handdator

Visa fullständig version : Gymraggande!


Krokodil
2005-01-11, 18:48
Är det bara jag som tycker att det är ganska patetiskt med gymraggare?

Tricklev
2005-01-11, 18:50
Finner det svårt att ha tid med raggandet när jag är i gymmet, och det finns knappt flickor i vårat gymm.

Men annars hade jag nog kunnat göra det ;)

Prankie
2005-01-11, 18:53
Var ska man ragga hårda gymråttor med stjärt som kan knäcka valnötter då? :D

Yankeee
2005-01-11, 18:54
Nä, det är inte bara du :)

Officer
2005-01-11, 18:56
Jag kan säga så här jag har fått ragg typ tre gånger genom gym, och det har oftast varit så att jag fått inbjudande blickar till att börja med och jag har raggat "ostört" dvs inte gått mitt emellan seten o snackat i en kvart utan typ efter passen osv.
Kalla mig patetisk men det har gett mig f*tta :D


Obs - kan kanske också bero på att jag jobbar som instruktör och jag har märkt att det blir förhöjd uppmärksamhet direkt då..

BraTryck
2005-01-11, 19:02
Om du med gymraggare menar de som sätter det i system så är det väl kanske inte patetiskt utan mer irriterande för de som blir utsatta.

CroCop
2005-01-11, 19:06
Nä, dom är verkligen jättedumma :/

Krokodil
2005-01-11, 19:09
Jag kanske bara är bitter för att ingen raggar på mig.. :cryout:

Lizard
2005-01-11, 19:47
Hahahaha!

Då välkommnar jag er till något av alla de gym som finns i Europas storstäder söder om Amsterdam. Iklädda tajta randiga brottartrikåer, halvt kilo pomada och matchande axelslängsväska från Gucci, med solglasögonen uppskjutna i pannan, tränar pojkarna som gillar pojkarna. Som vältränad svensk får du vääääldigt lätt kontakt och mååånga frågor och tittar du dig runt i duschen så får du se piercingar som ser ut att både vara obekväma och smärtsamma. Man känner sig kort sagt som de flesta tjejer gör dagligdags....
I takt med att din läggning klargörs kyls den vänskapliga tonen ner alltmer och till slut är den nästan lika ointresserad och avståndstagande som mellan svenskar i gemen. :)


Lizard