handdator

Visa fullständig version : Godare kosttillskott?


GymTT
2005-01-05, 15:23
Äter i dagsläget Twinlab Gainers FUEL, Choklad smak. Många tycker det är gott jag tycker dock det inte är speciellt gott alltså, mot slutet får jag tvinga i mig de sista. T.e.x som Gainomax är mycket godare pga att konsistensen inte är lika tjock. Så min fråga till er är om ni vet någon som är godare än den jag har idag, och kanske bättre ?
Tacksam för svar. Behöver det bästa för muskeltillväxt :hbang:

MVH TT

King Grub
2005-01-05, 15:28
Behöver det bästa för muskeltillväxt :hbang:

Då är nog smaken det sista du skall gå efter...

n1tro
2005-01-05, 15:35
smaken spelar för mig absolut ingen som helst roll... det handlar ju ändå om nåra sekunder bara. man dricker ju inte det för att det är gott... resultatet är viktigare :thumbup:

GymTT
2005-01-05, 15:56
Då är nog smaken det sista du skall gå efter...


Okej iofs. Vad bör jag enligt dig Gruben, köpa för att få bästa möjliga muskeltillväxt?

MVH TT

Zakath
2005-01-05, 16:00
Det räcker väl utmärkt med ett vanligt vasslekoncentrat och snabba kolhydrater efter träningen tycker jag. Speciellt för någon som är så "ny" som du!

Det är viktigare att du sköter kosten i övrigt, vilar ordentligt och lär dig träna hårt (hårdare) :thumbup:

GymTT
2005-01-05, 16:02
Det räcker väl utmärkt med ett vanligt vasslekoncentrat och snabba kolhydrater efter träningen tycker jag. Speciellt för någon som är så "ny" som du!

Det är viktigare att du sköter kosten i övrigt, vilar ordentligt och lär dig träna hårt (hårdare) :thumbup:

Okej, hur äter du Zakath? Finns det något förslag på hur en dag ser ut i din kost ngnstans på forumet?

MVH TT

Zakath
2005-01-05, 16:31
Okej, hur äter du Zakath? Finns det något förslag på hur en dag ser ut i din kost ngnstans på forumet?

MVH TT


Jo visst, bifogar en länk!

Men min kost är ju lite speciell även om den följer konstens alla regler hoppas jag ;)
Det speciella är ju att det inte är så mycket folk som äter 5000kcal/dag, och eftersom du "deffade" så är ju inte min kost optimal för dig om jag säger så :eating:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=35308&page=4

Men du kan ju göra en ny tråd där du skriver hur din kost ser ut för tillfället och vad du har för mål med den så kommer du säkert få hjälp! :thumbup:

pellepedal
2005-01-05, 16:59
Klart det finns proteinpulver man tycker är godare än andra. Men man tröttnar oftast på det mesta i slutet av burken.

GymTT
2005-01-05, 17:08
Jo visst, bifogar en länk!

Men min kost är ju lite speciell även om den följer konstens alla regler hoppas jag ;)
Det speciella är ju att det inte är så mycket folk som äter 5000kcal/dag, och eftersom du "deffade" så är ju inte min kost optimal för dig om jag säger så :eating:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=35308&page=4

Men du kan ju göra en ny tråd där du skriver hur din kost ser ut för tillfället och vad du har för mål med den så kommer du säkert få hjälp! :thumbup:


Okej, tack jag gör så :thumbup:
Thanks mate!

MVH TT

stenis
2005-01-05, 17:56
exell vassle protein jordgubb, tröttnar aldrig på det!!