handdator

Visa fullständig version : Beach kropp


xman
2005-01-16, 00:20
Hallå där! :)

Nu är det så att jag tränat i 1 år (ca 3-4ggr i veckan) och har ett mål.
Målet är att INTE blir stor och biffig, däremot få en "beach kropp"... som t.ex. denna bild http://www.menwallpaper.de/Jeans/Jeans_4/1418-800.jpg
Äta mycket mycket mat är väl uteslutet... Fram till nu har jag behållt min ursprungs vikt samtidigt som jag ökat i muskler (muskelform) ( jag är 180cm lång och 80kg)

Hur ska man gå till väga för att nå denna idealkropp mer eller mindre... är det bara att fortsätta träna samtidigt som man inte går upp i vikt..

eller ska man träna styrke samtidigt som man tränar på lite olika maskiner för fettförbränning?
(det tar väl en ganska lång tid för att nå detta mål va?)

:cool:

capoje
2005-01-16, 00:24
Har samma mål...men visst ere fult o va biff =)

Zozza
2005-01-16, 00:28
Försök att bli en "stor biff" under några månader, sen deffar ni, om ni inte är nöjd med resultatet gör ni om hela proceduren igen :) Det kommer ta ett tag att få en sån där beach kropp :)

Jorgen
2005-01-16, 00:29
Tränar du utan att gå upp i vikt så lägger du inte på dig några muskler heller.
Träna, ät, vila. Repetera.

//Jörgen

Allan
2005-01-16, 00:31
Håhåjaja - om ni tror att det skulle vara lättare att skaffa en sån kropp än en "biffig" tror ni fel. Det handlar om stenhård träning i varje fall, och när ni ser ut som på bilden kanske ni redan tycker att det inte räcker. Den vägen har många gått...
Det låter som ni båda två behöver snoka runt på forumet ett tag och skaffa er de grundläggande kunskaperna om kost, näring, fettförbränning och träning. Sedan återkommer ni med frågorna. Om ni tror att ni ska träna lättare tror ni fel.

allan

xman
2005-01-16, 01:33
Håhåjaja - om ni tror att det skulle vara lättare att skaffa en sån kropp än en "biffig" tror ni fel. Det handlar om stenhård träning i varje fall, och när ni ser ut som på bilden kanske ni redan tycker att det inte räcker. Den vägen har många gått...
Det låter som ni båda två behöver snoka runt på forumet ett tag och skaffa er de grundläggande kunskaperna om kost, näring, fettförbränning och träning. Sedan återkommer ni med frågorna. Om ni tror att ni ska träna lättare tror ni fel.

allan


Har aldrig sagt att det är lätt heller... däremot ställde jag frågan HUR man ska gå tillväga för att få ett sådant kropp...
träning, äta, vila som gäller... visst det vet jag... men hur mycket äta? äta så mycket så att man behåller nuvarande kroppsvikt eller äta "mindre" (mindre kalorier per dag) för att få bort underhudsfett... eller är det enda sättet att äta äta äta äta och sedan deffa...?

visst äter jag... men funderar på att få i mig mer proteiner från mat än kolhydrater.... t.ex. mycket kyckling och lite pasta, istället för mycket pasta...? låter det rätt?

:)

n1klas
2005-01-16, 01:43
Tror inte du kmr ha den beachkroppen till beach2k5 iaf *flex*

xman
2005-01-16, 01:48
nope siktar inte överhuvudtaget på att ha en sån kropp heller... men ungefär.. det jag tänkte mest var på delarna runt magen... verkar som om det är ingen underhudsfett.. bara att deffa då verkar det som...

Bengan
2005-01-16, 04:09
Det handlar nog om en jävulskt hård träning för att nå dit, och som sagt, sikta högt, du kommer inte bli biff bara för att du tränar styrka ett par år, det krävs många år. jag väger 89 och är 185 lång och är mycket mindre än killen på bilden. Så bara träna tungt på mage, bröst och rygg, så löser det sig nog ;) När du bänkar 180 så kasnke du är där killen är :)

lycka till

Jorgen
2005-01-16, 09:35
Har aldrig sagt att det är lätt heller... däremot ställde jag frågan HUR man ska gå tillväga för att få ett sådant kropp...
träning, äta, vila som gäller... visst det vet jag... men hur mycket äta? äta så mycket så att man behåller nuvarande kroppsvikt eller äta "mindre" (mindre kalorier per dag) för att få bort underhudsfett... eller är det enda sättet att äta äta äta äta och sedan deffa...?

visst äter jag... men funderar på att få i mig mer proteiner från mat än kolhydrater.... t.ex. mycket kyckling och lite pasta, istället för mycket pasta...? låter det rätt?
:)
Men du vet ju hur du skall göra. Träna, äta, vila. Och äta mycket såklart. Behåller du din nuvarande kroppsvikt så lägger du inte på dig några muskler. Du måste givetvis bli tyngre. Mycket protein, mycket kolhydrater, lagom mycket fett.

