handdator

Visa fullständig version : Mat schema

Aerr
2005-01-20, 22:42
God dag, jag är en nying här i forumet som försöker ligga i med min träning, tyvärr så VÄGRAR min jä*** morsa att sponsra mig med kosttillskott *grr* så jag har övertalat henne om att jag ska få bestämma maten här i huset... Finns det ett färdig mat schema här någonstans eller kan någon posta? Alltså där det står typ
Måndag: frukost, lunch osv...

Tack på förhand // Gustav

MyungChul
2005-01-22, 16:23
om du upplyser henne om kostillskottens positiva delar så kanske hon ändrar sig, dvs om du ens själv vet vad dom är :) och att det faktiskt inte är dyrt.
och kostscheman finns det massor av, kolla runt lite i forumen så hittar du ett snart :MrT:

Hnke
2005-01-22, 21:38
God dag, jag är en nying här i forumet som försöker ligga i med min träning, tyvärr så VÄGRAR min jä*** morsa att sponsra mig med kosttillskott *grr* så jag har övertalat henne om att jag ska få bestämma maten här i huset... Finns det ett färdig mat schema här någonstans eller kan någon posta? Alltså där det står typ

hmm.. betala ditt eget kosttillskott??

HenrY
2005-01-22, 21:46

Men ojdå, stackars dej! Du får ju trots allt inget protein pulver!
Herregud, om du nu får bestämma över maten i huset så skaru va jävligt glad.
Läs på angående kolhydrat källor, protein, fett osv. Så kan du skapa ditt eget schema.
Sen, köp proteinpulver för dina egna pengar som alla andra.

blekfet2
2005-01-22, 22:26
om du får logga in på kollo. efter 22:45tiden så borde du väl kunna skaffa dig lite pengar!

hähääh