera skilda meningar trots att de framförs på ett sakligt sätt. I princip handlade det om en kukmätartråd för den kvinnliga medlemmen varvid folk satt och runkade frenetiskt. Detta har jag inget emot, så länge hon står för sin tråds avsikt och således namnger den mer passande.

s_himself
2005-01-22, 01:47
Jag är bannad på ett bilforum efter att ha ollat en moderators bilhandtag o filmat när min tjej krälade på motorhuven och såg allmänt kåt ut. Det gick fort iaf efter att jag lagt upp filmen i en tråd på forumet hehe :D I övrigt så har jag nog vart rätt så skötsam av mig



hahahahaha hohohoho hirrhirrhirr! jag håller med Allan, bildbevis! *grr27*

Megatuttarna
2005-01-22, 01:54
Nope inga varningar här inte..


Megatutten:Har du nånsin funderat om det är annat som det är fel på än modsen? *screwy*
Samt att kunna hålla igen käften ibland?

Haha Sam kommer till undsättning. (Är det här trakasserier enligt dig Palme, btw? :))

Sam my man! Vad får dig tro att dina ord om att jag ska hålla käften ens har någon tyngd? Ge mig en bra anledning, ett argument. Kom inte med nåt befängt skit taget ur luften om att jag ska rannsaka mig själv innan jag får komma med en åsikt. Fri åsiktsbildning är ett fundament; något som DU av alla ska instruera för folk hur den fungerar?

Är du kvalificerad för en sådan uppgift? *yourock*

För övrigt må vi jävlas med Allan och gänget men nogfan kan de sköta sitt jobb, tycker att det fungerar jävligt bra och det ska de ha en eloge för.

Prankie
2005-01-22, 02:07
Jag har blivit varnad en gång för posta en bild på en kvinnlig könsorgan där minst 3 könssjukdommar förekommer. Även känd som sandra17.com tills de la ner det.

Karl_alfred
2005-01-22, 02:55
Ni har ingen vidare koll på hur många gånger vissa blivit varnade va?

palme
2005-01-22, 04:11
finns däremot en mod på BM från uppsala som är snygg som fan har jag hört

Tack det värmde en kall vinternatt som denna :love: Krama janne från mig *flex*




Megatutten, orkar inte ens kommentera ditt skitsnack. Du misskötte dig och blev bannad. End of story.

Pez
2005-01-22, 04:26
Ni har ingen vidare koll på hur många gånger vissa blivit varnade va?
Var det riktat till oss mods?

Isåfall - jo. Vi har väldigt bra koll på det, dock har några fått gamla synder strukna (varningar) iom att vi implementerade det system som gäller nu, lite blank slate liksom. Sen är det väldigt många som inte verkar klara av att skilja på tillsägelser och varningar, även om man "skriver ut det" för dom. *rolleyes*

Megatuttarna
2005-01-22, 04:51
Megatutten, orkar inte ens kommentera ditt skitsnack. Du misskötte dig och blev bannad. End of story.

Ovanligt mycket neutralt (haha) väsen för att "inte orka kommentera" mitt "skitsnack". Puss och gonatt nu! :)

Wooch
2005-01-22, 09:40
Jag har inte varit med om sådana saker , nä.

Spinkot
2005-01-22, 11:25
Bannad på Conan.com

Karl_alfred
2005-01-22, 11:45
Var det riktat till oss mods?

Isåfall - jo. Vi har väldigt bra koll på det, dock har några fått gamla synder strukna (varningar) iom att vi implementerade det system som gäller nu, lite blank slate liksom. Sen är det väldigt många som inte verkar klara av att skilja på tillsägelser och varningar, även om man "skriver ut det" för dom. *rolleyes*
Okej, hehe tänkte på mig själv i det sammanhanget :D Aaa de var riktat till er mods.

