handdator

Visa fullständig version : Grattis Herkulez.


Jorgen
2005-01-03, 00:03
Wohoo. (tänkte skriva något elakt här men kunde inte välja ut något) :thumbup:
http://pages.prodigy.net/bestsmileys1/emoticons3/Birthday4.gif

//Jörgen

jakke
2005-01-03, 00:04
Grattis

Yankeee
2005-01-03, 00:04
Grattis :cheers:

http://www.somacamping.com/tyska/bastu.JPG

Bolio
2005-01-03, 00:04
Grattis mannen! (min första grattis!)

Medusa
2005-01-03, 00:05
Grattis Herkan, din klene jävel :D Låt inte tjejen supa dig under bordet nu :thefinger

Metal_boy_
2005-01-03, 00:05
Grattis för fan!! bara 6år kvar tills du blir lillgubbe :cheers:

Zodd
2005-01-03, 00:06
OMG självaste Herkulez fyller år!!! Grattis!! :cheers:

Herkulez
2005-01-03, 00:10
jorgen: dina homoerotiska känslor för mig gjorde att du inte kunde skriva nå elakt ;)


YAnkee: födelsedagens första garv till din bild :D


tack alla =)

DarthHolm
2005-01-03, 00:10
Ojoj! Grattis Herakles! :cheers:

Jorgen
2005-01-03, 00:12
jorgen: dina homoerotiska känslor för mig gjorde att du inte kunde skriva nå elakt ;)
Nja, det var snarare så att det fanns för mycket att välja på. Men känns din förklaring bättre för dig så kör vi på den. :D

//Jörgen

Tricklev
2005-01-03, 00:14
Gratulationer!

Fultjack
2005-01-03, 00:14
Grattis :thumbup: :cheers:

Yankeee
2005-01-03, 00:17
Det var det minsta jag kunde göra :)

Genesis
2005-01-03, 00:17
Haha 24? Trodde han var max 20. Men grattis iaf! :hbang:

Hardcore_pb
2005-01-03, 00:26
Grattis :thumbup:

/Hardcore

AFanatic
2005-01-03, 00:27
Grattis! :hbang:

s_himself
2005-01-03, 00:29
grattis :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

sunkan
2005-01-03, 00:30
Grattis grattis :cheers:

Slartibartfast
2005-01-03, 00:40
GRATTIS DIN GROFVE LAPP! :cheers:

Jense
2005-01-03, 00:53
tack tack så mycket. vet inte vad jag ska göra än på min födelsedag. får se =)

Fatalist
2005-01-03, 01:00
Grattissssssssssssss :cheers:

Fartman
2005-01-03, 01:13
grattis! :cheers:

Big Al
2005-01-03, 01:45
Grattis din kåta j-vla tupp! :cheers:

Tomten
2005-01-03, 01:55
otanjoubi omedeto! :bpump:

Metal_boy_
2005-01-03, 02:14
Du ska få en present från mig, en novell :D VARNING för känsliga!

Efter som du o kongo brukar skoja lite med mig vilket jag bara tycker e kul så ska jag ge igen lite..men tro mig du är huvudpersonen så du behöver inte oroa dig :D


Obs åldrarna är påhittade:

Herkulez, en man i sina bästa år. 31 år gammal men ändå på allerten gällande allt från att laga fruktansvärd mat, till att ha sexuella förhållanden med små oskyldiga pojkrumpor.

Han kallar sig för Herkulez. Men lyder också till namnet, "Pojkstjärt-penetreraren"

Denna novellen förklarar lite närmare på dagen då Herkulez var ute och gick med sin hund, en fredagseftermiddag.
Helt plötsligt kommer en grabb gåendes på stigen. Herkulez tittar på killen och säger för sig själv:

- Åhh Göta Petter , jisses vilken sensuell pojkvasker. Lite gammal men det går om man vill.

Killen som Herkulez fått span på är en ung man på 20 jordsnurr.

Herkulez går fram till killen.

- Hejsan grabben. Så du är ute och går?

Killen svarar:
- Ja, jag letar efter lite pantburkar, jag har så hög hyra, och måste leta upp minst 200:- innan nästa vecka. Annars får jag kronofogden på mig.
Säger killen med en liten tår i ögat.

- Men göta petter va synd det är om dig då, får jag fråga vad den vackra unga mannen heter ?
Säger Herkulez med glimten i ögat.

- j-j-jag heter Lasse Kongo. Va-vad hter du själv?

- Mitt namn är Herkulez. Jag är VD för Coca cola, och äger halva världen. Så jag kan ta dig till mitt stora palats, och ge dig massor med pengar, och rikedom.

