handdator

Visa fullständig version : Gym-film? Och en till fråga


Ungtuppen
2004-12-31, 15:50
Tjena. Jo det är så att jag undrar om det finns någon styrketräningsfilm där ute någonstans? Kanske någon som ni kan rekommendera? Mest för att få tillbaks motivationen.

Och en till sak, ska man i bänkpressen låta stången gå ned mot bröstvårtorna eller halsen? Funderat på det ett bra tag nu.

Shadow Warrior
2004-12-31, 15:53
Tjena. Jo det är så att jag undrar om det finns någon styrketräningsfilm där ute någonstans? Kanske någon som ni kan rekommendera? Mest för att få tillbaks motivationen.

Och en till sak, ska man i bänkpressen låta stången gå ned mot bröstvårtorna eller halsen? Funderat på det ett bra tag nu.

Dorian Yates: Blood n Guts är den mest sevärda jag sett.

Du ska ta ner stången till mellesta delen av pecsen eller nedre, generellt sett.

Ungtuppen
2004-12-31, 16:00
Okok, tack så mycket.

randig
2004-12-31, 16:02
viking power me sven karlsen e rätt så bra

http://www.voimaharjoittelu.net/index.php/name/DVD/cPath/41_59

z_bumbi
2004-12-31, 16:08
En filmlista ligger som sticky under allmänt (Klistrad.)

stenis
2004-12-31, 17:03
Pumping Iron, kanonfilm! Se hur dom körde back in the old days! :hbang:

nordland
2005-01-01, 00:40
Dennis james film... The way i do it..... är bra...

Dock slår inget westside´s filmer... men de är ju mer inriktade på styrkelyft och specifika grenar (böj, bänk, mark).... Råare grejjer får man leta efter....

finns även de hos SSPower (http://www.voimaharjoittelu.net)

Ungtuppen
2005-01-01, 00:58
Skulle vara roligt att se en film med någon som börjar styrketräna och man får se alla hans med och motgångar, ökningar osv så man får se hans väg från en tunnis till en riktig biff :p

Jorgen
2005-01-01, 01:10
Någon sådan film finns nog inte.

//Jörgen

hampaN
2005-01-01, 17:26
Skulle vara roligt att se en film med någon som börjar styrketräna och man får se alla hans med och motgångar, ökningar osv så man får se hans väg från en tunnis till en riktig biff :p

Det skulle bli en ganska lång film skulle jag tro :rolleyes:

Scratch89
2005-01-01, 18:01
Pumping Iron, kanonfilm! Se hur dom körde back in the old days! :hbang:



Måste säga att jag blev besviken på Pumpin Iron...
Inte mycket träning, och när det är det är det med relativt små vikter... :confused:
Sen att de är otroligt stora men fortfarande estetiskt tilltalande är väl en annan femma! :)

z_bumbi
2005-01-01, 18:06
och när det är det är det med relativt små vikter...

Det är väl bra att man inte använder fantasivikter som man gör i dagens filmer?

Pudzianovski
2005-01-01, 18:18
Små vikter?

De kör väl tungt här och där. Franco är riktigt stark. Arnold är inte svag. De kör ganska tungt. De kör dessutom utan utrustning och med glimten i ögat när de är filmade.

Räcerman
2005-01-02, 00:01
Jag tycker mig minnas att det gick en dokumentär för några år sedan som handlade om två normaltränade killar och en tjej som blev coachade i några månader med uppbyggning och deff för att slutligen ställa upp i någon amatörtävling i BB. Någon som vet vad dokumentären heter?

skillz
2005-01-02, 14:37
dem bästa gym filmerna är ju helt klart ronnie colemans filmer...the unbelievable där käkar han jädrigt mycket mä..drar massa goa kommentarer..tränar sopm ett svin osv... även cost of redemption med ronnie coleman...och även markus ruhls byuggar film kan man rekommendera...coola grejer höhö