handdator

Visa fullständig version : gå ner i vikt!


fatbastard
2005-01-12, 19:16
hallå hejsan!,
Jag hade tänkt mig att gå ner omkring 20kg till att börja med.
Men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga?

Jag tränar just nu styrke ca 4ggr/veckan med 20-30 minuters cykling innan varje pass. Det jag tänkte fråga är; Kommer detta att räcka med bara cykling eller ska jag börja gå morgonpromenader också?

Kommer det att hjälpa mig i längden när jag ska gå ner såpass mycket? och till maten så har jag tänkt ta bort så mycke fett som möjligt, sluta äta godis, chips etc, sen bara käka kyckling,fisk & kött varje dag.

Låter detta bra eller har ni några tips & råd på hur jag ska göra för att få bästa möjliga resultat, skriv gärna!

tack på förhand / fatbastard :D

STarfish
2005-01-12, 19:37
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=26881

MyungChul
2005-01-13, 06:54
se till att göra av med mer än vad du stoppar i dig. funkar alldeles perfekt med ett sådant upplägg som motion&styrka. har gjort så själv, fast körde styrka och sen motion. funkade skitbra för mig. har gått ner ca 25kg fett på lite under ett år, antagligen lagt på mig en del muskler också:) allt går bara man vill tillräckligt mycke, och om det går trögt, gör nya uträkningar. GE ALDRIG UPP! det är inte värt det :thumbup: lycka till och gör nya färska uträkningar varje månad så du vet hur mycket du bör stoppa i dig :)