handdator

Visa fullständig version : Alla erfarna Kollo'are se hit, Kan jag bli såhär stor inom ett par,tre år?


GymTT
2005-01-05, 21:40
Hejsan!

Nu behöver jag lite erfarenhets hjälp här grabbar och damer.
Nu är det så att jag tittade på den här fitnessbrudens pojkväns hemsida.
När jag tittar på bilderna på han så ser jag klart att det är exakt den där fysiken jag kämpar för. Kul när man ser det, för det är exakt sådär jag vill bli.

http://binaisbegovic.com/B&W/Binais%20Begovic%203.html
Den bilden, de där armarna gör jag vad som helst för att få.
Min fråga till er är om man kan få de där armarna på cirkus 2-3 år med hård träning inkluderad? Som sagt gör ju nästan vad som helst för den där fysiken.
Skulle vara sjukt stolt om jag uppnådde den fysiken, samt må bra.
Jaja, hoppas det inte blev för rörigt :D
Tackar för alla svar och även tips för att nå målet är kanon?!

MVH TT

pelle
2005-01-05, 21:42
Nej, inte med 2-3 år. Säg 8-10 och du äter jättebra och tränar bra.

Löjtnant Blank
2005-01-05, 21:43
Klart att det går.

King Grub
2005-01-05, 21:43
Min fråga till er är om man kan få de där armarna på cirkus 2-3 år med hård träning inkluderad?

Nej. Ta den tid du nämner gånger två. Så kanske.

hampaN
2005-01-05, 21:45
Lätt fixat bara att köra lika tungt som han gör :rolleyes:

http://binaisbegovic.com/B&W/B&W9.html

Grisen
2005-01-05, 21:48
Det kan gå om du har väldigt bra gener och är väldigt motiverad, men för de flesta är det omöjligt. 6-10 år tror jag är en mer lämplig siffra.

Menigar
2005-01-05, 21:48
Inte om du äter pommes frites en gång per år! :nono:

:D

nordland
2005-01-05, 21:48
okej... för att uppnå en Binais fysik.... hur länge du måste träna är upp till dig själv och hur hårt du är beredd att satsa, men säg 4-5 år istället. Utöver det så måste du även injicera Synthol i axlar och biceps..... annar får du inte lika skumma former på de muskelgrupperna....

edit: ändrade min formulering lite....

GymTT
2005-01-05, 21:49
Nej. Ta den tid du nämner gånger två. Så kanske.


Okej så fyyra år får man räkna med minst.

Tackar för svaret

MVH TT

mystic[-_-]
2005-01-05, 21:49
okej... för att uppnå en Binais fysik.... träna ungefär den dubbla tiden (4-5år) utöver det så måste du även injicera Synthol i axlar och biceps.....

Word som innekillarna brukar säga :D

Allan
2005-01-05, 21:51
Du kan säkert komma väldigt långt - men det gäller ju också att du har anlagen. Alla har inte det - och det tar ett tag att upptäcka det. Men man har kul under tiden och man kan bli rätt bra ändå...

allan

GymTT
2005-01-05, 21:52
']Word som innekillarna brukar säga :D


Ja att iniciera var väl inte direkt målet :D

MVH TT

GymTT
2005-01-05, 21:53
Du kan säkert komma väldigt långt - men det gäller ju också att du har anlagen. Alla har inte det - och det tar ett tag att upptäcka det. Men man har kul under tiden och man kan bli rätt bra ändå...

allan

Okej, tack allan! Jag pumpar på helt enkelt och ser om det växer ut någon hud på överarmen :D
Skämt åsido, jag måste låna en cam så jag kan ta lite pics så kanske ni kan avgöra litegrann hur dagsformen ser ut

MVH TT

King Grub
2005-01-05, 21:53
Okej så fyyra år får man räkna med minst.

Tackar för svaret

MVH TT

Det går inte att säga så exakt. ;) Det är möjligt att du aldrig kan uppnå den fysiken, vad du än gör. Det är också möjligt att du lyckas fortare än du tror.