Allan
2005-01-22, 11:50
I begynnelsen fanns det inget vettigt system för att katalogisera varnade personer. Och i likhet med andra såna system blev det helt oöverskådligt vartefter volymen varnade och bannade personer växte. När vi så småningom skapade lite ordning i det kaoset visade det sig att det fanns medlemmar som hade både två och tre varningar, därför att ingen hade haft överblick.
Dessutom visade det sig att de där med många varningar i varje fall lyckats straffa ut sig efter ett tag. Nu är det bara en sån person kvar - giiiiiiiiiiiiiiissa vem? - men vi har bra koll på honom!!!


allan

Allan
2005-01-22, 11:53
Jag har för övrigt fått en moderatortillsägelse på ett annat forum för att jag kallade steroidbrukare för fuskare. Det var inte schysst, enligt honom.......

allan

Grahn
2005-01-22, 12:04
Jag har för övrigt fått en moderatortillsägelse på ett annat forum för att jag kallade steroidbrukare för fuskare. Det var inte schysst, enligt honom.......

allan

:laugh: tack allan jag behövde ett gott skratt :)

Karl_alfred
2005-01-22, 12:08
I begynnelsen fanns det inget vettigt system för att katalogisera varnade personer. Och i likhet med andra såna system blev det helt oöverskådligt vartefter volymen varnade och bannade personer växte. När vi så småningom skapade lite ordning i det kaoset visade det sig att det fanns medlemmar som hade både två och tre varningar, därför att ingen hade haft överblick.
Dessutom visade det sig att de där med många varningar i varje fall lyckats straffa ut sig efter ett tag. Nu är det bara en sån person kvar - giiiiiiiiiiiiiiissa vem? - men vi har bra koll på honom!!!


allan
Intressant med lite historia så här på förmiddagen :thumbup: Hum ja vem kan det vara :MrT: Kan det vara jag?

Allan
2005-01-22, 12:13
Intressant med lite historia så här på förmiddagen :thumbup: Hum ja vem kan det vara :MrT: Kan det vara jag?

Yep. Dessutom har mina spårhundsinstinkter precis väckts till liv gentemot en relativt nyreggad person på forumet, som jag tror är identisk med ett av våra mest efterhängsna forumtroll. Han kanske tror han är säker nu - men jag är honom i hälarna....


allan

Karl_alfred
2005-01-22, 12:28
Yep. Dessutom har mina spårhundsinstinkter precis väckts till liv gentemot en relativt nyreggad person på forumet, som jag tror är identisk med ett av våra mest efterhängsna forumtroll. Han kanske tror han är säker nu - men jag är honom i hälarna....


allan
Ooops :em: Haha ska väll försöka lista ut vem de är :MrT:

hum
2005-01-22, 13:00
Blivit bannad på Swec typ 2001, helt felaktigt. Tyckte jag iallafall...

Varit mod på några forum också.

Mago
2005-01-22, 13:47
Aldrig! Men jag blev väldigt sugen på att utmana ödet någonstans. :cool:

Henke
2005-01-22, 17:34
Har aldrig blivit varnad, tillsagd eller bannad, är väl för snäll.

MVH

Jense
2005-01-22, 17:37
jag har blivit frågad en gång om jag ville ha en varning.

"varför gjord edu så, letar du efter en varning eller?"

typ så skrev grub till mig efter 4-5 ganska elaka skämt som jag va säker på att jag skulle bli bannad över.

Grahn
2005-01-22, 17:38
Finns väl ingen sopm tar Jense på allvar? harmlös kille :D

King Grub
2005-01-22, 17:39
jag har blivit frågad en gång om jag ville ha en varning.

"varför gjord edu så, letar du efter en varning eller?"

typ så skrev grub till mig efter 4-5 ganska elaka skämt som jag va säker på att jag skulle bli bannad över.

Om du var säker på att bli bannad... varför skrev du dem då? *screwy* :D

Jense
2005-01-22, 17:40
Om du var säker på att bli bannad... varför skrev du dem då? *screwy* :D


för att jag försökte bli bannad *screwy*


sen ångrade jag mig. jävla morgontrötthet!

