handdator

Visa fullständig version : Supergripper


RobbeliRobban
2004-12-28, 14:00
Är det någon som har testat en sådan? Är den något att ha?

Jense
2004-12-28, 15:19
Nä skit. Köp RB.

Zakath
2004-12-28, 15:44
Nä skit. Köp RB.



Eller CoC, dollarn är ju riktigt låg nu :thumbup:

Jense
2004-12-28, 16:00
Eller CoC, dollarn är ju riktigt låg nu :thumbup:


det har du rätt i. eller CoC.

Robban , du som är hyffsat stark annars kanske borde satsa på att ha stängt en CoC#3 till sommaren?

RobbeliRobban
2004-12-28, 16:37
det har du rätt i. eller CoC.

Robban , du som är hyffsat stark annars kanske borde satsa på att ha stängt en CoC#3 till sommaren?

Yeah! men tack för förtroendet iaf. Med den takten det går med mina HG grippers så blir nog en coc3 möjligtvis 2020. Har ökat från 200 till 250 (ett steg! på hela tiden jag grepptränat 300:an känns som att klämma på solidt stål)

Zakath
2004-12-28, 16:40
Yeah! men tack för förtroendet iaf. Med den takten det går med mina HG grippers så blir nog en coc3 möjligtvis 2020. Har ökat från 200 till 250 (ett steg! på hela tiden jag grepptränat 300:an känns som att klämma på solidt stål)



Använder du magnesium då? För när jag provade de olika HG grippersen (aldrig igen!) så var de hala som is.. Fast dem var lätta att köra no-set med då dem inte hade så långt mellan handtagen.

Jense
2004-12-28, 16:43
Använder du magnesium då? För när jag provade de olika HG grippersen (aldrig igen!) så var de hala som is.. Fast dem var lätta att köra no-set med då dem inte hade så långt mellan handtagen.


håller med.. de gled ur min grundsetning och jag kunde inte stänga odentligt med klick :D

så skit i HG.. köp RB med bra lättring

RobbeliRobban
2004-12-28, 16:45
Använder du magnesium då? För när jag provade de olika HG grippersen (aldrig igen!) så var de hala som is.. Fast dem var lätta att köra no-set med då dem inte hade så långt mellan handtagen.

nej ingen magnesia, tycker inte att de är så hala, fast jag har inga andra grippers att referera till. jag kör alltid no-set.

Zakath
2004-12-28, 16:56
nej ingen magnesia, tycker inte att de är så hala, fast jag har inga andra grippers att referera till. jag kör alltid no-set.



Haha, när man trycker en HG-gripper så glider ju handtaget iväg samtidigt som man trycker. Räfflingen är ju helt rund och sen kromad eller nåt :rolleyes: Du kan väl prova med magnesium?

Beställ en CoC eller RB genast, så ska du få smaka riktig gripper :D

Jense
2004-12-28, 16:59
han menade:

Haha, när man trycker en HG-gripper så glider ju handtaget iväg samtidigt som man trycker. Räfflingen är ju helt rund och sen kromad eller nåt :rolleyes: Du kan väl prova med magnesium?

Beställ en CoC eller RB genast, så ska du få smaka riktig gripper :D

Zakath
2004-12-28, 17:00
han menade:


:em:

angagubben
2004-12-28, 17:07
Jag har en som jag köpte i somras. Fördelen är att man kan ställa in den på en mängd olika motstånd. Ett bra komplement till vanliga grippers. Den har varit till stor hjälp för mig från att ta steget från RB130 till att nu klara RB180. Dock gillar jag mina RB grippers mer men jag kan ändå rekommendera den.

Nu när dollarn är låg är ju ett bra tillfälle att beställa. Jag köpte Supergrippern och en Beefbuilder Master i somras från www.wwfitness.com. Kostade mig $76 inklusive frakt. Slapp tullavgifter men det kan man väl inte vara säker på har jag förstått senare.

Baan
2004-12-28, 17:14
tullavgiften handlar uppenbarligen om ren röta vad jag förstått :)