handdator

Visa fullständig version : Så här ska ja äta i 5-6 månader.


Lasse Kongo
2004-12-28, 14:58
Tänkte bara skriva ner mitt kostschema för skojs skull, så jag behöver alltså inga råd eller tips.

Så ni behöver alltså inte skriva M E R F E T T :D

Har slappat lite med träningen ett tag, så vet inte dagsvikt, men 116-117 tippar jag på, inte iform, men inte fet heller, rutorna syns men det gör dem iofsig hur fet ja än blir.

Mål: att vara rippad o "klar" mellan 95-105kg helt omöjligt o säga vikt eftersom jag inte varit såpass hård ngn gång som målet är, har varit i jävligt bra form för en 4 år sen, då vägandes ca 95kg, men vikten spelar ingen större roll för mig, mer en liten mottstock.

är 186 ståtliga cm.

Kommer gå från skrivbordsarbete till kroppsarbete (lager) så kommer inte köra ngn cardio på ett bra tag, ca 4-5 gympass/v.

Kost

Frulla: 3dl havregryn, 30g vassle, 3-4dl lättmjölk
Mellis: 1 banan 2dl havregryn blandat med 30g vassle
Lunch 1, lunch 2, middag:uppdelat på 3 ggr; 4dl okokt ris 2 burkar tonfisk+diverse grönt.
Efter träning: 4dl mixade havregryn+30g vassle
Kvällens sista sötma: 2,5dl keso+en apelsin.

hamnar i utgångsläget på ngnstans runt 3500 kcal, 60% k 30% protte 10% fett, cirkus, men lär justera along the road sas.

Drar igång om 2-3 veckor, önska mig lycka till
:bpump:

Metal_boy_
2004-12-28, 15:02
lycka till Kongo!! kör hårt! :bpump:

Lasse Kongo
2004-12-28, 15:07
lycka till Kongo!! kör hårt! :bpump:

Tack Mental :whipped:

Kan ju tillägga att min kost är baserad på smidighet enbart, dvs finns inte direkt utrymme för så mkt finlir, gillar ju o laga mat då ja e kock i grund o botten, men nu måste allt va supersmidigt, o det där funkar.

Zakath
2004-12-28, 17:29
Även om du inte ville ha tips så frågar/tipsar jag dig lite ;)

Varför inte ta en hel liter mjölk på morgonen och ta bort 1 dl havregryn istället?
Varför inget extra nyttigt fett som omega-3 eller olivolja? En burk makrill eller två på kvällen skulle ju passa.
Varför så mycket kolhydrater?

Din diet kommer säkert funka, men jag vill bara veta hur du tänkt. Om du orkar :D
Lycka till!

Herkulez
2004-12-28, 17:36
Varför så mycket kolhydrater?

Lycka till!
jag kommer jobba på lager = mycket springande. därför behöver jag mer kolhydrater, sen angånde den låga fetthalten, min kropp reagerar bäst på den dieten helt enkelt =)

//Lasse kongo från herkulez dator


(not realy men han har sagt så till mig på msn =) )

Zakath
2004-12-28, 17:38
jag kommer jobba på lager = mycket springande. därför behöver jag mer kolhydrater, sen angånde den låga fetthalten, min kropp reagerar bäst på den dieten helt enkelt =)

//Lasse kongo från herkulez dator


(not realy men han har sagt så till mig på msn =) )



Kolhydraterna kan jag förstå, det är viktigt!
Men att utesluta essentiella fettsyror kan jag inte förstå.. Det är ju inte så att man behöver några stora mängder.

Lasse Kongo
2004-12-28, 17:40
jag kommer jobba på lager = mycket springande. därför behöver jag mer kolhydrater, sen angånde den låga fetthalten, min kropp reagerar bäst på den dieten helt enkelt =)

//Lasse kongo från herkulez dator


(not realy men han har sagt så till mig på msn =) )

Haha, va skönt att ja har dig ibland :love: , nu slipper ja förklara, men precis så är det som Herk skriver.

Lasse Kongo
2004-12-28, 17:44
Kolhydraterna kan jag förstå, det är viktigt!
Men att utesluta essentiella fettsyror kan jag inte förstå.. Det är ju inte så att man behöver några stora mängder.

Folk blev hårda på 80talet utan fett :D

Det är bra fetter i bla havregrynen, som sagt är detta vad som fungerar på mig, just under de här månaderna har jag bara en sak i fokus, hälsan får vi sköta efter dieten, äter en hel del bra fetter annars.

