handdator

Visa fullständig version : Ingen reklam på Kolo!!!


Allan
2005-01-08, 00:37
Det är inte okey att skriva att "PMa mig så får ni veta var ni kan köpa världens bästa kosttillskott." Det hoppas jag att alla begriper. Vi har alldeles för många snorhyvlar som vill åka snålskjuts på Kolozzeum och det är alltså inte tillåtet.
Det är faktiskt den allra vanligaste orsaken till både varningar och banningar, och det är så förbannat onödigt. Ni ställer er inte på Coop och säger att ICA:s varor är bättre, eller tvärtom.
De vanligaste censurerade orden är också namn på webshopar/märken - såna som bara syns med XXXXXXXX.


Jag pallar inte hålla på med fler varningar idag, men jag kan säga att vi onekligen blir misstänksamma när ett gäng olika människor reggar sig, med samma sorts anonyma IP-adresser och påhittade epostadresser - och alla ska puffa för ett visst märke.

Det är verkligen skitdåligt. Och tack till alla som använder Reportknappen!

allan

Grahn
2005-01-08, 00:39
Allan :thumbup: :bow:

Officer
2005-01-08, 00:40
Jag tycker att det bannas för sällan här.

Zozza
2005-01-08, 00:41
Vore det inte bättre om den här tråden var klistrad i alla delar av forumet?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=6018

Jense
2005-01-08, 00:43
Det är inte okey att skriva att "PMa mig så får ni veta var ni kan köpa världens bästa kosttillskott."


om du öht. syftade på vad jag skrev, så skrev jag det jag skrev eftersom hon inte vågade skriva ner vad det va hon hade köpt, inte varifrån hon köpt det.

das is alles

påven
2005-01-08, 00:44
Vore det inte bättre om den här tråden var klistrad i alla delar av forumet?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=6018


När det gäller dopning och tillhörande prestationshöjande kemiska preparat är diskussioner om användande och försäljning av dessa förbjudet. Undantag gäller bl.a. koffein, astmamediciner och liknande.

alltså kan man diskutera effedrin här, eller?

Leon
2005-01-08, 00:45
Nu ser ju alla att det blev fel ändå!!! Har dessutom inte skrivit att någon ska pm,a mig och deffenitivt inte skrivit var produkterna kommer ifrån!

Grahn
2005-01-08, 00:46
När det gäller dopning och tillhörande prestationshöjande kemiska preparat är diskussioner om användande och försäljning av dessa förbjudet. Undantag gäller bl.a. koffein, astmamediciner och liknande.

alltså kan man diskutera effedrin här, eller?

Definera diskutera.

EDIT. Men gör det inte här. ;)

Allan
2005-01-08, 00:47
När det gäller dopning och tillhörande prestationshöjande kemiska preparat är diskussioner om användande och försäljning av dessa förbjudet. Undantag gäller bl.a. koffein, astmamediciner och liknande.

alltså kan man diskutera effedrin här, eller?

Vi har redan rett ut att effedrin och efedrinliknande produkter INTE är OK. Eftersom de är olagliga. Och ja, de är olagliga och våga inte ens at den diskussionen här. Bara att söka bakåt ett par veckor.

allan

Grahn
2005-01-08, 00:47
Nu ser ju alla att det blev fel ändå!!! Har dessutom inte skrivit att någon ska pm,a mig och deffenitivt inte skrivit var produkterna kommer ifrån!

Det kanske inte var menat BARA till din person, eller?

Zozza
2005-01-08, 00:49
Jag tycker fortfarande att Forumregler (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=6018) borde vara klistrad i alla delar av forumet.

Tror inte speciellt många direkt läser info delen.. eller?

Jorgen
2005-01-08, 00:54
Nu ser ju alla att det blev fel ändå!!! Har dessutom inte skrivit att någon ska pm,a mig och deffenitivt inte skrivit var produkterna kommer ifrån!
Men du drar iväg en massa PM.
Reklam i dom eller?

//Jörgen

Zozza
2005-01-08, 00:55
Men du drar iväg en massa PM.
Reklam i dom eller?

//Jörgen

Inte i det PM:et jag fick iaf :thumbup:

Metal_boy_
2005-01-08, 00:59
jag hann aldrig se nån reklam , jag skulle precis skriva ett inlägg så va tråden borta hehe

Leon
2005-01-08, 01:01
Inte i det PM:et jag fick iaf :thumbup:
Tack! :)

Metal_boy_
2005-01-08, 01:05
Inte i det PM:et jag fick iaf :thumbup:

va det 10% du skulle få???













;)

Leon
2005-01-08, 01:11
50% och sex ett helt år! :D

Prankie
2005-01-08, 01:13
50% och sex ett helt år! :D

Sex ett helt år... det måste vara riktig vidriga proteiner... :laugh:

Metal_boy_
2005-01-08, 01:13
50% och sex ett helt år! :D

åh fy, är han tvungen till det och får bara 50%? :D

Metal_boy_
2005-01-08, 01:14
Sex ett helt år... det måste vara riktig vidriga proteiner... :laugh:


:laugh: :laugh:

Jay-Z
2005-01-08, 01:14
Sex ett helt år... det måste vara riktig vidriga proteiner... :laugh:

Man tar protein för att växa...inte smaken.. :D

Metal_boy_
2005-01-08, 01:24
Man tar protein för att växa...inte smaken.. :D

drick din sperma då :D

Zozza
2005-01-08, 01:29
sex ett helt år! :D

YEAAAH! woho!

Du glömde att ge mig ditt telefon-nummer !!

Jay-Z
2005-01-08, 01:31
drick din sperma då :D

Äsch, vill ju för tusan inte överskrida 4 gram protein per kilo/ dag. :D

påven
2005-01-08, 01:40
Vi har redan rett ut att effedrin och efedrinliknande produkter INTE är OK. Eftersom de är olagliga. Och ja, de är olagliga och våga inte ens at den diskussionen här. Bara att söka bakåt ett par veckor.

allan

alla receptbelagda medeciner är väl olagliga utan recept, men om man nu inte får diskutera sånt så ska väl ändå reglerna uppdateras :rolleyes:

Metal_boy_
2005-01-08, 01:42
Äsch, vill ju för tusan inte överskrida 4 gram protein per kilo/ dag. :D

hehe ne iofs, smeten är ju tydligen väldigt koncentrerade prylar :D

Metal_boy_
2005-01-08, 01:45
alla receptbelagda medeciner är väl olagliga utan recept, men om man nu inte får diskutera sånt så ska väl ändå reglerna uppdateras :rolleyes:

Du får nog inget svar idag, jag tror att Allan ligger o sover nu. Nosvärmarn fladdrar upp och ner när han ligger där och sussar med ett visslande ljud :D

Pez
2005-01-08, 14:29
alla receptbelagda medeciner är väl olagliga utan recept, men om man nu inte får diskutera sånt så ska väl ändå reglerna uppdateras :rolleyes:
Jamen förfan.. jag förstår att du känner dig jätteduktig som hittat nåt att ifrågasätta i reglerna (även om det är femtielvte gången nån schmuck tjafsar om just den frasen), men du "missade" denna - "...Använd sunt förnuft..." i anslutning till den aktuella regeln..

Lägg ner nu, vi kan och tänker inte ta bort möjligheten för folk med verkliga medicinska besvär att diskutera träning - som astmatiker, diabetiker osv.. vi litar på att ni medlemmar helt enkelt är vettiga nog för att inse var gränsen går. Sen att en del helt enkelt inte verka klara av en så enkel sak..tjaa..det säger mer om dom själva än reglerna i sig. :)

Pez
2005-01-08, 14:36
Skulle även vilja påpeka att en hel del av de senare inläggen i denna tråd är under all kritik. *suck*

Låter de stå kvar en stund..så får ni själva tolka vem det är som ska ta till sig.

Att spamma "light" ger oftast ingen varning, men du får räkna med att bli punktmarkerad och flaggad (inga gratischanser, minsta lilla översteg = varning) då.
Så nu vet ni det.