//Jörgen

Shadow Warrior
2005-01-16, 10:28
Ska det där var en beach kropp? :laugh:

Du behöver lägga på dej mycket massa och bygga mycket styrka för att få sånna där pecs och utan hård träning av hela kroppen kan du inte få sådanna pecs heller.

xman
2005-01-16, 12:39
ok då vet jag... är bara att köra på som "vanligt" då...
Tackar för alla svar.. :thumbup:

:eating:

aliquis
2005-01-16, 13:13
Träna som om du ville bli stor... och antagligen behöver du väl gå upp i vikt för att sedan skala av lite isolering om du vill nå målet.

aliquis
2005-01-16, 13:17
Har aldrig sagt att det är lätt heller... däremot ställde jag frågan HUR man ska gå tillväga för att få ett sådant kropp...
träning, äta, vila som gäller... visst det vet jag... men hur mycket äta? äta så mycket så att man behåller nuvarande kroppsvikt eller äta "mindre" (mindre kalorier per dag) för att få bort underhudsfett... eller är det enda sättet att äta äta äta äta och sedan deffa...?
visst äter jag... men funderar på att få i mig mer proteiner från mat än kolhydrater.... t.ex. mycket kyckling och lite pasta, istället för mycket pasta...? låter det rätt?
:)
Äter du så du behåller din kroppsvikt krävs det ju att du redan ser ut så där, eller så går det väldigt långsamt. Äter du så du går NER i kroppsvikt krävs det ju att du faktiskt ser ut sådär UNDER fläsket, något jag tvivlar på att du gör.
Gällande proteinintaget lär du ju ändå få i dig tillräckligt nu.

Problemet som jag ser det är att det är jävligt lätt att säga "ligg på x kcal kaloriöverskott", jamen sen då, hur fan ska man veta att man gör det? (mät allt du äter och räkna med tabeller... lev med pulsmätare runt kroppen dygnet runt... oh så skoj.)
Det enklaste lär ju vara att äta så man vet att träningen ger något och sedan försöka bli av med eventuellt fläsk när det känns som man behöver det, eller än bättre har något att få fram under det.

MFredde
2005-01-16, 15:26
Dom som säger att det kommer ta flera år att få en beach kropp saknar väll den typen av kropp själva. som är gjord för att bygga muskler, Jag kan tex säga här och nu att markus schenkenberg Den svenska modellen inte har tränat styrketräning än ända gång i sitt liv. och kolla på killen. Även en bekant som tränat eftrer AST's MAX-OT schema i 1.5år. samt ätit mer än väl. gick från 65 kilo till 82 kilo på 1.5 år. Deffade sedan ner sig till 72 kilo. Och han ser helt sanslöst bra ut i dag!. mkt värre än killen på bilden.. Bifogar bild i ett senare skede om personen i sig låter mig göra det.

Så mitt tips till trådskaparn. Tappa nu inte lusten att träna bara för att någon säger att det tar lång tid. Du bestämmer själv hur lång tid det ska ta :thumbup:


Mvh

Jorgen
2005-01-16, 15:30
Jag kan tex säga här och nu att markus schenkenberg Den svenska modellen inte har tränat styrketräning än ända gång i sitt liv. och kolla på killen.
Verkligen?
*bs*

//Jörgen

MFredde
2005-01-16, 15:33
Yesbox. Sa i ett uttalande på TV något år sen att han aldrig behövt träna. "jag är född såhär. det är skönt för då slipper jag slita". Citat

Allan
2005-01-16, 15:39
Yesbox. Sa i ett uttalande på TV något år sen att han aldrig behövt träna. "jag är född såhär. det är skönt för då slipper jag slita". Citat

Sicket skitsnack. Jag har faktiskt tränat med honom ett flertal gånger. Han är ju gammal basketspelare och ett par av killarna i 08 Stockholm - som jag fystränade på den tiden - hade gått på basketgymnasiet med honom. När han var i Stockholm körde de tillsammans. Och han var definitivt ingen nybörjare. Finns inte på kartan att du kan skaffa såna pecs utan skivtsång. Aldrig.

allan

Halldin
2005-01-16, 15:42
Yesbox. Sa i ett uttalande på TV något år sen att han aldrig behövt träna. "jag är född såhär. det är skönt för då slipper jag slita". Citat
Är det inte han som har bröstimplantat?

