handdator

Visa fullständig version : Gymraggande!


Krokodil
2005-01-11, 18:48
Är det bara jag som tycker att det är ganska patetiskt med gymraggare?

Tricklev
2005-01-11, 18:50
Finner det svårt att ha tid med raggandet när jag är i gymmet, och det finns knappt flickor i vårat gymm.

Men annars hade jag nog kunnat göra det ;)

Prankie
2005-01-11, 18:53
Var ska man ragga hårda gymråttor med stjärt som kan knäcka valnötter då? :D

Yankeee
2005-01-11, 18:54
Nä, det är inte bara du :)

Officer
2005-01-11, 18:56
Jag kan säga så här jag har fått ragg typ tre gånger genom gym, och det har oftast varit så att jag fått inbjudande blickar till att börja med och jag har raggat "ostört" dvs inte gått mitt emellan seten o snackat i en kvart utan typ efter passen osv.
Kalla mig patetisk men det har gett mig f*tta :D


Obs - kan kanske också bero på att jag jobbar som instruktör och jag har märkt att det blir förhöjd uppmärksamhet direkt då..

BraTryck
2005-01-11, 19:02
Om du med gymraggare menar de som sätter det i system så är det väl kanske inte patetiskt utan mer irriterande för de som blir utsatta.

CroCop
2005-01-11, 19:06
Nä, dom är verkligen jättedumma :/

Krokodil
2005-01-11, 19:09
Jag kanske bara är bitter för att ingen raggar på mig.. :cryout:

Lizard
2005-01-11, 19:47
Hahahaha!

Då välkommnar jag er till något av alla de gym som finns i Europas storstäder söder om Amsterdam. Iklädda tajta randiga brottartrikåer, halvt kilo pomada och matchande axelslängsväska från Gucci, med solglasögonen uppskjutna i pannan, tränar pojkarna som gillar pojkarna. Som vältränad svensk får du vääääldigt lätt kontakt och mååånga frågor och tittar du dig runt i duschen så får du se piercingar som ser ut att både vara obekväma och smärtsamma. Man känner sig kort sagt som de flesta tjejer gör dagligdags....
I takt med att din läggning klargörs kyls den vänskapliga tonen ner alltmer och till slut är den nästan lika ointresserad och avståndstagande som mellan svenskar i gemen. :)


Lizard

Megatuttarna
2005-01-11, 19:54
Jag kan säga så här jag har fått ragg typ tre gånger genom gym, och det har oftast varit så att jag fått inbjudande blickar till att börja med och jag har raggat "ostört" dvs inte gått mitt emellan seten o snackat i en kvart utan typ efter passen osv.
Kalla mig patetisk men det har gett mig f*tta :D


Obs - kan kanske också bero på att jag jobbar som instruktör och jag har märkt att det blir förhöjd uppmärksamhet direkt då..

Vad hade de för styrka på glasögonen egentligen?

Herkulez
2005-01-11, 19:57
Vad hade de för styrka på glasögonen egentligen?
nja, frågan är väl snarara va det var för ras................alltså på deras ledarhundar.

Megatuttarna
2005-01-11, 19:57
nja, frågan är väl snarara va det var för ras................alltså på deras ledarhundar.

:laugh:

mangemani
2005-01-11, 20:07
tja,dom som står och spänner musklerna och försöker se tuff ut när det kliver in en tjej,det är patetiskt.

vet inte om det som jag har gjort är "gymraggande",men min syrras kille(han och syrran har hand om gymmet jag tränar i)presenterade mej för en tjej och sa att hon var nybörjare osv och frågade om jag inte kunde visa ett och annat...så numera så hjälper jag henne med träningen + att vi har kommit jäkligt bra överens,pratar inte bara om träningen,pratar privat liv och det är en jäkligt fin och trevlig tjej(en som vet vad hon vill osv) och inte vet jag,kan inte läsa andras tankar,men är bra på att läsa pikar och människor,så jag tror detta kan bli nått mer.

jaja,gymmraggande eller inte,you decide,what ever.