GymTT
2005-01-05, 21:54
Det går inte att säga så exakt. ;) Det är möjligt att du aldrig kan uppnå den fysiken, vad du än gör. Det är också möjligt att du lyckas fortare än du tror.


Okej då får jag hoppas på det senast nämnda :D
De där armarna vad verkligen inte att leka med.

MVH TT

Officer
2005-01-05, 22:06
Att döma från din bild på avataren så lär det ta ett tag längre än 2-3 år att få Binais-armarna, så länge du inte har supergener (vilket iofs borde visat sig vid det här laget), och/eller börjar trycka rejält. Du lär uppnå synliga resultat - men inte samma tryck. Han har trots allt vunnit sin klass :) Om alla som tränade "hårt under 3-4" såg ut som Binais, ja då kan man lägga ner tävlingar.

Grisen
2005-01-05, 22:08
Att döma från din bild på avataren så lär det ta ett tag längre än 2-3 år att få Binais-armarna, så länge du inte har supergener (vilket iofs borde visat sig vid det här laget), och/eller börjar trycka rejält. Du lär uppnå synliga resultat - men inte samma tryck. Han har trots allt vunnit sin klass :) Om alla som tränade "hårt under 3-4" såg ut som Binais, ja då kan man lägga ner tävlingar.

Wörd!

Zakath
2005-01-05, 22:08
Jo, det där är inget omöjligt mål, om du kommer nå dit är helt upp till dig!

Men jag vet inte om han är helt ren (ingen anklagelse), hörde att han sa det på ett annat forum. Fast jag är inte 100% på att det var han, det kan ju ha varit någon som snott hans namn.
Det var den där tråden någon postade för ett par dagar sen med en som pratade grymt dålig engelska (edit).

Tricklev
2005-01-05, 22:10
Jo, det där är inget omöjligt mål, om du kommer nå dit är helt upp till dig!

Men jag vet inte om han är helt ren (ingen anklagelse), hörde att han sa det på ett annat forum. Fast jag är inte 100% på att det var han, det kan ju ha varit någon som snott hans namn.
Det var den där tråden någon postade för ett par dagar sen med en som pratade grymt dålig svenska.

Han säger ju i den tråden att han inte är ren, går en cykel ibland, men förutom det är han ren, säger han ;)

Zakath
2005-01-05, 22:14
Här är tråden, så ni inte tror att jag hittar på.

http://jeffmcfarlandpt.web.cedant.com/forums/showthread.php?t=181

sunkan
2005-01-05, 22:15
Han säger ju i den tråden att han inte är ren, går en cykel ibland, men förutom det är han ren, säger han ;)


Ja men då är ju Coleman "ren" han åxå...förutom att han tryckt lite av varje, men annars är han ju ren :laugh:

Karl_alfred
2005-01-05, 22:15
Inte om du äter pommes frites en gång per år! :nono:

:D
:laugh: :laugh:

Karl_alfred
2005-01-05, 22:17
men förutom det är han ren, säger han ;)
:laugh: :laugh:

stybb
2005-01-05, 22:17
ärligt.. nej.. det tror jag inte.. du får ta årtalet x 2-3

Pez
2005-01-05, 22:31
Här är tråden, så ni inte tror att jag hittar på.

http://jeffmcfarlandpt.web.cedant.com/forums/showthread.php?t=181
Har svårt att tro att det inte är nån som bara driver...

Metal_boy_
2005-01-05, 22:36
Du kan aldrig se ut som nån annan, möjligtvis kan du ju ha av genetiska anledningar en lik kroppsstruktur, men om du menar storleksmässigt så kan du så klart bli så stor med många års träning och noggran kost. Men har du helt annat utseende så går det liksom inte skulptera en önskad fysik, men du kan växa och sen efter en deff så ser du ju hur du själv ser ut. Alla ser olika ut

mr ruhl
2005-01-05, 22:40
är det inte bättre att ha den här snubben som förebild?

(om man siktar mot stjärnorna så kanske man når trädtopparna) eller hur det nu var :rolleyes:

Jense
2005-01-05, 22:42
ah fyfan. ruhl. så ska jag se ut en vacker dag

Metal_boy_
2005-01-05, 22:44
Det går inte att säga så exakt. ;) Det är möjligt att du aldrig kan uppnå den fysiken, vad du än gör. Det är också möjligt att du lyckas fortare än du tror.

vad du än gör? menar du storleksmässigt eller själva utseendet på kroppen?...det är inte säkert att han har liknande kroppsutseende och därmed aldrig kan nå "den" fysiken, men i lika stor muskelutveckling har jag svårt att tro att det inte skulle gå vägen om han sköter kosten och träningen. Sen är det bara frågan om hur lång tid det tar.

HenrY
2005-01-05, 22:45
är det inte bättre att ha den här snubben som förebild?

(om man siktar mot stjärnorna så kanske man når trädtopparna) eller hur det nu var :rolleyes:

H0h0h0h0h, det går fan inte o fatta hur jävla stora dom där grabbarna är!:D

puppas
2005-01-05, 22:52
Mr. RÜHL är väl inte stor ? :rolleyes:


Är det ingen som har bilden på honom då han sitter i sin säng, tagen c:a 2 år innan han började grova till sig ? Är ju mindre än mig då..Vilket är både löjligt och skrämmande :laugh:

Metal_boy_
2005-01-05, 22:53
är det inte bättre att ha den här snubben som förebild?

(om man siktar mot stjärnorna så kanske man når trädtopparna) eller hur det nu var :rolleyes:

saknas bara triceps så skulle han lätt vara mest brutal...baksidan på armarna ser lite platta ut i den där posen

JustinCredible
2005-01-05, 22:57
http://www.markus-ruehl.de/fileadmin/galerie/snapshots%20from%20fans/2004goldsgymsj4.jpg

puppas
2005-01-05, 23:05
Asgarv åt bruden i röd tröja till vänster !

John M
2005-01-05, 23:22
Har inte "Binajs" gått ut grundkolan tro? Skrämmande engelska :MrT:

Proteus
2005-01-05, 23:32
Har inte "Binajs" gått ut grundkolan tro? Skrämmande engelska :MrT:

grundkolan? :rolleyes:

kimonque
2005-01-05, 23:37
http://www.husbygger.dk/images/Pictures/grund001.jpg

+

http://www.crefo.se/bilder/profil/godis/kolor.jpg

:rolleyes:

GymTT
2005-01-06, 00:14
är det inte bättre att ha den här snubben som förebild?

(om man siktar mot stjärnorna så kanske man når trädtopparna) eller hur det nu var :rolleyes:


Nej, sådär stor vill jag inte bli, tyckte den här andra killens armar var helt perfekta.

MVH TT

n1tro
2005-01-06, 01:02
Inte om du äter pommes frites en gång per år! :nono:

:D

haha :D

King Grub
2005-01-06, 07:42
vad du än gör? menar du storleksmässigt eller själva utseendet på kroppen?...det är inte säkert att han har liknande kroppsutseende och därmed aldrig kan nå "den" fysiken, men i lika stor muskelutveckling har jag svårt att tro att det inte skulle gå vägen om han sköter kosten och träningen. Sen är det bara frågan om hur lång tid det tar.

Tror du det? Det är inte många som når den muskelmassan. Massan, möjligen, om man räknar in fläskvikt...

STarfish
2005-01-06, 07:59
är det inte bättre att ha den här snubben som förebild?

(om man siktar mot stjärnorna så kanske man når trädtopparna) eller hur det nu var :rolleyes:

mycket dålig förebild, han har med all säkerhet fått sin dos med kanyler i skinkan, men alla bara blundar och tycker han e duktig.. sen går dom och sätter sig emot allt som har med anabola medeciner att göra. dubbel moral

John M
2005-01-06, 11:05
grundkolan? :rolleyes:

Grundskolan i Sverige utgörs av den obligatoriska 9-åriga skolan, skolår 1-9. Grundskolan infördes år 1962, och det är kommunerna som ansvarar för verksamheten. De grundläggande bestämmelserna om grundskolan finns i skollagen och grundskoleförordningen. Nuvarande läroplan för grundskolan är Lpo 94. I den beskriver riksdag och regering de värden och riktlinjer som ska gälla i skolan. Sedan finns det kursplaner där man mer konkret föreskriver vad som krävs av skolan, vilka mål som man ska sträva mot och vilka mål som ska uppnås. Uppnåendemålen är minimikraven som eleven ska uppnå vad gäller kunskaper. De mäts i år 5 och i år 9.

Saxat från http://sv.wikipedia.org/wiki/Grundskola

Bolio
2005-01-06, 11:09
Grundskolan i Sverige utgörs av den obligatoriska 9-åriga skolan, skolår 1-9. Grundskolan infördes år 1962, och det är kommunerna som ansvarar för verksamheten. De grundläggande bestämmelserna om grundskolan finns i skollagen och grundskoleförordningen. Nuvarande läroplan för grundskolan är Lpo 94. I den beskriver riksdag och regering de värden och riktlinjer som ska gälla i skolan. Sedan finns det kursplaner där man mer konkret föreskriver vad som krävs av skolan, vilka mål som man ska sträva mot och vilka mål som ska uppnås. Uppnåendemålen är minimikraven som eleven ska uppnå vad gäller kunskaper. De mäts i år 5 och i år 9.

Saxat från http://sv.wikipedia.org/wiki/Grundskola

men du skrev inte riktigt grundskola, utan grundkola.

Lasse Kongo
2005-01-06, 11:24
Om du vill närma dig hans fysik får du räkna med en hel del blod, svett och tårar.

Hans fysik når man inte enbart genom "huggisar" som Arne säger, det är så tröttsamt med alla som tror att man blir asgrym med hjälp av aas, som sagts så många ggr förr: Då skulle vi ha väldigt många bra bb i detta land!

Kämpa på, låt det ta den tiden det tar att utveckla din fysik efter DINA begränsningar.

John M
2005-01-06, 11:42
men du skrev inte riktigt grundskola, utan grundkola.

Haha, fan man e ju blind :em:

datorjaevel
2005-01-06, 12:35
att tro att du kan bli sådär på ett par tre år är lite väl, du blir inte ens sådär på ett par års kurande.

RobbeliRobban
2005-01-06, 12:43
Nej ett par tre år är för lite om du inte heter Medusa. 10-15-20 år is more like it. Men du kan få grova armar och muskulös överkropp o lite shape på benen på tre år och det är inte fy skam det heller.

Slartibartfast
2005-01-06, 13:24
"ok, nu har jag grävt fram ett fact sheet som Brad fyllt i själv ungefär 1987. Jag har också bifogat en bild på han från '87 (tyvärr hittade jag ingen topless). Som ni ser skriver han att han är 159 lbs (drygt 72 kg) och det tycks ju stämma. Jag såg ut sådär ungefär när jag var 72 kg."

-En legend visar prov på ohälsosam fixering

Jag känner mig hedrad. :em:

GymTT
2005-01-06, 14:29
Nej ett par tre år är för lite om du inte heter Medusa. 10-15-20 år is more like it. Men du kan få grova armar och muskulös överkropp o lite shape på benen på tre år och det är inte fy skam det heller.


Okej, ja jag pumpar på helt enkelt så får vi se vad som händer, Som sagt ska försöka ordna ett par bilder i helgen så ni får något att kommentera gubbar :)
Ha en trevlig helg alla!