Googlade på honom och han såg ut som någon som någon påstod hade bröstimplantat i en tråd för några år sedan. Långsökt, jag vet.

Sparrisen
2005-01-16, 15:45
Finns inte på kartan att du kan skaffa såna pecs utan skivtsång. Aldrig.



Hantelpress? ;)


De där pecsan (på bilden) är resultatet av mkt hård träning, och mkt bra genetiska förutsättningar om man ser till muskelfästen etc. Inte många bb som har den grunden.

Allan
2005-01-16, 15:45
Är det inte han som har bröstimplantat?

Googlade på honom och han såg ut som någon som någon påstod hade bröstimplantat i en tråd för några år sedan. Långsökt, jag vet.

Stämmer att det gick ett sånt rykte för ett par år sen. Det var lögn redan då.


allan

Allan
2005-01-16, 15:46
Hantelpress? ;)


De där pecsan (på bilden) är resultatet av mkt hård träning, och mkt bra genetiska förutsättningar om man ser till muskelfästen etc. Inte många bb som har den grunden.

F-n vad folk märker ord numer då....
:) Om jag säger styrketräning då?


allan

Karl_alfred
2005-01-16, 15:46
Jag kan tex säga här och nu att markus schenkenberg Den svenska modellen inte har tränat styrketräning än ända gång i sitt liv.
Mvh
Rätt bra att bänka 150 om man inte tränat styrketräning i hela sitt liv, finpower tog t ex. 120 och de hör väll inte till vanligheterna *flex*

MFredde
2005-01-16, 15:52
Det finns mkt skit skrivet på internet. Man lär inte tro på allt man läser.

Allan du känner honom?

Då är det bara att leta bilder på honom från 15års åldern så får ni se själva.

Karl_alfred
2005-01-16, 15:57
http://rhein-zeitung.de/internet/toptips/malemodels/marcus.jpg

Han tränar inte, bra de *bs*

Karl_alfred
2005-01-16, 16:02
*flex*

MFredde
2005-01-16, 16:03
Att Marcus Schenkenberg är i Sverige över jul kan inte ha undgått många. Han har synts i vimlet från 20 december till dags dato. Han går ut intensivt och nu frågar sig många hur det går ihop med hans ambitioner att vara fit och fin i kroppen. Det är klart att alla drinkarna måste sätta spår. Mingel fick svaret igår när en källa, som valt att vara anonym, berättade att Marcus siktats på träningskluben SATS ute i Sickla. Han tog ett tvåtimmarspass, torkade svett från maskinerna när han var klar och gav sig åter ut i Stockholmsvimlet.

Källa: Mingel.se

Som ni ser. Det är fler än jag som vet om detta uttalande från markus. att han sagt att han inte styrketränat.

Många som vill bevisa motsatsen pga sin avundsjuka ;)

Allan
2005-01-16, 16:06
Jösses, ska man behöva bevisa saker nu också? Jag känner inte honom - jag har tränat med honom ett flertal gånger. Läs vad jag skriver - en sån kropp kan man inte få om man inte tränar med vikter. Han hade ingen fantomkropp från början. Var han tränar numer vet jag inte men jag vet att han hållit till på Equinox Gym i NY under en period. Svindyrt lyxställe.
Känner du för det kan du ju läsa här: http://www.celebritymalemodels.com/models/marcus_schenkenberg/buff.php

allan

Allan
2005-01-16, 16:08
Jag struntar väl i vad han säger. Eller vad folk påstår att han sagt. Jag vet att han tränat stenhårt på gymet och gjort så i många många år. Jag känner till proffsbyggare som påstod att de åt 5000 kalorier på en gång mitt i natten, och bara tränade sittande twist för midjan....


allan

Karl_alfred
2005-01-16, 16:09
Att Marcus Schenkenberg är i Sverige över jul kan inte ha undgått många. Han har synts i vimlet från 20 december till dags dato. Han går ut intensivt och nu frågar sig många hur det går ihop med hans ambitioner att vara fit och fin i kroppen. Det är klart att alla drinkarna måste sätta spår. Mingel fick svaret igår när en källa, som valt att vara anonym, berättade att Marcus siktats på träningskluben SATS ute i Sickla. Han tog ett tvåtimmarspass, torkade svett från maskinerna när han var klar och gav sig åter ut i Stockholmsvimlet.

