handdator

Visa fullständig version : jimbo 2004


Jimbo
2005-01-01, 14:20
här är ett kollage jag gjort på baksidan under 2004 :-) midjan har växt en heldel nu mot slutet fast blir nog en liten deff nu inför fototävligen :thumbup: vikten på första bilden är 95 kg på sista runt 105-108
är 191-193 cm armarna mäter 41-42 på sista bilden

Progress 2004 (ftp://ireally.kicks-ass.org/progress.jpg)

Piranha
2005-01-01, 14:35
Bra länk................... NOT .. :confused:

Jimbo
2005-01-01, 14:39
hmm funkar den inte okej ftp://ireally.kicks-ass.org sedan heter bilden progress knepigt unkar för mig :-)

Beast
2005-01-01, 15:44
Dags att börja mata Marklyft!

johnnytex
2005-01-01, 16:39
hmm funkar den inte okej ftp://ireally.kicks-ass.org sedan heter bilden progress knepigt unkar för mig :-)

Du mannen, du vet att du lagt ut hela din ftp där va med en massa annat smått och gott förumton den bilden du vill visa va?

X-Change
2005-01-01, 21:21
Du var banne mig riktigt köttig, jimbo! :bow:
Vet dock inte om det är axlarna som är små jämfört mot armarna, eller om det är armarna som är stoooora!
Näe, men som sagt var - mer axalar och fortsätt satsa på ryggen - den är guld, men kan bli ännu bättre!

Skulle vara kul med helkroppsbilder, gärna där ljuset är bättre. För det var riktigt kasst på de 3 sista bilderna!

Kör hårt! :thumbup:

fintelligens
2005-01-02, 00:02
Nu kommer jag ihåg! Kommer ihåg när du postade dina första bilder, då var du smal. Ser ut att du blivit minst 30kg tyngre :thumbup:

Big_Vik
2005-01-02, 00:17
Fan vilken liten räka du var, typ som mej. :D Men vilken förändring :bow:
Bland det mest imponerande jag sett på så kort tid och kanske blir det bättre med lite pose-träning? ;)

Jimbo
2005-01-02, 01:10
Du var banne mig riktigt köttig, jimbo!
Vet dock inte om det är axlarna som är små jämfört mot armarna, eller om det är armarna som är stoooora!
Näe, men som sagt var - mer axalar och fortsätt satsa på ryggen - den är guld, men kan bli ännu bättre!

Skulle vara kul med helkroppsbilder, gärna där ljuset är bättre. För det var riktigt kasst på de 3 sista bilderna!

Kör hårt!

tack tack jo ska kötta på ännu hårdare nu detta år piskar biceps hårdare nu osså speciellt baksidan axlarna inte gillat kört varken av det förut men nu jävlar.kommer helkropps bilder till tävligen vet att ljuset suger har en jävla budget kamera härdanefter kommer vi ta bilder med träningspolarens riktiga kamer men man tager vad man haver


Nu kommer jag ihåg! Kommer ihåg när du postade dina första bilder, då var du smal. Ser ut att du blivit minst 30kg tyngre :thumbup:
jo för smal =( blir lätt så var riktigt fet förut vägde typ 125-130 sedan blire lätt att man bantar ner sig för mkt wtf 30kg jag är fet men inte så fet väll :)

Fan vilken liten räka du var, typ som mej. Men vilken förändring :bow:
Bland det mest imponerande jag sett på så kort tid och kanske blir det bättre med lite pose-träning?

tackar vik fast du är väll knappast nån räka :thumbup: blir lite pose träning osså in för tävligen

tack för kommentarerna även om dom inte är helt sanna så värmer dem

Jimbo
2005-01-02, 01:11
Dags att börja mata Marklyft!

marken är pågång äntligen fått övningen att kännas bra så det kommer :thumbup:

blunder
2005-01-02, 13:39
Skitbra jobbat.. Du verkar ha bra förutsättningar för att mata på dig massa så fortsätt träna och ät så kommer du att gå långt, fettprocenten ser fortfarande bra ut med! :kickass:

Fatalist
2005-01-02, 20:57
Skitkass jämförelse, eftersom du i princip inte gör samma posering förutom de två sista. Nog syns det att du växt, speciellt armarna :bpump: :thumbup:

slobban
2005-01-02, 21:54
Skitkass jämförelse, eftersom du i princip inte gör samma posering förutom de två sista. Nog syns det att du växt, speciellt armarna :bpump: :thumbup:

Du är ju kass.
Ser du inte skillnad om man inte posar exakt likadant eller?

mangemani
2005-01-03, 00:31
ahh,tyckte man kände igen frisyren din,känner igen dej från SAK:)..du känner inte mej,lite onödigt inlägg kanske=/

iaf,bra fysik:)

grindelund
2005-01-03, 21:17
Bra bilder Jim, väldigt stor skillnad från bild ett tills nu.
Fasen du var nästan spinkig på första bilden och nu är du värsta köttryggen.
:thumbup:

mystic[-_-]
2005-01-03, 22:05
Du har köttat på dig jimbob så ska ska det vara!

Jimbo
2005-01-03, 22:28
Bra bilder Jim, väldigt stor skillnad från bild ett tills nu.
Fasen du var nästan spinkig på första bilden och nu är du värsta köttryggen.
:thumbup:

nja inte riktigt men ska göra mitt bästa för att bättra på den

ahh,tyckte man kände igen frisyren din,känner igen dej från SAK:)..du känner inte mej,lite onödigt inlägg kanske=/

iaf,bra fysik:)

fan då får komma och hälsa då så man vet vem du är den är inte så värst bra men det kommer hoppas jag

Skitbra jobbat.. Du verkar ha bra förutsättningar för att mata på dig massa så fortsätt träna och ät så kommer du att gå långt, fettprocenten ser fortfarande bra ut med! :

får hoppas det morsans släkt och farsans är ganska stora så man kan alltid hoppas föresten vi får fan ta och köra ett pass nån gång är ju inte så långt mellan sundsvall och härnösand


Skitkass jämförelse, eftersom du i princip inte gör samma posering förutom de två sista. Nog syns det att du växt, speciellt armarna

vet suger på att posera men det blir bättre får man hoppas. armarna har växt endel fast dom ska fan bli mkt större innan jag är nöjd det ska allt förövrigt


']Du har köttat på dig jimbob så ska ska det vara!

tack tack gör så gott man kan men bättre ska det bli :thumbup:

myggan
2005-01-30, 00:00
helsike, får värsta inspirationen efter att ha kollat på dessa bilderna

man ser verkligen hur ryggen utvecklas på varje bild! :thumbup:

skall också kötta på hårt med marklyft och stångrodd och hoppas på att få lite av ditt resultat i alla fall :em:

keep the work up! *flex*