- Åhh, va snällt av dig, är du så rik? Säger Lasse Kongo.

- Ja självklart, jag är världens ballaste man, jag har så många kontakter så jag kan fixa jätte billiga bilar och sånt om du vill ha.

- åhh en bil det hade jag verkligen behövt. Va snäll du är Herkulez.

- höhöhö klart jag är snäll, jag har rest jorden runt, och upplevt så mycket, jag har till och med suttit i samma taxi som dr.alban, han gav mig ryggmassage, och vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Följ med hem till mig så ska du få se kort på mig och Utrikesminister Tony Blair. Jag ska åka till London nästa vecka och träffa honom.

- Åhh jag är så intresserad av politik, och vilken erfaren man du verkar vara, alla tjejer blir nog jätte imponerade av dig, eftersom du har varit med om så mycket.

- Nja, kanske det , men jag är mannen ingen kan få, så dem får söka någon annanstans. Eller sa jag , mannen ingen kan få? Jag menar ju såklart, Mannen som ingen tjej kan få. Göta petter, vad dum jag är, såklart att killar kan få mig, killar är min stora passion i livet.

- Okej , hehe, du verkar snäll, jag följer väl med hem till dig då.

- Ja då går vi då, säger Herkulez.


Efter en liten vägs gående så kommer dem fram till en sluskig lägenhet med massa bög-porr tavlor. På golvet ligger en hög homo-porrfilmer, och brevid en liten vasselin-burk utan lock.

Kongo tittar lite med en förundrande blick , och säger:

- me-me-Men du bodde ju i ett palats?

- Va??? När sa jag det? Vadå loggar du allt jag säger eller? Har aldrig sagt att jag har ett palats.

- Me-men joohoo du sa ju.

- Äsh, skitsamma, palats har jag inte, men allt annat stämmer iaf.

- Jaha, okej, så du kan betala min hyra då? frågar Kongo, med söt röst.

- Jarå, men först måste du göra nått för att förtjäna det också. Säger Herkulez med en kåt blick.

- Okej, men jag gör vad som helst, för jag måste verkligen betala min hyra.

- Jasså, du gör vad som helst? Herkulez tittar nu väldigt intensivt på stackars Kongo som självklart är ont anande om Herkulez onda planer.

Ja men då kan du ta och sätta dig ner i soffan så kommer jag strax. Säger Herkulez.

Kongo sätter sig i soffan och tittar sig omkring, en råtta springer förbi och utgör ett litet varnande pip. Om råttor ändå kunde prata så skulle Kongo förstått vad som var i görningen.

Herkulez kommer in, med lack och läder över hela kroppen.

- Här ska du få Kongo, ett litet äpple, detta stoppar du i munnen, så ingen kan höra när jag kittlar dig. Grannarna kanske upplever höga skratt som störande, seså ta en stor tugga i äpplet nu.

Kongo tar tveksamt emot äpplet, och tittar på Herkulez med en oskyldig blick.

- sk-ska jag äta upp äpplet?

- Nej nej, du ska bara ta en stor tugga i det, så ska jag binda fast det så den sitter fast i munnen på dig, seså gör som jag säger SLYNA.

Kongo blir lite rädd, och lyder Herkulez.

"han verkar ju så bestämd", tänker Kongo.

Herkulez går fram och börjar ta av Kongo hans kläder.

- Såååjja min lilla hor-pojjke, nu ska du kn*llas så att du blöder ur ditt lilla oskyldiga anus. Mmm, så kåt jag blir.

Kongo gör inget motstånd, han förstår inte riktigt vad som håller på att hända.

Herkulez tittar på Kongo med glänsande ögon, när han ligger där naken, med ett äpple i munnen.

- Precis så vill jag ha er, rädda, och oskyldiga. Små skitungar!
Nu vill jag att du pissar mig i ansiktet, för jag har varit en syndig man, och ljugit för dig, jag är inte alls rik, och framgångsrik. Jag har synad, seså pissa mig i ansiktet.

Kongo, försöker å försöker, men kan inte kissa, eftersom det kommer på beställning.

- Din lilla hora till pojjk-vasker, pissa mig i ansiktet, annars slår jag sönder dig! Jag har ljugit och därav ska jag straffas, seså straffa mig!!

Kongo blir så rädd så han bajsar på sig.

Herkulez stannar upp i sitt skrikande, och börjar svettas av åtrå, när han ser det bruna flöda på han skitiga lakan.

- ÅHHH DU ÄR UNDERBAR, säger Herkulez, och slänger sig över stackars Kongo bruna avföring.

Herkulez slickar upp sig allt det bruna, precis som en liten kattunge lapar i sig mjölk.