Lite tips o små tricks med dieten utmed vägen har jag fått av i mina ögon sveriges bästa byggare, och var lugn, omega3 fetterna har sin plats i detta spel, men när var och hur är inget jag avslöjar :devil:

Zakath
2004-12-28, 17:46
Folk blev hårda på 80talet utan fett :D

Det är bra fetter i bla havregrynen, som sagt är detta vad som fungerar på mig, just under de här månaderna har jag bara en sak i fokus, hälsan får vi sköta efter dieten, äter en hel del bra fetter annars.

Min diet o alla små tricks utmed vägen har jag fått av i mina ögon sveriges bästa byggare, och var lugn, omega3 fetterna har sin plats i detta spel, men när var och hur är inget jag avslöjar :devil:



Det är det jag menar, det känns lite väl 80-tal ;)

Men det är ingen kritik, allt är ju inte svart på vitt.
Varför inte "avslöja" hur du tar omega3 :confused:

mystic[-_-]
2004-12-28, 17:49
Det är det jag menar, det känns lite väl 80-tal ;)

Men det är ingen kritik, allt är ju inte svart på vitt.
Varför inte "avslöja" hur du tar omega3 :confused:

Han snortar den vissa kan ha problem med det :D

Lycka till
:thumbup:

Lasse Kongo
2004-12-28, 17:49
Det är det jag menar, det känns lite väl 80-tal ;)

Men det är ingen kritik, allt är ju inte svart på vitt.
Varför inte "avslöja" hur du tar omega3 :confused:

Helt riktigt mannen, det ÄR 80tal :D

Inget spec att avslöja, fetterna har sin roll bara, men inte just nu.

Sverker
2004-12-28, 18:36
Jag äter så där, ungefär :em:

Fast tonfisk vägrar jag äta sedan överkonsumtionen på 80-talet.
Det är faktiskt bra fett i tonfisk. Visserligen bara någon procent fett i tonfisk men fettet är rikt på Omega-3.

Proteus
2004-12-28, 18:56
Jag tänkte börja på 3500kcal när jag drar igång min deff, å då på runt 92kg... och då sitter jag still i skolan hela dagarna, enbart morgonpromenad som cardio.

Tror du inte 3500kcal är lite för lite att börja på för dig? Eller tror du att jag börjar alldeles för högt? :D

brema
2004-12-28, 19:16
Jag tänkte börja på 3500kcal när jag drar igång min deff, å då på runt 92kg... och då sitter jag still i skolan hela dagarna, enbart morgonpromenad som cardio.

Tror du inte 3500kcal är lite för lite att börja på för dig? Eller tror du att jag börjar alldeles för högt? :D

Allt är individuellt, men det kan vara lite för högt. Jag sitter också still i skolan, men ska börja på 3000 kcal och väger runt 100 kg.

Lasse Kongo
2004-12-28, 20:23
Jag äter så där, ungefär :em:

Fast tonfisk vägrar jag äta sedan överkonsumtionen på 80-talet.
Det är faktiskt bra fett i tonfisk. Visserligen bara någon procent fett i tonfisk men fettet är rikt på Omega-3.

En till som äter vettigt haha.

Det tackar ja för Sverker, visste inte om att tonfisken var rik på Omega-3 :em: , det lilla fettet det innehåller då...

Nej, tonfisk är inte mums direkt, men ja kommer ju bo o träna i Oslo under hela dieten, har jag bara tillgång till skaplig frys o möjlighet att steka så byter ja ut tonfisken mot kyckling, men blir o börja med den smaskiga tonfisken :rolleyes:

Lasse Kongo
2004-12-28, 20:29
Jag tänkte börja på 3500kcal när jag drar igång min deff, å då på runt 92kg... och då sitter jag still i skolan hela dagarna, enbart morgonpromenad som cardio.

Tror du inte 3500kcal är lite för lite att börja på för dig? Eller tror du att jag börjar alldeles för högt? :D

Alla är vi olika, men enligt min "guru" så ska ja börja lågt, men det känns inte för lågt för mig iaf, har aldrig varit ngn storätare, kolla min gamla bild i min tråd, som sagt, levde på kaffe/bärs cigg o en hamburgare/dag typ back then, men med skapliga resultat, har gått lite bättre sen jag börja äta ordentligt iofsig haha.

