handdator

Visa fullständig version : Zlin - Bulkig som få, glad ändå


Zlin
2005-01-01, 20:06
Jaha, ja. Då var man anmäld till fototävlingen, tänkte att det kan vara lämpligt att påpeka poseringsfel, men även brister/styrkor i min fysik (Även om det kan bli tufft att hinna åtgärda det senare). Lite info skadar kanske inte:

Ålder: 19

Träningshistorik: Klev första gången in på ett gym år 2001. Har aldrig tränat eller ätit seriöst, men gillar styrketräning så det sker så ofta som möjligt.

Mat: Jag önskar att jag kunde säga att jag fortfarande åt vegetariskt, men då skulle jag ljuga. Jag mådde dåligt som vegetarian, och fasade för nästa mål mat. Men jag höll ut i 1.5 år i vilket fall. Nu äter jag det mesta, har inte direkt ändrat på kosten sen jag började träna.

Ber om ursäkt för att bilderna är något mörka och korniga, men det var det bästa jag kunde ordna under omständigheterna. Dem är iaf bättre än många andras...;)

Har försökt få med hela kroppen för att få en bättre överblick av fysiken.

Nåväl, nog med tjat, mer bilder. Var snälla. :em:

edgen_ÖSD
2005-01-01, 20:15
Kanongrymma vader, sjysta biccar, samma sak med ryggen vad jag såg. Det som släpar lite tycker jag främst är bröstet, men det kan ju ockå ha varit för att sidechesten var lite halvskum.

Tyker du har en riktigt bra fysik, nu är det bara att få bort det fläsk du har så kommer det där synas hur bra som helst!

vildängel
2005-01-01, 20:17
:love:
Grr, min bejb! ;) Du är finast i världen, det vet du! Nu kör vi stenhårt! :hbang:

Zlin
2005-01-01, 20:17
Kanongrymma vader, sjysta biccar, samma sak med ryggen vad jag såg. Det som släpar lite tycker jag främst är bröstet, men det kan ju ockå ha varit för att sidechesten var lite halvskum.

Tyker du har en riktigt bra fysik, nu är det bara att få bort det fläsk du har så kommer det där synas hur bra som helst!

Tack så mycket! Själv tycker jag att mina biceps är sjukt kassa, konstigt hur man kan stirra sig blind på sin egna kropp. Haha, mina vader, ja...de tränar jag knappt.

Halldin
2005-01-01, 20:18
Lite kort så borde du hålla händerna (lite) högre upp i latspreaden och tänka på att få "isär" skulderbladen så mycket som möjligt. :thumbup:

edgen_ÖSD
2005-01-01, 20:28
Ok, men "bra biccar" menar jag att de har volym så de kommer synas när du får bort lite fett från armarna. Det är lätt att tycka att ens armar ser sämst ut för att de saknar konturer, men eftersom du bulkar är det ju massan som är det viktigaste, vilket jag tycker du har.

Zlin
2005-01-01, 20:40
Ok, men "bra biccar" menar jag att de har volym så de kommer synas när du får bort lite fett från armarna. Det är lätt att tycka att ens armar ser sämst ut för att de saknar konturer, men eftersom du bulkar är det ju massan som är det viktigaste, vilket jag tycker du har.

Tack så mycket. Det är som sagt möjligt att konturer kommer dyka upp allteftersom deffen fortskrider.

Halldin: Tack för poseringstipset! Latsspreaden känns som om det är posen jag sätter sämst, behöver öva bra mycket på den.

Megatuttarna
2005-01-01, 20:56
:love:
Grr, min bejb! ;) Du är finast i världen, det vet du! Nu kör vi stenhårt! :hbang:

Säg att du är en tjej. Annars är du lika bögig som killen på nyårsfesten igår. Han satt och gjorde korttrick för två andra killar helt ensamma i ett rum... :laugh:

Scratch89
2005-01-01, 20:59
Säg att du är en tjej. Annars är du lika bögig som killen på nyårsfesten igår. Han satt och gjorde korttrick för två andra killar helt ensamma i ett rum... :laugh:



Jag trodde brudar tände på killar som vet vad de gör med händerna :thumbup:

Zlin
2005-01-01, 21:06
Säg att du är en tjej. Annars är du lika bögig som killen på nyårsfesten igår. Han satt och gjorde korttrick för två andra killar helt ensamma i ett rum... :laugh:

Lugn, efter 2 år har jag med ganska stor säkerhet konstaterat att det är en hon.

