handdator

Visa fullständig version : Brafilm.com Bra eller anus?


Dijay
2005-01-03, 19:53
Nån som är medlem? Funkar det bra? Kommer inte filmerna i sina "orginalfodral"?

//Dijay

cjs
2005-01-03, 20:26
Nån som är medlem? Funkar det bra? Kommer inte filmerna i sina "orginalfodral"?

//Dijay

Jag testade bli provmedlem i 10 dagar eller nåt. Då upptäckte jag, när jag skulle plocka på mig rullar på deras sida, att de enda som jag var intresserade av var det kö så in i bomben till. Då tänkte jag: "Njä, det kommer bara ta tid och sen är provtiden slut och jag hinner inte skicka tillbaka dem eller nåt. Jag säger upp provabonnemanget".

Men nej, det gick ju inte för sig om man nu inte skrev ett undertecknat BREV (ej e-post) till dem! Då var det alltså bara att gå och köpa kuvert och frimärke som en annan blåst svensson! Tycker det är riktigt dålig stil att lura till sig kunder på såna sätt.

Anus mao.

Shadow Warrior
2005-01-03, 20:29
Farsan har "premenuerat" på film nu i över ett år, billigt och bekvämt, felet är väl som sagt det att man inte får filmerna i den ordning man kanske vill ha. Det finns dock en prioriterings lista där man kan rangordna det filmer man har på sin lista.

Frantic
2005-01-03, 21:29
Jag har varit medlem och det fungerade hur bra som helst! Jag ska bli medlem igen om ett tag. Man får nya filmer snabbt! Tyvärr så får man inte inte filmerna i orginalfodralen utan i gröna pappförpackningar.

internethjälten
2005-01-04, 07:33
problemet som jag såg det var att det blev samma peng att hyra filmen nere i den lokale videobutiken...

eftersom Brafilm.com började 'sega' med leveransen när de fattade att jag ***** av filmerna och bara samlade på mig en massa. så i slutet fick jag bara 10filmer / månad till en kostnad av 250kr vilket är anus då jag hyr dem för 19kr oavsett om de är gamla eller nya...

m1cke
2005-01-04, 09:12
Testade för ett tag sedan, i princip alla filmer var repiga så att de någon gång under filmen blev pixeleringar eller till och med att den stannade.
Detta var anledningen att jag inte fortsatte när jag testade för några år sedan, därför fortsatte jag inte nu heller.

Jag fick filmerna relativt snabbt och de flesta togs från första placeringen på min lista..
Jag kunde dock inte se så många filmer så att jag sparade så mycket på det..

Markus H
2005-01-04, 09:24
problemet som jag såg det var att det blev samma peng att hyra filmen nere i den lokale videobutiken...

eftersom Brafilm.com började 'sega' med leveransen när de fattade att jag ***** av filmerna och bara samlade på mig en massa. så i slutet fick jag bara 10filmer / månad till en kostnad av 250kr vilket är anus då jag hyr dem för 19kr oavsett om de är gamla eller nya...

Vars faan hyr man nya filmer för 19:- ??? :rolleyes:

Jag har varit medlem i över tre år och jag ärt helt nöjd. Har haft alla storlekar på paketen, och de enda som jag är missnöjd med är det minsta. Nu har vi tre filmer i veckan och det känns lagom.

Varför skulle man vilja ha orginal omslaget på en hyrfilm egentligen (kan jhu läsa vad den handlar om innan du bokar den, Internet vettni!! )

Brafilm.com Rockar fett :hbang:

Markus H
2005-01-04, 09:27
Testade för ett tag sedan, i princip alla filmer var repiga så att de någon gång under filmen blev pixeleringar eller till och med att den stannade.
Detta var anledningen att jag inte fortsatte när jag testade för några år sedan, därför fortsatte jag inte nu heller.

Jag fick filmerna relativt snabbt och de flesta togs från första placeringen på min lista..
Jag kunde dock inte se så många filmer så att jag sparade så mycket på det..

Har haft problem med ca 5 filmer på mina tre år, fick fel film en gång.

Mister cool
2005-01-04, 11:03
Funkat fint för mig, inga problemos.

-xR-
2005-01-04, 11:24
Brafilm funkar bra.

Boxman.com gav mig dock mer filmer och snabbare fast lite mindre att välja på.

I skrivande stund utvärderar jag hyrdinfilm.nu.

I de två sistnämnda kan man säga upp abbonemang utan att behöva underteckna ett brev samt att de erbjuder 3 filmer / månad på prov för 99:-.

Johan
2005-01-04, 12:47
problemet som jag såg det var att det blev samma peng att hyra filmen nere i den lokale videobutiken...

eftersom Brafilm.com började 'sega' med leveransen när de fattade att jag ***** av filmerna och bara samlade på mig en massa. så i slutet fick jag bara 10filmer / månad till en kostnad av 250kr vilket är anus då jag hyr dem för 19kr oavsett om de är gamla eller nya...
Hehe samma för mig, eftersom jag fick 5 filmer på tisdagen och skicka tillbaka alla på onsdagen så började dom lacka lite och jag fick filmerna segare, då sa jag upp medlemskapet och skaffade 8mbit istället :smokin:

Callister
2005-01-04, 13:46
boxman och hyrdinfilm.nu är bättre isf ;)

Garnax
2005-01-04, 13:54
jag har testat boxman, funkade bra, filmerna kom och det kom nya i tid.

Dom levererades i lite hårdare varianter av papperfickor.

jag har dock tjejen i filmbutiken så jag testade bara gratis 10 dagar för att få hem de filmer jag ville ha som inte fanns på filmhuset :)