Värt att säga igen är ju att ja inte kommer köra ngn spec cardio i början, förutom promenad till gymmet o tillbaka, Haralds ligger väl en bit utanför centrum, eller hur No1fitness??? :confused: så det blir ju liiiite cardio iaf :D

Proteus: Nä, det är nog inte för högt, kör på som du har planerat, vad har du för mål med din diet då?

Herkulez
2004-12-28, 20:31
Kommer och äta ungefär så jag med, fast byter ut 2mål, med början på söndag....+60min kardio 5-6dgr i veckan och 5dagar gym

no1fitness
2004-12-28, 20:34
Nja..inte såå långt utanför centrum tycker jag...
Låter som en dålig ursäkt att slippa cardio... :D :thefinger

Lycka till med jobbet och så syns vi på gymet !! :hbang:

Lasse Kongo
2004-12-28, 20:35
Kommer och äta ungefär så jag med, fast byter ut 2mål, med början på söndag....+60min kardio 5-6dgr i veckan och 5dagar gym

Gah, redan börja, jag svullar på lite extra ngn vecka in i januari innan ja sätter igång :em:

Lasse Kongo
2004-12-28, 20:38
Nja..inte såå långt utanför centrum tycker jag...
Låter som en dålig ursäkt att slippa cardio... :D :thefinger

Lycka till med jobbet och så syns vi på gymet !! :hbang:

WTF! haha.

Jag håller formen ok fast ja bara sitter på arslet o skriver om dagarna, o sen gå till o jobba med kroppen *gah* men lugn, ja lär nog köra cardio med.

Btw, finns det ok med cardiomaskiner o sånt på gymmet?

Tack! Klart vi gör
:hbang:

Metal_boy_
2004-12-28, 21:41
åt du fler måltider förut??

Lasse Kongo
2004-12-28, 21:54
åt du fler måltider förut??

Was?

Proteus
2004-12-28, 22:18
Alla är vi olika, men enligt min "guru" så ska ja börja lågt, men det känns inte för lågt för mig iaf, har aldrig varit ngn storätare, kolla min gamla bild i min tråd, som sagt, levde på kaffe/bärs cigg o en hamburgare/dag typ back then, men med skapliga resultat, har gått lite bättre sen jag börja äta ordentligt iofsig haha.

Proteus: Nä, det är nog inte för högt, kör på som du har planerat, vad har du för mål med din diet då?

Hehe, visst.. innan åt jag nog knappast hälften så mycket som jag trycker i mej nu, och då låg jag stilla på runt 84kg, utan att träna dock, bara fett :rolleyes:

Sen i somras började jag min nya liv med seriös träning med en deff, inte så smart kanske, men mina mål var helt andra då mot för var dom är nu, låg väl runt 2500 kcal i början och det sjönk nog en aning mot slutet, gav iaf upp när jag vägde 76kg på 186 cm och såg ut som en räka, hade dock fortfarande inte sexpacket framme... bara två rutor på ena sidan och en stor på andra :D
ungefär 1kg i veckan låg viktnedgången på

Sen gick jag upp på runt 4000 kcal och började träna riktigt rungt, har ökat runt 12kg nu till 88kg på 3 månader och har bra mycket bättre fysik än jag hade på 84kg i somras, men här har jag dock börjat stå stilla, så jag kanske måste stoppa i mej ännu mera nu i 1-2 månader innan deffen. Hade tänkt gå upp 3-4kg till innan jag börjar gå neråt igen :angel:

Målet med min deff är att ta fram ett sexpack för typ första gången i mitt liv, samt kliva ut på stranden med 8-10% bf i juni (kanske 18-20% nu)

aliquis
2004-12-28, 22:28
//Lasse kongo från herkulez dator
(not realy men han har sagt så till mig på msn =) )
du behöver inte dölja det :love:

Metal_boy_
2004-12-28, 22:34
Was?

asså jag fick för mig att du äter fler måltider nu än vad du ska göra???

Lasse Kongo
2004-12-28, 22:55
asså jag fick för mig att du äter fler måltider nu än vad du ska göra???

NU ligger ja väl på 3-4 ggr, plus kakor o chips o sånt, men det ska man väl inte räkna som ett mål Mental? :D

mr ruhl
2004-12-29, 12:27
hoppas att dieten går bra, ska bli kul att se bilder på dig i ruggigt bra form! verkar varea ett riktigt bra gym du ska träna på, mycket bra byggare som träna/tränat där..kör hårt nu mannen! :kickass:

Lasse Kongo
2004-12-29, 13:02
hoppas att dieten går bra, ska bli kul att se bilder på dig i ruggigt bra form! verkar varea ett riktigt bra gym du ska träna på, mycket bra byggare som träna/tränat där..kör hårt nu mannen! :kickass:

Tackar tackar, lovar ska köra hårt som fan :kickass:

Ja, det ska bli kul med lite omväxling ett tag, bra för motivationen.

