handdator

Visa fullständig version : Medusa


aliquis
2005-01-01, 13:35
Schyssta ökningar och jäkligt bra att du säger det du vill ha sagt och står för vad du tycker. Får nog ta och hålla med dina tidigare kritiska inlägg. Rövslickeriet äcklar mig. Lycka till under 2005.

Till er andra: _gott_ nytt år.

HenrY
2005-01-01, 13:37
??

DarthHolm
2005-01-01, 13:40
Jense! Bra att du är dansk och står för det! Du har fått ta mycket skit från Herkan men du har stått på dig. Det beundrar jag.

Och till er andra: Gott nytt år.

JustinCredible
2005-01-01, 13:44
PM


Du är läskig.

Zakath
2005-01-01, 13:50
Schyssta ökningar och jäkligt bra att du säger det du vill ha sagt och står för vad du tycker. Får nog ta och hålla med dina tidigare kritiska inlägg. Rövslickeriet äcklar mig. Lycka till under 2005.

Till er andra: _gott_ nytt år.


Nu fattar jag inte riktigt, vad menar du? Pma mig.

RobbeliRobban
2005-01-01, 13:53
Gott nytt år Jense, du är min idol och varje dag försöker jag psykoanalysera dig för att på så sätt ändra min person och bli lite mer lik dig. jag studerar bilderna på dig i detalj, för att även modifiera mitt yttre till att bli mer Jense-aktigt.

ha ett gott nytt år, och ta väl hand om dig.

aliquis
2005-01-01, 13:54
Du är läskig.
äsch, har gnällts så jävla mycket på medusa i alla trådar i alla tider så jag tyckte att när jag nu har något positivt att säga så kunde jag lika gärna ta det in public så folk ser att man inte bara måste gnälla på honom.

Samma sak gällande garnax, griip m.fl. antar jag. Om nu något är fel kan man väl säga det, men att klaga för sakens skull...

Zakath
2005-01-01, 13:56
äsch, har gnällts så jävla mycket på medusa i alla trådar i alla tider så jag tyckte att när jag nu har något positivt att säga så kunde jag lika gärna ta det in public så folk ser att man inte bara måste gnälla på honom.

Samma sak gällande garnax, griip m.fl. antar jag. Om nu något är fel kan man väl säga det, men att klaga för sakens skull...



Jag hoppas du tog det lugnt med drickat år 2004? :D

Prankie
2005-01-01, 15:29
Två lättöl så blir flugviktare full och försöker sätta på Medusa. :D

Pez
2005-01-01, 17:18
Äh.. Medusa kan bete sig som en riktig praktidiot ibland.. naiv, idealistisk, kinkig, rentav puckad.. men samtidigt har han ju troligtvis introducerat fler träningsscheman och program än någon annan på forumet, ifrågasatt och käbblat emot i starkare motvind än de flesta medlemmar här på Kollo.
Att ha starka åsikter och principer är ju inte alltid populärt, speciellt inte om man lyckas pricka in de diametralt motsatta av ovanstående som är allmänt vedertagna, men diskussion är aldrig fel - det är ju tvärtom essensen av ett diskussionsforum som Kollo. Medusa ska ha cred för att han skriver vad han tycker och för att han lyckats med konststycket att diskutera och framföra sina åsikter på en i varje fall acceptabel nivå (även om det varit på gränsen ibland :D). Hans deltagande i "Bästa Fysiken" även detta år är även det ett kvitto på hans envishet.

Olika åsikter föder diskussion och även om man inte delar samma åsikt bör man respektera eller i vart fall tolerera åsikter som skiljer sig från ens egna.

Medusa
2005-01-01, 17:28
:sleep:

Gudfadern
2005-01-01, 17:32
:sleep:
Haha! Dissade! :D

aliquis
2005-01-01, 18:55
Jag hoppas du tog det lugnt med drickat år 2004? :D
ja, ringde till stället jag skulle till men ingen svarade, försökte några ggr men sedan drog jag vidare till de gamla vanliga bekanta istället, så du vinner/vann säkert ändå. Fast du kanske tom menade efter ålder innan? ;D

Zakath
2005-01-01, 18:59
ja, ringde till stället jag skulle till men ingen svarade, försökte några ggr men sedan drog jag vidare till de gamla vanliga bekanta istället, så du vinner/vann säkert ändå. Fast du kanske tom menade efter ålder innan? ;D



Jag fattar noll :confused:

Men det låter bra att jag vann :D

stahlberg
2005-01-01, 20:53
Inget fel på Medusa (fastän jag ofta tycker annorlunda än han). Men att han skulle ha STARKA ÅSIKTER är jag inte helt med om.

En åsikt som är stark, och som man strider och argumenterar hårt för, är väl stark på ett sätt.

Men om man sedan håller samma åsikt bara någon vecka, och sedan byter till en helt annorlunda, lika stark, lika kortfattad "dagsländeåsikt", så tycker jag inte att den första åsikten - den som man argumneterade så hårt för - var särskilt stark.

pellepedal
2005-01-01, 21:14
Medusa! Hur mycket har du betalat aliquis för det här??? :thefinger