Officer
2005-01-11, 20:14
Gymet ÄR en social plats - ska gå bra att ragga på folk från gymet utan problem - SÅ LÄNGE man inte stör någon... Men om man som Megatittisarna och Herk dvs munkar automatiskt blir störda bara för att någon annan än de lyckas så kan man börja träna hemma istället :)

Everest
2005-01-11, 20:23
Är roligt med folk som frågar om nån använder en viss maskin när dom är 20 meter ifrån - allt för att starta en konversation :D

Herkulez
2005-01-11, 20:28
Gymet ÄR en social plats - ska gå bra att ragga på folk från gymet utan problem - SÅ LÄNGE man inte stör någon... Men om man som Megatittisarna och Herk dvs munkar automatiskt blir störda bara för att någon annan än de lyckas så kan man börja träna hemma istället :)
haha närå, tycker inte det är nå fel med att ragga på gymmet, jag är bara bitter för att det är 99% killar på mitt gym :)


så länge man inte stör nån annan så

Megatuttarna
2005-01-11, 20:33
Gymet ÄR en social plats - ska gå bra att ragga på folk från gymet utan problem - SÅ LÄNGE man inte stör någon... Men om man som Megatittisarna och Herk dvs munkar automatiskt blir störda bara för att någon annan än de lyckas så kan man börja träna hemma istället :)

Haha, men ok ok ponera att du har fått till det med en brud, du tar av dig byxorna och WHAM! hennes blick möts av ett torkat russin till ollon; rädd som fan springer hon därifrån och allt raggande var förgäves :laugh: :thefinger

(Ja det är ok att ragga, sålänge man får sitt. På mitt gym finns inga tjejer :()

RobbeliRobban
2005-01-11, 20:36
Det är väl rejält störande att bli raggad på när man skall träna? det måste väl alla tycka? Fö. är det alltid jobbigt att bli raggad på om man är nervöst lagd som jag.

michael
2005-01-11, 21:03
Det är jättehemskt med gymraggande, och människor borde verkligen sluta kyssas offentligt, sånt har sin tid och plats, inlåst i sovrummet med fördragna fönster.

*superkonservativ*

bedlam
2005-01-11, 23:34
hehe, något gymraggande blir det inte av för min del då jag är väldigt nöjd med vad jag har här hemma! Men däremot har jag märkt att nu på siståne när man bytt till euro-technogymmet IKSU(umeå) att man faktiskt blir lite mer peppad när det är flickor som tränar runt omkring en :)

Men å andra sidan så blir man mindre peppad av att inte få spela lite Machine Head eller Rammstein på hög volym och skrika lite när man ska köra mark eller knäböj....

Tolkia
2005-01-11, 23:36
Var ska man ragga hårda gymråttor med stjärt som kan knäcka valnötter då? :D
I Gränna, som vi alla vet:

Det bodde en kvinna i Gränna
som sin stjärtmuskel så kunde spänna
att hon i detta hål
kunde strypa en ål
och till och med vässa en penna.
(Hasse Alfredsson)

mangemani
2005-01-12, 00:05
I Gränna, som vi alla vet:

Det bodde en kvinna i Gränna
som sin stjärtmuskel så kunde spänna
att hon i detta hål
kunde strypa en ål
och till och med vässa en penna.
(Hasse Alfredsson)



den kvinnan skulle bli den sista man :kinky: om man nu :kinky: henne :kinky: ..AJ!=/

Bolio
2005-01-12, 00:14
Apropå ingenting, är det någon här som har haft sex på gymmet?

Edit: Allan får inte svara.

Überbiffen
2005-01-12, 00:17
Jag gymraggar på mina fellow-biffar dagligen.

MacLeod
2005-01-12, 00:43
Apropå ingenting, är det någon här som har haft sex på gymmet?

Edit: Allan får inte svara.

Ja, på ett litet gym i närheten av där Allan bor faktiskt.

Bolio
2005-01-12, 00:50
Ja, på ett litet gym i närheten av där Allan bor faktiskt.

Får man fråga vem den olycklige var? Var exakt i gymmet? Var det inte folk där?

Herkulez
2005-01-12, 00:56
Får man fråga vem den olycklige var? Var exakt i gymmet? Var det inte folk där?
tror nog mcleod vill hålla hans namn hemligt från forumet.





=)

MacLeod
2005-01-12, 00:57
Får man fråga vem den olycklige var? Var exakt i gymmet? Var det inte folk där?

Ja, eftersom jag är på humör så får du fråga.
Det var en flicka. Bänkpressen och sen dom snuskiga "stretchmattorna". Avslutningen blev på min begäran i bastun, vilket var ett jävla dåligt beslut för min del. Det var ingen där just då nej.

Bolio
2005-01-12, 01:02
tror nog mcleod vill hålla hans namn hemligt från forumet.





=)

=)

Bolio
2005-01-12, 01:04
Ja, eftersom jag är på humör så får du fråga.
Det var en flicka. Bänkpressen och sen dom snuskiga "stretchmattorna". Avslutningen blev på min begäran i bastun, vilket var ett jävla dåligt beslut för min del. Det var ingen där just då nej.