Kul o se de riktigt stora pojkarna in action, blir att man själv måste lasta på lite mer då :D

kelk
2004-12-29, 15:17
Varför drar du i dig havregryn efter träningen? Är det någon speciell tanke bakom det?

Lasse Kongo
2004-12-29, 15:34
Varför drar du i dig havregryn efter träningen? Är det någon speciell tanke bakom det?

Nej.

Enbart för att det blir smidigt för mig.

Herkulez
2004-12-29, 17:05
sådär nu har jag varit och storhandlat alla råvaror. Dieten börjar på måndag och jag kommer som sagt köra ganska snarlikt som Mr L Mongo.


isch va skadad man är då man längtar till måndag så man kan börja äta äcklig torr dietmat :(

Lasse Kongo
2004-12-29, 17:46
sådär nu har jag varit och storhandlat alla råvaror. Dieten börjar på måndag och jag kommer som sagt köra ganska snarlikt som Mr L Mongo.


isch va skadad man är då man längtar till måndag så man kan börja äta äcklig torr dietmat :(

Ja, visst är man, jag kommer ju inte igång på allvar riktigt än, men jag skärper nog till mig from mån.

Jag längtar med, usch det är inte normalt :D

no1fitness
2004-12-29, 19:28
WTF! haha.

Jag håller formen ok fast ja bara sitter på arslet o skriver om dagarna, o sen gå till o jobba med kroppen *gah* men lugn, ja lär nog köra cardio med.

Btw, finns det ok med cardiomaskiner o sånt på gymmet?

Tack! Klart vi gör
:hbang:

:D Retas bara lite...

Jo, det finns ganska mycket cardiomaskiner och de är sällan upptagna. I alla fall nu under vintern... :rolleyes:
Två löpband, 1 rodd ( :whipped: ) och många cyklar och även ett par trappamskiner som jag aldrig testat.
Lycka till med deffen och jag avundas dig INTE... :eating:

Lasse Kongo
2004-12-29, 19:40
Retas bara lite...

Jo, det finns ganska mycket cardiomaskiner och de är sällan upptagna. I alla fall nu under vintern...
Två löpband, 1 rodd ( :whipped: ) och många cyklar och även ett par trappamskiner som jag aldrig testat.
Lycka till med deffen och jag avundas dig INTE... :eating:

Hihi : P

Jag tar det riktigt lugnt med träningen nu, så ja kommer förmodligen pumpa en 3-4 veckor så ja får upp lite tryck innan jag hälsar på dig :rolleyes:

Hehe förstår att du inte är avis, men så illa är det inte, faktum är att jag tycker det ska bli kul, enbart jobb/träna/deffa, allt annat kan man slå bort från tankarna under tiden, sen åker ja hem på helgerna då o då till damen för att hm.. kramas :smash:

Nu: :eating:

no1fitness
2004-12-29, 19:48
Tror nog att du inte behöver pumpa upp något tryck innan du träffar mig...
Du verkar vara stor som ett hus ändå ! :thumbup: och då menar jag inte tjock ! :em:

Vet hur du känner med deffen ! Gillar faktiskt att deffa när det gått ett par veckor in i deffen. Då blir allt som du säger jobb/deff/träna/äta och sova och det är en skön rutin.
Känslan av att vara i form och hyfsat nöjd med hur man ser ut är obetalbar ! :love:

Då vill jag se dig sittandes och intervallro i roddmaskinen VARJE dag i 30 minuter !! :whipped: :D

Lasse Kongo
2004-12-29, 22:01
Då vill jag se dig sittandes och intervallro i roddmaskinen VARJE dag i 30 minuter !! :whipped: :D


:eek: tänk på att ja är byggare, vi har för dålig kondis för sånt haha :p

men som du säger, det är skönt med rutiner, men lika skönt är det att ibland inte ha dessa rutiner :eating:

men iform ska ja, skräpmaten e ju rätt dyr i Oslo så det är ju bra för mig då haha :whipped:

jesse
2004-12-30, 02:24
de där blir en hel del fibrer :hbang: 9 dl havregryn bör väl bli ca 320-360 g o de e väl typ 15 % fibrer i havregryn??
de blir nog en bra omsättning :notme: :D