Källa: Mingel.se

Som ni ser. Det är fler än jag som vet om detta uttalande från markus. att han sagt att han inte styrketränat.

Många som vill bevisa motsatsen pga sin avundsjuka ;)


Kolla på äldre bilder så ser du att han lagt på sig en del muskler och dessutom tappat fett så lägg ner din *bs*

Allan
2005-01-16, 16:09
Att Marcus Schenkenberg är i Sverige över jul kan inte ha undgått många. Han har synts i vimlet från 20 december till dags dato. Han går ut intensivt och nu frågar sig många hur det går ihop med hans ambitioner att vara fit och fin i kroppen. Det är klart att alla drinkarna måste sätta spår. Mingel fick svaret igår när en källa, som valt att vara anonym, berättade att Marcus siktats på träningskluben SATS ute i Sickla. Han tog ett tvåtimmarspass, torkade svett från maskinerna när han var klar och gav sig åter ut i Stockholmsvimlet.

Källa: Mingel.se

Som ni ser. Det är fler än jag som vet om detta uttalande från markus. att han sagt att han inte styrketränat.

Många som vill bevisa motsatsen pga sin avundsjuka ;)

Vadå? Det DÄR bevisar ju att han styrketränar?

allan

Karl_alfred
2005-01-16, 16:10
Jag struntar väl i vad han säger. Eller vad folk påstår att han sagt. Jag vet att han tränat stenhårt på gymet och gjort så i många många år. Jag känner till proffsbyggare som påstod att de åt 5000 kalorier på en gång mitt i natten, och bara tränade sittande twist för midjan....


allan
Serg Nubret :D

Allan
2005-01-16, 16:13
Serg Nubret :D

Jag snackade med honom på NOGP i Västerås och påminde honom om det där. Han bara garvade och sa att folk ville bli lurade....


allan

Karl_alfred
2005-01-16, 16:16
Jag snackade med honom på NOGP i Västerås och påminde honom om det där. Han bara garvade och sa att folk ville bli lurade....


allan
Haha ja de är fan otroligt vad folk går på olika saker :laugh:

Allan
2005-01-16, 16:18
Och bara för att avsluta debatten (om det nu var nån) klistrar jag in hans träningsprogram, taget från hans egen hemsida.

I always start my workout with ten to fifteen minutes of cardio warm-up, and work different muscle groups each day:

Monday: chest, bis, tris, abs.
Tuesday: legs, abs.
Wednesday: shoulders, back, forearms, abs
Thursday: rest.
Friday: chest, bis, tris, abs.
Saturday: legs, abs.
Sunday: shoulders, back, forearms, abs.

I work my abdominals every day: four sets of about forty crunches, in four different positions to work different muscle groups. I always focus on keeping my stomach sucked in, so the muscles don't develop bulged-out.

http://www.marcus-schenkenberg.net/

http://www.marcus-schenkenberg.net/read/articles/art02.htm

allan

Man and Machine
2005-01-16, 16:22
nope siktar inte överhuvudtaget på att ha en sån kropp heller... men ungefär.. *screwy*

MFredde
2005-01-16, 16:26
En människa slänger inte ur sig en åsikt. som är falsk om dom inte lider utav mytomani vilket jag inte gör.

Det är svårt att få motsatsen bevisad. när man sett ett inslag om herren där han i fullt "nyktert" tillstånd påstår att han inte behövt styrketräna i sitt liv.

Det är ungefär som om att jag skulle Lägga mig med triss på handen när jag vet att jag vinner potten.. Tro mig det går inte.

Det är bara kul att se folks reaktioner på det viset jag gjort. Inte alla som trotsar med en så hård åsikt som mig, En av bevisen är ju faktiskt att många lider av kändis sjuka. Men nog om det :devil: ;) ;) ;)

Allan
2005-01-16, 16:34
En människa slänger inte ur sig en åsikt. som är falsk om dom inte lider utav mytomani vilket jag inte gör.

Det är svårt att få motsatsen bevisad. när man sett ett inslag om herren där han i fullt "nyktert" tillstånd påstår att han inte behövt styrketräna i sitt liv.

Det är ungefär som om att jag skulle Lägga mig med triss på handen när jag vet att jag vinner potten.. Tro mig det går inte.