Var hon svensk?

TrasMannen
2005-01-12, 02:11
Om man gör andra saker än att träna på ett gym så är man inte där av rätt skäl.
jag har fullt upp att shasa iväg alla bekanta som vill snacka skit istället för att träna (dont u just hate that?!?).
Jag kan tycka det är soft att spana in en läker brud och mår bra när hon spanar in mig, thats all.

Hände iof en rolig grej på gymmet för ett par veckor sedan. det kom ett aaaaaasläckert lesbo par in på gymmet (dom var runt 20 år). Har aldrig sett dom där tidigare.
Dom sprang runt lite å tränade lite smått här å där. Fnittrade och kramades å sådär. Jag börjar få upp ögonen lite (för vem mer än mig gillar inte fina tjejer? ;))
Iaf, efter jag kört mitt pass så armbågar jag min polare å sa, "kolla in lesbo tjejerna", *nudge nudge* på lite skoj.

Han svara bara, "he he he, tur att man kan träna bort kåthet"

jag skrattade lite tillbaka å sedan tänkte jag inte mer på det.
10 minuter senare står tjejerna och hånglar med varandra!!!! :smokin:
WTF
Det kan man ju inte göra mitt på ett gym. Jag måste säga att många stannade upp i sitt tränande på gymmet. sen fnittrade dom runt och 5 minuter senare hade dom dragit där ifrån.

Sen på kvällen så hade jag en dröm där lesbo tjejerna var porrstjärnor å det spelades in en gangbang film där :angel:
Jag gjorde aldrig något för sedan urartade drömmen i att några träningsmiffon på gymmet hade rynkiga ballar och jag hade ingen lust att röra runt i grytan där de slevarna hade varit.

Hmm, spårade mitt inlägg ut, måste fundera lite :mallan:

Frantic
2005-01-12, 02:37
Hmm, spårade mitt inlägg ut, måste fundera lite :mallan:

Eller ta en kall dusch

B-jay
2005-01-12, 14:26
Om man gör andra saker än att träna på ett gym så är man inte där av rätt skäl.
jag har fullt upp att shasa iväg alla bekanta som vill snacka skit istället för att träna (dont u just hate that?!?).
Jag kan tycka det är soft att spana in en läker brud och mår bra när hon spanar in mig, thats all.

Hände iof en rolig grej på gymmet för ett par veckor sedan. det kom ett aaaaaasläckert lesbo par in på gymmet (dom var runt 20 år). Har aldrig sett dom där tidigare.
Dom sprang runt lite å tränade lite smått här å där. Fnittrade och kramades å sådär. Jag börjar få upp ögonen lite (för vem mer än mig gillar inte fina tjejer? ;))
Iaf, efter jag kört mitt pass så armbågar jag min polare å sa, "kolla in lesbo tjejerna", *nudge nudge* på lite skoj.

Han svara bara, "he he he, tur att man kan träna bort kåthet"

jag skrattade lite tillbaka å sedan tänkte jag inte mer på det.
10 minuter senare står tjejerna och hånglar med varandra!!!! :smokin:
WTF
Det kan man ju inte göra mitt på ett gym. Jag måste säga att många stannade upp i sitt tränande på gymmet. sen fnittrade dom runt och 5 minuter senare hade dom dragit där ifrån.

Sen på kvällen så hade jag en dröm där lesbo tjejerna var porrstjärnor å det spelades in en gangbang film där :angel:
Jag gjorde aldrig något för sedan urartade drömmen i att några träningsmiffon på gymmet hade rynkiga ballar och jag hade ingen lust att röra runt i grytan där de slevarna hade varit.

Hmm, spårade mitt inlägg ut, måste fundera lite :mallan:


Damn, du har verkligen sjuk fantasi! :booty:

Pecca
2005-01-12, 17:34
det är väl inte värre o ragga på gymmet än o ragga på krogen.... Så länge puman i fråga är med på det hela så är det aldrig fel... någonstans....
Klart man raggar lite här o där... Har väl haft ihop det med både den ena o andra tjejen på nuvarande gymmet...
o självklart gör man vissa gästspel på andra gym så man kan visa upp sina extremt sexiga armar för pumorna där....

Min månad i somras på WC har givit goda resultat på krogen under hösten bla..... :thumbup:

Bigbulka
2005-01-12, 18:18
Vilken intressant tråd.