handdator

Visa fullständig version : Sjukdomsfenomen?


TrasMannen
2005-01-08, 01:52
När jag tränar så blir jag aldrig sjuk, aldrig. Men sen när jag slutar träna så tar det ett par veckor sen smäller det och jag åker på något rejält.

Nån mer än mig som har samma fenomen?

Jag klagar iof inte, eftersom man kan då styra det lite som man vill :thumbup:

Metal_boy_
2005-01-08, 01:54
blir sjuk när jag tränat för mycke

Prankie
2005-01-08, 01:56
Jag kan känna mig förkyld på morgonen och sen går det över efter 30minuter. Så jag har inte blivit riktig sjuk sen jag började träna... och alla år sen jag flyttade till sverige. Däremot så var jag lat och inte genomkokte kycklingen iförrgår, det var fortfarande rå och nu våga jag inte riktig pressa hårt i böjövningar. :D

TrasMannen
2005-01-08, 01:58
Jag kan känna mig förkyld på morgonen och sen går det över efter 30minuter. Så jag har inte blivit riktig sjuk sen jag började träna... och alla år sen jag flyttade till sverige. Däremot så var jag lat och inte genomkokte kycklingen iförrgår, det var fortfarande rå och nu våga jag inte riktig pressa hårt i böjövningar. :D


Hahaha!
Du kan göra ett fulhack å köpa en buttplugg :smokin:

Kyklingsushi funkar inte, har redan försökt intala folk om min idé om den nya svenska innematen. :smash:

muddler
2005-01-08, 02:01
har en polare som brukar bli förkyld när han kör sina viloveckor från träningen... nått mysko är det

TrasMannen
2005-01-08, 02:07
Det är på något sätt att man buffrar upp alla bakterier och virus som man har å sedan spolar man ut det när man lugnar ned sig.
Så som den svarta jättebäbisen i Green Mile (gröna milen för er som inte kan engelska)

Einar
2005-01-08, 02:47
Träningen förbättrar väl immunförsvaret?

TrasMannen
2005-01-08, 02:50
Träningen förbättrar väl immunförsvaret?

Jo, men den förbättringen borde ju vara långvarig (längre än ett par veckor i alla fall)

King Grub
2005-01-08, 07:45
Träningen förbättrar väl immunförsvaret?

Direkt efter ett pass är dock immunförsvaret rätt kraftigt nedsatt.