Monoxide
2005-01-22, 18:43
Nej, jag är alldeles för intetsägande för att någon skulle orka lägga ner någon energi på att varna mig. :D

The Somberlain
2005-01-22, 18:51
Yep. Dessutom har mina spårhundsinstinkter precis väckts till liv gentemot en relativt nyreggad person på forumet, som jag tror är identisk med ett av våra mest efterhängsna forumtroll. Han kanske tror han är säker nu - men jag är honom i hälarna....


allan

Hur vet du att det är en han?

abjorn
2005-01-22, 18:56
har aldrig blivt varnad eller bannad, vad jag vet iaf

Allan
2005-01-22, 19:24
Hur vet du att det är en han?

Som idioten bar sig åt förra gången (gångerna) vet jag det. Men han är spårad i nästa vecka....

allan

Zakath
2005-01-22, 21:27
Jag tycker vi ska ha en "Hall of Fame" över bannade personer :D
Fast det kanske inte är en så bra idé då det säkerligen fanns en anledning till att de bannades som inte bör återuppväckas...

King Grub
2005-01-22, 21:42
Jag tycker vi ska ha en "Hall of Fame" över bannade personer :D

Finns redan... fast du har inte tillgång till den. :)

Fatalist
2005-01-22, 22:07
1 varning + några tillsägelser tror jag *grr* *cry*

Pez
2005-01-22, 23:55
Jag tycker vi ska ha en "Hall of Fame" över bannade personer :D
Fast det kanske inte är en så bra idé då det säkerligen fanns en anledning till att de bannades som inte bör återuppväckas...
Vi har två riktiga finlirare med vardera 5+ bans..tror den ena är uppe i 7-8 bans nu. Det är kärlek det. :D

jwzrd
2005-01-22, 23:58
Vi har två riktiga finlirare med vardera 5+ bans..tror den ena är uppe i 7-8 bans nu. Det är kärlek det. :D

Spill bönorna om nicknamesen nu :)

Allan
2005-01-23, 00:21
Folk som varit här ett tag lär väl minnas vilka som fick hur-många-chanser-som-helst?

allan

The Somberlain
2005-01-23, 01:11
Som idioten bar sig åt förra gången (gångerna) vet jag det. Men han är spårad i nästa vecka....

allan

Trakasserier eller vad?

Jense
2005-01-23, 02:06
jag vet vem det är. hurra för mig

Everest
2005-01-23, 02:33
Dr.Pepper va ju ändå i en klass för sig :D

Herkulez
2005-01-23, 04:19
Vi har två riktiga finlirare med vardera 5+ bans..tror den ena är uppe i 7-8 bans nu. Det är kärlek det. :D
alla vägar leder tillbaka till kolo :love:

Loke
2005-01-23, 07:55
Jodå, det har hänt. Jag har floodat nåt forum och så. För de som inte vet är "flooding" när man skapar massor med trådar för att trycka ner de andra trådarna. Funkar dock inte med dessa moderna forum.

Men jag tror aldrig jag har blivit bannad för att jag har skrivit nåt dumt. Jag läser alltid reglerna innan jag börjar skriva, och ofta läser jag en massa trådar för att förstå kulturen som råder på forumet. Gillar jag inte kulturen eller reglerna så skriver jag inget, ganska enkelt faktiskt.

ölobrännvin
2005-01-23, 10:57
Jag har blivit varnad och bannad fast inte här, jo varnad såklart pga av mitt dåliga ölsinne jag postade nåt larvigt svar när jag var full tror jag. Jag har blivit varnad på exhale med, men nu sitter jag inte på forumen när jag är på dåligt humör längre !!!!!

The Somberlain
2005-01-23, 11:23
Vi har två riktiga finlirare med vardera 5+ bans..tror den ena är uppe i 7-8 bans nu. Det är kärlek det. :D

Det säger ju iofs en del om hur eftertraktat kolo är.