STarfish
2004-12-30, 02:41
Vet hur du känner med deffen ! Gillar faktiskt att deffa när det gått ett par veckor in i deffen. Då blir allt som du säger jobb/deff/träna/äta och sova och det är en skön rutin.
Känslan av att vara i form och hyfsat nöjd med hur man ser ut är obetalbar ! :love:


Kan säga att den känslan älskar jag med, är 3 veckor in i deffen nu och mår som en kung, har märkt man sparar mycket pengar med för man har inte tid och slösa bort dom på massa skit.

Har 15 härliga veckar till framför mig, och sen när kroppen är välsvarvad så drar jag till kanarieöarna och flashar sex packen på beachen!

Big Al
2004-12-30, 04:51
Önskar dej lycka till med deffen Kongo! :thumbup:

Lasse Kongo
2004-12-30, 12:34
de där blir en hel del fibrer :hbang: 9 dl havregryn bör väl bli ca 320-360 g o de e väl typ 15 % fibrer i havregryn??
de blir nog en bra omsättning :notme: :D

Fibrer är underskattat under diet, få som tänker på det men fibrerna är mkt viktigt, och otroligt viktigt spec under en diet.

Men sen är ju havregryn så gott med :eating: det tycker ja faktiskt fast jag ätit det sen ja va liten :smokin:

Lasse Kongo
2004-12-30, 12:34
Önskar dej lycka till med deffen Kongo! :thumbup:

Tack, får väl hoppas det går bra för dig med då :naughty:

Big Al
2004-12-30, 13:46
Tack, får väl hoppas det går bra för dig med då :naughty:Hoppas inte för mycket nu grabben! :smokin:

Lasse Kongo
2004-12-30, 14:59
Hoppas inte för mycket nu grabben! :smokin:


:devil:

no1fitness
2004-12-30, 18:41
:eek: tänk på att ja är byggare, vi har för dålig kondis för sånt haha :p

men som du säger, det är skönt med rutiner, men lika skönt är det att ibland inte ha dessa rutiner

men iform ska ja, skräpmaten e ju rätt dyr i Oslo så det är ju bra för mig då haha

Ja, skräpmaten är svindyr, förutom kebaben som man kan få ganska billigt tror jag. En pizza på Peppes i Oslo kostar skjortan. De brukar ligga runt 150 kronor för den billigaste... :rolleyes: När jag åt på Burger King senast för ett par år sedan så kostade det 70 kr per meal tror jag.

Låter som om du kommer äta äcklig dietmat...Tonfisk... :cryout:

Jag ska hjälpa dig få en AF-kondis !! :D :whipped:

Lasse Kongo
2004-12-30, 19:12
Ja, skräpmaten är svindyr, förutom kebaben som man kan få ganska billigt tror jag. En pizza på Peppes i Oslo kostar skjortan. De brukar ligga runt 150 kronor för den billigaste... När jag åt på Burger King senast för ett par år sedan så kostade det 70 kr per meal tror jag.

Låter som om du kommer äta äcklig dietmat...Tonfisk...

Jag ska hjälpa dig få en AF-kondis !! :D :whipped:


I know, blev en del pizza när ja var där sist, gav nog en 180:-, men då fick man en god fet sås på köpet :eating:

Aaaa tonfisk är riktigt vidrigt, riktigt vidrigt!, men jag vet inte va det finns för möjligheter med frys och tillagningsmöjligheter, funkar det så blir det kyckling istället, men får börja med den torra tunan =/

Haha fyyyfaaaan, kanske blir KJF istället när du säger sådär :rolleyes:

Har rätt lätt för ben så jag har inte kört ben så hårt på sista tiden, men är väl dags nu, körde knäböj för första ggn på länge idag, jag lät som en lungsjuk eller ngt under passet, men tryck fick ja :kickass:

//Kongo längtar till dietstart =)

Zakath
2004-12-30, 19:26
Aaaa tonfisk är riktigt vidrigt, riktigt vidrigt!, men jag vet inte va det finns för möjligheter med frys och tillagningsmöjligheter, funkar det så blir det kyckling istället, men får börja med den torra tunan =/



Beror väl på märket också?
De dyrare sorterna i olja är ju riktigt goda :eating: Synd att de är dyrare än kycklingfilé bara :smash:

