handdator

Visa fullständig version : Snabba pengar?


30cm
2005-01-15, 23:16
Är detta (http://www.pay-ace.com/informats) ett typiskt exempel på pyramidspel? Självklart är jag lockad till snabba pengar.

Yankeee
2005-01-15, 23:21
Förmodligen. Hur som helst så tjänar de betyligt mer än vad du någonsin kommer att göra på det.

Sen kan du glömma "snabba pengar", det finns inte. Om du inte vinner på lotto första gången du spelar förstås.

Garnax
2005-01-15, 23:21
Är detta (http://www.pay-ace.com/informats) ett typiskt exempel på pyramidspel? Självklart är jag lockad till snabba pengar.

Självklart är du lockad av snabba pengar, det är de flesta. Det är därför det är möjligt att lura folk att gå in i en massa skit och investera pengar.

Snart lär du dig att om du inte vinner pengar eller har en riktigt bra EGEN affärsidè så är vägen till snabba pengar hårt arbete.

AceGlobal.Biz is …Exciting ….and breaking all Records !
Don't be left behind. It's FREE, Join Ace Global Now, Think Later !

Säger det bra...joina nu och tänk senare...

Garnax
2005-01-15, 23:24
Är det ett pyramidspel:

JA:

SuperAce
Ace Global is proud to present the Ultimate Business Opportunity

Is This You ?:

Do You Wish You Could Spend More Time With Your Family ?
So You Can See Your Kids Grow Up ?
Would You Like More Holidays Or Free Time ?
Are You Tired Of The Traffic Jams Going To And Coming From Work ?
Maybe You Are Fed Up With Your Boss ?
Do You Want To Work When You Feel Like It ?
And, If Needed, Only For A Couple Of Hours Per Day ?
How About Becoming Financially Independent ?
We have a program that Can Do All Of The Above
For the professional Network and Affiliate Marketer that wants to create a mainstream income from Ace Global.

All Services applicable to FreeAces, TopAces and ProAces…
An Offshore bank account…
A credit of $7.50 (giving you a total of $15) calling time from your computer to landlines
Professional web building tools to build a corporate website…
Sell our Offshore Services - Another Moneymaking Opportunity…
The Ultimate Home Business Opportunity -
All Bonuses applicable to FreeAces, TopAces and ProAces
Super Bonus of up to $740,000 per month
Matching Bonus - You receive 50% (FIFTY PERCENT) of the earnings generated by all your personally enrolled Ace Global members;
How Many People Will You Enroll !
A onetime enrollment fee is just $300 – A monthly fee of $75 applies

30cm
2005-01-15, 23:32
Här (http://www.myfreeshares.com/index.php?ref=larspers) är en till. Men jag fattar inte hur dem kan tjäna pengar på mig eftersom det är gratis. Vad händer om man går med och sen bara skiter i att värva och sånt skit? Eller är det med nån kostnad i det finstilta?

Garnax
2005-01-15, 23:35
Här (http://www.myfreeshares.com/index.php?ref=larspers) är en till. Men jag fattar inte hur dem kan tjäna pengar på mig eftersom det är gratis. Vad händer om man går med och sen bara skiter i att värva och sånt skit? Eller är det med nån kostnad i det finstilta?

Läs det finstilta men det vanliga är att det är löpande avgifter...

Om dom inte har löpande avgifter för free joiners så får du juh BARA betalt för dom som du värvar som betalar en avgift och sen löpande avgifter.

Med andra ord känar dom pengar på att betala dig lite om du fixar folk som går med på att betala betydligt mer

30cm
2005-01-15, 23:53
Nu hittade jag nåt som jag faktiskt tror är seriöst... Ciao (http://www.ciao-surveys.se/invite.php)

Man svarar på undersökningar och får 35:-/st.

Yankeee
2005-01-16, 00:01
Gör dig själv en tjänst och slutade leta sidor där du kan tjäna pengar på.
Om du verkligen vill tjäna pengar, skaffa ett jobb. Det är det enda säkra sättet.

30cm
2005-01-16, 00:08
Jag pluggar och har ett sommarjobb men jag är girig.

Yankeee
2005-01-16, 00:11
Jojo, vem är inte det. Om du vill tjäna pengar utan att riskera något förutom tid, så regga dig på en pokersite och spela freeroll.

Gabber
2005-01-16, 00:26
det här Ciaogrejjen, är den också fejk? bankuppgifter låter inte kul att fylla i precis.

Yankeee
2005-01-16, 00:27
Jag vann precis $22 på multipokers freeroll :)

30cm
2005-01-16, 00:35
Va? Vadå, är det gratis att bara gå in och slå tärningar och faktiskt vinna pengar, hur går det ihop?

Yankeee
2005-01-16, 00:37
Poker, inte tärningar :D

På www.expekt.com behöver du inte sätta in några pengar för att spela freeroll. De går 3 gånger om dagen. En $200 och två $1000.

Det är helt gratis, dock så förväntar de ju sig att man kommer att spela för riktiga pengar sen.

30cm
2005-01-16, 00:41
Haha, där förväntar de sig fel... nu blir det poker av :)

Yankeee
2005-01-16, 00:42
Tyvärr är det ingen förrän imorgon kl 13.

påven
2005-01-16, 02:42
Poker, inte tärningar :D

På www.expekt.com behöver du inte sätta in några pengar för att spela freeroll. De går 3 gånger om dagen. En $200 och två $1000.

Det är helt gratis, dock så förväntar de ju sig att man kommer att spela för riktiga pengar sen.

måste man inte ha ett konto med riktiga pengar först? så är det på multipoker iaf

Yankeee
2005-01-16, 02:43
måste man inte ha ett konto med riktiga pengar först? så är det på multipoker iaf

Näpp. Om de inte har ändrat förstås.

MIGGE
2005-01-16, 05:27
freerolls är ett bra sätt att slösa tid på :).

Bättre att investera sin tid i pokerkunskap, (läsa seriösa poker böcker mao )
för att sedan spela med riktiga pengar. Varför spela en freeroll som tar 4 h att genomföra om man skulle vinna, för relativt mini priser.

nä fyfan, studera pokerteori och tjäna riktiga pengar istället

ölobrännvin
2005-01-16, 08:19
Poker är en jävla innegrej ! Det där ciao verkar ofarligt men räkna inte med stora pengar snabbt.. ALLA jävla kontokorts grejer är bara skräp och alla pyramid spel är bara skit eftersom att du för det mesta ska värva medlemmar och hur bra ideen är så är de flesta skeptiska.. undvik tvål sekter typ oriflame och natures own.... Och ja jag har erfarenheter av alla ovanstående och har inte blivit rik... *screwy* *popcorn*

MIGGE
2005-01-16, 14:16
då e du väl kass på poker då :), får plugga hårdare

Prankie
2005-01-16, 14:35
Pengar gillar pengar, satsa du inget få du inget tillbaka. :) Freeroll är mest bortkastade tid tycker jag då man måste spela minst upp till 2 timmar innan man vinner en obetydande summa. Men det är bra tidfördrift och ett sätt att lära sig poker.

abjorn
2005-01-16, 15:21
Finns väl hur många sätt som helst att tjäna snabba pengar på, dock är det oftast ganska riskfyllt ;)

jocke19
2005-01-16, 17:06
alla tror sig vara världs-bäst i poker helt plötsligt. så jävla löjligt, av 100 som spelar poker är en riktigt bra. de andra vinner några potter då och då och tror dem e skitsmarta

vxcv
2005-01-16, 17:12
Nä prova live poker istället där kan man tjäna pengar.

Yankeee
2005-01-16, 17:14
alla tror sig vara världs-bäst i poker helt plötsligt. så jävla löjligt, av 100 som spelar poker är en riktigt bra. de andra vinner några potter då och då och tror dem e skitsmarta

Antingen vet du inte vad du pratar om eller så är du avundsjuk.

Prankie
2005-01-16, 17:22
Det är fler idioter än smarta allafall. *popcorn*

påven
2005-01-16, 17:26
Jag anser mig kunna poker rätt bra själv men jag har aldrig lyckats vinna några större summor på nätet. Ska man vinna stora potter vid dom bästa borden så krävs det en jävla massa kunskap, erfarenhet, tålamod och tur. Annars kan man ju sitta o fisa på borden med dom sämre spelarna och vinnapotter på 2-3 dollar. Funkar ju också men det blir inga stora pengar

Jet
2005-01-16, 17:47
Som ett rent test gick jag in och spelade lite BlackJack på nätet igår, har aldrig spelat BJ förr pga. oinstresse, men detta kom jag fram till:

Växlade in 200, som konverterades till 14 Spelmarker, naturligtvis för att man skulle få känslan av att det var mindre pengar man spelade för än det egentligen var...

Med installation av program samt banköverföring var jag igång på ca 4-5 minuter.


Efter 10 minuter hade mina 200kr förvandlats till 1000:-. Då slutade jag....

Men systemet är ju så smart uppbyggt att det står ju 70, för att man återigen ska få känslan av att "Ahh, lika bra fortsätta, det är ju inte så mycket pengar...".... Hade det stått 1000:- hade nog fler plockat pengarna direkt....

Och bakgrundsljud med applåder, loungemusik etc... Haha, var lite roligt att uppleva faktiskt, men tragiskt på samma gång...


Fy fan vad folk måste torska på spel nuförtiden, det är ju sjukt enkelt att komma igång och bränna pengar snabbt..... :(

jocke19
2005-01-16, 17:57
jo då yankee, vet vad jag pratar om. har spelat texas innan de blev ngn modefluga och spelar kontinuerligt på nätet och även en hel del live spel. Men det säger sig självt att på ett bord med 10 spelare kan inte alla gå plus. Det som enligt mig är lite konstigt är att alla oavsett hur dåliga dem är live går plus på nätet när ingen ser. Och alla som spelar det på förkröket är guds gåva till poker!

Yankeee
2005-01-16, 17:58
Jet: anledningen till att man får 14 istället för 200 är ju att de växlar till pund (i detta fallet) för att det är internationella siter, de kan ju inte ha olika bj-bord för varje valuta. Men visst, effekten blir precis som du säger.

deepy
2005-01-16, 18:17
Det finns inga genvägar och tjäna pengar om man inte håller på med olagligheter eller har väldigt tur. Oftast är det jobb som ligger bakom pengar.

Pyramidspel är inget jag alls rekommenderar, endast han som startar tjänar stora pengar.

Loke
2005-01-16, 18:19
Kan inte nån här gå med i ett pyramidspel så vi kan skratta åt hans dumhet?