handdator

Visa fullständig version : Gadda mig..


HellCat
2005-01-04, 10:42
jahopp, då var det dags. Min första tatuering faller på plats om 2 timmar.
Rätt nervös måste jag nog säga. Det här med nålar är ju inte alls min grej.
Men 2 stjärnor på fotleden blir det iaf..
aj aj aj...

Youngster
2005-01-04, 11:53
jahopp, då var det dags. Min första tatuering faller på plats om 2 timmar.
Rätt nervös måste jag nog säga. Det här med nålar är ju inte alls min grej.
Men 2 stjärnor på fotleden blir det iaf..
aj aj aj...


Du har digitalkamera, va? :)

Prankie
2005-01-04, 12:03
Vilket motiv?

Yankeee
2005-01-04, 12:04
Vilket motiv?


Men 2 stjärnor på fotleden blir det iaf..


:cool:

blekfet2
2005-01-04, 12:43
jahopp, då var det dags. Min första tatuering faller på plats om 2 timmar.
Rätt nervös måste jag nog säga. Det här med nålar är ju inte alls min grej.
Men 2 stjärnor på fotleden blir det iaf..
aj aj aj...


bra pojk...mer tatueringar at folket...har sjalv bara 4st men mer kommer :(

AFanatic
2005-01-04, 13:06
Vi vill se bilder! :D

Tricklev
2005-01-04, 13:08
Bara 3 veckor kvar tills man får tatuera sig.


En enorm balle ska det bli på ryggen, det är grejjer det, går ut på stranden, tar av sig tröjjan, DÅ får man blickar.

Så kan hobbybyggarna sitta där tillsammans med 75andra och ha sin koola taggtråd över armen.

Metal_boy_
2005-01-04, 15:48
Bara 3 veckor kvar tills man får tatuera sig.


En enorm balle ska det bli på ryggen, det är grejjer det, går ut på stranden, tar av sig tröjjan, DÅ får man blickar.

Så kan hobbybyggarna sitta där tillsammans med 75andra och ha sin koola taggtråd över armen.

taggtråd runt armen är kärringtatuering och Pamelavarning

MojjMojj
2005-01-04, 15:54
Snacka inte skit om Kris Dim for faen. han har ju pamela-tatuering runt biccan..

HellCat
2005-01-04, 15:58
Du har digitalkamera, va? :)

Nej dessvärre har jag ju inte det, så det kommer att ta ett litet tag innan bilden kommer upp =/

HellCat
2005-01-04, 16:00
bra pojk...mer tatueringar at folket...har sjalv bara 4st men mer kommer :(

Pojk? Nej jag föddes nog som tjej vill jag minnas..

Det var inte skönt vill jag lova! Iaf inte när hon drog linjerna.. ifyllningen känndes knappt..

Riktigt nöjd blev jag iaf :thumbup:

HellCat
2005-01-08, 00:16
så här kommer bilden på min fina tatuering =))

abjorn
2005-01-08, 00:20
aaa jag vill tattuera mer... ge mig pengar nån, snälla.

söta små stjärnor det där ;)

Jense
2005-01-08, 00:22
jävligt fina stjäror. vad gick det på? hundring? =P nej men jag gissar på 600 spänn. under 500 är knappast inte lönt .. eller ja, om atueraren inte knäcker nålen efter är det klart skit samma

HellCat
2005-01-08, 00:24
jävligt fina stjäror. vad gick det på? hundring? =P nej men jag gissar på 600 spänn. under 500 är knappast inte lönt .. eller ja, om atueraren inte knäcker nålen efter är det klart skit samma

500:- polaren jobbar som lärling fortfarande o då är det lite billigare ju =)

Jense
2005-01-08, 00:25
500:- polaren jobbar som lärling fortfarande o då är det lite billigare ju =)


nice! vilken studio?

HellCat
2005-01-08, 00:27
nice! vilken studio?

står ju på bilden ju =)

Flygplan
2005-01-08, 00:29
Den va faktistk riktigt frän!

Och när jag kollar på tatueringar på nätet faller typ var 100 mig i smaken..:)
Irl ser det mycket bättre ut av nån konstig anledning...

HellCat
2005-01-08, 00:32
tackar, ja den är speciell för mig.. specialdesignad för mig =))
Den symboliserar 2 personer jag har förlorat..

Jense
2005-01-08, 00:35
ah, HoP :) nice :thumbup:

Metal_boy_
2005-01-08, 01:09
jag vill me ha en tatoo, i sånna fall blir det en skorpion(mitt stjärntecken) i tribalstuk, eller så blir det nån annan tribal på ryggen....elelr båda om man blir rik nån gång :)

Jay-Z
2005-01-08, 01:16
Blää på alla tribals. Trodde den hysterin hade lagt sig. Går ju knappt att hitta en tatuerad tjej som inte har en tribal i svanken.

