handdator

Visa fullständig version : "Fjant" gymmarnisseattribut


Jet
2005-01-10, 22:30
- Senaste frillan Beckham eller Fredrik Ljungdahl har, de korthåriga kör med luva året runt

- Bling-bling utbytt mot mobil hängande i snöre, gärna med headset så man kan ringa folk mitt i passet


- Djur har oftast inte fjantbyggarna då Beckham inte har det

- Sportbil. gärna Mazda Miata så de ser större ut eftersom bilen är skitliten

- Snygg flickvän om hon inte tar för mycket uppmärksamhet från killen i fråga, då duger en ful också.

- Provar att träna i det mest konstiga kreationer, tom tjejmodeller kan ses då och då...

- Har tre humör; flashig, flashig och just det flashig

- Försöker hitta en gångstil där man kan framhäva de enda muskler man har lyckats lura fram, dvs magmusklerna

:thumbup:

Big_Vik
2005-01-10, 22:32
Du låter lite bitter, kanske avis rentav? :D

Grisen
2005-01-10, 22:33
Hahhaha!

Jet
2005-01-10, 22:34
Du låter lite bitter, kanske avis rentav? :D

Skulle nog kunna pricka in hela listan, förutom magrutorna, dock har jag efter 28 år insett att livet funkar utan att vara perfekt i andras ögon....

En miata hade dock passat min lilla sambo....

Arne Persson
2005-01-10, 22:34
- Senaste frillan Beckham eller Fredrik Ljungdahl har, de korthåriga kör med luva året runt

- Bling-bling utbytt mot mobil hängande i snöre, gärna med headset så man kan ringa folk mitt i passet


- Djur har oftast inte fjantbyggarna då Beckham inte har det

- Sportbil. gärna Mazda Miata så de ser större ut eftersom bilen är skitliten

- Snygg flickvän om hon inte tar för mycket uppmärksamhet från killen i fråga, då duger en ful också.

- Provar att träna i det mest konstiga kreationer, tom tjejmodeller kan ses då och då...

- Har tre humör; flashig, flashig och just det flashig

- Försöker hitta en gångstil där man kan framhäva de enda muskler man har lyckats lura fram, dvs magmusklerna

:thumbup:



:bow: :bow: :bow:

Jet
2005-01-10, 22:35
:bow: :bow: :bow:

:thumbup: :thumbup:

Arne Persson
2005-01-10, 22:42
Man kanske skall förtydliga lite att den snygga byggarbimbon självfallet har låg sexuell aktivitet som fantasi. Är hon för duktig och/eller aktiv så kan han ju börja tappa massa. Hon ställer givetvis upp och tar en och en annan testolusing samt trycker lite testofinnar på sin byggarmasters rygg. osv...... :thumbup:

Grisen
2005-01-10, 22:45
Man kanske skall förtydliga lite att den snygga byggarbimbon självfallet har låg sexuell aktivitet som fantasi. Är hon för duktig och/eller aktiv så kan han ju börja tappa massa. Hon ställer givetvis upp och tar en och en annan testolusing samt trycker lite testofinnar på sin byggarmasters rygg. osv...... :thumbup:

Beskriver han inte en man (läs ung man)?

Arne Persson
2005-01-10, 22:47
Beskriver han inte en man (läs ung man)?


Jo precis och jag gick bara in och förtydligade meningen "Snygg flickvän om hon inte tar för mycket uppmärksamhet från killen i fråga, då duger en ful också".

Karl_alfred
2005-01-10, 22:50
Fredrik Ljungdahl

Jätte kul försök till skämt :rolleyes:

Yankeee
2005-01-10, 22:51
Jätte kul försök till skämt :rolleyes:

:confused:
http://hem.passagen.se/algarna/Fotogalleri/pages/Fredrik%20Ljungdahl.htm

Jet
2005-01-10, 22:54
Jätte kul försök till skämt :rolleyes:

:kickass: :hbang: :kickass:

Karl_alfred
2005-01-10, 22:59
:confused:
http://hem.passagen.se/algarna/Fotogalleri/pages/Fredrik%20Ljungdahl.htm
Ofan han finns visst, en stilig karl de!

Karl_alfred
2005-01-10, 22:59
:kickass: :hbang: :kickass:
:thumbup:

Biceps
2005-01-11, 00:37
haha var känner jag igen det ifrån... jag som hade hoppats att det lugnat sig lite på gerda då jag tänkt börja köra igen i februari. magmusklerna tänker jag inte ens försöka att framhäva, tror inte det är möjligt :D

JAM
2005-01-11, 01:50
- Senaste frillan Beckham eller Fredrik Ljungdahl har, de korthåriga kör med luva året runt

- Bling-bling utbytt mot mobil hängande i snöre, gärna med headset så man kan ringa folk mitt i passet


- Djur har oftast inte fjantbyggarna då Beckham inte har det

- Sportbil. gärna Mazda Miata så de ser större ut eftersom bilen är skitliten

- Snygg flickvän om hon inte tar för mycket uppmärksamhet från killen i fråga, då duger en ful också.

- Provar att träna i det mest konstiga kreationer, tom tjejmodeller kan ses då och då...

- Har tre humör; flashig, flashig och just det flashig

- Försöker hitta en gångstil där man kan framhäva de enda muskler man har lyckats lura fram, dvs magmusklerna

:thumbup:
Hoho, tur att vi inte har alltför många på vårt gym! :D
:confused:
http://hem.passagen.se/algarna/Fotogalleri/pages/Fredrik%20Ljungdahl.htm
:laugh:
Sådant där är roligt!