MVH TT

mr ruhl
2005-01-06, 14:51
mycket dålig förebild, han har med all säkerhet fått sin dos med kanyler i skinkan, men alla bara blundar och tycker han e duktig.. sen går dom och sätter sig emot allt som har med anabola medeciner att göra. dubbel moral


herrejävlagud! nähä tror du att han kört prepp??!! vadå dubbelmoral? inte då från mig, fattar att varenda proffs som är värd att nämna kört prepp, vem bryr sig? dom imponerar på mig hursomhelst, du är väl en av dom som tror att det är bara att sätta en kanyl i arselet så växer man..ligger nog mer än bara prepp bakom deras fysik och vill dom offra sin hälsa och sina liv för att hävda sig bland dom andra proffsen så låt dom, är ju knappast så att du och jag kommer att stå på samma scen som dessa herrar..

Big_Vik
2005-01-06, 14:53
Hur gammal är du? Av mössan att döma ser du ut att vara i min ålder :D

Dalì
2005-01-06, 16:51
Vad mycket småfinnar han hade på överarmarna

pellepedal
2005-01-06, 17:12
Jag tror det är möjligt att få den kroppen på den tiden, men jag säger absolut inte att du eller jag med säkerhet kan det.

GymTT
2005-01-06, 17:34
Jag tror det är möjligt att få den kroppen på den tiden, men jag säger absolut inte att du eller jag med säkerhet kan det.


Tjena, okej mycket kul att höra!
Ger ju motivation uta bara ********.
Jag pumpar på ! tack för tipsen grabbar

MVH TT

GymTT
2005-01-06, 17:36
Hur gammal är du? Av mössan att döma ser du ut att vara i min ålder :D


Jag fyller 18 nu i mars, själv?

MVH TT

pellepedal
2005-01-06, 17:44
Ger ju motivation uta bara ********.
Jag pumpar på !


Det är en av de viktigaste ingredienserna för att lyckas få en sån kropp.
Viljan att bli så och tron på sig själv. :thumbup:
Kör hårt men smart!

GymTT
2005-01-06, 19:09
Det är en av de viktigaste ingredienserna för att lyckas få en sån kropp.
Viljan att bli så och tron på sig själv. :thumbup:
Kör hårt men smart!


Okej, jag förstår det. Perfekt tack för tipsen jag tränar på
:bpump: :whipped: :bpump:

MVH TT

STarfish
2005-01-06, 19:18
herrejävlagud! nähä tror du att han kört prepp??!! vadå dubbelmoral? inte då från mig, fattar att varenda proffs som är värd att nämna kört prepp, vem bryr sig? dom imponerar på mig hursomhelst, du är väl en av dom som tror att det är bara att sätta en kanyl i arselet så växer man..ligger nog mer än bara prepp bakom deras fysik och vill dom offra sin hälsa och sina liv för att hävda sig bland dom andra proffsen så låt dom, är ju knappast så att du och jag kommer att stå på samma scen som dessa herrar..

Jag kan min del när det gäller prepp, så där har du inget och komma med. :thefinger

Sven_b
2005-01-07, 13:47
Hejsan!

Nu behöver jag lite erfarenhets hjälp här grabbar och damer.
Nu är det så att jag tittade på den här fitnessbrudens pojkväns hemsida.
När jag tittar på bilderna på han så ser jag klart att det är exakt den där fysiken jag kämpar för. Kul när man ser det, för det är exakt sådär jag vill bli.

http://binaisbegovic.com/B&W/Binais%20Begovic%203.html
Den bilden, de där armarna gör jag vad som helst för att få.
Min fråga till er är om man kan få de där armarna på cirkus 2-3 år med hård träning inkluderad? Som sagt gör ju nästan vad som helst för den där fysiken.
Skulle vara sjukt stolt om jag uppnådde den fysiken, samt må bra.
Jaja, hoppas det inte blev för rörigt :D
Tackar för alla svar och även tips för att nå målet är kanon?!

MVH TT

du måste nog (har inte läst vad övriga har skrivit) med att även om du tränar jättemycket så kanske du inte har samma förutsättningar att skaffa muskelmassa som den där killen. Du verkar inte så jävla biff ändå. Han lär ha varit rätt stark redan när han började träna. Men du kan ju ivf kolla... går det så går det... Lycka till !