:D

porja
2005-01-02, 00:11
Bra Axlar, Triceps :thumbup:

biceps, lats :whipped:

ÖVA på poseringen (arnolds filmer tex) :cool:



Nergy i frölunda, GBG...Respekt... :hbang:

men när brukar ni träna, jag ser er inte där?

Zlin
2005-01-02, 00:41
Bra Axlar, Triceps :thumbup:

biceps, lats :whipped:

ÖVA på poseringen (arnolds filmer tex) :cool:



Nergy i frölunda, GBG...Respekt... :hbang:

men när brukar ni träna, jag ser er inte där?

Tack för kommentaren! Ja, biceps och lats känns som mina svagheter. Poseringen likaså.

Jepp, Nergy owns. Haha, jag har ingen aning om vem du är, förutom att du tränar på samma gym som mig och vildängel, hon har pekat ut dig någon gång, men det var på håll. Du får gärna hälsa om du ser mig där.

Ptja, när vi brukar träna? Aldrig ungefär, det är det som är problemet. Jag jobbar skift, och är utan bil, så det hinns inte med så ofta. Att jag har jobbat sex dagar i veckan hela hösten har inte gjort det lättare.

Såg att du också anmält dig till fototävlingen, gött. Får man se några bilder på dig innan bidragen skall lämnas in?

porja
2005-01-02, 14:09
Själv ska jag gå ner 8 kg till 3 april, och 5 kg till slutet av maj. ska du också deffa till Tävlingsdagen?

Bilder kommer nästa vecka, kanske en träningsjournal också :cheers:

Zlin
2005-01-02, 21:59
Själv ska jag gå ner 8 kg till 3 april, och 5 kg till slutet av maj. ska du också deffa till Tävlingsdagen?

Bilder kommer nästa vecka, kanske en träningsjournal också :cheers:


Ptja, lite kommer jag kanske gå ner. Inget seriöst, det har jag inte tid med. Åker till Kenya i februari, är borta en månad. Så det är ingen prioritet, men lite före och lite efter hinner man kanske med.

Så, nog offtopic-snack nu, kommentera mina bilder istället, folket!

Big Al
2005-01-03, 06:26
Vaderna såg ju väldigt bra ut, poseringen satt ju också! :thumbup:

Kör hårt killen! :bpump:

Zlin
2005-01-04, 01:21
Vaderna såg ju väldigt bra ut, poseringen satt ju också! :thumbup:

Kör hårt killen! :bpump:

Tack Al. :)

Men poseringen, den är ju helt horribel, den kan väl ändå inte "sitta"?

Har börjat promenera lite nu på morgnarna, för övrigt. Äter mindre kolhydrater över fler mål nu, också. Får se vad som händer med fettet, mitt mål är knappast att bli stenhård när bilderna skall tas, men en himla massa måste bort ändå. Det finns att ta av, så att säga..;)

Big Al
2005-01-04, 04:29
Tack Al. :)

Men poseringen, den är ju helt horribel, den kan väl ändå inte "sitta"?

Har börjat promenera lite nu på morgnarna, för övrigt. Äter mindre kolhydrater över fler mål nu, också. Får se vad som händer med fettet, mitt mål är knappast att bli stenhård när bilderna skall tas, men en himla massa måste bort ändå. Det finns att ta av, så att säga..;)Jo poseringen behöver slipas, behövs för mej med, men tycker att det såg bättre ut än många övriga som posar! :thumbup: , du är inne på rätt spår med maten å träningen iaf, kör hårt kompis!

Zlin
2005-01-04, 10:51
Jo poseringen behöver slipas, behövs för mej med, men tycker att det såg bättre ut än många övriga som posar! :thumbup: , du är inne på rätt spår med maten å träningen iaf, kör hårt kompis!

Tack så mycket! Du med!