- Sååååja sååååjjaa din lilla slyna, nu ska jag hälla matolja över ditt huvud, sen ska jag penetrera mitt anus med det.. Blir du rädd nu???!!! Såja DU FÅR GRÅTA!!!
HAHAHAAHA, Herkulez skrattar hejvillt.

Kongo kan inte säga nått, då han har ett äpple i sin mun. Han gråter som en liten 3 åring när han precis fått en leksaks-vovve i julklapp, av besvikelse.


Herkules hämtar matoljan, och dränker Kongo med den.
Tar ett stadigt tag om Kongos huvud, och för sakta, sakta, saaakta, in Kongos lilla huvud i sitt anal.

- ÅÅÅÅÅHHHH AAHHHHH SÅÅÅ SKÖÖÖÖÖNT!!! , skriker Herkulez av förtjusning.

Sakta sakta, huvudkn*llar han stackars Kongo, som nästan kvävs i Herkulez utvidgade anus.


Efter några minuter, så får Herkulez en enorm orgasm, han sputar ner hela väggen, och sängen. Snabbt lämnar han Kongos huvud ifred, då han slänger sig över sin egen säd, han slickar upp allt som han kommer åt.

- Och nu, till det bästa av allt. Jag ska slicka dig ren Kongo, som tack för en underbar stund.

Herkulez slickar av hela Kongos bruna ansikte. Varje bit av ansiktet slickar han på. Lämnar inte en hudpartikel oberörd.


- Sådär, nu är jag klar. Du kan gå hem nu hora.
Och säger du något till någon så gör jag om allt igen. Det LOVAR jag dig.
Och dem som påstår att jag är en mytoman, dem har råkat illa ut. Tro mig.


Nu ska jag åka till London och hälsa på Tony Blair , sedan ska jag sälja ett vattentätt radiokoncept, till Ipod, och efter det så ska jag bada i pengar.


Kongo tänker " ja du kan bada i det du är full av, nämligen SKIT, jävla mytoman subba"

Kongo får mod, från ovan, och tar fram en homo-film, och trycker upp den i Herkulez mun, så han kvävs, sedan så öppnar Kongo sakta sin gylf, och pissar ner hela Herkulez.

:D

Einar
2005-01-03, 02:22
Metal_boy has done it again! :laugh:

Ontopic: Grattis på födelsedagen

kim
2005-01-03, 02:33
grattis :)

Metal: :laugh: vilken fantasi :bow:

Allan
2005-01-03, 05:03
Grattis gubben!

allan

FUn-tex SSwinger
2005-01-03, 07:11
Grrattis se nu till att dricka, och äta mycket fet mat, varför inte lite lakrits? :thumbup: :cheers: :cheers: :cheers:

pellepedal
2005-01-03, 07:19
Garttis lappjävel!!! :thumbup: :cheers: :kinky:

palme
2005-01-03, 07:54
Haha ett vinterbarn!

Grattis stolpskott! :cheers:

King Grub
2005-01-03, 07:56
Har den äran!

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/potato.gif

STORT grattis!

Fairing
2005-01-03, 08:23
Grattis "lapplander" :cheers:

JJ
2005-01-03, 08:38
Grattis!

Arne Persson
2005-01-03, 09:14
Grattis din unge fjunpitt! :cheers: :cheers: :cheers:

J.Saarela
2005-01-03, 09:23
Grattis Brorsan....

Muaytudd
2005-01-03, 09:28
Grattis din marodör!

/Christian

Klo
2005-01-03, 09:35
Grattis!

mystic[-_-]
2005-01-03, 09:55
Grattis

Halldin
2005-01-03, 09:58
Gratinerar
http://homepage3.nifty.com/olive-oil/recipe/tara-gratin.JPG

TheSQUAT
2005-01-03, 10:20
GRATTIS!!! :cheers: :cheers:

AngelLove
2005-01-03, 10:35
grattis... :)

internethjälten
2005-01-03, 10:46
Grattis Johan !

fintelligens
2005-01-03, 10:48
gerattis!! :cheers:

RobbeliRobban
2005-01-03, 11:11
Grattis !!! :eating: (Mit ja raikas orvokki maku) :cheers: (Med koskenkorva)

Herkulez
2005-01-03, 12:02
tack alla utom metal :laugh: garvade som fan

YKSI KAXI TAXI KOMMER STRAXI

Karl_alfred
2005-01-03, 12:37
Grattis Johan!

http://www.slmk.vilhelmina.com/v33.jpg

Lasse Kongo
2005-01-03, 14:50
Grattis :cheers:

Herkulez
2005-01-03, 15:03
tack lasse för dagens första ofrivilliga stånd :thumbup: