handdator

Visa fullständig version : Pumping Iron DVD


Arnesson
2005-01-07, 11:44
Hej!

Fick min Pumping Iron på DVD i brevlådan idag. Tänkte bara tipsa om sidan där jag köpte den.

Den kostade 60kr inkl frakt :thumbup:

Axelmusic (http://www.axelmusic.com/ )

Halldin
2005-01-07, 11:49
Asch, den är region 1. Har tydligen region 2. Vad göra?

Halldin
2005-01-07, 12:13
Screw it, den var så snuskigt billig att jag var tvungen att beställa den ändå.

nim
2005-01-07, 12:14
Gör spelaren regionsfri. Har du tur kan du göra det själv med fjärren. Sök information på nätet hur du gör med just din spelare.

Halldin
2005-01-07, 12:17
Gör spelaren regionsfri. Har du tur kan du göra det själv med fjärren. Sök information på nätet hur du gör med just din spelare.
Har gjort det. Det är en LG-spelare till datorn. Kan inte hitta nån info till just den modellen. Har även en stationär, vet ej vad den har för region ... men i värsta fall kan man ju tänka sig att det går att göra en .ISO av skivan och mounta den i daemon tools?

s_himself
2005-01-07, 12:42
jag ska kunna göra min regionsfri! ska testa det på en gång, tack för påminnelsen :D

fungerar det så beställer jag den på en gång! :hbang:


edit: hmm.. verkar inte fungera :(
well, ska gno lite till på't innan jag ger upp :)

Halldin
2005-01-07, 12:56
Det är ju lätt värt 60 spänn även om det inte funkar. Fönsterdekoration. :D

Jarod
2005-01-07, 13:04
Givetvis har man redan 25års-anniversaryutgåvan av Pumping Iron på dvd.... =)

Men jag kollade lite på sidan där....varför har nästan alla filmer bara engelsk subtitles? Brukar dom inte iaf finnas på ett par språk??

Arnesson
2005-01-07, 13:25
Givetvis har man redan 25års-anniversaryutgåvan av Pumping Iron på dvd.... =)

Men jag kollade lite på sidan där....varför har nästan alla filmer bara engelsk subtitles? Brukar dom inte iaf finnas på ett par språk??

Det är 25års-anniversaryutgåvan jag fick. Det är Engelsk, Fransk och Spansk text på den.

Karl_alfred
2005-01-07, 13:28
Kanon film, synd att de inte lagt in en massa mer träningsfrekvenser bara, skulle va kanonskoj att se.....

FinnPower
2005-01-07, 15:59
jag ska kunna göra min regionsfri! ska testa det på en gång, tack för påminnelsen :D

fungerar det så beställer jag den på en gång! :hbang:


edit: hmm.. verkar inte fungera :(
well, ska gno lite till på't innan jag ger upp :)

s_himself: testa här http://www.videohelp.com/dvdhacks

s_himself
2005-01-07, 19:34
s_himself: testa här http://www.videohelp.com/dvdhacks


Cool sida, tack!
Tyvärr fanns inget hack till min DVD. Fast dom postade hur man skulle göra på prisjakt.nu's forum. Dock fungera det inte eftersom deras beskrivning inte stämde överens med hur min setup-meny ser ut :rolleyes:

puppas
2005-01-07, 19:40
60:- säger ni ? Tur att jag bara köpte den för 269:- då den kom. Snacka om rip off :) Men det var värt det, helt klart. Hade också velat haft lite mera träningsklipp. Fan dom spelade ju in över 100h, och fick till 1h ? Klent tycker jag.

T-800
2005-01-07, 20:39
Klart man har den (sedan samma dag den släpptes). Eller rättare sagt så har jag den svenska versionen som bär titeln "Pumping Iron - Lyfta Skrot". En riktig höjdarrulle!

pellepedal
2005-01-07, 21:43
Hur sjutton kan man döpa om den till "Lyfta Skrot"???
Jag vet att det är den raka översättningen, men det är ju sååå löjligt namn..

I Sverige kan man inte direkt översätta filmtittlar på rätt sätt. Finns många löjliga exempel på detta.