handdator

Visa fullständig version : stor kille


zool
2005-01-19, 21:26
Jag har nyligen varit utomlands, coh när jag skulle åka hem så skulle jag mellanlanda i Dubai. Jag går runt där i lugn o ro och kollar på folk runtomkring mig. När jag sitter o läser en tidning ser jag på håll en man och jag tänker för mig själv "den där killen ser stor ut" när han kommer närmare så ser jag att han inte bara är stor utan ENORM och några sekunder senare känner jag igen honom som Dennis James. Jag pratar lite med honom och tar några bilder, han åkte till och med i samma plan som mig till tyskland. men han åkte första klass och jag fattigmansklass. Ialla fall ville bara dela med mig, Dennis själv var hur trevlig som helst och verkade inte bry sig så mkt om att folk tittade förundrat på honom vart han än gick

Megatuttarna
2005-01-19, 21:27
Upp med bilderna då!

HenrY
2005-01-19, 21:29
Haha fan va tufft!:D Upp med bilder då för faen!

Tricklev
2005-01-19, 21:29
Som tuttarna sa, upp med bilderna! *popcorn*

zool
2005-01-19, 21:32
bilder ja....

tyvärr så har jag inte en digitalkamera utan en gammaldags vanlig kamera som man stoppar in fimrullar i och jag har inte hunnit framkalla bilderna än. Hur för man över sådana bilder till datorn???

Runda Grodan
2005-01-19, 21:32
http://www.woi-tv.com/Global/story.asp?S=2602921

Vi får se om han hamnar i finkan eller om han klarar sig. Hoppas att han är oskyldig men man vet aldrig. Nån annan som vet nåt mer om honom?

lauria
2005-01-19, 21:53
bilder ja....

tyvärr så har jag inte en digitalkamera utan en gammaldags vanlig kamera som man stoppar in fimrullar i och jag har inte hunnit framkalla bilderna än. Hur för man över sådana bilder till datorn???

Scanna in dem på datorn...Om du inte har en scanner hemma så har säkert en kompis det, eller på jobbet/skolan..

David86
2005-01-19, 22:03
Annars går det få bilderna på en cd-skiva när du framkallar dom...

MacLeod
2005-01-19, 23:19
Om han har en APS-kamera ja..
Annars är det samma sak som att scanna in skiten.

Flygplan
2005-01-19, 23:22
hehe, jag känner igen det där sen när jag såg en gigantisk neger i malmö som sen visade sig vara Orville Burke.
Han köpte ett dar dojjor till sin styvson tror jag det var, på "Nilsons".

Man har inte sett en stor person förrän man sett en sån gigant IRL. Det går liksom inte att jämnföra med något.

Halldin
2005-01-19, 23:26
Vad snackade ni om annars då?

David86
2005-01-19, 23:33
Om han har en APS-kamera ja..
Annars är det samma sak som att scanna in skiten.
Jag tror inte han har en skanner, annars hade han nog inte frågat. Så det är lika bra han tar det på skivor (oavsett om det är en aps-kamera eller inte...)