handdator

Visa fullständig version : Arnold Schwarzeneggers barndom


Bjorne
2005-01-15, 18:25
Tjo!

Har en vän som sitter och försöker pracka på mig att Arnold som liten blev sexuellt ofredad av sin fader. Bad han komma med en källa, men det kunde han inte, utan han sa att jag skulle bevisa att det inte var så. Vilket vem som helst med lite hjärna förstår att det är otroligt svårt om inte omöjligt.

Hur som helst, kan någon här komma med någon som helst källa att Arnold som liten skulle ha blivit sexuellt ofredad av sin fader?

/Bjorne

Krokodil
2005-01-15, 18:28
Sexuellt ofredad vet jag inte men att han fick stryk av pappsen har jag hört.

Officer
2005-01-15, 18:28
Ett sånt uttalande kräver bevis det är hans uppgift att överbevisa dig, inte din uppgift att försvara Arnold.

Det stämmer såvitt jag vet (och jag vet mycket om Arnold) inte.

Bjorne
2005-01-15, 18:32
Ett sånt uttalande kräver bevis det är hans uppgift att överbevisa dig, inte din uppgift att försvara Arnold.Försök förklara det för en rebellfjortis :D

Arne Persson
2005-01-15, 18:33
Tjo!

Har en vän som sitter och försöker pracka på mig att Arnold som liten blev sexuellt ofredad av sin fader. Bad han komma med en källa, men det kunde han inte, utan han sa att jag skulle bevisa att det inte var så. Vilket vem som helst med lite hjärna förstår att det är otroligt svårt om inte omöjligt.

Hur som helst, kan någon här komma med någon som helst källa att Arnold som liten skulle ha blivit sexuellt ofredad av sin fader?

/Bjorne

Att han hade en sträng fader har väl inget samband med att han skulle ha blivit ofredad. Man blir ju matt a¨v allt skitsnack.

mini
2005-01-15, 19:35
Vilket vem som helst med lite hjärna förstår att det är otroligt svårt om inte omöjligt.


Varför då?

Froddan
2005-01-15, 20:24
Sexuellt ofredad vet jag inte men att han fick stryk av pappsen har jag hört.Att få stryk där och då han växte upp var snarare regel än undantag.

Froddan
2005-01-15, 20:25
Varför då?Ah men åå! Han föddes ju 90 kg tung ju. :rolleyes:

kalle_banan
2005-01-16, 11:41
har inget med barndomen att göra, men min kompis påstår att arne inledde sin filmkarriäs med porrfilmer? stämmer det?

Callister
2005-01-16, 11:44
har inget med barndomen att göra, men min kompis påstår att arne inledde sin filmkarriäs med porrfilmer? stämmer det?
Kanske stämmer, finns ju en del vågade bilder på honom, gamla. *screwy*

mini_Arnold
2005-01-16, 11:46
Kanske stämmer, finns ju en del vågade bilder på honom, gamla. *screwy*

Länk! :D

Baan
2005-01-16, 11:47
i tyskland är det väl fortfarande lagligt att uppfosta ungarna fysiskt vid behov, dvs använda våld (utan att överdriva), gäller antagligen väldigt många andra länder i Europa också. Att vi har sen relativt länge en lag mot fysiskt våld mot barn betyder inte alls att många andral änder har det. Poängen är i alla fall att det kanske fortfarande är laglgit att slå sina barn i Österrike, och t o m kanske anses som bra uppfostran att man får lite stryk då o då om man inte sköter sig, som alternativ till bestraffningar som är lagliga i sverige, typ dra in veckopengen.