handdator

Visa fullständig version : Kronisk förkylning


gf_
2005-01-03, 13:33
Är det någon som vet vad en kronisk förkylning är får någonting?

Callister
2005-01-03, 13:39
Gissning är att det är att immunförsvaret bryts ner systematiskt och man får pernament kronisk förkylning/halskatar.. Och borde ju rent praktiskt leda till lunginflammation och döden till sist? :confused:
Utan mediciner d.v.s, om det nu finns...

gf_
2005-01-03, 13:53
Jag hoppas verkligen inte att det leder till döden. Enligt en sjuksköterska jag talat med är det en förkylning som inte släpper utan den kommer tillbaka tex efter man tränat/ansträngt sig. Man kan inte behandla den som en vanlig förkylning, är det någon som hört talas om det här? Finns det något annat namn för det? Jag läste på forumet om Big Vik och kopplade det till hans problem.

kollle1
2005-01-03, 14:37
jag har samma jävla grej varit förkyld i typ 3 månader nu,ont i halsen varje morgon fast de känns som de börjar bli bättre nu

tonedef
2005-01-03, 18:28
Jag har vart förkyld i typ 4 månader nu, gick till doktorn för andra gången för en vecka sen cirka. Jag hade en knöl under armen, nån körtel som svullnat, det gjorde ont som fan och lite ont i hallsen.
Fick pencelin och har tagit det i en vecka nu men det hjälper inte, får väll ringa doktorn imorn igen.

deprimerande :(