Det är bara kul att se folks reaktioner på det viset jag gjort. Inte alla som trotsar med en så hård åsikt som mig, En av bevisen är ju faktiskt att många lider av kändis sjuka. Men nog om det :devil: ;) ;) ;)

Que? Jag har ju länkat_till_hans_egen_hemsida.... Den som ska visa upp nåt är väl du - som påstår att han sagt nåt som är totalt galet om man ser till vad han annars säger. Kändissjuka...ja herregud....


allan

ZLTN
2005-01-16, 16:38
Allting tyder på att du lider av just mytomani :smash: :hbang: Annars så gör den där Marcus det, och du råkar vara extremt lättlurad :D

MFredde
2005-01-16, 17:17
Lättlurad av en TV intervju. Jag är inte den som tror på vad folk säger när dom snackar om en andra person. men när personen själv sitter och säger det i TV till hundratusentals så börjar man ju fan undra vem som är lättlurad?. Lägg ner personangreppen nu. vi funkar likadant allihopa. du hade sagt samma grej tro mig ;)

Kreout
2005-01-16, 17:38
MFredde: Du kan få köpa min sportbil! En Viper med biturbo och 6000hk+, 0-100 på 0.001 sekund! Sätt bara in 100.000:- på mitt konto så lovar jag att skicka den direkt! ;) Tror du behöver en realitycheck, i all välmening...

MFredde
2005-01-16, 17:48
Tack men jag lever i en mer realistisk värld :)

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=302

Mindek
2005-01-16, 17:48
En människa slänger inte ur sig en åsikt. som är falsk om dom inte lider utav mytomani vilket jag inte gör.


Man kan ljuga utan att vara mytoman. Mytomani innebär att man tvångsmässigt ljuger om allt hela tiden typ. Ljuger gör nog de flesta - mer eller mindre bara.

Okey, MS har i en TV-intervju sagt att han inte tränar men har på sin hemsida lagt upp sitt träningsprogram. När man sen ser hur han ser ut, hur troligt verkar det då att han inte tränar?

Stab
2005-01-16, 17:50
Monday: chest, bis, tris, abs.
Tuesday: legs, abs.
Wednesday: shoulders, back, forearms, abs
Thursday: rest.
Friday: chest, bis, tris, abs.
Saturday: legs, abs.
Sunday: shoulders, back, forearms, abs.

allan

Skumt disco schema, man måste ju bli så sjukt övertränad av det där :confused:

Ontopic, att det ens är en disskution självklart tränar killen? ingen får en sån kropp utan träning.

Jorgen
2005-01-16, 17:55
Lättlurad av en TV intervju. Jag är inte den som tror på vad folk säger när dom snackar om en andra person. men när personen själv sitter och säger det i TV till hundratusentals så börjar man ju fan undra vem som är lättlurad?. Lägg ner personangreppen nu. vi funkar likadant allihopa. du hade sagt samma grej tro mig ;)
Och Bill Clinton sade "I did NOT have sexual relations with that woman" till miljoner, ja miljarder tv-tittare. Tror du på honom också?

Klart som fan att Schenkenberg tränar på gym, det fattar vem som helst.

//Jörgen

Mindek
2005-01-16, 17:57
Skumt disco schema, man måste ju bli så sjukt övertränad av det där :confused:


Beror ju på hur hårt man kör. Två set bicepscurl med en silverhantel á 7 kg sliter nog inte ner någon även om man kör varje dag...

MFredde
2005-01-16, 18:08
Och Bill Clinton sade "I did NOT have sexual relations with that woman" till miljoner, ja miljarder tv-tittare. Tror du på honom också?

Klart som fan att Schenkenberg tränar på gym, det fattar vem som helst.

//Jörgen

Vissa har faktiskt välbildade kroppar utan att ha tränat styrka. Håller man bara igång med sport och är lagom deffad, kan man ju se bra ut. Så för mig var det ingen omöjlighet!

MFredde
2005-01-16, 18:10
Man kan ljuga utan att vara mytoman. Mytomani innebär att man tvångsmässigt ljuger om allt hela tiden typ. Ljuger gör nog de flesta - mer eller mindre bara.

Okey, MS har i en TV-intervju sagt att han inte tränar men har på sin hemsida lagt upp sitt träningsprogram. När man sen ser hur han ser ut, hur troligt verkar det då att han inte tränar?


Håller helt klart med att det är tvåsidig information man får. Jag trodde givetvis på det han sa. Men det är klart att jag tvivlar när jag ser det på hans hemsida. rest my case :)

Stab
2005-01-16, 18:21
Beror ju på hur hårt man kör. Två set bicepscurl med en silverhantel á 7 kg sliter nog inte ner någon även om man kör varje dag...