Enda som är RIKTIGT vidig är Euroshoppers!

no1fitness
2004-12-30, 20:24
I know, blev en del pizza när ja var där sist, gav nog en 180:-, men då fick man en god fet sås på köpet

Aaaa tonfisk är riktigt vidrigt, riktigt vidrigt!, men jag vet inte va det finns för möjligheter med frys och tillagningsmöjligheter, funkar det så blir det kyckling istället, men får börja med den torra tunan =/
Haha fyyyfaaaan, kanske blir KJF istället när du säger sådär ::

Har rätt lätt för ben så jag har inte kört ben så hårt på sista tiden, men är väl dags nu, körde knäböj för första ggn på länge idag, jag lät som en lungsjuk eller ngt under passet, men tryck fick ja

//Kongo längtar till dietstart =)

KJF heter faktiskt Exhalegym nuförtiden... :booty:
Ska bli grymt att se dig köra ben på gymet !! :hbang:
Det är faktiskt dåligt med folk som kör ben seriöst på Harald's och sepciellt i böjen. Blev impad idag av en kille som körde på 130 kg... :D Men han körde ORDENTLIGA böj i alla fall.
Du kan få låna frys hos oss om du vill. Vi har en stor toppmatad som ska få plats med all den goda kycklingen... :eating:
Åh, du ska bli genomkörd i konditionsmaksinerna av mig !! :devil:

Lasse Kongo
2004-12-30, 20:39
KJF heter faktiskt Exhalegym nuförtiden...
Ska bli grymt att se dig köra ben på gymet !! :hbang:
Det är faktiskt dåligt med folk som kör ben seriöst på Harald's och sepciellt i böjen. Blev impad idag av en kille som körde på 130 kg... :D Men han körde ORDENTLIGA böj i alla fall.
Du kan få låna frys hos oss om du vill. Vi har en stor toppmatad som ska få plats med all den goda kycklingen... :eating:
Åh, du ska bli genomkörd i konditionsmaksinerna av mig !!

Haha, Exhalegym, så Roger har varit där o pillat :D

OOOOO, det lovar ja, det kommer bli grymt, då kommer ja ju att äga vid böjjen, 130 pffft värmde han upp?, jag kör med ass to the floor, det ska bli kul *gnider händerna*

Aha, det låter som ett generöst erbjudande, lär ja säga till när ja har kollat hur min skabbiga lya ser ut (kan fan inte va värre än där vi bodde sist på grönland) hehe.

En polare har ordnat ett rum på "Storgata", centralt är det ju iaf, är ngt typ korridorsaktigt, men folk som jobbar som bor där mest sas, vet du ngt om stället kan du ju säga det =)

Är inte så kräsen hur saker o ting ser ut under så kort tid, är kul o nyttigt o bo lite spartanskt ibland, men köket är viktigt, det är ju templet :devil:

Men polarn har inte varit där själv, så han vet inte hur det ser ut haha, men håller ett rum åt mig så jag är ju glad för det iaf, inte så lätt att fixa boende...

Oh Nej, inte massa konditionsmaskiner *rädd* =)

no1fitness
2005-01-03, 20:30
Haha, Exhalegym, så Roger har varit där o pillat :D

OOOOO, det lovar ja, det kommer bli grymt, då kommer ja ju att äga vid böjjen, 130 pffft värmde han upp?, jag kör med ass to the floor, det ska bli kul *gnider händerna*

Aha, det låter som ett generöst erbjudande, lär ja säga till när ja har kollat hur min skabbiga lya ser ut (kan fan inte va värre än där vi bodde sist på grönland) hehe.

En polare har ordnat ett rum på "Storgata", centralt är det ju iaf, är ngt typ korridorsaktigt, men folk som jobbar som bor där mest sas, vet du ngt om stället kan du ju säga det =)

Är inte så kräsen hur saker o ting ser ut under så kort tid, är kul o nyttigt o bo lite spartanskt ibland, men köket är viktigt, det är ju templet :devil:

Men polarn har inte varit där själv, så han vet inte hur det ser ut haha, men håller ett rum åt mig så jag är ju glad för det iaf, inte så lätt att fixa boende...

Oh Nej, inte massa konditionsmaskiner *rädd* =)

Vet inte vilket ställe på Storgatan du menar, men det ligger ju väldigt nära Harald's i alla fall. :thumbup:

Du kommer regera i böjen på gymet verkar det som !! :hbang:

Gott nytt år så ses vi på gymet.