Metal_boy_
2005-01-08, 01:23
Blää på alla tribals. Trodde den hysterin hade lagt sig. Går ju knappt att hitta en tatuerad tjej som inte har en tribal i svanken.

en tatuering har man för livet...ska den va populär nu också ...suck

AFanatic
2005-01-08, 01:26
Blää på alla tribals. Trodde den hysterin hade lagt sig. Går ju knappt att hitta en tatuerad tjej som inte har en tribal i svanken.

Hellre en tribal i svanken än en ros på skuldran...eller varför inte en fjäril...hoho i rosa o grönt. :laugh:

Jay-Z
2005-01-08, 01:27
en tatuering har man för livet...ska den va populär nu också ...suck

Det har väl knappast undgått någon att tribals har varit väldigt på modet på senare år. Som inom så många andra områden finns det självklart trender inom tatueringsområdet. Bara kika i boken som går igenom 100 år av tatueringar, där blir det väldigt tydligt att vissa årtionden var vissa typer av motiv mer populära än andra. Tribals är en av dessa motiv/stilar. Min personliga åsikt är bara att jag tycker de är fula, oavsett om de inte hade varit "inne" eller ej. För man får väl ha en åsikt om vad som är en snygg eller ful tatuering?

Jay-Z
2005-01-08, 01:29
Hellre en tribal i svanken än en ros på skuldran...eller varför inte en fjäril...hoho i rosa o grönt. :laugh:

Sant. Ville inte dissa alla tjejer med tribals i svanken dock. :thumbup:

Fast värre än en ros på skuldran eller en fjäril, måste nog vara tjejer som tatuerar sig på brösten....huh.

AFanatic
2005-01-08, 01:32
Sant. Ville inte dissa alla tjejer med tribals i svanken dock. :thumbup:

Fast värre än en ros på skuldran eller en fjäril, måste nog vara tjejer som tatuerar sig på brösten....huh.

...som sagt man får ju ha en åsikt om vad man anser vara snyggt/fult. ;)

Är det inte Lil Kim som har tassar på bröstet?

Jay-Z
2005-01-08, 01:37
...som sagt man får ju ha en åsikt om vad man anser vara snyggt/fult. ;)

Är det inte Lil Kim som har tassar på bröstet?

Nope, det är Eve. Lil Kim är hon som visar brösten. :D

mr ruhl
2005-01-08, 01:40
Nope, det är Eve. Lil Kim är hon som visar brösten. :D
isåfall så vill vi givetvis se en bild på lil kim :angel:

Metal_boy_
2005-01-08, 01:40
Det har väl knappast undgått någon att tribals har varit väldigt på modet på senare år. Som inom så många andra områden finns det självklart trender inom tatueringsområdet. Bara kika i boken som går igenom 100 år av tatueringar, där blir det väldigt tydligt att vissa årtionden var vissa typer av motiv mer populära än andra. Tribals är en av dessa motiv/stilar. Min personliga åsikt är bara att jag tycker de är fula, oavsett om de inte hade varit "inne" eller ej. För man får väl ha en åsikt om vad som är en snygg eller ful tatuering?

klart du får...men tribaler har funnits längelänge...så även om det blev populärt här ett tag så tycker jag iaf att dom e snygga ...likaså kinatecken...en tatuering ska absolut inte ha någon annan färg än svart om det inte bara är nått rött inslag i en tribal tex...ser så jävla kladdigt och grötigt ut med tatueringar i olika färger...skabbigt :)

Jay-Z
2005-01-08, 01:43
klart du får...men tribaler har funnits längelänge...så även om det blev populärt här ett tag så tycker jag iaf att dom e snygga ...likaså kinatecken...en tatuering ska absolut inte ha någon annan färg än svart om det inte bara är nått rött inslag i en tribal tex...ser så jävla kladdigt och grötigt ut med tatueringar i olika färger...skabbigt :)

Jupp, svart är enda vägen att gå. Var snart 10 år sen jag gaddade mig, och har till dags dato inte kommit på något nytt att skaffa. Men börjar bli ordentligt sugen. :)

HellCat
2005-01-08, 01:45
hoppsan vad min tråd rann iväg..

Krokodil
2005-01-08, 10:17
Janet Jackson har den coolaste gaddningen.. :naughty:

Bjorne
2005-01-08, 11:12
Kanske man skulle tatuera in "Light weight baby" på bicepen när man blivit lite större :)