Sant men det ger oxo absolut inga resultat.

snej
2005-01-16, 18:27
Håller helt klart med att det är tvåsidig information man får. Jag trodde givetvis på det han sa. Men det är klart att jag tvivlar när jag ser det på hans hemsida. rest my case :)


Man tvivlar när man ser hans kropp snarare. Att det sen står på hans hemsida gör det ju inte svårare direkt.. Klart man kan vara deffad utan att träna och ha en ''snygg'' kropp t.ex ljungberg beckham osv, men jämför deras kroppar med Markus, han har ju för fan riktiga muskler till skillnad från fotbollskillarna (även om dom oxå tränar lätt styrketräning).

Att han säger tvärtom i en TV-intervju är kanske bara marknadsföring typ, bygga upp en bild för hans ''fans'' att han är ett underbarn FÖDD perfekt bla bla bla. Vem vet...

Slartibartfast
2005-04-10, 08:29
Men den riktiga frågan är ju ändå om Schenkenberg är större än Brad Pitt.

Timme
2005-04-10, 09:00
markus schenkenbergs pecs är nog en bra bit större än brads...

Sparta
2005-04-10, 10:17
Byggare(marcus är väll ingen byggare men nära nog) som ljuger är inte alls ovanligt, Arnold tränade tex 2 gånger per dag 6 dar i veckan och åt bara AS under deffen, hmmm kanske inte helt sant

aliquis
2005-04-10, 11:29
men hur mycket äta? äta så mycket så att man behåller nuvarande kroppsvikt eller äta "mindre" (mindre kalorier per dag) för att få bort underhudsfett... eller är det enda sättet att äta äta äta äta och sedan deffa...?
Behåller nuvarande så tar det längre tid, äta mindre fungerar ju bara om du redan har den kroppen under fettet, och äta äta äta fungerar väl om du inte har något emot att bli något fetare under tiden.

aliquis
2005-04-10, 12:08
äsch, jag ska inte kolla o svara i gamla trådar, hade ju redan svarat ;/

Fatcan
2005-04-10, 12:28
MFredde = *screwy*

Fatalist
2005-04-10, 12:50
Kan ju då lika gärna hoppa på tråd-väckargänget, en åsikt kan inte på något sätt vara 'falsk' :furious:

Sony
2005-04-10, 13:08
Men den riktiga frågan är ju ändå om Schenkenberg är större än Brad Pitt.

Oväntad.. när får man se några bra pose-bilder bredvid varandra för att kunna undersöka saken professionellt? *popcorn*

Slartibartfast
2005-04-10, 15:18
Oväntad.. när får man se några bra pose-bilder bredvid varandra för att kunna undersöka saken professionellt? *popcorn*

Ge mig nån timme. jag måste käka först.

Märkte nu först att tråden var gammal. :em: Men, jag återkommer.

HenrY
2005-04-10, 15:32
MFredde: :laugh: :laugh:
Rolig tråd!

Slartibartfast
2005-04-10, 16:33
Ok nu är jag tillbaka. Och som ni ser så är det ganska dött lopp när det gäller tuttarna. Brad är grövre i övrigt, så han äger i alla fall.

Ram Dass
2007-03-21, 19:07
MFredde kanske bör lära sig ironi. :)

RassK
2007-03-21, 20:05
MFredde kanske bör lära sig ironi. :)

Du bör nog lära dig timing ;)

Lexidos
2007-03-21, 20:08
Du bör nog lära dig timing ;)

du kommer får svar om 2 år om du har tur :laugh:

PowPow
2007-03-22, 02:13
Du bör nog lära dig timing ;)

GAHA. fan vad jag lollar åt torra saker ikväll :D

JTH
2007-03-22, 07:59
>http://static.flickr.com/80/229307810_3d6c1a501f.jpg?v=0<

Borde inte killen börja träna benen lite, eller fotar man aldrig benen i kalsongreklamer? :D

Stoltz
2007-03-22, 08:51
>http://static.flickr.com/80/229307810_3d6c1a501f.jpg?v=0<

Borde inte killen börja träna benen lite, eller fotar man aldrig benen i kalsongreklamer? :D

Hah, hett - Det tragiska är att jag kommer sluta någonstans där ;)

Men alltså, varför bumpa den här tråden KimK? Något som behövdes vara uppe igen? :)

Depzon
2007-03-22, 14:38
Fan vad konstigt det ser ut med så stora bröstmuskler jämfört med allt annat